VPT85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz VPT85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 09:12


Tano írta:
VPT85 írta: Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni. Kb egy hónapja kezdődött a probléma, hogy az autóm (320i 2.2 benzin) nagyon ritkán megtorpant gyorsításnál, az egyik reggel nem is indult, de két óra múlva meg elindult minden gond nélkül. Egyszer volt olyan is hogy leállt egy piros lámpánál, de újra indítottam és ment tovább. két napja eljöttem otthonról, pályán megint jelentkezett a torpanás párszor, amikor lejöttem egy kereszteződésnél megint leállt a motor.Hibakódot nem dobott ki. Elvittem szerelőhöz, diagra tettük: 4-es henger gyújtáskimaradást írt. Cserélve lettek a gyertyák és a trafók. Még aznap este amikor elhoztam kb 20 km után újra megtorpant párszor, majd egy piros lámpánál újra leállt. Még pont hazaértem vele és újra leállt de már nem is akart elindulni. Állt egy estét, reggel gondoltam megnézem mi van vele és indul mintha nem történt volna semmi. Olyan érzésem van mintha nem kapna rendesen üzemanyagot...(kb 5 hónapja lett cserélve benne üzemanyag szivattyú + szűrő). Nektek mi a véleményetek mi lehet a probléma? (Kicsit hosszúra sikerült a story... )


Főtengely vagy vezérműtengely jeladó hibája is szokott ilyen leállásokat okozni, érdemes megnézni azokat is.


Először is a köszönöm a gyors választ! Most nézte meg az egyik szerelő diaggal(menet közben is). Semmi hibát nem talált. "Szerencsére" hétvége van és semmi szervíz nincs nyitva.... Holnap megyek egy szervízbe és ott is megnézetem reggel. Ha jeladó hiba akkor a diagnak nem kellene jeleznie? Milyen árban vannak az említett jeladók?

A jeladó árakat megnéztem. Már csak a kérdés az hogy a diagnak meg kellene-e mutatnia hogy melyikkel lehet gond?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 20. vasárnap, 09:17

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 09:00


VPT85 írta: Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni. Kb egy hónapja kezdődött a probléma, hogy az autóm (320i 2.2 benzin) nagyon ritkán megtorpant gyorsításnál, az egyik reggel nem is indult, de két óra múlva meg elindult minden gond nélkül. Egyszer volt olyan is hogy leállt egy piros lámpánál, de újra indítottam és ment tovább. két napja eljöttem otthonról, pályán megint jelentkezett a torpanás párszor, amikor lejöttem egy kereszteződésnél megint leállt a motor.Hibakódot nem dobott ki. Elvittem szerelőhöz, diagra tettük: 4-es henger gyújtáskimaradást írt. Cserélve lettek a gyertyák és a trafók. Még aznap este amikor elhoztam kb 20 km után újra megtorpant párszor, majd egy piros lámpánál újra leállt. Még pont hazaértem vele és újra leállt de már nem is akart elindulni. Állt egy estét, reggel gondoltam megnézem mi van vele és indul mintha nem történt volna semmi. Olyan érzésem van mintha nem kapna rendesen üzemanyagot...(kb 5 hónapja lett cserélve benne üzemanyag szivattyú + szűrő). Nektek mi a véleményetek mi lehet a probléma? (Kicsit hosszúra sikerült a story... )


Főtengely vagy vezérműtengely jeladó hibája is szokott ilyen leállásokat okozni, érdemes megnézni azokat is.

VPT85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz VPT85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 07:50


Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni. Kb egy hónapja kezdődött a probléma, hogy az autóm (320i 2.2 benzin) nagyon ritkán megtorpant gyorsításnál, az egyik reggel nem is indult, de két óra múlva meg elindult minden gond nélkül. Egyszer volt olyan is hogy leállt egy piros lámpánál, de újra indítottam és ment tovább. két napja eljöttem otthonról, pályán megint jelentkezett a torpanás párszor, amikor lejöttem egy kereszteződésnél megint leállt a motor.Hibakódot nem dobott ki. Elvittem szerelőhöz, diagra tettük: 4-es henger gyújtáskimaradást írt. Cserélve lettek a gyertyák és a trafók. Még aznap este amikor elhoztam kb 20 km után újra megtorpant párszor, majd egy piros lámpánál újra leállt. Még pont hazaértem vele és újra leállt de már nem is akart elindulni. Állt egy estét, reggel gondoltam megnézem mi van vele és indul mintha nem történt volna semmi. Olyan érzésem van mintha nem kapna rendesen üzemanyagot...(kb 5 hónapja lett cserélve benne üzemanyag szivattyú + szűrő). Nektek mi a véleményetek mi lehet a probléma? (Kicsit hosszúra sikerült a story... )

