autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1995

státusz kol1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. október 22. vasárnap, 07:26


Sziasztok. 318tds bmw-ben menet közben elalszik a műszerfalvilágítás nem mutat semmit ha pedig keállítom éles sípoló hangot ad. Mi okozhatja ezt? Köszi a válaszokat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. június 25. vasárnap, 17:45


Vanek_Ur írta:
Bitu79 írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


Csatlakoztasd le az aksit negyed órára,utána is nézd meg.Esetleg cseréld ki az izzókat,és úgy is nézd meg.Ha ezek nem jönnek be,akkor cseréld ki az óracsoport biztosítékokat.Azok a 43-as,10-es,és a 34-esek.A hibájuk sok minden megmagyarázhatatlant okozhat...
Az a baj,hogy ic-t forrasztottál,LSZ modult cseréltél...(utólag most már ezekkel is lehet probléma)Először a fentiekkel kellett volna kezdeni.Így már eléggé meg lett bolygatva minden,ami több hibalehetőség megint pluszban.Többet értél volna,ha vettél volna egy működő óracsoportot,és felkódoltatod.Ezek az utólagos tákolgatások(forrasztgatások) csak bajt okoznak sokszor...Esetleg az LSZ modul nem lett felkódolva rendesen.

Itt a menete az LSZ felkódolásának BMW Scannerrel,a egelső hsz-ben van egy tömörített file.

http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself

Én a BC-s karral jártam úgy,hogy hivatalos szoftverrel nem sikerült felkódolni,többedszerre sem.Nem működött a BC-m.Kitalálták a szervízben,hogy az óracsoport nem tudja biztosan...Erre haverom BMW Scanerrel 2 perc alatt felkódolta...

Itt van egy videó is,hogy kell LSZ-t felkódolni a kocsihoz,ha a leírás alapján nem menne:

https://www.youtube.com/watch?v=vQ2nfUQlyus




Köszönöm a tanácsokat!
Legrosszabb esetben veszek egy óracsoportot is.
Szervizekben csak szivatnak, (nem azért mókolok mert nincs pénzem rá..) és ők se tudják mi a baja csak tippelgetnek.
Vegyek mindenből gyárit és majd kicserélik....
Bitu látom te is pécsi vagy.
Juli közepén megyek haza, esetleg ha addig nem sikerül itt németben megoldanom
tudsz valakit aki felprogramozza rendesen a dolgaimat?





Alap dolgokat tud programozni a srác,akihez mentem én is a bc-s karral.BMW Scanner progija az tuti van.Azzal lehet óracsoportot,meg szerintem világításmodult is kódolni.Eléggé ért az autó elektronikához.De ő nem BMW-re van specializálódva.Ha máshogy nem megy,akkor elmész a Schneiderékhez a legvégső esetben(pécsi márkaszervíz).Ők ugye elég drágák.A pellérden lévő BMW szakszervízt pedig nem ajánlom,mert nagyon bénák programozás terén,pedig megvan mindenhez a gyári szoftverük(Bc-s karos sztori)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 25. vasárnap, 18:01

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz Vanek_Ur

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. június 25. vasárnap, 11:55


Bitu79 írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


Csatlakoztasd le az aksit negyed órára,utána is nézd meg.Esetleg cseréld ki az izzókat,és úgy is nézd meg.Ha ezek nem jönnek be,akkor cseréld ki az óracsoport biztosítékokat.Azok a 43-as,10-es,és a 34-esek.A hibájuk sok minden megmagyarázhatatlant okozhat...
Az a baj,hogy ic-t forrasztottál,LSZ modult cseréltél...(utólag most már ezekkel is lehet probléma)Először a fentiekkel kellett volna kezdeni.Így már eléggé meg lett bolygatva minden,ami több hibalehetőség megint pluszban.Többet értél volna,ha vettél volna egy működő óracsoportot,és felkódoltatod.Ezek az utólagos tákolgatások(forrasztgatások) csak bajt okoznak sokszor...Esetleg az LSZ modul nem lett felkódolva rendesen.

Itt a menete az LSZ felkódolásának BMW Scannerrel,a egelső hsz-ben van egy tömörített file.

http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself

Én a BC-s karral jártam úgy,hogy hivatalos szoftverrel nem sikerült felkódolni,többedszerre sem.Nem működött a BC-m.Kitalálták a szervízben,hogy az óracsoport nem tudja biztosan...Erre haverom BMW Scanerrel 2 perc alatt felkódolta...

