státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 14:40


dfle írta:
kempelen írta:
dfle írta: Sziasztok!

Nagy bajban vagyok!
Apám 318d-je három hete csinált egy olyat, hogy 60 km-es út után megálltam a mosónál és utána nem indult be, majd 20 perc után elindult.Persze megijedtünk, elvittem egy bosch szervizbe, ahol megnézték a porlasztócsúcsokat, rendben voltak, majd kicserélték a nyomásszabályozó szelepet és azt mondták járjunk vele két hétig, ami alatt 300 km-ert tettünk meg, utána vissza mentünk és kifizettük, amikor kiderült, hogy csak az alkatrész 70 ezer. Eltel 5 nap és ma egyszerűen megállott menet közben és többet nem indult be, jó sok pénzért vitte haza az autómentő. Tehát benne van már több mint 100 ezerben és nem megy az autó! Valakinek van ötlete mi lehet a baj és mit lehet ilyenkor a szerviztől elvárni, mert így kifizettünk egy csomó pénzt és nem jó alkatrészt cseréltek ki!?
Tudna valaki segíteni???????


Ezek után kisnyomású üzemanyagszivattyú szivat benneteket.

Néha megszorul és nem képes a megfelelő nyomást előállítani, ezért a railnyomás jelenik meg mint hiba a hibatárolóba....



A kisnyomású szivattyú melyik az? A tankban lévő, vagy az ülés alatt? (Az ülés alatti amúgy melyik oldalon van?)


Megmondom, ha elárulod, hogy édesapád 318d-je miféle? (évjárat, karosszéria? (kombi, sedan))

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 14:24


kempelen írta:
dfle írta: Sziasztok!

Nagy bajban vagyok!
Apám 318d-je három hete csinált egy olyat, hogy 60 km-es út után megálltam a mosónál és utána nem indult be, majd 20 perc után elindult.Persze megijedtünk, elvittem egy bosch szervizbe, ahol megnézték a porlasztócsúcsokat, rendben voltak, majd kicserélték a nyomásszabályozó szelepet és azt mondták járjunk vele két hétig, ami alatt 300 km-ert tettünk meg, utána vissza mentünk és kifizettük, amikor kiderült, hogy csak az alkatrész 70 ezer. Eltel 5 nap és ma egyszerűen megállott menet közben és többet nem indult be, jó sok pénzért vitte haza az autómentő. Tehát benne van már több mint 100 ezerben és nem megy az autó! Valakinek van ötlete mi lehet a baj és mit lehet ilyenkor a szerviztől elvárni, mert így kifizettünk egy csomó pénzt és nem jó alkatrészt cseréltek ki!?
Tudna valaki segíteni???????


Ezek után kisnyomású üzemanyagszivattyú szivat benneteket.

Néha megszorul és nem képes a megfelelő nyomást előállítani, ezért a railnyomás jelenik meg mint hiba a hibatárolóba....



A kisnyomású szivattyú melyik az? A tankban lévő, vagy az ülés alatt? (Az ülés alatti amúgy melyik oldalon van?)


státusz Adiii

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 109

Elküldve: 2010. december 19. vasárnap, 10:48


Sziasztok!

Nekem olyan problémám van ebben a kutya hidegben, hogy első indításra nehezen indul be az autó. Beindul majd, 1 másodpercen belül le is áll. Van amikor ezután második indításra simán beindul de van hogy csak 3-4 próbálkozás után. Ha indításkor kap egy gázfröccsöt akkor nem áll le sose. Ha egy fél napot áll akkor is pöccre indul, ha 1 egész napot akkor már nem. Ötleteket várok. AC, önindító, akksi, gyertyák cserélve voltak információim szerint.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 18. szombat, 19:03


dfle írta: Sziasztok!

Nagy bajban vagyok!
Apám 318d-je három hete csinált egy olyat, hogy 60 km-es út után megálltam a mosónál és utána nem indult be, majd 20 perc után elindult.Persze megijedtünk, elvittem egy bosch szervizbe, ahol megnézték a porlasztócsúcsokat, rendben voltak, majd kicserélték a nyomásszabályozó szelepet és azt mondták járjunk vele két hétig, ami alatt 300 km-ert tettünk meg, utána vissza mentünk és kifizettük, amikor kiderült, hogy csak az alkatrész 70 ezer. Eltel 5 nap és ma egyszerűen megállott menet közben és többet nem indult be, jó sok pénzért vitte haza az autómentő. Tehát benne van már több mint 100 ezerben és nem megy az autó! Valakinek van ötlete mi lehet a baj és mit lehet ilyenkor a szerviztől elvárni, mert így kifizettünk egy csomó pénzt és nem jó alkatrészt cseréltek ki!?
Tudna valaki segíteni???????


Ezek után kisnyomású üzemanyagszivattyú szivat benneteket.

Néha megszorul és nem képes a megfelelő nyomást előállítani, ezért a railnyomás jelenik meg mint hiba a hibatárolóba....



dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2010. december 18. szombat, 19:00


Sziasztok!

