minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2017. július 18. kedd, 19:51


YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: ma a kédergumikat áttisztítottam, átkentem 87%-os glicerinnel, még valamikor a békeidőből maradt, egy teljes 1 liter.
hát 3 óra hossza volt. na ezért nem szeretem én ezt csinálni, mert marha sokáig tart. és még így sem voltam 100%-ig alapos. meg csak keni össze az ember a kasztnit is vele.
kíváncsi leszek mennyire csendesült el. ahogy visszaálltam a garázsba, van egy kis küszöb, ott nem volt hang semmi.
szerk.: ja és persze ahova az oldalüvegek bezárnak, még nem is takarítottam... majd legközelebb.
szerk2.: megcsináltam az ablakoknál is, holnap kíváncsi leszek rá. nedves ronggyal kitöröltem, majd szárazzal, aztán glicerin oda is, majd a felesleget letöröltem.


na az ajtó gumi és üveghangok megszűntek. bár a kédergumi nem is volt "olajos". viszont ahol a fémmel érintkezik, azt sikeresen összemaszatolta.
már csak az ajtókárpit patentokat kell kicserélni, és még kevesebb hang lesz. minden csak idő kérdése


na kb. eddig tartott a glicerin. szép tiszták a kédergumik, viszont tapintásra már inkább ragadós. az ilyen guminak pedig hangja van, vagyis hangja lehet.
lehet a hintőporos megoldást kellene kipróbálni.


Hasznalj Riwax Multibrialnce muanyag es gumi apolot. Autokozmetikai szereket forgalmaznak.
Van belole olyan amitol fenyes lesz a muanyag es van amitol matt, van illatos es mentes, nem ragadtole semmise es nem vonza a port mint az olcso teszkos szilikonspre es a glicerin. Van aki higitja , en higitasnelkul hasznalom. 5liter 6e ft korul van, nem tudom hogy van e kicsiben.
Ennyi volt a reklam helye


de most glicerin van elég. van még hil jóvoltából is glicerin, legalábbis úgy emlékszem az, majd kipróbálom azt is, mert ez elég régi 30 éves anyag igazából nekem az a fura, hogy mintha elpárologna egy idő után, azért olajos dolognak nem kellene, bár a glicerin inkább vizes, alkoholos bázisú ha jól tudom.
a koszt nem vonzza, de nekem 5 liter nem kell csodaszerekből sem. ha azzal is hetente kenni kell, akkor meg mindegy.


Ez nem alkoholos es nem parolog, nagyon jol birja, van belole 0.5liter is de annak nem tudom az arat.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 17. hétfő, 11:07


minimal írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: ma a kédergumikat áttisztítottam, átkentem 87%-os glicerinnel, még valamikor a békeidőből maradt, egy teljes 1 liter.
hát 3 óra hossza volt. na ezért nem szeretem én ezt csinálni, mert marha sokáig tart. és még így sem voltam 100%-ig alapos. meg csak keni össze az ember a kasztnit is vele.
kíváncsi leszek mennyire csendesült el. ahogy visszaálltam a garázsba, van egy kis küszöb, ott nem volt hang semmi.
szerk.: ja és persze ahova az oldalüvegek bezárnak, még nem is takarítottam... majd legközelebb.
szerk2.: megcsináltam az ablakoknál is, holnap kíváncsi leszek rá. nedves ronggyal kitöröltem, majd szárazzal, aztán glicerin oda is, majd a felesleget letöröltem.


na az ajtó gumi és üveghangok megszűntek. bár a kédergumi nem is volt "olajos". viszont ahol a fémmel érintkezik, azt sikeresen összemaszatolta.
már csak az ajtókárpit patentokat kell kicserélni, és még kevesebb hang lesz. minden csak idő kérdése


na kb. eddig tartott a glicerin. szép tiszták a kédergumik, viszont tapintásra már inkább ragadós. az ilyen guminak pedig hangja van, vagyis hangja lehet.
lehet a hintőporos megoldást kellene kipróbálni.


