autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Kisate

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2010. január 08. péntek, 21:12


Nem nem akadnak ki egyedül a hõfok mutatóm megy fel maxra gyujtáskor de ugye az indításkor visszaáll.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz piluka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2010. január 08. péntek, 21:01


szia!

mûszerfalon a mutatok nem akadnak ki???

üdv.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Kisate

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2010. január 08. péntek, 20:50


Hello!
Olyan problémám lenne,hogy az autó elég nehezen indult a nagy hidegbe,a gép 2 izzítógyertya hibát dobott. gyertyák ki lettek cserélve az autó indult rendesen pár napig utána többszöri gyujtás ráad-levesz-ráad után indult és napról napra 1re rosszabb lett többször kelett gyujtást ráadni.vagy 2 napja 10 perc állás után gyujtás ráad indít és nem indult, gyujtás levesz újra ráad és elszállt minden se ké se hang semmi, aztán kábelek végignézése közbe visszajött minden de még mindig nem indult.Utána vagy 15 perc várás után (kocsi bezárva otthagyva) többszöri gyujtás ráad-levesz után beindult. de azóta is rengeteget kell vele játszani hogy beinduljon. Önindító forgat rendesen, akksi vadonat új, kulcs újratanítva, pótkulcsal se indul,kábelek rendesen meghúzva.
Esetleg ha vkinek lenne vmi ötlete azt megköszönném.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2009. november 24. kedd, 19:51


ToMiRRo írta:
Ferko írta: A " Vilit " már többen ajánlottátok.
Hol lehet pontosan Õt megtalálni ha gondom van ?
XVII.ker Keresztúri út hol ?

Egyébként nekem is mostanában hosszabb állás után pöc beindul a motor, majd majdnem leáll, de nem és beáll az alapjárat.
Én nyomástartó szelepre gyanakszom az én esetemben.


Házszámot nem tudok mondani, de ha esetleg tudod hol van a Vasló Kft, akkor a szembe állsz vele attól ballra van egy buszmegálló, és utána közvetlen egy kis utca. Elég rövid, igazából csak "az õ utcájuk" más nincs is ott az utca jobb oldalán. Hátul van a sorompó, ha bömbivel mész automatikusan nyitják


Szuper, köszi. Meglátogatom csak úgy,hogy ha van valami tudjam hová megyek.

ToMiRRo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz ToMiRRo

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 20:15


Ferko írta: A " Vilit " már többen ajánlottátok.
Hol lehet pontosan Õt megtalálni ha gondom van ?
XVII.ker Keresztúri út hol ?

Egyébként nekem is mostanában hosszabb állás után pöc beindul a motor, majd majdnem leáll, de nem és beáll az alapjárat.
Én nyomástartó szelepre gyanakszom az én esetemben.


Házszámot nem tudok mondani, de ha esetleg tudod hol van a Vasló Kft, akkor a szembe állsz vele attól ballra van egy buszmegálló, és utána közvetlen egy kis utca. Elég rövid, igazából csak "az õ utcájuk" más nincs is ott az utca jobb oldalán. Hátul van a sorompó, ha bömbivel mész automatikusan nyitják

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 19:42


A " Vilit " már többen ajánlottátok.
Hol lehet pontosan Õt megtalálni ha gondom van ?
XVII.ker Keresztúri út hol ?

Egyébként nekem is mostanában hosszabb állás után pöc beindul a motor, majd majdnem leáll, de nem és beáll az alapjárat.
Én nyomástartó szelepre gyanakszom az én esetemben.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 18:54


ToMiRRo írta:
YELLOW írta: csak ne úgy kezd: " a fórumon azt tanácsolták, hogy a trafók", mert akkor kapásból rábólint, ha hozzá nem értõ... mellesleg ha rákötötek diag-ra, és valamelyik trafó rossz, akkor kimutatja melyik henger nem oké... bár a trafó inkább meleg állapotban szokot rosszalkodni, vagy max akkor hidegben, ha megrepedt a háza és pára megy bele

ToMiRRo írta: Trafóra gyanakodtam én is csak nem akartam potyára kifizetni 35K-t, csütörtökön megyek szerelõhöz, remélem õ megmondja már a frankót..


nem így akartam kezedeni ez természetes Egyébként a Vilihez viszem, nem tudom a vezetéknevét, de sztem páran biztos ismeritek a Keresztúri úton van, szerintem eléggé hozzáértõ


Én is a Vilihez szoktam járni nagy ritkán hála istennek eléggé vágja sztem a témát


ToMiRRo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz ToMiRRo

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 18:45


YELLOW írta: csak ne úgy kezd: " a fórumon azt tanácsolták, hogy a trafók", mert akkor kapásból rábólint, ha hozzá nem értõ... mellesleg ha rákötötek diag-ra, és valamelyik trafó rossz, akkor kimutatja melyik henger nem oké... bár a trafó inkább meleg állapotban szokot rosszalkodni, vagy max akkor hidegben, ha megrepedt a háza és pára megy bele

ToMiRRo írta: Trafóra gyanakodtam én is csak nem akartam potyára kifizetni 35K-t, csütörtökön megyek szerelõhöz, remélem õ megmondja már a frankót..


