
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2016. január 05. kedd, 12:45
sziasztok
vázolom a problémám,hátha valaki mond valamit

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 12:45
Elküldve: 2016. január 05. kedd, 11:17
bodist írta:Pitykoo írta:bodist írta:bodist írta:szotakdavid írta:bodist írta: Sziasztok,
sajnos nagy problémám van amit már a szerelom sem tud megoldani, legalább is én ugy látom.
Uzemmeleg motor lehulest kovetoen az esetek tobbsegeben nem indul. Forgatna a motort de mintha tiltana. es kozben hibajegyek tomkeleget dobalja.
Amit megfigyeltem az, hogy a az elso inditasnal meg nincs eloszele, beteszem a kulcsot ranyomok a startra es jon a korben a sarga felkialtojel, majd pirosra valt,majd felkialtojel zarojelben alhuzva majd start-stopnak a jele egy nagy felkialtojellel, es vegul egy emelon levo kocsi. Kozben persze a motort forgatgatja de nem kapja el.
Ezt kovetoen kulcsot kiveszem. Ajto kinyit bezar, kulcsot beteszem es a kulcs behelyezeset kovetoen azonnal jon a sarga felkialtojel es itt mar tudni hogy ha ranyomok a startra akar kuplunggal akar anelkul jonnek a hibauzenetek es nem fog indulni.
Ha probalgatja az ember (kulcs be ki, ajto kinyit bezar, auto lezar majd felold, auto megmozgatasa) egyszer csak jo lesz es nem jonnek hibauzenetek es elindul es pocre indul.
Sajnos mar fel eve szorakozunk ezzel a hibaval es nem tudjuk mi lehet. Van valakinek otlete? Nagyon megkoszonnem.
Helyileg merre vagy?
Szia, budapeseten elek, dolgozom. De bar hova elviszem csak valaki segitsen. Miert kerded?
Sziasztok,
talaltam egy videot amin a hibajelenseg ugyanaz.
https://www.youtube.com/watch?v=xBi5vktt33I
Otlet? Javaslat?
Itt valami kék relét ír ami az üzemanyag szivattyúnak van vagy mi a motortérben...
Azt nézted már esetleg?!
Meg nem neztem, mert csak az iment talaltam a videot. Es nem is tudom hol keressem...
Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 21:08
Elküldve: 2016. január 01. péntek, 22:23
Elküldve: 2016. január 01. péntek, 14:53
David8985 írta: Sziasztok. Adott egy 2005 ös e90 320d. Automata váltóval. Nos most h itt a hideg -10 es idő nagyon szarul indul. Valszinű h izzítógyertya vagy akár modul csere kell. De a mai reggel indításkor egy számomra új hibát jelez az autó és be sem indul. A fotón lesz a hiba. Elvileg ahogy olvasgattam a váltóval lehet valami. Pedig hibát nem tapasztaltam szépen váltott nem rángatott minden fokozatot simán szépen vett. Lehet valami köze ennek az izzításhoz is. Ki mit javasol mit tegyek. Ismétlem most nem indul be a kicsike.![]()
Elküldve: 2016. január 01. péntek, 14:47
Elküldve: 2016. január 01. péntek, 14:21
YELLOW írta:lantika írta:
üzemanyag elömelegitö
ezt sem olvastam még itt a fórumon, hogy valakinek azzal lett volna baja, nekem eszembe sem volt. bár logikus. azt mondjuk egy diag hozná hibának nem?
Elküldve: 2016. január 01. péntek, 13:41
lantika írta:
üzemanyag elömelegitö
Elküldve: 2016. január 01. péntek, 13:39
lantika írta:YELLOW írta:Langlovag írta:YELLOW írta:Langlovag írta: Sziasztok!
Boldog újévet kívánok mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Egy E46 touring Bmw-m van, 2004-es évjárat, automata váltó, 150 Le.
Az autó a szabad ég alatt áll ( sajnos ). AZ akkumulátor új ( Bosch S5 ). Azh izzítógyertyák rendben vannak. Üzemanyagot vagy Shell, OMV vagy Avia kúton tankolok.
