autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Mentija

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 21:35


YELLOW írta:
Tano írta:
Mentija írta: Sziasztok!

Érdekes problémám lenne egy e46-os 320d bmw-mel, kb 1 hete kezdte elinduláskor a kulcs elfordítása után nem tekert az önindító. semmi hibát nem jelzett így arra jutottam hogy valami hibaüzenet lehet. levettem az aksisarut 24 órára hátha elfelejti a hibát de másnap sem indított. tiszta ideg lettem hagytam és arra jutottam, hogy majd másnap átnézem a biztosítékokat, de mielőtt neki álltam volna megpróbáltam elindítani és pöccre ment. azóta 1 hétig működött minden probléma nélkül tegnap délután beálltam vele az udvarba és ma ismét ugyan az a hiba jelentkezett kulcs elfordítása után nem teker az önindító.

Segítséget előre is köszönöm!!!


A gyújtás ráadásakor felvillannak és elalszanak a műszerfalon a lámpák?


Te is Nap kitörésre gondolsz?


Igen, minden lámpa felvillan gyújtásadáskor és ha hagyom pár másodpercig akkor ki is alszanak ahogy kell...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 21:31


Tano írta:
Mentija írta: Sziasztok!

Érdekes problémám lenne egy e46-os 320d bmw-mel, kb 1 hete kezdte elinduláskor a kulcs elfordítása után nem tekert az önindító. semmi hibát nem jelzett így arra jutottam hogy valami hibaüzenet lehet. levettem az aksisarut 24 órára hátha elfelejti a hibát de másnap sem indított. tiszta ideg lettem hagytam és arra jutottam, hogy majd másnap átnézem a biztosítékokat, de mielőtt neki álltam volna megpróbáltam elindítani és pöccre ment. azóta 1 hétig működött minden probléma nélkül tegnap délután beálltam vele az udvarba és ma ismét ugyan az a hiba jelentkezett kulcs elfordítása után nem teker az önindító.

Segítséget előre is köszönöm!!!


A gyújtás ráadásakor felvillannak és elalszanak a műszerfalon a lámpák?


Te is Nap kitörésre gondolsz?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 20:41


Mentija írta: Sziasztok!

Érdekes problémám lenne egy e46-os 320d bmw-mel, kb 1 hete kezdte elinduláskor a kulcs elfordítása után nem tekert az önindító. semmi hibát nem jelzett így arra jutottam hogy valami hibaüzenet lehet. levettem az aksisarut 24 órára hátha elfelejti a hibát de másnap sem indított. tiszta ideg lettem hagytam és arra jutottam, hogy majd másnap átnézem a biztosítékokat, de mielőtt neki álltam volna megpróbáltam elindítani és pöccre ment. azóta 1 hétig működött minden probléma nélkül tegnap délután beálltam vele az udvarba és ma ismét ugyan az a hiba jelentkezett kulcs elfordítása után nem teker az önindító.

Segítséget előre is köszönöm!!!


A gyújtás ráadásakor felvillannak és elalszanak a műszerfalon a lámpák?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Mentija

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 20:35


Sziasztok!

Érdekes problémám lenne egy e46-os 320d bmw-mel, kb 1 hete kezdte elinduláskor a kulcs elfordítása után nem tekert az önindító. semmi hibát nem jelzett így arra jutottam hogy valami hibaüzenet lehet. levettem az aksisarut 24 órára hátha elfelejti a hibát de másnap sem indított. tiszta ideg lettem hagytam és arra jutottam, hogy majd másnap átnézem a biztosítékokat, de mielőtt neki álltam volna megpróbáltam elindítani és pöccre ment. azóta 1 hétig működött minden probléma nélkül tegnap délután beálltam vele az udvarba és ma ismét ugyan az a hiba jelentkezett kulcs elfordítása után nem teker az önindító.

Segítséget előre is köszönöm!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Mdmx83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. november 11. vasárnap, 16:01


vivaladiesel írta:
Mdmx83 írta: Sziasztok!