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. augusztus 09. kedd, 12:40


szotakdavid írta:
Gabi írta:
szotakdavid írta:
Gabi írta:
Bitu79 írta:
Gabi írta: Sziasztok.
Már átböngésztem a fórumot, de nem találtam az én problémámhoz hasonlót.
Adott egy 2005-ös 320d 150le, mentem a pályán gyorsítottam huzott 6-dikban is szépen 130-rol is aztán egy tartós 140-es tempo után előzni szerettem volna de padló gáznál sem történt semmi haladtam 140-el fordulat kb 2300-as, fogyasztás mutató sem indult semerre mintha nem érzékelte volna a gázadást a kocsi, vissza tettem 5-dikbe ott is kellett vagy 10mp mire feléledt az autó és minden a régi lett a következő 200km-en.
Lehet a gázpedálnak baja?? Vagy a motornál mi veszi a jelet és hol van?
Ja nem tempomatos a gép.
Köszi a segítséget.


Talán a gázpedál érzékelő a rossz.

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20

Itt az egyes tétel

És itt egy vidi is,hogy lehet cserélni.

https://www.youtube.com/watch?v=-6bOumAp8LA


Köszi a segítséget, még a jövő héten nézetek egy diagot hátha mutat valamit, ha nem akkor veszek egy jobb álapotú pedált.



Vidd el nyíregyre Nagy Mikihez gyári diagnosztikára. Debrecent hagyd inkább...

Igen sok jot hallotam rola, akitől vettem a kocsit az is nyiregyi volt



Debreceni út 318/a


Sziasztok!

Most látom az ETK-ban, hogy más a cikkszáma a manuál és az automata váltós gázpedálnak.
Esetleg valaki tudja, hogy mi a különbség köztük?
Azért érdekelne, mert volt egy automatamentesítésem és abban nem vagyok biztos, hogy a pedál cserélve lett e. Ha nem akkor vajon befolyásolhat e bármit is az, hogy most manuál váltós a kocsi?

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2016. augusztus 09. kedd, 10:54


zlatan23 írta: Sziasztok,
Tegnap felvillant a műszererfalon az "alacsony gumicsomás" jelzés, és megjelent a kilóméterállás mellett egy kis háromszögben egy felkiáltójel is. kicsit több volt a hátsókban mint az elsőkben(2.2E, 2.5H) visszaállítottam 2.2re mindet. A felirat nem tűnik el, hogyan kell kiiktatni? És vajon mi volt a gond?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. augusztus 09. kedd, 10:59

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz zlatan23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2016. augusztus 08. hétfő, 18:50


Sziasztok,
Tegnap felvillant a műszererfalon az "alacsony gumicsomás" jelzés, és megjelent a kilóméterállás mellett egy kis háromszögben egy felkiáltójel is. kicsit több volt a hátsókban mint az elsőkben(2.2E, 2.5H) visszaállítottam 2.2re mindet. A felirat nem tűnik el, hogyan kell kiiktatni? És vajon mi volt a gond?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. augusztus 08. hétfő, 03:30


Gabi írta:
szotakdavid írta:
Gabi írta:
Bitu79 írta:
Gabi írta: Sziasztok.
Már átböngésztem a fórumot, de nem találtam az én problémámhoz hasonlót.
Adott egy 2005-ös 320d 150le, mentem a pályán gyorsítottam huzott 6-dikban is szépen 130-rol is aztán egy tartós 140-es tempo után előzni szerettem volna de padló gáznál sem történt semmi haladtam 140-el fordulat kb 2300-as, fogyasztás mutató sem indult semerre mintha nem érzékelte volna a gázadást a kocsi, vissza tettem 5-dikbe ott is kellett vagy 10mp mire feléledt az autó és minden a régi lett a következő 200km-en.
Lehet a gázpedálnak baja?? Vagy a motornál mi veszi a jelet és hol van?
Ja nem tempomatos a gép.
Köszi a segítséget.


Talán a gázpedál érzékelő a rossz.