Hasznalj Riwax Multibrialnce muanyag es gumi apolot. Autokozmetikai szereket forgalmaznak.
Van belole olyan amitol fenyes lesz a muanyag es van amitol matt, van illatos es mentes, nem ragadtole semmise es nem vonza a port mint az olcso teszkos szilikonspre es a glicerin. Van aki higitja , en higitasnelkul hasznalom. 5liter 6e ft korul van, nem tudom hogy van e kicsiben.
Ennyi volt a reklam helye


de most glicerin van elég. van még hil jóvoltából is glicerin, legalábbis úgy emlékszem az, majd kipróbálom azt is, mert ez elég régi 30 éves anyag igazából nekem az a fura, hogy mintha elpárologna egy idő után, azért olajos dolognak nem kellene, bár a glicerin inkább vizes, alkoholos bázisú ha jól tudom.
a koszt nem vonzza, de nekem 5 liter nem kell csodaszerekből sem. ha azzal is hetente kenni kell, akkor meg mindegy.

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2017. július 17. hétfő, 10:37


YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: ma a kédergumikat áttisztítottam, átkentem 87%-os glicerinnel, még valamikor a békeidőből maradt, egy teljes 1 liter.
hát 3 óra hossza volt. na ezért nem szeretem én ezt csinálni, mert marha sokáig tart. és még így sem voltam 100%-ig alapos. meg csak keni össze az ember a kasztnit is vele.
kíváncsi leszek mennyire csendesült el. ahogy visszaálltam a garázsba, van egy kis küszöb, ott nem volt hang semmi.
szerk.: ja és persze ahova az oldalüvegek bezárnak, még nem is takarítottam... majd legközelebb.
szerk2.: megcsináltam az ablakoknál is, holnap kíváncsi leszek rá. nedves ronggyal kitöröltem, majd szárazzal, aztán glicerin oda is, majd a felesleget letöröltem.


na az ajtó gumi és üveghangok megszűntek. bár a kédergumi nem is volt "olajos". viszont ahol a fémmel érintkezik, azt sikeresen összemaszatolta.
már csak az ajtókárpit patentokat kell kicserélni, és még kevesebb hang lesz. minden csak idő kérdése


na kb. eddig tartott a glicerin. szép tiszták a kédergumik, viszont tapintásra már inkább ragadós. az ilyen guminak pedig hangja van, vagyis hangja lehet.
lehet a hintőporos megoldást kellene kipróbálni.


Hasznalj Riwax Multibrialnce muanyag es gumi apolot. Autokozmetikai szereket forgalmaznak.
Van belole olyan amitol fenyes lesz a muanyag es van amitol matt, van illatos es mentes, nem ragadtole semmise es nem vonza a port mint az olcso teszkos szilikonspre es a glicerin. Van aki higitja , en higitasnelkul hasznalom. 5liter 6e ft korul van, nem tudom hogy van e kicsiben.
Ennyi volt a reklam helye







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. július 17. hétfő, 10:40

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 17. hétfő, 09:24


YELLOW írta:
YELLOW írta: ma a kédergumikat áttisztítottam, átkentem 87%-os glicerinnel, még valamikor a békeidőből maradt, egy teljes 1 liter.
hát 3 óra hossza volt. na ezért nem szeretem én ezt csinálni, mert marha sokáig tart. és még így sem voltam 100%-ig alapos. meg csak keni össze az ember a kasztnit is vele.
kíváncsi leszek mennyire csendesült el. ahogy visszaálltam a garázsba, van egy kis küszöb, ott nem volt hang semmi.
szerk.: ja és persze ahova az oldalüvegek bezárnak, még nem is takarítottam... majd legközelebb.
szerk2.: megcsináltam az ablakoknál is, holnap kíváncsi leszek rá. nedves ronggyal kitöröltem, majd szárazzal, aztán glicerin oda is, majd a felesleget letöröltem.


na az ajtó gumi és üveghangok megszűntek. bár a kédergumi nem is volt "olajos". viszont ahol a fémmel érintkezik, azt sikeresen összemaszatolta.
már csak az ajtókárpit patentokat kell kicserélni, és még kevesebb hang lesz. minden csak idő kérdése


na kb. eddig tartott a glicerin. szép tiszták a kédergumik, viszont tapintásra már inkább ragadós. az ilyen guminak pedig hangja van, vagyis hangja lehet.
lehet a hintőporos megoldást kellene kipróbálni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 09. vasárnap, 10:31


rece65 írta:
YELLOW írta: ma a kédergumikat áttisztítottam, átkentem 87%-os glicerinnel, még valamikor a békeidőből maradt, egy teljes 1 liter.
hát 3 óra hossza volt. na ezért nem szeretem én ezt csinálni, mert marha sokáig tart. és még így sem voltam 100%-ig alapos. meg csak keni össze az ember a kasztnit is vele.
kíváncsi leszek mennyire csendesült el. ahogy visszaálltam a garázsba, van egy kis küszöb, ott nem volt hang semmi.
szerk.: ja és persze ahova az oldalüvegek bezárnak, még nem is takarítottam... majd legközelebb.
szerk2.: megcsináltam az ablakoknál is, holnap kíváncsi leszek rá. nedves ronggyal kitöröltem, majd szárazzal, aztán glicerin oda is, majd a felesleget letöröltem.