E46 320d Touring. Nem indul. A sztori a következő:

Tegnap reggel a nejem lement vele a boltba. Nem volt különösebben hideg, az autó indult pöc-röff. Visszafelé egy nagyobb emelkedőn ki akart kerülni egy gödröt és leejtette a fordulatot annyira, hogy az autó lefulladt. Nem tudom, hogy Ő volt-e suta vagy már az autó rosszalkodott, de utána többet nem indult be. Az önindító teker rendben de nem indul be. A műszerfalra nem írt hibát. Üzemagyag van benne bőven (3/4 fölött). Elvontattam a szerelőmhöz. Ott megnéztök gyorsan a pumpát, a szűrőig nyomja rendben a gázolajat. A diagnoszika szerint az adagoló írt hibákat. Most itt tart a dolog. Nem gondolnám hogy dugulás vagy kopás, inkább valami elektromos hiba lehet.

Ötlet?



Szia.

Nem kizárt, hogy "csak" az adagoló elektronikája ment tönkre.
Ezt csak azért írom, nehogy egy komplett felújítást kifizettessen valami "szakember" veled amikor a mechanikai részével semmi gond!
Amúgy Hódmezővásárhelyen van egy elég profi és nem lehúzós adagolós cég.

Van külön adagolós topik is:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-forum/adagolo.html



Köszönöm!

A porlaszónál megvan az üzemanyag, valószínű az adagoló jól működik, de a mai nap eredménye az, hogy úgy néz ki, elugrott a vezérlés, illetve a tűjeladós porlasztó ír be a log-ba folyamatosan. Szerinted ez az alkatrész okozhat olyan hibát amitől nem indul a motor? Mert a "szaki" arra kért mindenképpen vigyek egy ilyen alkatrészt. A vezérlést szétszedni, talán egy-két napos munka (szíjak, vízhűtő klímahűtő inercooler olajhűtő stb.).


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 11. vasárnap, 10:59


Mdmx83 írta: Sziasztok!

E46 320d Touring. Nem indul. A sztori a következő:

Tegnap reggel a nejem lement vele a boltba. Nem volt különösebben hideg, az autó indult pöc-röff. Visszafelé egy nagyobb emelkedőn ki akart kerülni egy gödröt és leejtette a fordulatot annyira, hogy az autó lefulladt. Nem tudom, hogy Ő volt-e suta vagy már az autó rosszalkodott, de utána többet nem indult be. Az önindító teker rendben de nem indul be. A műszerfalra nem írt hibát. Üzemagyag van benne bőven (3/4 fölött). Elvontattam a szerelőmhöz. Ott megnéztök gyorsan a pumpát, a szűrőig nyomja rendben a gázolajat. A diagnoszika szerint az adagoló írt hibákat. Most itt tart a dolog. Nem gondolnám hogy dugulás vagy kopás, inkább valami elektromos hiba lehet.

Ötlet?



Szia.

Nem kizárt, hogy "csak" az adagoló elektronikája ment tönkre.
Ezt csak azért írom, nehogy egy komplett felújítást kifizettessen valami "szakember" veled amikor a mechanikai részével semmi gond!
Amúgy Hódmezővásárhelyen van egy elég profi és nem lehúzós adagolós cég.

Van külön adagolós topik is:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-forum/adagolo.html



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Mdmx83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. november 11. vasárnap, 09:18


Sziasztok!

E46 320d Touring. Nem indul. A sztori a következő:

Tegnap reggel a nejem lement vele a boltba. Nem volt különösebben hideg, az autó indult pöc-röff. Visszafelé egy nagyobb emelkedőn ki akart kerülni egy gödröt és leejtette a fordulatot annyira, hogy az autó lefulladt. Nem tudom, hogy Ő volt-e suta vagy már az autó rosszalkodott, de utána többet nem indult be. Az önindító teker rendben de nem indul be. A műszerfalra nem írt hibát. Üzemagyag van benne bőven (3/4 fölött). Elvontattam a szerelőmhöz. Ott megnéztök gyorsan a pumpát, a szűrőig nyomja rendben a gázolajat. A diagnoszika szerint az adagoló írt hibákat. Most itt tart a dolog. Nem gondolnám hogy dugulás vagy kopás, inkább valami elektromos hiba lehet.