Itt van egy videó is,hogy kell LSZ-t felkódolni a kocsihoz,ha a leírás alapján nem menne:

https://www.youtube.com/watch?v=vQ2nfUQlyus




Köszönöm a tanácsokat!
Legrosszabb esetben veszek egy óracsoportot is.
Szervizekben csak szivatnak, (nem azért mókolok mert nincs pénzem rá..) és ők se tudják mi a baja csak tippelgetnek.
Vegyek mindenből gyárit és majd kicserélik....
Bitu látom te is pécsi vagy.
Juli közepén megyek haza, esetleg ha addig nem sikerül itt németben megoldanom
tudsz valakit aki felprogramozza rendesen a dolgaimat?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. június 25. vasárnap, 12:38

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. június 24. szombat, 12:26


Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


Csatlakoztasd le az aksit negyed órára,utána is nézd meg.Esetleg cseréld ki az izzókat,és úgy is nézd meg.Ha ezek nem jönnek be,akkor cseréld ki az óracsoport biztosítékokat.Azok a 43-as,10-es,és a 34-esek.A hibájuk sok minden megmagyarázhatatlant okozhat...
Az a baj,hogy ic-t forrasztottál,LSZ modult cseréltél...(utólag most már ezekkel is lehet probléma)Először a fentiekkel kellett volna kezdeni.Így már eléggé meg lett bolygatva minden,ami több hibalehetőség megint pluszban.Többet értél volna,ha vettél volna egy működő óracsoportot,és felkódoltatod.Ezek az utólagos tákolgatások(forrasztgatások) csak bajt okoznak sokszor...Esetleg az LSZ modul nem lett felkódolva rendesen.

Itt a menete az LSZ felkódolásának BMW Scannerrel,a egelső hsz-ben van egy tömörített file.

http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself

Én a BC-s karral jártam úgy,hogy hivatalos szoftverrel nem sikerült felkódolni,többedszerre sem.Nem működött a BC-m.Kitalálták a szervízben,hogy az óracsoport nem tudja biztosan...Erre haverom BMW Scanerrel 2 perc alatt felkódolta...

Itt van egy videó is,hogy kell LSZ-t felkódolni a kocsihoz,ha a leírás alapján nem menne:

https://www.youtube.com/watch?v=vQ2nfUQlyus


























Utoljára szerkesztve (12 alkalommal): 2017. június 24. szombat, 13:19

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 23. péntek, 21:43


Vanek_Ur írta:
YELLOW írta:
Vanek_Ur írta:
YELLOW írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


a GM programozható a műszeregységtől függetlenül.
műszerfaltesztet csináltak? akkor égtek az ikonok. lehet csak a LED égett ki, vagy a terhelő ellenállásuk szállt el. bár lehet nincs is, de elvileg kellene. mármint a LED-ek terhelője.


A műszerfalteszt volt az első, szépen világít minden.
Lassan megőrülök. Minden ízzót, minden kontaktot megnéztem.
Nincs már ötletem.


elvileg azt is lehet programozni, hogy a műszerfalon mely visszajelzők világítsanak.
hogy most ezt az ALSZ-ben, vagy AKMB-ben kell programozni azt nem tudom. mivel lámpamodul csere volt, és a hiba maradt, így valószínű az AKMB-ben kell programozni. azaz műszeregységben. én abba néznék bele.


Próbáltuk mindkettőt. AKMB-vel nem tudja olvasni sem, csatlakozási hibát ír.
Szar lenne mindkét Grundmodul? Vegyek egy harmadikat is?


nem ott értem az AKMB-t, amikor az alvázszámot olvastatod ki vele. hanem amikor a vezérlőt választod ki. az AKMB a műszeregység. a grundmodul meg a GM5.
grundmodult ne keverd ide. valamit nem jól értelmezel, nekem úgy tűnik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz Vanek_Ur

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. június 23. péntek, 09:35


YELLOW írta:
Vanek_Ur írta:
YELLOW írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


a GM programozható a műszeregységtől függetlenül.
műszerfaltesztet csináltak? akkor égtek az ikonok. lehet csak a LED égett ki, vagy a terhelő ellenállásuk szállt el. bár lehet nincs is, de elvileg kellene. mármint a LED-ek terhelője.


A műszerfalteszt volt az első, szépen világít minden.
Lassan megőrülök. Minden ízzót, minden kontaktot megnéztem.
Nincs már ötletem.


elvileg azt is lehet programozni, hogy a műszerfalon mely visszajelzők világítsanak.
hogy most ezt az ALSZ-ben, vagy AKMB-ben kell programozni azt nem tudom. mivel lámpamodul csere volt, és a hiba maradt, így valószínű az AKMB-ben kell programozni. azaz műszeregységben. én abba néznék bele.


Próbáltuk mindkettőt. AKMB-vel nem tudja olvasni sem, csatlakozási hibát ír.
Szar lenne mindkét Grundmodul? Vegyek egy harmadikat is?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 22. csütörtök, 22:07


Vanek_Ur írta:
YELLOW írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


a GM programozható a műszeregységtől függetlenül.
műszerfaltesztet csináltak? akkor égtek az ikonok. lehet csak a LED égett ki, vagy a terhelő ellenállásuk szállt el. bár lehet nincs is, de elvileg kellene. mármint a LED-ek terhelője.


