autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz bugyi89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 15:49


Sziasztok!

Meg tudnátok mondani hogy melyik olaj lenne a legjobb választás?
E46-os 318i 143Le. 160 ezer km-rel. 10w 40-es motorolaj az jó neki?

Köszi

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 15:18


YELLOW írta:
ervin35 írta:
YELLOW írta:
ervin35 írta: Sziasztok.Olajcsere előtt állok,eddig Fuchs titan gt-1 5w40 használtam. De most váltanék,Motul,vagy Liqui Moly vagy Eneos. Szerintetek a felsoroltak közül melyik olyan vagy jobb minőség mint a Fuchs?


miért akarsz váltani, itt ódákat zengenek a Fuchs-ról. szerintem egy kategória mind, az Eneos lehet esetleg kivétel, bár ha hasonló árban gondolkozol, mint a többi, akkor ott a Sustina, ami igencsak a felsőkategória az eddigi tapasztalatok, olvasottak alapján.
a váltásból arra következtetek, hogy valami nem oké a FUchs-szal, különben minek akarnál váltani? ha meg nincs problémád, akkor maradj meg mellette. én a Motul-lal úgy vagyok, hogy sport motorba (kétkerekű) oké, autóba véleményem szerint inkább nem.


Nincs vele gondom,Fuchs előtt Mobil 3000 x1 volt benne,nem érzek különbséget! Igaz nem is értek hozzá,hogy miben lehetne észre venni Csak gondoltam váltok,hátha tud vki jobbat ajánlani.


szerintem túl jó olajak ezek neked. akkor lenne ezeknek értelme, ha új korától nálad van, és mindig minőségit raktál volna bele. ilyenkor, amikor kitudja mikor cseréltek valóban olajat, vagy éppen mit tettek bele, már édesmindegy. max ha egy komplett generálon vagy túl, akkor érdemes, a minőségit beletenni.
ismerős V8 bömbi, 10w-40 castrol ette mint állat, nem is volt túl jó hangja, vett bele Eneos-t 5w-40-et, vagy 5w-30-at, de nem a Sustinát, hanem a simát, és mondhatni nincs olajfogyasztás, szebben jár a motor. pedig azon Eneos olajat 7600Ft/4L áron is lehet kapni, ami mondhatni kategóriában igen olcsónak számít. és egyre több a pozitív vélemény. köv. cserénél, majd lehet én is ezzel próbálkozok, mivel 10ezernél úgyis cserélek, akkor amúgyis felesleges a 12ezres/4L olajat beletenni, mikor majdnem féláron van ugyanolyan jó. mondja másik haver, hogy így liqui, meg a DTM-ben is azzal mennek. jó de minek vegyek bele drága jó anyagot, mikor olcsóban is van jó, nem versenyzek, nem fut túl az olaj.


Én is 10000 körül szoktam,most túl mentem picit.Az olajfogyasztás is minimális 10000km alatt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 14:58


ervin35 írta:
YELLOW írta:
ervin35 írta: Sziasztok.Olajcsere előtt állok,eddig Fuchs titan gt-1 5w40 használtam. De most váltanék,Motul,vagy Liqui Moly vagy Eneos. Szerintetek a felsoroltak közül melyik olyan vagy jobb minőség mint a Fuchs?


miért akarsz váltani, itt ódákat zengenek a Fuchs-ról. szerintem egy kategória mind, az Eneos lehet esetleg kivétel, bár ha hasonló árban gondolkozol, mint a többi, akkor ott a Sustina, ami igencsak a felsőkategória az eddigi tapasztalatok, olvasottak alapján.
a váltásból arra következtetek, hogy valami nem oké a FUchs-szal, különben minek akarnál váltani? ha meg nincs problémád, akkor maradj meg mellette. én a Motul-lal úgy vagyok, hogy sport motorba (kétkerekű) oké, autóba véleményem szerint inkább nem.