nem így akartam kezedeni ez természetes Egyébként a Vilihez viszem, nem tudom a vezetéknevét, de sztem páran biztos ismeritek a Keresztúri úton van, szerintem eléggé hozzáértõ

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 17:01


csak ne úgy kezd: " a fórumon azt tanácsolták, hogy a trafók", mert akkor kapásból rábólint, ha hozzá nem értõ... mellesleg ha rákötötek diag-ra, és valamelyik trafó rossz, akkor kimutatja melyik henger nem oké... bár a trafó inkább meleg állapotban szokot rosszalkodni, vagy max akkor hidegben, ha megrepedt a háza és pára megy bele

ToMiRRo írta: Trafóra gyanakodtam én is csak nem akartam potyára kifizetni 35K-t, csütörtökön megyek szerelõhöz, remélem õ megmondja már a frankót..


ToMiRRo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz ToMiRRo

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 16:36


Trafóra gyanakodtam én is csak nem akartam potyára kifizetni 35K-t, csütörtökön megyek szerelõhöz, remélem õ megmondja már a frankót..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 12:03


ToMiRRo írta: Sziasztok!

Nekem is egy olyan problémám lenne, hogy nem indul az autó reggelente. Igazából a jelenség az, hogy tulajdonképpen elindul az autó de 1 másodpercen belül le is áll, és csak sokadik próbálkozásra hajlandó elindulni. Alapjárat kb 2 percig minimálisan ingadozik, és rángat is az autó úgy 1 km-en keresztül, aztán egyszercsak ez megszûnik még a motor bemelegedése elõtt. Csak a napi elsõ indítás a problémás, utána akár 4-6 óra állás után pöccre indul a gép, és nem is rángat.
Eléggé bosszant már a dolog. Eddig önindító, akkumulátor, és gyertyák lettek cserélve..
Mindenféle tippet és segítséget szívesen fogadok.

Üdv


....gyújtó trafók, AC-pumpa, vezérmû tengely jeladó, én a helyedben tuti ezekkel kezdtem volna.

petike

ToMiRRo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz ToMiRRo

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2009. november 23. hétfő, 11:47


Sziasztok!

Nekem is egy olyan problémám lenne, hogy nem indul az autó reggelente. Igazából a jelenség az, hogy tulajdonképpen elindul az autó de 1 másodpercen belül le is áll, és csak sokadik próbálkozásra hajlandó elindulni. Alapjárat kb 2 percig minimálisan ingadozik, és rángat is az autó úgy 1 km-en keresztül, aztán egyszercsak ez megszûnik még a motor bemelegedése elõtt. Csak a napi elsõ indítás a problémás, utána akár 4-6 óra állás után pöccre indul a gép, és nem is rángat.
Eléggé bosszant már a dolog. Eddig önindító, akkumulátor, és gyertyák lettek cserélve..
Mindenféle tippet és segítséget szívesen fogadok.

Üdv

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2009. március 22. vasárnap, 13:07


Lehuztam az sünit és most pöcre elindul.Esetleg lehet tudni,hogy hová mennek a vezetékeí,Mi kapcsolja ezt be?

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 23:01


imici85 írta:
Eapa írta:
imici85 írta: Hello
Tapasztalt már valaki olyant,hogy a kocsi 5-6 óra állás után lemerül az aksi annyira,hogy meg sem pörgeti.Az aksi egy új Bevizsgált 80Ah Bosch aksi.A töltésem 14,2.Ha a kocsiból még a kulcsot is kiveszem akkor milyen elektromos alkatrész képes bekapcsolni.Szerintem valami fûtt benne,de mi??


Nézd meg, hogy a csomagtér lámpád nem marad-e égve, ha bezárod a kocsit. Nekem múltkor az szívta le. Egyébként egy multiméterrel nézd meg, hogy ha a kulcs ki van véve akkor folyik-e áram. Egy autóvillanyász megcsinálja neked, ha nem vagy képben.

A csomagtér ajtó világítás automatikusan kikapcsol egy ilyen 5-10W-os lámpa nem szívhatja le ilyen hamar.


Szóval úgy vettem észre, hogy úgy maradt a csomtér világítás, hogy este amikor lezártam a kocsit a hátsó lámpák sejtelmesen világítottak.
Egyébként a 2-3A tényleg sok, az e39-nél is a lent említett süni okoz ilyen hibát. E46-nál a kesztyûtartó felõl kell megtámadni a sünit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 22:05


rad2 írta: Igen, a ott lent jobb oldalon van a ventillátor szabályozója, de a venti nem ott van, hanem középen a tüzfal mögött/felett. Ezt nem nagyon lehet kimérni, általában az asztalon jó szokott lenni. Nekem pl azt csinálta, hogy az autó leállítása után kb 3 órával azt vettem észre, hogy megy benne a venti, és már nem is indult be.
A klímavezérlõ zúgása természetes, az nem szívja le az akksit, mivel nagyon kicsi az áramfelvétele, meg amúgy is kikapcsol 10 perc után.

Na majd holnap lehuzom a csatlakozóját remélem ez lesz a hiba.Bmw szervízbe nem akarom vinni mert biztos lehuznak.Kössz mindent holnap majd irok,hogy mi lett vele.