A műszerfalteszt volt az első, szépen világít minden.
Lassan megőrülök. Minden ízzót, minden kontaktot megnéztem.
Nincs már ötletem.


elvileg azt is lehet programozni, hogy a műszerfalon mely visszajelzők világítsanak.
hogy most ezt az ALSZ-ben, vagy AKMB-ben kell programozni azt nem tudom. mivel lámpamodul csere volt, és a hiba maradt, így valószínű az AKMB-ben kell programozni. azaz műszeregységben. én abba néznék bele.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz Vanek_Ur

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. június 22. csütörtök, 22:00


YELLOW írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


a GM programozható a műszeregységtől függetlenül.
műszerfaltesztet csináltak? akkor égtek az ikonok. lehet csak a LED égett ki, vagy a terhelő ellenállásuk szállt el. bár lehet nincs is, de elvileg kellene. mármint a LED-ek terhelője.


A műszerfalteszt volt az első, szépen világít minden.
Lassan megőrülök. Minden ízzót, minden kontaktot megnéztem.
Nincs már ötletem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 22. csütörtök, 21:54


Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


a GM programozható a műszeregységtől függetlenül.
műszerfaltesztet csináltak? akkor égtek az ikonok. lehet csak a LED égett ki, vagy a terhelő ellenállásuk szállt el. bár lehet nincs is, de elvileg kellene. mármint a LED-ek terhelője.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz Vanek_Ur

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. június 22. csütörtök, 21:24


Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 17. szombat, 22:03


bocika írta: Sziasztok,

2003 E46 M3 masinám lepett meg a gyújtáskulcs kulcs elfordítása után 1, majd pár másodperc múlva 2 sípolással. Kb. egy hete csinálja minden alkalommal. Olyan mint ezen a video-n az első sípolás: https://www.youtube.com/watch?v=Sukr3eHsOb4

Itt "temp"-et írnak az 1 sípoláshoz, de nálam a hőmérő teljesen valós értékeket mutat.

Van tippetek mit jelezhetnek ezek a sípolások?

Nagyon köszi!

bocika


nem volt mókolva az autóval? és azóta csinálja?
ez a sípolás lehet, ha +3fok alatt van a hőfok. ha a kulcs a gyújtáskapcsolóban van és az ajtó nyitva. ha a kézifék be van húzva. a biztonsági öv bekötésére figyelmeztető hang. lehet a PDC-nek is ilyen a hangja?
ezek programozhatók, ezért gondoltam arra, hogy lehet valamit elállítottak és az jelez.
esetleg kontakt hiba van valahol, amivel összefügg ez a sípolás. pl, ajtókapcsolónál, hőfokjeladónál, stb. persze csak tippelek.

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2017. június 17. szombat, 21:50


Sziasztok,

2003 E46 M3 masinám lepett meg a gyújtáskulcs kulcs elfordítása után 1, majd pár másodperc múlva 2 sípolással. Kb. egy hete csinálja minden alkalommal. Olyan mint ezen a video-n az első sípolás: https://www.youtube.com/watch?v=Sukr3eHsOb4

Itt "temp"-et írnak az 1 sípoláshoz, de nálam a hőmérő teljesen valós értékeket mutat.

Van tippetek mit jelezhetnek ezek a sípolások?

Nagyon köszi!

bocika

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 17. szombat, 11:09


Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
hol olvastál tőlem olyat, hogy az olaj intervallumot akarom visszaállítani?
mint mondtam szerviz (fahrzeug-check - autó emelőn piktogram) részt akarom nullázni.


én kérek elnézést, na szevasz vidd szervizbe!


nem kell szervizbe vinni, semmi baja az autónak. csupán mikor legutóbb átvizsgáláson volt, a km-re vonatkozó része nem lett resetelve. de megoldottam, kösz.
elnézést, hogy merészeltem írni a fórumodba, ahelyett hogy előbb utána olvastam volna máshol.....


nincs azzal baj, csak sokszor előbbre vagy, ha előbb magadtól utána nézel. ehhez nem kell sok gógyi.
lehet aki épp jelen van, ugyanezt tudja, hogy a neten utána keres. tehát előbbre nem vagy. vagy épp utána sem keres, hisz neked is annyiból tartana.

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2017. június 17. szombat, 10:17


YELLOW írta:
Kabi írta:
hol olvastál tőlem olyat, hogy az olaj intervallumot akarom visszaállítani?
mint mondtam szerviz (fahrzeug-check - autó emelőn piktogram) részt akarom nullázni.


én kérek elnézést, na szevasz vidd szervizbe!


nem kell szervizbe vinni, semmi baja az autónak. csupán mikor legutóbb átvizsgáláson volt, a km-re vonatkozó része nem lett resetelve. de megoldottam, kösz.
elnézést, hogy merészeltem írni a fórumodba, ahelyett hogy előbb utána olvastam volna máshol.....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 17. szombat, 10:08


Kabi írta:
hol olvastál tőlem olyat, hogy az olaj intervallumot akarom visszaállítani?
mint mondtam szerviz (fahrzeug-check - autó emelőn piktogram) részt akarom nullázni.


én kérek elnézést, na szevasz vidd szervizbe!