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20

Itt az egyes tétel

És itt egy vidi is,hogy lehet cserélni.

https://www.youtube.com/watch?v=-6bOumAp8LA


Köszi a segítséget, még a jövő héten nézetek egy diagot hátha mutat valamit, ha nem akkor veszek egy jobb álapotú pedált.



Vidd el nyíregyre Nagy Mikihez gyári diagnosztikára. Debrecent hagyd inkább...

Igen sok jot hallotam rola, akitől vettem a kocsit az is nyiregyi volt



Debreceni út 318/a


Gabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Gabi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2016. augusztus 07. vasárnap, 21:22


szotakdavid írta:
Gabi írta:
Bitu79 írta:
Gabi írta: Sziasztok.
Már átböngésztem a fórumot, de nem találtam az én problémámhoz hasonlót.
Adott egy 2005-ös 320d 150le, mentem a pályán gyorsítottam huzott 6-dikban is szépen 130-rol is aztán egy tartós 140-es tempo után előzni szerettem volna de padló gáznál sem történt semmi haladtam 140-el fordulat kb 2300-as, fogyasztás mutató sem indult semerre mintha nem érzékelte volna a gázadást a kocsi, vissza tettem 5-dikbe ott is kellett vagy 10mp mire feléledt az autó és minden a régi lett a következő 200km-en.
Lehet a gázpedálnak baja?? Vagy a motornál mi veszi a jelet és hol van?
Ja nem tempomatos a gép.
Köszi a segítséget.


Talán a gázpedál érzékelő a rossz.

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20

Itt az egyes tétel

És itt egy vidi is,hogy lehet cserélni.

https://www.youtube.com/watch?v=-6bOumAp8LA


Köszi a segítséget, még a jövő héten nézetek egy diagot hátha mutat valamit, ha nem akkor veszek egy jobb álapotú pedált.



Vidd el nyíregyre Nagy Mikihez gyári diagnosztikára. Debrecent hagyd inkább...

Igen sok jot hallotam rola, akitől vettem a kocsit az is nyiregyi volt



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. augusztus 07. vasárnap, 20:49


Gabi írta:
Bitu79 írta:
Gabi írta: Sziasztok.
Már átböngésztem a fórumot, de nem találtam az én problémámhoz hasonlót.
Adott egy 2005-ös 320d 150le, mentem a pályán gyorsítottam huzott 6-dikban is szépen 130-rol is aztán egy tartós 140-es tempo után előzni szerettem volna de padló gáznál sem történt semmi haladtam 140-el fordulat kb 2300-as, fogyasztás mutató sem indult semerre mintha nem érzékelte volna a gázadást a kocsi, vissza tettem 5-dikbe ott is kellett vagy 10mp mire feléledt az autó és minden a régi lett a következő 200km-en.
Lehet a gázpedálnak baja?? Vagy a motornál mi veszi a jelet és hol van?
Ja nem tempomatos a gép.
Köszi a segítséget.


Talán a gázpedál érzékelő a rossz.

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20

Itt az egyes tétel

És itt egy vidi is,hogy lehet cserélni.

https://www.youtube.com/watch?v=-6bOumAp8LA


Köszi a segítséget, még a jövő héten nézetek egy diagot hátha mutat valamit, ha nem akkor veszek egy jobb álapotú pedált.



Vidd el nyíregyre Nagy Mikihez gyári diagnosztikára. Debrecent hagyd inkább...

Gabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Gabi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2016. augusztus 07. vasárnap, 14:54


Bitu79 írta:
Gabi írta: Sziasztok.
Már átböngésztem a fórumot, de nem találtam az én problémámhoz hasonlót.
Adott egy 2005-ös 320d 150le, mentem a pályán gyorsítottam huzott 6-dikban is szépen 130-rol is aztán egy tartós 140-es tempo után előzni szerettem volna de padló gáznál sem történt semmi haladtam 140-el fordulat kb 2300-as, fogyasztás mutató sem indult semerre mintha nem érzékelte volna a gázadást a kocsi, vissza tettem 5-dikbe ott is kellett vagy 10mp mire feléledt az autó és minden a régi lett a következő 200km-en.
Lehet a gázpedálnak baja?? Vagy a motornál mi veszi a jelet és hol van?
Ja nem tempomatos a gép.
Köszi a segítséget.


Talán a gázpedál érzékelő a rossz.