Nincs vele gondom,Fuchs előtt Mobil 3000 x1 volt benne,nem érzek különbséget! Igaz nem is értek hozzá,hogy miben lehetne észre venni Csak gondoltam váltok,hátha tud vki jobbat ajánlani.


szerintem túl jó olajak ezek neked. akkor lenne ezeknek értelme, ha új korától nálad van, és mindig minőségit raktál volna bele. ilyenkor, amikor kitudja mikor cseréltek valóban olajat, vagy éppen mit tettek bele, már édesmindegy. max ha egy komplett generálon vagy túl, akkor érdemes, a minőségit beletenni.
ismerős V8 bömbi, 10w-40 castrol ette mint állat, nem is volt túl jó hangja, vett bele Eneos-t 5w-40-et, vagy 5w-30-at, de nem a Sustinát, hanem a simát, és mondhatni nincs olajfogyasztás, szebben jár a motor. pedig azon Eneos olajat 7600Ft/4L áron is lehet kapni, ami mondhatni kategóriában igen olcsónak számít. és egyre több a pozitív vélemény. köv. cserénél, majd lehet én is ezzel próbálkozok, mivel 10ezernél úgyis cserélek, akkor amúgyis felesleges a 12ezres/4L olajat beletenni, mikor majdnem féláron van ugyanolyan jó. mondja másik haver, hogy így liqui, meg a DTM-ben is azzal mennek. jó de minek vegyek bele drága jó anyagot, mikor olcsóban is van jó, nem versenyzek, nem fut túl az olaj.

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 14:49


YELLOW írta:
ervin35 írta: Sziasztok.Olajcsere előtt állok,eddig Fuchs titan gt-1 5w40 használtam. De most váltanék,Motul,vagy Liqui Moly vagy Eneos. Szerintetek a felsoroltak közül melyik olyan vagy jobb minőség mint a Fuchs?


miért akarsz váltani, itt ódákat zengenek a Fuchs-ról. szerintem egy kategória mind, az Eneos lehet esetleg kivétel, bár ha hasonló árban gondolkozol, mint a többi, akkor ott a Sustina, ami igencsak a felsőkategória az eddigi tapasztalatok, olvasottak alapján.
a váltásból arra következtetek, hogy valami nem oké a FUchs-szal, különben minek akarnál váltani? ha meg nincs problémád, akkor maradj meg mellette. én a Motul-lal úgy vagyok, hogy sport motorba (kétkerekű) oké, autóba véleményem szerint inkább nem.


Nincs vele gondom,Fuchs előtt Mobil 3000 x1 volt benne,nem érzek különbséget! Igaz nem is értek hozzá,hogy miben lehetne észre venni Csak gondoltam váltok,hátha tud vki jobbat ajánlani.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 14:12


ervin35 írta: Sziasztok.Olajcsere előtt állok,eddig Fuchs titan gt-1 5w40 használtam. De most váltanék,Motul,vagy Liqui Moly vagy Eneos. Szerintetek a felsoroltak közül melyik olyan vagy jobb minőség mint a Fuchs?


miért akarsz váltani, itt ódákat zengenek a Fuchs-ról. szerintem egy kategória mind, az Eneos lehet esetleg kivétel, bár ha hasonló árban gondolkozol, mint a többi, akkor ott a Sustina, ami igencsak a felsőkategória az eddigi tapasztalatok, olvasottak alapján.
a váltásból arra következtetek, hogy valami nem oké a FUchs-szal, különben minek akarnál váltani? ha meg nincs problémád, akkor maradj meg mellette. én a Motul-lal úgy vagyok, hogy sport motorba (kétkerekű) oké, autóba véleményem szerint inkább nem.

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 13:26


Sziasztok.Olajcsere előtt állok,eddig Fuchs titan gt-1 5w40 használtam. De most váltanék,Motul,vagy Liqui Moly vagy Eneos. Szerintetek a felsoroltak közül melyik olyan vagy jobb minőség mint a Fuchs?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 21:28


nickname írta:
m_attila írta:
BarG írta:
m_attila írta:
nagym írta:
m_attila írta:
mutyuru írta: Sziasztok!