Nagy bajban vagyok!
Apám 318d-je három hete csinált egy olyat, hogy 60 km-es út után megálltam a mosónál és utána nem indult be, majd 20 perc után elindult.Persze megijedtünk, elvittem egy bosch szervizbe, ahol megnézték a porlasztócsúcsokat, rendben voltak, majd kicserélték a nyomásszabályozó szelepet és azt mondták járjunk vele két hétig, ami alatt 300 km-ert tettünk meg, utána vissza mentünk és kifizettük, amikor kiderült, hogy csak az alkatrész 70 ezer. Eltel 5 nap és ma egyszerűen megállott menet közben és többet nem indult be, jó sok pénzért vitte haza az autómentő. Tehát benne van már több mint 100 ezerben és nem megy az autó! Valakinek van ötlete mi lehet a baj és mit lehet ilyenkor a szerviztől elvárni, mert így kifizettünk egy csomó pénzt és nem jó alkatrészt cseréltek ki!?
Tudna valaki segíteni???????

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Kertesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. október 17. vasárnap, 22:34


Kisate írta: Hello!
Olyan problémám lenne,hogy az autó elég nehezen indult a nagy hidegbe,a gép 2 izzítógyertya hibát dobott. gyertyák ki lettek cserélve az autó indult rendesen pár napig utána többszöri gyujtás ráad-levesz-ráad után indult és napról napra 1re rosszabb lett többször kelett gyujtást ráadni.vagy 2 napja 10 perc állás után gyujtás ráad indít és nem indult, gyujtás levesz újra ráad és elszállt minden se ké se hang semmi, aztán kábelek végignézése közbe visszajött minden de még mindig nem indult.Utána vagy 15 perc várás után (kocsi bezárva otthagyva) többszöri gyujtás ráad-levesz után beindult. de azóta is rengeteget kell vele játszani hogy beinduljon. Önindító forgat rendesen, akksi vadonat új, kulcs újratanítva, pótkulcsal se indul,kábelek rendesen meghúzva.
Esetleg ha vkinek lenne vmi ötlete azt megköszönném.


Sziasztok
hasonló gondom van nekem is, hidegen nagyon nehezn indul, forgat, de csak 5-6. proóbálkozás után indul.Utána semmi gond..

köszönöm elöre is.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 06:49


InsectKiller írta: De ez is az!
http://tools.wamma.hu/sun/

Dog írta: képet tudna valaki felrakni erröl a "süniröl" hátha enyémben is ez az energiavámpir


Ez nagyon gáz


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. március 02. kedd, 20:44


De ez is az!
http://tools.wamma.hu/sun/

Dog írta: képet tudna valaki felrakni erröl a "süniröl" hátha enyémben is ez az energiavámpir


Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2010. március 02. kedd, 20:21


Hálás köszönet

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. március 02. kedd, 20:19


Dog írta: képet tudna valaki felrakni erröl a "süniröl" hátha enyémben is ez az energiavámpir


Valami ilyesmi:
http://www.worldcarparts.co.uk...fault.aspx

Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2010. március 02. kedd, 19:54


rad2 írta: Én a fûtõventi "süni"-jére tippelek, illetve 80%-ig biztos vagyok benne hogy az romlott el.
A 2-3- amper egyáltalán nem sok, ez 2-3 perc után leesik fél amper alá, majd kb 30 perc múlva 30mA alatt kell lennie a nyugalmi áramfelvételnek.
Egyébként ha digit klímád van, a vezérlõben is megy a kis ventillátor legalább 10 percig, aztán kikapcsol.
Mérés alatt ne nyitogasd az ajtót, mert újra feléled az autó.

képet tudna valaki felrakni erröl a "süniröl" hátha enyémben is ez az energiavámpir

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Kisate

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2010. január 08. péntek, 21:35


szerintem az önindítónak semmi baja, a szivattyú lehet nem frankó de holnap úgy is meglessz emelve az autó mert üzemanyag szûrõ csere lessz és akkor majd kiderül,hogy ott van e vmi probléma. nagyon remélem,hogy hamar rájövünk.

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2010. január 08. péntek, 21:29


Amikor ráadod a gyujtást az ülés alatti ü.anyag pumpa dolgozik :
Mert nekem attol csinált ilyet.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. január 08. péntek, 21:25


Kisate írta: Esetleg üzemanyagszûrõ csinálhatja ezt?? mert vagy 2 hónapja vettem az autót és kitudja mikor volt utoljára cserélve. izzításvezérlõre is gondoltam de az sztem nem úgy jelentkezne,hogy napról napra 1re rosszabb. 1hete még csak a napi elsõ indítás volt nehézkes de akkor se ennyire utána akár 3-4 óra állás után is pöccre indult de most már 10 perc állás után is legalább 10 perc mire beindul


Az öninditó tényleg jól forgatja a motort? Nekem nincs nagy öngyujtós tapasztalatom, de azt tudom, ha gyengén forgatja, akkor nehezen, vagy soha nem indul be a motor.
hil

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Kisate

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2010. január 08. péntek, 21:21


Esetleg üzemanyagszûrõ csinálhatja ezt?? mert vagy 2 hónapja vettem az autót és kitudja mikor volt utoljára cserélve. izzításvezérlõre is gondoltam de az sztem nem úgy jelentkezne,hogy napról napra 1re rosszabb. 1hete még csak a napi elsõ indítás volt nehézkes de akkor se ennyire utána akár 3-4 óra állás után is pöccre indult de most már 10 perc állás után is legalább 10 perc mire beindul