[quote="BarG"][quote="wagusty"][quote="YELLOW"][quote="wagusty"]
Memmaao írta:
Ne vicceljetek már, hogy a rángatás bármikor is elfogadható vagy természetes lenne!!! Volt eddig 3 féle elsőkerekes autóm, ezekből kettő új, egy meg bőven 100e felett, amikor vettem és egyik se rángatott soha. A Bömösöm a napokban ér 200e fölé (minden km-t én tettem bele) és nem rángat - lendkereket/kuplungot nemrég cseréltem benne. Azt elhiszem, hogy nehéz földeríteni a hibát, de biztos, hogy kiküszöbölhető megfelelő szakértelemmel.
Az én véleményem is az, hogy nem normális, ha rángat egy autó! Én először azt hittem, azért rángat, mert már vékony a ferodol, egyenetlenül kopott és így fogásponton van ahol összeér, van ahol nem. Aztán amikor szét lett szedve, láttam, hogy a 200e km alig koptatott a ferodolból, kb 1-1,5 mm-t, szóval nem ez volt a rángatás oka, hanem az, hogy a kettős tömegű lendkerék nagyon "lötyögött" már, kézzel simán mozgatható volt és nem csak a lendkerék síkjában, hanem előre-hátra is volt mozgása. A kuplung szettből csak a kinyomócsapágy volt sanyi, meg a lamellák picit gyengültek voltak, de amúgy nem viselte meg annyira a használat. Szóval ha egy frissen cserélt lendkerék-kuplung szett után a kocsi rángat, akkor vagy szarok már a motortartó bakok, vagy selejtes a lendkerék, vagy a szerelő nem rakta vissza jól, nem "közepezte" rendesen és maradt egy minimális síkbeli eltérés.