Mint a profilombol kiderul van egy E90-s 320D BMW-m - 2009-es evjarat.
Tavaly augusztusba vettem Nemetorszagban hivatalos BMW szerviztol, ahol a megvetel elott teljes generalt vegeztek az auton, amibe az olajcsere is benne foglaltatik.
Azota kb 30 000km-t tettunk a kocsiba - 70%-ban autopalyas hasznalat es 30% volt a varosi furikazas. Nem sporolunk a sebesseggel es sportosan vezetjuk az autot - nem is lehet maskeppen, mert iszonyat jo a vezetesi elemeny.
A kocsiban nem gyari 177 paci figyel, hanem egy hivatalos BMW chiptunningot szereltek be, igy 199LE.
Szoval a kerdesem: Mikor erdemes az olajat es a tobbi cuccot cserelni benne?
Mivel a kocsi leirasaba olvastam, hogy automatikusan kijelzi, amikor ez szukseges. Ezt pedig a hasznalatbol, sebessegbol es inditasbol kalkulalja valahogyan. Uagyan akkor nem szeretnem a szeretett automat szivatni es feleslegesen nyuzni. Valaki tudna tanacsot adni?
Tenyleg varjam meg a jelzest vagy mar most a pl a km miatt menjek csereltetni.

Kosz,
M


Szia

Inkább a vezérműlánc cserére fókuszálj...

Még olvasni is rossz volt, hogy 30.000 km-t egy olajtöltettel. Évenként, vagy max. 15.000 km olajcsere, Mobil1 0w40 ESP FORMULA (kékmatricás), alternatívaként az arany színű Mobil1 0w40 is tökéletes. Kettő között a külömbséget a kipufogó rendszerekre gyakorolt hatásukban kell keresni. Vezérműlánc probléma (átugrik) a 2008 után gyártottaknál orvosolva lettek.


Sajnos rosszul tudod... de akkor sok szerencsét hozzá..

most van nálunk egy 2008 as 20d lánccserén


Motorkiszerelés - főtengelycsere?



2009 .1 elöttiekben elvileg kell(ene) főtengelyet is cserélni!

2009.1 után már csak láncot





Ez a 163 lovas motorokra vonatkozik ?




nem

2007 volt csak a 163 lovas motor

de ne a lóerőt nézzétek mert a belga piacosok más lóerősek 177 helyett 163 pl ez lehet megtévesztő

m47n2 nem érintett
n47 2007-2009.1 főként (főtengely konstrukciós hiba)
2009.1 -2011.márc javasolt lánccsere
2011. márc--- nincs hiba

ettől függetlenül még napjainkban is módosítják a vezérlés alkatrészeit





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 31. szerda, 21:31


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 21:20


m_attila írta:
BarG írta:
m_attila írta:
nagym írta:
m_attila írta:
mutyuru írta: Sziasztok!

Mint a profilombol kiderul van egy E90-s 320D BMW-m - 2009-es evjarat.
Tavaly augusztusba vettem Nemetorszagban hivatalos BMW szerviztol, ahol a megvetel elott teljes generalt vegeztek az auton, amibe az olajcsere is benne foglaltatik.
Azota kb 30 000km-t tettunk a kocsiba - 70%-ban autopalyas hasznalat es 30% volt a varosi furikazas. Nem sporolunk a sebesseggel es sportosan vezetjuk az autot - nem is lehet maskeppen, mert iszonyat jo a vezetesi elemeny.
A kocsiban nem gyari 177 paci figyel, hanem egy hivatalos BMW chiptunningot szereltek be, igy 199LE.
Szoval a kerdesem: Mikor erdemes az olajat es a tobbi cuccot cserelni benne?
Mivel a kocsi leirasaba olvastam, hogy automatikusan kijelzi, amikor ez szukseges. Ezt pedig a hasznalatbol, sebessegbol es inditasbol kalkulalja valahogyan. Uagyan akkor nem szeretnem a szeretett automat szivatni es feleslegesen nyuzni. Valaki tudna tanacsot adni?
Tenyleg varjam meg a jelzest vagy mar most a pl a km miatt menjek csereltetni.

Kosz,
M


Szia

Inkább a vezérműlánc cserére fókuszálj...