Ötlet?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 11. vasárnap, 09:19


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. december 07. szerda, 10:24


Kalo84 írta:
YELLOW írta:
szeda írta:
YELLOW írta:
Kalo84 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
Kalo84 írta:

Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



Hogyne! A legtöbb riasztó a benzint blokkolja, immobilizer funkcióként...


Forgat? nem blokkol teljesen? nálam ugyan semmi nem történik,meg se mukkan indításra,ha szervízkulcsal indítasz, amibe nincs a chip. Szerintem ott se forgatna,nem? bár nem tudom,hogy van ott az immobi.


E36-ról beszélünk. ott szerintem 2 kulcs van csak, két távos. amúgy E46-nál mindegyikben van "chip". galériámban röntgen képek.


Úgy akartam érteni,hogy sima másolattal,csak rosszul írtam.


Hát meglett a probléma..Nem jut be a hengerekhez a benzin...
Az Injektorok szépen működnek,valamiért a benzin hídba nem jut be a benzin..a visszamenő ágnál teljesen száraz a cső..Nyomás ad az Ac elég nagyot,mert ha leveszem majd szét durran..De nem jut be az injektorokig..Remélem erre van megoldás...Eldugúlhatott??
Amúgy köszönöm az eddigi segítségeket..


akár el is dugulhatott... üzemanyagszűrő, csövek. illetve kitudja, hogy a motortmivel hazsnálták. lehet E85-tel jártak vele. az is lehet az injektornál van dugulás. végig kell bogarászni, csak így derül ki.


Nem ott van az üzemanyagnyomásszabályzó? E85-től biztosan nem dugul mert az felold minden retket.Nekem patika tisztaságú lett a tankom 3 benzinszűrőcsere után.




az oké,hogy felold,de nem mind a szüröben fog kikötni. illetve a szürö utan is oldhat fel mocskot. vannak injektorok,amik érzékenyek az E85-re.


Legyetek szívesek abban még segítsetek,h a benzinhídnál hol van a bejövő ág??
a Tűztértől a hűtő felé?? vagy a hűtőtől visszafele?


Szvsz
hátulról előre (nem félre érteni:wink
a benyahíd hátsó részén (tűzfal) van a nyomás szabályzó
az első oldalán (hűtő) meg csak egy visszafolyó cső
legalábbis így emléxem, meg amúgy is ez lenne a logikus

Kalo84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz Kalo84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. december 07. szerda, 09:44


YELLOW írta:
szeda írta:
YELLOW írta:
Kalo84 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
Kalo84 írta:

Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



Hogyne! A legtöbb riasztó a benzint blokkolja, immobilizer funkcióként...


Forgat? nem blokkol teljesen? nálam ugyan semmi nem történik,meg se mukkan indításra,ha szervízkulcsal indítasz, amibe nincs a chip. Szerintem ott se forgatna,nem? bár nem tudom,hogy van ott az immobi.


E36-ról beszélünk. ott szerintem 2 kulcs van csak, két távos. amúgy E46-nál mindegyikben van "chip". galériámban röntgen képek.


Úgy akartam érteni,hogy sima másolattal,csak rosszul írtam.


Hát meglett a probléma..Nem jut be a hengerekhez a benzin...
Az Injektorok szépen működnek,valamiért a benzin hídba nem jut be a benzin..a visszamenő ágnál teljesen száraz a cső..Nyomás ad az Ac elég nagyot,mert ha leveszem majd szét durran..De nem jut be az injektorokig..Remélem erre van megoldás...Eldugúlhatott??
Amúgy köszönöm az eddigi segítségeket..


akár el is dugulhatott... üzemanyagszűrő, csövek. illetve kitudja, hogy a motortmivel hazsnálták. lehet E85-tel jártak vele. az is lehet az injektornál van dugulás. végig kell bogarászni, csak így derül ki.


