bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 24. péntek, 18:01


Egy kis segítségre lenne szükségem...
VAn egy E-30 323i-m. full motor generálra vittem egy "szerelőhöz"
70 ezret fizettem felső tömítés garnitúrára. A fazon most vissza HÚZTA a kocsit, hogy annyit kell csinálni, hogy fel töltöm olajal és fagyállóval. Az olajat fel töltöttem. de amikor a fagyállót felöntöm és légtelenítem akkor érdekes jelengéget tapasztalok. A fagyálló vissza folyik a szívó sor azon csövéből ami a levegő szűrőhöz vezet. Nem vagyok szerelő de tudom, hogy ez nem stimmel. Mi lehet elszarva? A vezműtengelyen keresztül fél kézzel körbe forgatom a motort. önindítóval szépen körbejár tehát a vezérlés szerintem jó lehet. de mint ha nem lenne kompresszió. az olaj nem vizes-a víz nem olajos.
lenne valakinek valami tippje, hogy mit csináljak??
pénzem már nincs. valamit tehetek????

a motor persze nem jár.

előre is köszönöm

V.N.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. május 11. szerda, 17:21


woodstock írta:
Zolee írta:
woodstock írta: Sziasztok!

Nem találtam megfelelő témát ezért nyitottam ezt!

Az alany:'96 e36 320i(Vanos)
A tünetek:
-viszonylag sok olajfogyasztás(pontosan nem mértem de több mint kéne)
-füstöl a kipuf(jobban mint kéne)

Szerelőmmel konzultáltunk és azt tanácsolta h motort bontsuk meg aztán minden(ki) derül
de szerinte motorfelújítás lesz a dologból mert ezekkel a tünetekkel mát találkozott igaz nem BMW-nél és akkor is az volt a megoldás!
Én hiszek neki bár kíváncsi vagyok a véleményetekre!
Érdekelne h volt-e már valakinek ilyen tapasztalata mennyibe fáj egy ilyen mutatvány.(persze elképzelés van, nem vagyok naiv de konkrétan nem tudom)
Az is érdekelne h ilyenkor miket szokás cserélni/javítani(gyűrűzés,szimeringek,csapágyak,hengerfejezés,síkolás stb)
Szóval érdekelnének ilyen tapasztalatok,öreg rókák véleménye akik már átélte/csináltak ilyet,minden amit ehhez tudtok írni tanácsot véleményt!

Természetesen nem komoly a baj de inkább előzök meg minden nagy gondot(már ha ez nem az)mert próbálok törődni a géppel amióta nálam van.Ez kb őszi/téli projekt lesz szóval egyenlőre gyűjteném az infót.
Szóval előre is köszi a kommenteket és remélem okosabb leszek tőlük!


Szia!

A jelenségből nem következtetnék egy teljes motorgenerálra - de mindenképp meg kell bontani h kiderüljön az igazság. Valszeg egy szelepszár szimering cserével megúszod a dolgot, az meg nem olyan vészes dolog. Milyen színű a füstöt produkál?


A füst nem konkrétan kékes szerencsére de mindenképp árnyalatban más mint kéne lennie meg érezni rajta h nem "természetes" CO-s szaga van(ez lehet rossz kifejezés de fater így hívta anno...).a vizet nem eszi azzal nincs baj de ugye ahogy írtam olajjal már más a helyzet sehol nem ereszti erősen szóval folt nincs az autó alatt(persze nem porszáraz a blokk) de 2-3ezer km alatt mégis elment majdnem 1 liter az meg mindenképp távozik valahol...szóval valszeg az égéstérben
Amúgy mindenképp meg lesz bontva és akkor derül ki minden de inkább számolok a legdrágábbal mert úgy a nem fáj annyira.
Ha esetleg tudsz segíteni h ha tényleg generál lesz mik azok az alkatrészek amik ilyenkor repülnek(van fejben egy listám de az nem teljes)milyen márkákból érdemes válogatni ami nem gagyimami és milyen anyagköltséggel lehet számolni ilyenkor?


szerintem leginkább szelepszár szimering gyanús a dolog, ha leveszitek a hengerfejet úgyis kiderül.

woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2011. május 11. szerda, 17:16


Zolee írta:
woodstock írta: Sziasztok!

Nem találtam megfelelő témát ezért nyitottam ezt!

Az alany:'96 e36 320i(Vanos)
A tünetek:
-viszonylag sok olajfogyasztás(pontosan nem mértem de több mint kéne)
-füstöl a kipuf(jobban mint kéne)

Szerelőmmel konzultáltunk és azt tanácsolta h motort bontsuk meg aztán minden(ki) derül
de szerinte motorfelújítás lesz a dologból mert ezekkel a tünetekkel mát találkozott igaz nem BMW-nél és akkor is az volt a megoldás!
Én hiszek neki bár kíváncsi vagyok a véleményetekre!
Érdekelne h volt-e már valakinek ilyen tapasztalata mennyibe fáj egy ilyen mutatvány.(persze elképzelés van, nem vagyok naiv de konkrétan nem tudom)
Az is érdekelne h ilyenkor miket szokás cserélni/javítani(gyűrűzés,szimeringek,csapágyak,hengerfejezés,síkolás stb)
Szóval érdekelnének ilyen tapasztalatok,öreg rókák véleménye akik már átélte/csináltak ilyet,minden amit ehhez tudtok írni tanácsot véleményt!