A probléma a következő. Amint a hőmérséklet lemegy kb. -5 fok alá csak nagyon nehezen akar beindulni az autó. Most, hogy este akár -10 fok is van egyáltalán nem is indul be. Forgat, néha mint ha be is indulna de mégsem sikerül. AZtán ha a levegő hőmérséklete kicsit emelkedik és a motor be is indul már nincs gond a nap további részében.
Esetleg valakinek volt hasonló problémája? Mi lehet a probléma? Merre induljak el a hiba megoldása érdekében?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:
Répás Zoli
biztos jók az izzítógyertyák? izzító relé?
esetleg próbáld ki, hogy ráadod a gyújtást izzítasz. leveszed. majd újra ráadod. ezt megcsinálod 3x. hogy indul-e. de ha tutti jók az izzítógyertyák, akkor a reléjét kellene megnézni.
Köszönöm a válaszodat. A többszöri izzítást már próbáltam sajnos sikertelenül. Mivel én magam nem értek az auószereléshez ezért majd megkérek egy hozzáértő ismerőst, hogy újra nézzen rá gyertyákra illetve nézze meg a relét is.
Nekem még említettek olyat is, hogy esetleg a nagynyomású rendszerrel lehet a baj. Lehetséges hogy ez is okozhat olyan problémát amit fent leírtam?
Köszönöm!
az üzemanyag rendszerrel ha gond lenne, akkor melegebb időben is gond lenne.
egyébként téli tipikus hiba, ami miatt a legtöbben írnak, az vagy akkumulátor hiba, vagy izzítás hiba szokott lenni. ezek ilyen évszak függő hibák, mondhatni most van szezonja. nem állítom, hogy 100%-ra izzítással van problémád, de az esetek nagyobb százalékában, vagy akksi, vagy izzítás körben lévő gond van. sok dízel 5 fokig, de lehet lentebb is, még nem is izzít, ezért nem veszi észre az ember, csak mikor bejönnek a mínuszok.
En tuti megneznem az üzemanyag elömelegitöt.
Elküldve: 2016. január 01. péntek, 12:38
YELLOW írta:Langlovag írta:YELLOW írta:Langlovag írta: Sziasztok!
Boldog újévet kívánok mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Egy E46 touring Bmw-m van, 2004-es évjárat, automata váltó, 150 Le.
Az autó a szabad ég alatt áll ( sajnos ). AZ akkumulátor új ( Bosch S5 ). Azh izzítógyertyák rendben vannak. Üzemanyagot vagy Shell, OMV vagy Avia kúton tankolok.
A probléma a következő. Amint a hőmérséklet lemegy kb. -5 fok alá csak nagyon nehezen akar beindulni az autó. Most, hogy este akár -10 fok is van egyáltalán nem is indul be. Forgat, néha mint ha be is indulna de mégsem sikerül. AZtán ha a levegő hőmérséklete kicsit emelkedik és a motor be is indul már nincs gond a nap további részében.
Esetleg valakinek volt hasonló problémája? Mi lehet a probléma? Merre induljak el a hiba megoldása érdekében?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:
Répás Zoli
biztos jók az izzítógyertyák? izzító relé?
esetleg próbáld ki, hogy ráadod a gyújtást izzítasz. leveszed. majd újra ráadod. ezt megcsinálod 3x. hogy indul-e. de ha tutti jók az izzítógyertyák, akkor a reléjét kellene megnézni.
Köszönöm a válaszodat. A többszöri izzítást már próbáltam sajnos sikertelenül. Mivel én magam nem értek az auószereléshez ezért majd megkérek egy hozzáértő ismerőst, hogy újra nézzen rá gyertyákra illetve nézze meg a relét is.
Nekem még említettek olyat is, hogy esetleg a nagynyomású rendszerrel lehet a baj. Lehetséges hogy ez is okozhat olyan problémát amit fent leírtam?