Nem ott van az üzemanyagnyomásszabályzó? E85-től biztosan nem dugul mert az felold minden retket.Nekem patika tisztaságú lett a tankom 3 benzinszűrőcsere után.




az oké,hogy felold,de nem mind a szüröben fog kikötni. illetve a szürö utan is oldhat fel mocskot. vannak injektorok,amik érzékenyek az E85-re.


Legyetek szívesek abban még segítsetek,h a benzinhídnál hol van a bejövő ág??
a Tűztértől a hűtő felé?? vagy a hűtőtől visszafele?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. december 04. vasárnap, 00:14


szeda írta:
YELLOW írta:
Kalo84 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
Kalo84 írta:

Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



Hogyne! A legtöbb riasztó a benzint blokkolja, immobilizer funkcióként...


Forgat? nem blokkol teljesen? nálam ugyan semmi nem történik,meg se mukkan indításra,ha szervízkulcsal indítasz, amibe nincs a chip. Szerintem ott se forgatna,nem? bár nem tudom,hogy van ott az immobi.


E36-ról beszélünk. ott szerintem 2 kulcs van csak, két távos. amúgy E46-nál mindegyikben van "chip". galériámban röntgen képek.


Úgy akartam érteni,hogy sima másolattal,csak rosszul írtam.


Hát meglett a probléma..Nem jut be a hengerekhez a benzin...
Az Injektorok szépen működnek,valamiért a benzin hídba nem jut be a benzin..a visszamenő ágnál teljesen száraz a cső..Nyomás ad az Ac elég nagyot,mert ha leveszem majd szét durran..De nem jut be az injektorokig..Remélem erre van megoldás...Eldugúlhatott??
Amúgy köszönöm az eddigi segítségeket..


akár el is dugulhatott... üzemanyagszűrő, csövek. illetve kitudja, hogy a motortmivel hazsnálták. lehet E85-tel jártak vele. az is lehet az injektornál van dugulás. végig kell bogarászni, csak így derül ki.


Nem ott van az üzemanyagnyomásszabályzó? E85-től biztosan nem dugul mert az felold minden retket.Nekem patika tisztaságú lett a tankom 3 benzinszűrőcsere után.




az oké,hogy felold,de nem mind a szüröben fog kikötni. illetve a szürö utan is oldhat fel mocskot. vannak injektorok,amik érzékenyek az E85-re.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. december 03. szombat, 18:52


YELLOW írta:
Kalo84 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
Kalo84 írta:

Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



Hogyne! A legtöbb riasztó a benzint blokkolja, immobilizer funkcióként...


Forgat? nem blokkol teljesen? nálam ugyan semmi nem történik,meg se mukkan indításra,ha szervízkulcsal indítasz, amibe nincs a chip. Szerintem ott se forgatna,nem? bár nem tudom,hogy van ott az immobi.


E36-ról beszélünk. ott szerintem 2 kulcs van csak, két távos. amúgy E46-nál mindegyikben van "chip". galériámban röntgen képek.


Úgy akartam érteni,hogy sima másolattal,csak rosszul írtam.


Hát meglett a probléma..Nem jut be a hengerekhez a benzin...
Az Injektorok szépen működnek,valamiért a benzin hídba nem jut be a benzin..a visszamenő ágnál teljesen száraz a cső..Nyomás ad az Ac elég nagyot,mert ha leveszem majd szét durran..De nem jut be az injektorokig..Remélem erre van megoldás...Eldugúlhatott??
Amúgy köszönöm az eddigi segítségeket..


akár el is dugulhatott... üzemanyagszűrő, csövek. illetve kitudja, hogy a motortmivel hazsnálták. lehet E85-tel jártak vele. az is lehet az injektornál van dugulás. végig kell bogarászni, csak így derül ki.