A glicerintől nem lesz foltos az ablak mikor leengeded?
Mivel lehet még megszüntetni a "nyikorgásokat" az ajtó és ablak körül?


ja, az üveget is összekente. de majd elmegy a kamionmosóba aztán majd nem lesz olyan
egyébként érdekes ez a glicerin is. mart a tükör adaptert is bekentem, és ahogy szárad le róla, vagy véletlen jobban letörlöm, akkor rögtön visszavilágosodik. egy ismerős WD40-es ronggyal törölgeti át. most kérdeztem rá, mit tapasztal.
elvileg az ablakrészekhez viaszos valami kellene, valami olyasmi mint amivel a hegedű, bőgő vonókat kenik át. én most vékonyan glicerineztem, majd letörlöm legközelebb. nedves mikroszálas majd lehozza talán idővel.
olvastam, hogy hintőporozni is lehet, vagy valahol olvastam valami ilyesmit. vagy valami talkum-os anyag kell.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2017. július 09. vasárnap, 10:21


YELLOW írta: ma a kédergumikat áttisztítottam, átkentem 87%-os glicerinnel, még valamikor a békeidőből maradt, egy teljes 1 liter.
hát 3 óra hossza volt. na ezért nem szeretem én ezt csinálni, mert marha sokáig tart. és még így sem voltam 100%-ig alapos. meg csak keni össze az ember a kasztnit is vele.
kíváncsi leszek mennyire csendesült el. ahogy visszaálltam a garázsba, van egy kis küszöb, ott nem volt hang semmi.
szerk.: ja és persze ahova az oldalüvegek bezárnak, még nem is takarítottam... majd legközelebb.
szerk2.: megcsináltam az ablakoknál is, holnap kíváncsi leszek rá. nedves ronggyal kitöröltem, majd szárazzal, aztán glicerin oda is, majd a felesleget letöröltem.


A glicerintől nem lesz foltos az ablak mikor leengeded?
Mivel lehet még megszüntetni a "nyikorgásokat" az ajtó és ablak körül?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 08. szombat, 22:02


YELLOW írta: ma a kédergumikat áttisztítottam, átkentem 87%-os glicerinnel, még valamikor a békeidőből maradt, egy teljes 1 liter.
hát 3 óra hossza volt. na ezért nem szeretem én ezt csinálni, mert marha sokáig tart. és még így sem voltam 100%-ig alapos. meg csak keni össze az ember a kasztnit is vele.
kíváncsi leszek mennyire csendesült el. ahogy visszaálltam a garázsba, van egy kis küszöb, ott nem volt hang semmi.
szerk.: ja és persze ahova az oldalüvegek bezárnak, még nem is takarítottam... majd legközelebb.
szerk2.: megcsináltam az ablakoknál is, holnap kíváncsi leszek rá. nedves ronggyal kitöröltem, majd szárazzal, aztán glicerin oda is, majd a felesleget letöröltem.


na az ajtó gumi és üveghangok megszűntek. bár a kédergumi nem is volt "olajos". viszont ahol a fémmel érintkezik, azt sikeresen összemaszatolta.
már csak az ajtókárpit patentokat kell kicserélni, és még kevesebb hang lesz. minden csak idő kérdése


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 07. péntek, 12:34


ma a kédergumikat áttisztítottam, átkentem 87%-os glicerinnel, még valamikor a békeidőből maradt, egy teljes 1 liter.
hát 3 óra hossza volt. na ezért nem szeretem én ezt csinálni, mert marha sokáig tart. és még így sem voltam 100%-ig alapos. meg csak keni össze az ember a kasztnit is vele.
kíváncsi leszek mennyire csendesült el. ahogy visszaálltam a garázsba, van egy kis küszöb, ott nem volt hang semmi.
szerk.: ja és persze ahova az oldalüvegek bezárnak, még nem is takarítottam... majd legközelebb.
szerk2.: megcsináltam az ablakoknál is, holnap kíváncsi leszek rá. nedves ronggyal kitöröltem, majd szárazzal, aztán glicerin oda is, majd a felesleget letöröltem.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. július 07. péntek, 16:16