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20

Itt az egyes tétel

És itt egy vidi is,hogy lehet cserélni.

https://www.youtube.com/watch?v=-6bOumAp8LA


Köszi a segítséget, még a jövő héten nézetek egy diagot hátha mutat valamit, ha nem akkor veszek egy jobb álapotú pedált.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. augusztus 06. szombat, 19:09


Gabi írta: Sziasztok.
Már átböngésztem a fórumot, de nem találtam az én problémámhoz hasonlót.
Adott egy 2005-ös 320d 150le, mentem a pályán gyorsítottam huzott 6-dikban is szépen 130-rol is aztán egy tartós 140-es tempo után előzni szerettem volna de padló gáznál sem történt semmi haladtam 140-el fordulat kb 2300-as, fogyasztás mutató sem indult semerre mintha nem érzékelte volna a gázadást a kocsi, vissza tettem 5-dikbe ott is kellett vagy 10mp mire feléledt az autó és minden a régi lett a következő 200km-en.
Lehet a gázpedálnak baja?? Vagy a motornál mi veszi a jelet és hol van?
Ja nem tempomatos a gép.
Köszi a segítséget.


Talán a gázpedál érzékelő a rossz.

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20

Itt az egyes tétel

És itt egy vidi is,hogy lehet cserélni.

https://www.youtube.com/watch?v=-6bOumAp8LA



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. augusztus 06. szombat, 19:23

Gabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Gabi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2016. augusztus 04. csütörtök, 12:34


Sziasztok.
Már átböngésztem a fórumot, de nem találtam az én problémámhoz hasonlót.
Adott egy 2005-ös 320d 150le, mentem a pályán gyorsítottam huzott 6-dikban is szépen 130-rol is aztán egy tartós 140-es tempo után előzni szerettem volna de padló gáznál sem történt semmi haladtam 140-el fordulat kb 2300-as, fogyasztás mutató sem indult semerre mintha nem érzékelte volna a gázadást a kocsi, vissza tettem 5-dikbe ott is kellett vagy 10mp mire feléledt az autó és minden a régi lett a következő 200km-en.
Lehet a gázpedálnak baja?? Vagy a motornál mi veszi a jelet és hol van?
Ja nem tempomatos a gép.
Köszi a segítséget.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 31. vasárnap, 14:38


Sada írta:
bricktopm írta:
Sada írta: Sziasztok van 1 problémám remélem tudtok segíteni van egy BMW E60 520i 100km/h nál a tempomat kikapcsol de csak 100 nál utánna akkor működik ha újra inditom az autót mi lehet a baj?



ABS lámpa nem szokott kigyulladni?
Nekem akkor állt meg a tempomat, amikor lehúztam a jobb hátsó szenzort... addig ment, akkor is mikor a km óra nem ment.

szia nemszokot világítani sőt Nem is mindig csinálja hogy elengedi a tempomatot amikor kedve van elfogja és kiírja cruise control


Aktív tempomat van a kocsiba ?

Sztem érdemes legelőször egy gyári diagot csináltatni.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 31. vasárnap, 14:53

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Sada

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. július 31. vasárnap, 14:16


bricktopm írta:
Sada írta: Sziasztok van 1 problémám remélem tudtok segíteni van egy BMW E60 520i 100km/h nál a tempomat kikapcsol de csak 100 nál utánna akkor működik ha újra inditom az autót mi lehet a baj?



ABS lámpa nem szokott kigyulladni?
Nekem akkor állt meg a tempomat, amikor lehúztam a jobb hátsó szenzort... addig ment, akkor is mikor a km óra nem ment.

szia nemszokot világítani sőt Nem is mindig csinálja hogy elengedi a tempomatot amikor kedve van elfogja és kiírja cruise control


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. július 25. hétfő, 16:35


VPT85 írta: Sziasztok!

Igazából nem konkrét problémával fordulok hozzátok hanem egy zavaró tényezővel.
Kb másfél hónapja cserélve lett az üzemanyag szivattyú a kocsimban. Azóta amikor tankolok az üzemanyag szint jelző nagyon lassan reagál a töltésre. Kb 2-2,5 óra kell ahhoz hogy mutassa rendesen a szintet. Elvileg a fogyasztást jól mutatja.

Volt már valakinek hasonló problémája? Tudtok rá valami megoldást?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Szia!
Persze, én is két napot szoptam ezzel: annyi volt a baj,. hogy a szintadó ellenálláson csúszó érintkező nagyon feszes volt és megszorult azon. Ki kell venni a szivattyút és idomítani kell a csúszó érintkezőn.
bye: hil