ervin35 írta:
YELLOW írta:
ervin35 írta:
Sziasztok.Olajcsere előtt állok,eddig Fuchs titan gt-1 5w40 használtam. De most váltanék,Motul,vagy Liqui Moly vagy Eneos. Szerintetek a felsoroltak közül melyik olyan vagy jobb minőség mint a Fuchs?
miért akarsz váltani, itt ódákat zengenek a Fuchs-ról. szerintem egy kategória mind, az Eneos lehet esetleg kivétel, bár ha hasonló árban gondolkozol, mint a többi, akkor ott a Sustina, ami igencsak a felsőkategória az eddigi tapasztalatok, olvasottak alapján.
a váltásból arra következtetek, hogy valami nem oké a FUchs-szal, különben minek akarnál váltani? ha meg nincs problémád, akkor maradj meg mellette. én a Motul-lal úgy vagyok, hogy sport motorba (kétkerekű) oké, autóba véleményem szerint inkább nem.
Nincs vele gondom,Fuchs előtt Mobil 3000 x1 volt benne,nem érzek különbséget! Igaz nem is értek hozzá,hogy miben lehetne észre venni
Csak gondoltam váltok,hátha tud vki jobbat ajánlani.
szerintem túl jó olajak ezek neked. akkor lenne ezeknek értelme, ha új korától nálad van, és mindig minőségit raktál volna bele. ilyenkor, amikor kitudja mikor cseréltek valóban olajat, vagy éppen mit tettek bele, már édesmindegy. max ha egy komplett generálon vagy túl, akkor érdemes, a minőségit beletenni.
ismerős V8 bömbi, 10w-40 castrol ette mint állat, nem is volt túl jó hangja, vett bele Eneos-t 5w-40-et, vagy 5w-30-at, de nem a Sustinát, hanem a simát, és mondhatni nincs olajfogyasztás, szebben jár a motor. pedig azon Eneos olajat 7600Ft/4L áron is lehet kapni, ami mondhatni kategóriában igen olcsónak számít. és egyre több a pozitív vélemény. köv. cserénél, majd lehet én is ezzel próbálkozok, mivel 10ezernél úgyis cserélek, akkor amúgyis felesleges a 12ezres/4L olajat beletenni, mikor majdnem féláron van ugyanolyan jó. mondja másik haver, hogy így liqui, meg a DTM-ben is azzal mennek. jó de minek vegyek bele drága jó anyagot, mikor olcsóban is van jó, nem versenyzek, nem fut túl az olaj.