- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2019. január 14. hétfő, 12:07
adams22 írta:YELLOW írta:adams22 írta:
Mint ahogy "pifou23" is írta szerintem is mechanikus motor probléma lesz. Én már mindent átnéztem, kicseréltem amit lehetett..
Gyűrűre vagy hidrotőkére gyanakszom bár ez utóbbi cserélve lett amikor a hengerfejet újították fel. A gyűrűzés meg drága lett volna (kb 200) ezért az elmaradt. De egyre nagyobb a gyanúm hogy hidegen nincs meg a kellő kompresszió, le vannak tapadva a gyűrűk. Amikor meg bemelegszik tök jó minden, hőtágulás miatt gondolom a gyűrűk is jobban "zárnak" úgymond. Tehát ott meg is van a kompresszió melegen.
szerintem meg nincs 200-ban a gyűrűzés. nem egy hengerhez kerül 50 valamennyibe, hanem a négyhez összesen. azt hittem ezt már megbeszéltük.
de legyél akkor félrevezetve, oszt hagyd úgy.
Persze..ha műanyagból lenne.
Az hogy szerinted mennyi meg az hogy valójában mennyibe kerül az itt van:
A link neve
3-as alkatrész minimum 33 ezer / db attól függ melyik cikkszám kell, de van 50 ezres is. És ez 1 henger. Ezt szorozd be 4-el. És még akkor a főtengely csapágyakról nem is beszéltünk. Jaa igen nyílván lehet utángyártottat is bele rakni...
tudom, emlékszem mikor mutattad. de én akkor is azt mondtam, hogy szerintem nem jól van ez a táblázat. egyébként én meg Mahle-t simán raknék bele. az eredeti BMW-t is valószínű ugyanaz a cég gyártja. de feladom.