Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 14:40
dfle írta:kempelen írta:dfle írta: Sziasztok!
Nagy bajban vagyok!
Apám 318d-je három hete csinált egy olyat, hogy 60 km-es út után megálltam a mosónál és utána nem indult be, majd 20 perc után elindult.Persze megijedtünk, elvittem egy bosch szervizbe, ahol megnézték a porlasztócsúcsokat, rendben voltak, majd kicserélték a nyomásszabályozó szelepet és azt mondták járjunk vele két hétig, ami alatt 300 km-ert tettünk meg, utána vissza mentünk és kifizettük, amikor kiderült, hogy csak az alkatrész 70 ezer. Eltel 5 nap és ma egyszerűen megállott menet közben és többet nem indult be, jó sok pénzért vitte haza az autómentő. Tehát benne van már több mint 100 ezerben és nem megy az autó! Valakinek van ötlete mi lehet a baj és mit lehet ilyenkor a szerviztől elvárni, mert így kifizettünk egy csomó pénzt és nem jó alkatrészt cseréltek ki!?
Tudna valaki segíteni???????
Ezek után kisnyomású üzemanyagszivattyú szivat benneteket.
Néha megszorul és nem képes a megfelelő nyomást előállítani, ezért a railnyomás jelenik meg mint hiba a hibatárolóba....
A kisnyomású szivattyú melyik az? A tankban lévő, vagy az ülés alatt? (Az ülés alatti amúgy melyik oldalon van?)
Megmondom, ha elárulod, hogy édesapád 318d-je miféle? (évjárat, karosszéria? (kombi, sedan))