hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 20:19


Woockie írta:
Kereszt merre? Afaik 1 helyen kell szoget zarnia a kardannak, ott pedig hardy van.

http://www.realoem.com/bmw/par...;amp;fg=05
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=05
beillesztettem 2 különbözõ tipusét is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 20:15


hancurozo írta:
Woockie írta:
YELLOW írta: én se ezt mondtam, hogy egy és ugyanaz... én azt mondtam, hogy szerintem hardy a rossz, mások kardán kereszt-et mondtak, hogy azzal lesz baj

Na pont ez a baj, h nem mondtad, h ugyanaz. Uis a bmwben nincs kardankereszt, hardy tarcsat hasznalnak helyette.

van benne hardy tárcsa és kardán kereszt is

Kereszt merre? Afaik 1 helyen kell szoget zarnia a kardannak, ott pedig hardy van.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 20:13


Woockie írta:
YELLOW írta: én se ezt mondtam, hogy egy és ugyanaz... én azt mondtam, hogy szerintem hardy a rossz, mások kardán kereszt-et mondtak, hogy azzal lesz baj

Na pont ez a baj, h nem mondtad, h ugyanaz. Uis a bmwben nincs kardankereszt, hardy tarcsat hasznalnak helyette.

van benne hardy tárcsa és kardán kereszt is

státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 19:54


Sok a variáció úgy érzem. Mivel annyira nem értek a kocsikhoz, így valaki elmondaná, hogy mi micsoda?
Kardánkereszt, lendkerék ... melyik mire való, illetve mindegyik ezt a hibát generálja, hogy ha egyesben elindulok és amikor teljesen felengedem a kuplunkot, akkor egy kicsit berángat, berezonáltatja az autót? A többi fokozatban minden jó.

Csak úgy utólagosan meggyezem azt, hogy ma lejöttem Pestrõl (egy napot pihent a garázsban az autó) és akárhogy figyeltem, most nem tapasztaltam ezt a jelenséget. Ahogy egyre jobban koncentráltam a piros lámpák után, úgy egyszer észrevettem, de akkor is csak egy lehelet finomnyi rángatást. Szóval teljes tanácstalanság.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 19:44


YELLOW írta: én se ezt mondtam, hogy egy és ugyanaz... én azt mondtam, hogy szerintem hardy a rossz, mások kardán kereszt-et mondtak, hogy azzal lesz baj

Na pont ez a baj, h nem mondtad, h ugyanaz. Uis a bmwben nincs kardankereszt, hardy tarcsat hasznalnak helyette.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 13:02


YELLOW írta: akkor azt mondod, ez gyárilag ilyen, és a másfajta anyag miatt van...

hil írta:
Nekem erre azt mondták a szervízben: a kuplung ferodolos betéthez lett kitalálva, de ferodolt a környezetvédelem miatt (már megint a zõdek.....) nem lehet használni. A ferodolt kiváltó anyagnak más a rugalmassága és ettõl van a rángatás.

Ha õk hazudtak, akkor én is...


Egymástól függetlenûl, két szervízben kérdeztem ugyanezt, a válasz mindkét esetben ez volt kb.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 12:56


akkor azt mondod, ez gyárilag ilyen, és a másfajta anyag miatt van...

hil írta:
Nekem erre azt mondták a szervízben: a kuplung ferodolos betéthez lett kitalálva, de ferodolt a környezetvédelem miatt (már megint a zõdek.....) nem lehet használni. A ferodolt kiváltó anyagnak más a rugalmassága és ettõl van a rángatás.

Ha õk hazudtak, akkor én is...



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 12:50


zoltan írta: Nekem olyan problémám van, hogy ha egyesben elindulok és lassan engedem a kuplungot és adom a gázt akkor szépen elindul semmi baj nincsen vele, viszont amikor teljesen kiengedem a kuplungot akkor egy két másodpercig berángat az autó, aztán szalad. A többi fokozatban nem vettem észre ezt a jelenséget. Hideg illetve meleg motornál is ezt csinálja.
Mi lehet a baj, mit nézessek meg?


Esetleg még valaki szegeden nem tud egy bmw szakit?


Nekem erre azt mondták a szervízben: a kuplung ferodolos betéthez lett kitalálva, de ferodolt a környezetvédelem miatt (már megint a zõdek.....) nem lehet használni. A ferodolt kiváltó anyagnak más a rugalmassága és ettõl van a rángatás.

Ha õk hazudtak, akkor én is...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 12:45


ha 150-200ezer km felett vagy, akkor lehet a lendkerék...

zoltan írta:
zoltan írta: Nekem olyan problémám van, hogy ha egyesben elindulok és lassan engedem a kuplungot és adom a gázt akkor szépen elindul semmi baj nincsen vele, viszont amikor teljesen kiengedem a kuplungot akkor egy két másodpercig berángat az autó, aztán szalad. A többi fokozatban nem vettem észre ezt a jelenséget. Hideg illetve meleg motornál is ezt csinálja.
Mi lehet a baj, mit nézessek meg?


Esetleg még valaki szegeden nem tud egy bmw szakit?


akkor most nekem mi a baja???


státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 12:19


zoltan írta: Nekem olyan problémám van, hogy ha egyesben elindulok és lassan engedem a kuplungot és adom a gázt akkor szépen elindul semmi baj nincsen vele, viszont amikor teljesen kiengedem a kuplungot akkor egy két másodpercig berángat az autó, aztán szalad. A többi fokozatban nem vettem észre ezt a jelenséget. Hideg illetve meleg motornál is ezt csinálja.
Mi lehet a baj, mit nézessek meg?


Esetleg még valaki szegeden nem tud egy bmw szakit?


akkor most nekem mi a baja???

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 10:51


jah nála akkor csinálja, amikor felengedi teljesen... nekem akkor amikor megyek egyesbe és benyomom a kuplungot, de azt se mindig csinálja

Chipcad777 írta: Ez pedig lendkerék, a dízelnél tuti...


Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 09:43


Ez pedig lendkerék, a dízelnél tuti...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 09:17


dízelnél lehet, de nehogy már nálam 80ezernél is a lendkerék... mióta nálam van ilyen, akkor 62ezer volt benne...

Tiba írta: Ez sajna a kettõs tömegû lendkerék hibája lesz


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 09:15


én se ezt mondtam, hogy egy és ugyanaz... én azt mondtam, hogy szerintem hardy a rossz, mások kardán kereszt-et mondtak, hogy azzal lesz baj

Woockie írta:
YELLOW írta: nekem ugyanez van, de nem mindig csinálja... olyan az érzés mintha a hajtásrendszer rándulna, ami végigmegy az egész hajtáson... ha adsz neki gázt egy picit, és úgy nyomod ki akkor nem fogja csinálni... engem is érdekelne, hogy ez esetleg milyen hiba lehet. én hardy-tárcsára gondolok, de valaki kardán keresztre gondol. én nem hiszem, hogy diffi, váltó, vagy kuplung lenne...

En ugyan nem ertek hozza, de a hardy-tarcsa az nem pont a kardankereszt (pontosabban az egesz kardancsuklo) helyett van?


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 00:44


Ez sajna a kettõs tömegû lendkerék hibája lesz