Még olvasni is rossz volt, hogy 30.000 km-t egy olajtöltettel. Évenként, vagy max. 15.000 km olajcsere, Mobil1 0w40 ESP FORMULA (kékmatricás), alternatívaként az arany színű Mobil1 0w40 is tökéletes. Kettő között a külömbséget a kipufogó rendszerekre gyakorolt hatásukban kell keresni. Vezérműlánc probléma (átugrik) a 2008 után gyártottaknál orvosolva lettek.


Sajnos rosszul tudod... de akkor sok szerencsét hozzá..

most van nálunk egy 2008 as 20d lánccserén


Motorkiszerelés - főtengelycsere?



2009 .1 elöttiekben elvileg kell(ene) főtengelyet is cserélni!

2009.1 után már csak láncot





Ez a 163 lovas motorokra vonatkozik ?



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 20:25


BarG írta:
m_attila írta:
nagym írta:
m_attila írta:
mutyuru írta: Sziasztok!

Mint a profilombol kiderul van egy E90-s 320D BMW-m - 2009-es evjarat.
Tavaly augusztusba vettem Nemetorszagban hivatalos BMW szerviztol, ahol a megvetel elott teljes generalt vegeztek az auton, amibe az olajcsere is benne foglaltatik.
Azota kb 30 000km-t tettunk a kocsiba - 70%-ban autopalyas hasznalat es 30% volt a varosi furikazas. Nem sporolunk a sebesseggel es sportosan vezetjuk az autot - nem is lehet maskeppen, mert iszonyat jo a vezetesi elemeny.
A kocsiban nem gyari 177 paci figyel, hanem egy hivatalos BMW chiptunningot szereltek be, igy 199LE.
Szoval a kerdesem: Mikor erdemes az olajat es a tobbi cuccot cserelni benne?
Mivel a kocsi leirasaba olvastam, hogy automatikusan kijelzi, amikor ez szukseges. Ezt pedig a hasznalatbol, sebessegbol es inditasbol kalkulalja valahogyan. Uagyan akkor nem szeretnem a szeretett automat szivatni es feleslegesen nyuzni. Valaki tudna tanacsot adni?
Tenyleg varjam meg a jelzest vagy mar most a pl a km miatt menjek csereltetni.

Kosz,
M


Szia

Inkább a vezérműlánc cserére fókuszálj...

Még olvasni is rossz volt, hogy 30.000 km-t egy olajtöltettel. Évenként, vagy max. 15.000 km olajcsere, Mobil1 0w40 ESP FORMULA (kékmatricás), alternatívaként az arany színű Mobil1 0w40 is tökéletes. Kettő között a külömbséget a kipufogó rendszerekre gyakorolt hatásukban kell keresni. Vezérműlánc probléma (átugrik) a 2008 után gyártottaknál orvosolva lettek.


Sajnos rosszul tudod... de akkor sok szerencsét hozzá..

most van nálunk egy 2008 as 20d lánccserén


Motorkiszerelés - főtengelycsere?



2009 .1 elöttiekben elvileg kell(ene) főtengelyet is cserélni!

2009.1 után már csak láncot




BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 20:14


m_attila írta:
nagym írta:
m_attila írta:
mutyuru írta: Sziasztok!

Mint a profilombol kiderul van egy E90-s 320D BMW-m - 2009-es evjarat.
Tavaly augusztusba vettem Nemetorszagban hivatalos BMW szerviztol, ahol a megvetel elott teljes generalt vegeztek az auton, amibe az olajcsere is benne foglaltatik.
Azota kb 30 000km-t tettunk a kocsiba - 70%-ban autopalyas hasznalat es 30% volt a varosi furikazas. Nem sporolunk a sebesseggel es sportosan vezetjuk az autot - nem is lehet maskeppen, mert iszonyat jo a vezetesi elemeny.
A kocsiban nem gyari 177 paci figyel, hanem egy hivatalos BMW chiptunningot szereltek be, igy 199LE.
Szoval a kerdesem: Mikor erdemes az olajat es a tobbi cuccot cserelni benne?
Mivel a kocsi leirasaba olvastam, hogy automatikusan kijelzi, amikor ez szukseges. Ezt pedig a hasznalatbol, sebessegbol es inditasbol kalkulalja valahogyan. Uagyan akkor nem szeretnem a szeretett automat szivatni es feleslegesen nyuzni. Valaki tudna tanacsot adni?
Tenyleg varjam meg a jelzest vagy mar most a pl a km miatt menjek csereltetni.