Nem ott van az üzemanyagnyomásszabályzó? E85-től biztosan nem dugul mert az felold minden retket.Nekem patika tisztaságú lett a tankom 3 benzinszűrőcsere után.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. december 03. szombat, 13:15


Kalo84 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
Kalo84 írta:

Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



Hogyne! A legtöbb riasztó a benzint blokkolja, immobilizer funkcióként...


Forgat? nem blokkol teljesen? nálam ugyan semmi nem történik,meg se mukkan indításra,ha szervízkulcsal indítasz, amibe nincs a chip. Szerintem ott se forgatna,nem? bár nem tudom,hogy van ott az immobi.


E36-ról beszélünk. ott szerintem 2 kulcs van csak, két távos. amúgy E46-nál mindegyikben van "chip". galériámban röntgen képek.


Úgy akartam érteni,hogy sima másolattal,csak rosszul írtam.


Hát meglett a probléma..Nem jut be a hengerekhez a benzin...
Az Injektorok szépen működnek,valamiért a benzin hídba nem jut be a benzin..a visszamenő ágnál teljesen száraz a cső..Nyomás ad az Ac elég nagyot,mert ha leveszem majd szét durran..De nem jut be az injektorokig..Remélem erre van megoldás...Eldugúlhatott??
Amúgy köszönöm az eddigi segítségeket..


akár el is dugulhatott... üzemanyagszűrő, csövek. illetve kitudja, hogy a motortmivel hazsnálták. lehet E85-tel jártak vele. az is lehet az injektornál van dugulás. végig kell bogarászni, csak így derül ki.

Kalo84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz Kalo84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. december 03. szombat, 13:05


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
Kalo84 írta:

Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



Hogyne! A legtöbb riasztó a benzint blokkolja, immobilizer funkcióként...


Forgat? nem blokkol teljesen? nálam ugyan semmi nem történik,meg se mukkan indításra,ha szervízkulcsal indítasz, amibe nincs a chip. Szerintem ott se forgatna,nem? bár nem tudom,hogy van ott az immobi.


E36-ról beszélünk. ott szerintem 2 kulcs van csak, két távos. amúgy E46-nál mindegyikben van "chip". galériámban röntgen képek.


Úgy akartam érteni,hogy sima másolattal,csak rosszul írtam.


Hát meglett a probléma..Nem jut be a hengerekhez a benzin...
Az Injektorok szépen működnek,valamiért a benzin hídba nem jut be a benzin..a visszamenő ágnál teljesen száraz a cső..Nyomás ad az Ac elég nagyot,mert ha leveszem majd szét durran..De nem jut be az injektorokig..Remélem erre van megoldás...Eldugúlhatott??
Amúgy köszönöm az eddigi segítségeket..

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 12:52


YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
Kalo84 írta:

Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



Hogyne! A legtöbb riasztó a benzint blokkolja, immobilizer funkcióként...


Forgat? nem blokkol teljesen? nálam ugyan semmi nem történik,meg se mukkan indításra,ha szervízkulcsal indítasz, amibe nincs a chip. Szerintem ott se forgatna,nem? bár nem tudom,hogy van ott az immobi.


E36-ról beszélünk. ott szerintem 2 kulcs van csak, két távos. amúgy E46-nál mindegyikben van "chip". galériámban röntgen képek.


Úgy akartam érteni,hogy sima másolattal,csak rosszul írtam.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 12:50


anubisz írta:
Coyote írta:
Kalo84 írta:

Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



Hogyne! A legtöbb riasztó a benzint blokkolja, immobilizer funkcióként...


Forgat? nem blokkol teljesen? nálam ugyan semmi nem történik,meg se mukkan indításra,ha szervízkulcsal indítasz, amibe nincs a chip. Szerintem ott se forgatna,nem? bár nem tudom,hogy van ott az immobi.


E36-ról beszélünk. ott szerintem 2 kulcs van csak, két távos. amúgy E46-nál mindegyikben van "chip". galériámban röntgen képek.