Természetesen nem komoly a baj de inkább előzök meg minden nagy gondot(már ha ez nem az)mert próbálok törődni a géppel amióta nálam van.Ez kb őszi/téli projekt lesz szóval egyenlőre gyűjteném az infót.
Szóval előre is köszi a kommenteket és remélem okosabb leszek tőlük!


Szia!

A jelenségből nem következtetnék egy teljes motorgenerálra - de mindenképp meg kell bontani h kiderüljön az igazság. Valszeg egy szelepszár szimering cserével megúszod a dolgot, az meg nem olyan vészes dolog. Milyen színű a füstöt produkál?


A füst nem konkrétan kékes szerencsére de mindenképp árnyalatban más mint kéne lennie meg érezni rajta h nem "természetes" CO-s szaga van(ez lehet rossz kifejezés de fater így hívta anno...).a vizet nem eszi azzal nincs baj de ugye ahogy írtam olajjal már más a helyzet sehol nem ereszti erősen szóval folt nincs az autó alatt(persze nem porszáraz a blokk) de 2-3ezer km alatt mégis elment majdnem 1 liter az meg mindenképp távozik valahol...szóval valszeg az égéstérben
Amúgy mindenképp meg lesz bontva és akkor derül ki minden de inkább számolok a legdrágábbal mert úgy a nem fáj annyira.
Ha esetleg tudsz segíteni h ha tényleg generál lesz mik azok az alkatrészek amik ilyenkor repülnek(van fejben egy listám de az nem teljes)milyen márkákból érdemes válogatni ami nem gagyimami és milyen anyagköltséggel lehet számolni ilyenkor?

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. május 11. szerda, 00:47


woodstock írta: Sziasztok!

Nem találtam megfelelő témát ezért nyitottam ezt!

Az alany:'96 e36 320i(Vanos)
A tünetek:
-viszonylag sok olajfogyasztás(pontosan nem mértem de több mint kéne)
-füstöl a kipuf(jobban mint kéne)

Szerelőmmel konzultáltunk és azt tanácsolta h motort bontsuk meg aztán minden(ki) derül
de szerinte motorfelújítás lesz a dologból mert ezekkel a tünetekkel mát találkozott igaz nem BMW-nél és akkor is az volt a megoldás!
Én hiszek neki bár kíváncsi vagyok a véleményetekre!
Érdekelne h volt-e már valakinek ilyen tapasztalata mennyibe fáj egy ilyen mutatvány.(persze elképzelés van, nem vagyok naiv de konkrétan nem tudom)
Az is érdekelne h ilyenkor miket szokás cserélni/javítani(gyűrűzés,szimeringek,csapágyak,hengerfejezés,síkolás stb)
Szóval érdekelnének ilyen tapasztalatok,öreg rókák véleménye akik már átélte/csináltak ilyet,minden amit ehhez tudtok írni tanácsot véleményt!

Természetesen nem komoly a baj de inkább előzök meg minden nagy gondot(már ha ez nem az)mert próbálok törődni a géppel amióta nálam van.Ez kb őszi/téli projekt lesz szóval egyenlőre gyűjteném az infót.
Szóval előre is köszi a kommenteket és remélem okosabb leszek tőlük!


Szia!

A jelenségből nem következtetnék egy teljes motorgenerálra - de mindenképp meg kell bontani h kiderüljön az igazság. Valszeg egy szelepszár szimering cserével megúszod a dolgot, az meg nem olyan vészes dolog. Milyen színű a füstöt produkál?

woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2011. május 11. szerda, 00:07


Sziasztok!

Nem találtam megfelelő témát ezért nyitottam ezt!

Az alany:'96 e36 320i(Vanos)
A tünetek:
-viszonylag sok olajfogyasztás(pontosan nem mértem de több mint kéne)
-füstöl a kipuf(jobban mint kéne)

Szerelőmmel konzultáltunk és azt tanácsolta h motort bontsuk meg aztán minden(ki) derül
de szerinte motorfelújítás lesz a dologból mert ezekkel a tünetekkel mát találkozott igaz nem BMW-nél és akkor is az volt a megoldás!
Én hiszek neki bár kíváncsi vagyok a véleményetekre!
Érdekelne h volt-e már valakinek ilyen tapasztalata mennyibe fáj egy ilyen mutatvány.(persze elképzelés van, nem vagyok naiv de konkrétan nem tudom)
Az is érdekelne h ilyenkor miket szokás cserélni/javítani(gyűrűzés,szimeringek,csapágyak,hengerfejezés,síkolás stb)
Szóval érdekelnének ilyen tapasztalatok,öreg rókák véleménye akik már átélte/csináltak ilyet,minden amit ehhez tudtok írni tanácsot véleményt!

Természetesen nem komoly a baj de inkább előzök meg minden nagy gondot(már ha ez nem az)mert próbálok törődni a géppel amióta nálam van.Ez kb őszi/téli projekt lesz szóval egyenlőre gyűjteném az infót.
Szóval előre is köszi a kommenteket és remélem okosabb leszek tőlük!