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. június 24. szombat, 20:26


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: lemosattam az autót, jelentem alássan
Dettó,bő vízzel szivaccsal itthon,de annyiba csaltam hogy letakarom az elejét mostanában Itt Tanyán jó az asztalterítő is


azért egy fél tábla szalonnát, paprikát, fél kenyeret, és egy pohár bort kirakhattál volna rá
A szalonnát tegnap már megettem,bort nem szeretem inkább sörös vagyok de ritkán iszom,a paprikapalánta meg a kocsi mögött van a kertben,még nem érett meg,későn ültettem



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 24. szombat, 18:03


John írta:
YELLOW írta: lemosattam az autót, jelentem alássan
Dettó,bő vízzel szivaccsal itthon,de annyiba csaltam hogy letakarom az elejét mostanában Itt Tanyán jó az asztalterítő is


azért egy fél tábla szalonnát, paprikát, fél kenyeret, és egy pohár bort kirakhattál volna rá

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. június 24. szombat, 18:00


YELLOW írta: lemosattam az autót, jelentem alássan
Dettó,bő vízzel szivaccsal itthon,de annyiba csaltam hogy letakarom az elejét mostanában Itt Tanyán jó az asztalterítő is



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 24. szombat, 17:51


lemosattam az autót, jelentem alássan

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. június 20. kedd, 15:09


Még egy tipp:Akinek koszos a műszerfala,az is használhatja a koszradírt arra.Müszerfal keményebb részeire.Teteje például.De pl karcos küszöb műanyagot is fel lehet ujítani vele.Be kell nedvesíteni a koszradírt,és a kezelendő felületet is.Majd enyhe mozdulatokkal dolgozva átsimogatni a felületet.Ezután nedves mikroszálassal áttörölni újra.Így a műszerfal recéi közül is kijön a retek.A koszradír darabjait a végén össze kell porszívózni.Puhább anyagokra ez a módszer nem jó,nehogy valaki nekiálljon azoknak is így.De pl a kormány alatti tárolórekesz gumi bevonatú.Nekem ott valami festék volt...Koszradírral szedtem le,és nem csinált semmi gondot.Akinek bőr ülése van,az ugyanígy használhatja,ahogy leírtam.Így vegyszerek nélkül lehet pucolni.Természetesen ez kombinálható vegyszeres megoldással is,akkor még szebb eredményt lehet elérni.Sűrűn fogdosott helyeket(kormány,váltó,könyöklő) ugyanigy koszradírral szépen meg lehet csinálni.A lényeg,hogy nem kell rányomni erőből a radírt.Felnipucoláshoz is kiváló ez a módszer.A felnit is érdemes tiszta állapotában beviaszolni,így nem ragad rá a fékpor.Ha mégis,akkor sima vízzel le fog jönni.A textil anyagokat sima mikroszálassal pucolom.A lényeg itt is az óvatosság.Vödörbe teszek kárpit tisztítót.Másikba csak víz van.Mikroszálast belemártom a kárpit tisztítós vízbe,majd kicsavarom.Átsimizem a felületet(textilt),ezután a sima vizes vödörbe kiöblitem a koszt.Ezt eljátszom párszor.Ha koszos lesz a víz,cserélni kell.Esetleg a mikroszálast is.Ezzel a módszerrel gép nélkül meg lehet csinálni a komplett kárpitozást is pár óra alatt.Ha nagyon koszos a kocsi,előtte ugye érdemes alaposan kiporszívózni.Nedves mikroszálasos kárpit tisztogatás után is egyszer porszívozzátok még át.Persze akkor,mikor megszáradt minden.Ez ilyenkor nyáron 1-2 óra.Felesleges oda gép általában.Kevés olyan eset van,hogy gép kelljen.Tetőkárpitot is ugyanigy kell.Az a lényeg,hogy ne áztassa el az ember a kárpitot,és finom mozdulatokkal dolgozzon.