Kosz,
M


Szia

Inkább a vezérműlánc cserére fókuszálj...

Még olvasni is rossz volt, hogy 30.000 km-t egy olajtöltettel. Évenként, vagy max. 15.000 km olajcsere, Mobil1 0w40 ESP FORMULA (kékmatricás), alternatívaként az arany színű Mobil1 0w40 is tökéletes. Kettő között a külömbséget a kipufogó rendszerekre gyakorolt hatásukban kell keresni. Vezérműlánc probléma (átugrik) a 2008 után gyártottaknál orvosolva lettek.


Sajnos rosszul tudod... de akkor sok szerencsét hozzá..

most van nálunk egy 2008 as 20d lánccserén


Motorkiszerelés - főtengelycsere?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 20:06


nagym írta:
m_attila írta:
mutyuru írta: Sziasztok!

Mint a profilombol kiderul van egy E90-s 320D BMW-m - 2009-es evjarat.
Tavaly augusztusba vettem Nemetorszagban hivatalos BMW szerviztol, ahol a megvetel elott teljes generalt vegeztek az auton, amibe az olajcsere is benne foglaltatik.
Azota kb 30 000km-t tettunk a kocsiba - 70%-ban autopalyas hasznalat es 30% volt a varosi furikazas. Nem sporolunk a sebesseggel es sportosan vezetjuk az autot - nem is lehet maskeppen, mert iszonyat jo a vezetesi elemeny.
A kocsiban nem gyari 177 paci figyel, hanem egy hivatalos BMW chiptunningot szereltek be, igy 199LE.
Szoval a kerdesem: Mikor erdemes az olajat es a tobbi cuccot cserelni benne?
Mivel a kocsi leirasaba olvastam, hogy automatikusan kijelzi, amikor ez szukseges. Ezt pedig a hasznalatbol, sebessegbol es inditasbol kalkulalja valahogyan. Uagyan akkor nem szeretnem a szeretett automat szivatni es feleslegesen nyuzni. Valaki tudna tanacsot adni?
Tenyleg varjam meg a jelzest vagy mar most a pl a km miatt menjek csereltetni.

Kosz,
M


Szia

Inkább a vezérműlánc cserére fókuszálj...

Még olvasni is rossz volt, hogy 30.000 km-t egy olajtöltettel. Évenként, vagy max. 15.000 km olajcsere, Mobil1 0w40 ESP FORMULA (kékmatricás), alternatívaként az arany színű Mobil1 0w40 is tökéletes. Kettő között a külömbséget a kipufogó rendszerekre gyakorolt hatásukban kell keresni. Vezérműlánc probléma (átugrik) a 2008 után gyártottaknál orvosolva lettek.


Sajnos rosszul tudod... de akkor sok szerencsét hozzá..

most van nálunk egy 2008 as 20d lánccserén


autója adatai
Széria: 1
Típus: E87 LCI
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2009

státusz nagym

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 06:51


m_attila írta:
mutyuru írta: Sziasztok!

Mint a profilombol kiderul van egy E90-s 320D BMW-m - 2009-es evjarat.
Tavaly augusztusba vettem Nemetorszagban hivatalos BMW szerviztol, ahol a megvetel elott teljes generalt vegeztek az auton, amibe az olajcsere is benne foglaltatik.
Azota kb 30 000km-t tettunk a kocsiba - 70%-ban autopalyas hasznalat es 30% volt a varosi furikazas. Nem sporolunk a sebesseggel es sportosan vezetjuk az autot - nem is lehet maskeppen, mert iszonyat jo a vezetesi elemeny.
A kocsiban nem gyari 177 paci figyel, hanem egy hivatalos BMW chiptunningot szereltek be, igy 199LE.
Szoval a kerdesem: Mikor erdemes az olajat es a tobbi cuccot cserelni benne?
Mivel a kocsi leirasaba olvastam, hogy automatikusan kijelzi, amikor ez szukseges. Ezt pedig a hasznalatbol, sebessegbol es inditasbol kalkulalja valahogyan. Uagyan akkor nem szeretnem a szeretett automat szivatni es feleslegesen nyuzni. Valaki tudna tanacsot adni?
Tenyleg varjam meg a jelzest vagy mar most a pl a km miatt menjek csereltetni.

