Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. július 16. szerda, 20:49


Azthiszem az is beletartozott a szettbe. De ha mégsem, akkor tuti szólt volna a srác hogy viharos a lendkerék mielõtt összeszereli. Mielõtt nekifogott azt kértem tõle hogy mindent amit kell ezzel kapcsolatban cseréljen ki mert nem szeretném valami miatt megint szétszedetni. És erre mondta hogy ebben a szettben amit belerak minden benne van.
Idáig még nemcsalódtam a srácban. Tisztességes és nem lehúzós. Sõt ha valamit észrevesz egybõl szól hogy mit kellene orvosolni.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. július 16. szerda, 20:24


A lendkereket néztétek milyen állapotban van?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. július 16. szerda, 18:41


Annyira nagyon nem fogott fent, kicsivel kb a középtály felett, most lejjebb fog, de sokkal jobban kapcsol össze. Érezhetõ minden téren a javulás.
Ahogy olvasgattam ezzel a témával kapcsolatban külömbözõ helyeken, meg teszteket a bömbikrõl, szinte mindehol említették hogy ennek a típusnak (E46) kicsit magasabban fog a kuplung és ezért nem is volt nekem gyanús. Ami miatt cseréltettem az az a jelenség volt hogy hidegen kicsit rázkódott az autó míg össze nem kapcsolt a tárcsa. Ha még hagyom akkor lehet hogy szegecsekig kopik és az sokkal nagyobb költséget hozott volna a nyakamba.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. július 16. szerda, 18:24


A kopottal nem fogott nagyon fent a kuplung? És most az újjal ahhoz képest milyen?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. július 16. szerda, 18:20


Hát elõször is majdnem kirúgtam a lemezt mert a régihez képest olyan könnyen ki lehet nyomni a pedált, már kisebb gázadással is jobban gyorsul, könnyebben mozog a kocsi.
Azt nem tudom hogy csak a kopott cucc cseréje miatt van-e ez, vagy hatással van a szerkezet márkája is, mert sajnos nincs összehasonlítási alapom. Idáig el volt könyvelve bennem hogy az 1.6 nem egy erõgép és nem is vártam tõle sokat de ehhez képest kellemesen meglepõdtem.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. július 16. szerda, 17:43


És miben változott a dolog?. Miben érzed a különbségeket?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. július 16. szerda, 17:38


Megoldódott a kuplung problémám. Sikerült belerakni egy "SACHS F1 SAUBER TEAM" típusú komplett szerkezetet mindenestül (kinyomó csapágy, kinyomó szerkezet, kuplungtárcsa). Mindez 70 rugó volt szereléssel együtt. Lehet hogy így soknak hangzik az ár, de remélem ezzel nem lesz semmi gondom.
Ja!!!!!
205.000 van a verdában és még az eredeti tárcsa volt benne. Azért ez nem olyan rossz ha azt nézzük hogy nem volt fémig kopva.
Üdv. Robin

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2008. szeptember 19. péntek, 21:53


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2008. július 11. péntek, 21:35


..rhantos kolléga 20-436-9779

petike

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. július 11. péntek, 17:52


Hali.
Kéne egy kis segítség kuplung szett ügyben, ugyanis eljött az ideje a cserének (érezhetõen). A kérdésem csak annyi lenne hogy hol lehetne Bp. vagy vonzáskörzetében jó minõségû de nem elszállt árral beszerezni kuplungszettet E46-hoz.
Köszi elõre is.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. február 08. péntek, 17:38


Na ez érdekes tényleg!
És ha nem kidobnánk az a szelepet hanem egy újra cserélnénk?
Az nem lehet hogy befáradt?

Szerk:
Most látom hogy ez csak 320i-tól felfelé van...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2008. február 08. péntek, 17:33


skacok, olvasgattam amerikai fórumokat, és egy kicsit különös dologra bukkantam, kíváncsi vagyok ez csak az amcsi modellekkel van-e így, vagy a mieinkkel is.

a lényeg, hogy azt állítják az okosok a kinti fórumokon http://www.zeckhausen.com/CDV....stallation
hogy van egy szelep a kuplung szerkezetben, ami a kuplungtárcsák "szétválási idejét" (bocs nem tudom értelmesebben elmondani) állandóra szabályozza. Magyarán akármilyen hirtelen engeded fel a kuplungot, a tárcsák mindig egy adott idõn belül fognak szétválni (az össze eresztést nem befolyásolja elméletileg).

na most a pajtik a tengerentúlon ezt a szelepet hibáztatják a béna, rángatós váltásokért, fõleg alacsony fokozatokban, és valóban, én is rengetegszer éreztem már magam hülyén, hogy b*ssza meg, még egy trabiban is simábban lehet váltani. Elõször azt gondoltam, hogy ez csak valami amcsi hülyeség, és ez egy biztonsági szerkezet a manuális váltókhoz nem szokott amcsik számára, hogy ne csesszék szét a váltót, de õk azt irják, hogy elvileg minden modellben van ilyen. Elvileg ki lehet cserélni ezt a szelepet egy olyanra, ami simán átereszt, és így már valóban a lábunkkal tudjuk szabályozni a tárcsát. bocs ha kicsit hosszúra sikeredett...

na szóval, okosok, mondjátok meg nekem, van ilyen szepel a mi autóinkban is? ki lehet valahogy dobni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2007. május 22. kedd, 20:18


hajlékony csövet raktunk a spray szórófejére,a cimbim tartott oda 1 tükröt és világított zseblámpável.

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. május 22. kedd, 19:48


a zsírra én is gondoltam már ... éppen tegnap néztünk alá a szerelõvel, hogy kezdjünk vele valamit, viszont baromi rossz helyen van, és nem lehet hozzáférni, nem lehet befújni...ezért kérdezem, hogy nektek hogy sikerült?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2007. május 22. kedd, 19:33


hali!

sztem az aeroszolos szerelõzsír tartósabb megoldás.(pl. nicro)nekem bejött.

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. május 22. kedd, 19:08


paci írta: Ugye nektek is nyikorog a kuplung kinyomásra?
Amióta megvan a tragacs, egyre hangosabban és idegesítõbben csinálja.. Mi a fenét lehet vele kezdeni? Ötlet? vki?


nekem más kocsimon csinálta, ott wd-40 segített rajta.