Kárpitos dolgot azért írtam le Yellow,hogy legközelebb ne okozzon kárt a kárpit tisztítás.Szerintem magának a szivacsnak sem jó,ha eláztatják.Aki nem sajnálja a pénzt,az esetleg erre is használhat ioncserélt vizet.Én ritkán kárpitozom,amióta megvan a kocsi,max 2-szer csináltam.De csakis kézzel,ahogy leírtam.Szétáztatni nem akarom,pont amiatt,amiket te is tapasztaltál.Néha érdemes nedves mikroszálassal áttörölni a textileket,aki sűrűn használja az autóját.Akinek alcantara anyagok vannak bennt,ugyanezt a módszert alkalmazhatja.Bőr szettnél is jó ez a módszer.Ha koszos,akkor előtte érdemes át koszradírozni.Késöbbiekben pedig elég nekik a mikroszálas áttörölgetés.Börnél érdemes Sprays bőrápolót beszerezni.Mikroszálasra fujni belőle,majd áttörölni így a bőrt.Soha ne közvetlenül a bőrre fujjátok a szert.Inkább egy mikroszálasra.Műanyag ápolókat is igy érdemes felvinni.Persze a kormányt,váltót nem bekenni,mert csúszik utána a felület.Az ápolószereket pedig mindig úgy vigyétek fel a felületere,hogy előtte megtisztítottátok.Bevallom őszintén,én azt szeretem,ha matt-gyárias a felülete a műszerfalnak,épp ezért nem használok rá műanyagápolót,max a küszöbökre.Tisztán tartásukról csak nedves mikroszálasos áttörölgetés gondoskodik











Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2017. június 20. kedd, 15:37

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. június 20. kedd, 14:23


YELLOW írta: klíner májszter!
gumikéderre mit használsz? hogyan tisztítod, hogyan ápolod?
ahova bezár az üveg, ott hogy tisztítod, használsz oda valamit?


Bemész a Müllerbe.Ott veszel glicerint.Pici flakonban van.Annak a felét áttöltöd másba.A maradékot megtöltöd vízzel,majd összerázod.Ezután mikroszálasra teszel kicsit(nem kell sok),és eldolgozod a gumin,majd egy másik száraz mikroszálassal mégegyszer áttörlöd a gumit.Egy-két kezelés után a kéderek ujra életre kelnek,és vissszanyerik a rugalmasságukat,és a fényüket is.A glicerin kb 500-600 ft.Érdemes pár havonta átkenni igy a gumikédereket,mert visszanyerik a glicerintől az eredeti állapotukat.Ha a karosszériára kerül kis glicerin,akkor egy nedves mikroszálassal le tudod törölni onnét.Kárt nem csinál amúgy ott sem.

Ahol bezár az üveg,azt néha ki kell pucolni ugyanugy mikroszálassal.Ügyesen be kell játszani a kimroszálas széleit a gumi közé.Oda nem kell semmi,csak nedves mikroszálassal kiganézni.A páralehuzónál is érdemes megpucolni néha nedves mikroszálassal,úgy nem fog karcolódni az üveg.Én leszedni nem szoktam ehhez a páralehúzót,csak az ablakot tekerem le hozzá.De ezt viszonylag ritkán kell,mert nem nagyon tekergetem az ablakokat.Aki profin akarja megoldani,akkor érdemes óvatosan leszednie a páralehuzókat,és ugy megpucolni azt a plüss részét.Ha nagyon elhasználódott,akkor érdemes cserélni újra.Igy elkerülhető az üveg karcolódása.Makacsabb koszra jó a koszradír is szélvédőnél.De ne a gumit dörzsizzétek vele.Csak az üveget.

Amik az ablak körül futnak gumik,azokat nem szoktam semmivel kenegetni kívülröl.De be lehet azokat is kenni glicerinnel,aki akarja.Az üvegre ne kerüljön,mert maszatol.De vízzel leszedhető simán,ha rámegy véletlen a glicerin.Üveget a legjobb ioncserélt vízzel pucolni,mivel foltmentesen szárad.Ez is kb 300 ft(5 liter víz).Én az autót is néha áttörlöm mikroszálassal,ha csak kicsit poros.Vödörbe öntök ioncserélt vizet,egy sprickába is teszek.Ezután mikroszálassal finom mozdulatokkal áttörlöm,előtte persze a sprickából befujom a kocsit vízzel.A vödörbe pedig kiöblitem a mikroszálast,elemenként.Ha nagyon picit koszos az autó,igy karcolás nélkül lepucolható.









Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2017. június 20. kedd, 14:37

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 20. kedd, 12:09


klíner májszter!
gumikéderre mit használsz? hogyan tisztítod, hogyan ápolod?
ahova bezár az üveg, ott hogy tisztítod, használsz oda valamit?