Kosz,
M


Szia

Inkább a vezérműlánc cserére fókuszálj...

Még olvasni is rossz volt, hogy 30.000 km-t egy olajtöltettel. Évenként, vagy max. 15.000 km olajcsere, Mobil1 0w40 ESP FORMULA (kékmatricás), alternatívaként az arany színű Mobil1 0w40 is tökéletes. Kettő között a külömbséget a kipufogó rendszerekre gyakorolt hatásukban kell keresni. Vezérműlánc probléma (átugrik) a 2008 után gyártottaknál orvosolva lettek.


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. július 30. kedd, 21:06


mutyuru írta: Sziasztok!

Mint a profilombol kiderul van egy E90-s 320D BMW-m - 2009-es evjarat.
Tavaly augusztusba vettem Nemetorszagban hivatalos BMW szerviztol, ahol a megvetel elott teljes generalt vegeztek az auton, amibe az olajcsere is benne foglaltatik.
Azota kb 30 000km-t tettunk a kocsiba - 70%-ban autopalyas hasznalat es 30% volt a varosi furikazas. Nem sporolunk a sebesseggel es sportosan vezetjuk az autot - nem is lehet maskeppen, mert iszonyat jo a vezetesi elemeny.
A kocsiban nem gyari 177 paci figyel, hanem egy hivatalos BMW chiptunningot szereltek be, igy 199LE.
Szoval a kerdesem: Mikor erdemes az olajat es a tobbi cuccot cserelni benne?
Mivel a kocsi leirasaba olvastam, hogy automatikusan kijelzi, amikor ez szukseges. Ezt pedig a hasznalatbol, sebessegbol es inditasbol kalkulalja valahogyan. Uagyan akkor nem szeretnem a szeretett automat szivatni es feleslegesen nyuzni. Valaki tudna tanacsot adni?
Tenyleg varjam meg a jelzest vagy mar most a pl a km miatt menjek csereltetni.

Kosz,
M


Szia

Inkább a vezérműlánc cserére fókuszálj...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 30. kedd, 20:00


jons írta: Xado.

8000km telt el a legutóbbi olajcsere óta. Több autópálya is útba esett, mióta beszámlót írtam (Soltvadkert, Balaton többször) + igen meleg is van mostanában, el el pörög azért 5ezerig két váltás között, tehát van terhelés. Ekkor már lazán el kellett volna fogynia minimum 1 liternek, az eddigi tapasztalatok szerint (ráadásul kisebb terhelés mellett). Ezzel szemben most 3mm-rel van a max szinttől lejjebb a szint.

Egyes beszámolók ellenére a hang nem lett kisebb, az alapjárat nem simult tovább, nem lett gyorsabb az autó, nem tudok vele 530d-ket előzni, egyszerűen drasztikusan csökkent az olajfogyasztásom.


Tano tapasztalatára is kíváncsi leszek.

Sajnálom h nem csinált 530d-t a 18-ból pedig oda volt írva az apró részbe

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. július 30. kedd, 19:44


Xado.

8000km telt el a legutóbbi olajcsere óta. Több autópálya is útba esett, mióta beszámlót írtam (Soltvadkert, Balaton többször) + igen meleg is van mostanában, el el pörög azért 5ezerig két váltás között, tehát van terhelés. Ekkor már lazán el kellett volna fogynia minimum 1 liternek, az eddigi tapasztalatok szerint (ráadásul kisebb terhelés mellett). Ezzel szemben most 3mm-rel van a max szinttől lejjebb a szint.

Egyes beszámolók ellenére a hang nem lett kisebb, az alapjárat nem simult tovább, nem lett gyorsabb az autó, nem tudok vele 530d-ket előzni, egyszerűen drasztikusan csökkent az olajfogyasztásom.