Köszönöm!
az üzemanyag rendszerrel ha gond lenne, akkor melegebb időben is gond lenne.
egyébként téli tipikus hiba, ami miatt a legtöbben írnak, az vagy akkumulátor hiba, vagy izzítás hiba szokott lenni. ezek ilyen évszak függő hibák, mondhatni most van szezonja. nem állítom, hogy 100%-ra izzítással van problémád, de az esetek nagyobb százalékában, vagy akksi, vagy izzítás körben lévő gond van. sok dízel 5 fokig, de lehet lentebb is, még nem is izzít, ezért nem veszi észre az ember, csak mikor bejönnek a mínuszok.
Elküldve: 2016. január 01. péntek, 12:01
Langlovag írta:YELLOW írta:Langlovag írta: Sziasztok!
Boldog újévet kívánok mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Egy E46 touring Bmw-m van, 2004-es évjárat, automata váltó, 150 Le.
Az autó a szabad ég alatt áll ( sajnos ). AZ akkumulátor új ( Bosch S5 ). Azh izzítógyertyák rendben vannak. Üzemanyagot vagy Shell, OMV vagy Avia kúton tankolok.
A probléma a következő. Amint a hőmérséklet lemegy kb. -5 fok alá csak nagyon nehezen akar beindulni az autó. Most, hogy este akár -10 fok is van egyáltalán nem is indul be. Forgat, néha mint ha be is indulna de mégsem sikerül. AZtán ha a levegő hőmérséklete kicsit emelkedik és a motor be is indul már nincs gond a nap további részében.
Esetleg valakinek volt hasonló problémája? Mi lehet a probléma? Merre induljak el a hiba megoldása érdekében?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:
Répás Zoli
biztos jók az izzítógyertyák? izzító relé?
esetleg próbáld ki, hogy ráadod a gyújtást izzítasz. leveszed. majd újra ráadod. ezt megcsinálod 3x. hogy indul-e. de ha tutti jók az izzítógyertyák, akkor a reléjét kellene megnézni.
Köszönöm a válaszodat. A többszöri izzítást már próbáltam sajnos sikertelenül. Mivel én magam nem értek az auószereléshez ezért majd megkérek egy hozzáértő ismerőst, hogy újra nézzen rá gyertyákra illetve nézze meg a relét is.
Nekem még említettek olyat is, hogy esetleg a nagynyomású rendszerrel lehet a baj. Lehetséges hogy ez is okozhat olyan problémát amit fent leírtam?
Köszönöm!
Elküldve: 2016. január 01. péntek, 10:39
YELLOW írta:Langlovag írta: Sziasztok!
Boldog újévet kívánok mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Egy E46 touring Bmw-m van, 2004-es évjárat, automata váltó, 150 Le.
Az autó a szabad ég alatt áll ( sajnos ). AZ akkumulátor új ( Bosch S5 ). Azh izzítógyertyák rendben vannak. Üzemanyagot vagy Shell, OMV vagy Avia kúton tankolok.
A probléma a következő. Amint a hőmérséklet lemegy kb. -5 fok alá csak nagyon nehezen akar beindulni az autó. Most, hogy este akár -10 fok is van egyáltalán nem is indul be. Forgat, néha mint ha be is indulna de mégsem sikerül. AZtán ha a levegő hőmérséklete kicsit emelkedik és a motor be is indul már nincs gond a nap további részében.
Esetleg valakinek volt hasonló problémája? Mi lehet a probléma? Merre induljak el a hiba megoldása érdekében?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:
Répás Zoli
biztos jók az izzítógyertyák? izzító relé?
esetleg próbáld ki, hogy ráadod a gyújtást izzítasz. leveszed. majd újra ráadod. ezt megcsinálod 3x. hogy indul-e. de ha tutti jók az izzítógyertyák, akkor a reléjét kellene megnézni.
Elküldve: 2016. január 01. péntek, 10:23
Langlovag írta: Sziasztok!
Boldog újévet kívánok mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Egy E46 touring Bmw-m van, 2004-es évjárat, automata váltó, 150 Le.
Az autó a szabad ég alatt áll ( sajnos ). AZ akkumulátor új ( Bosch S5 ). Azh izzítógyertyák rendben vannak. Üzemanyagot vagy Shell, OMV vagy Avia kúton tankolok.
A probléma a következő. Amint a hőmérséklet lemegy kb. -5 fok alá csak nagyon nehezen akar beindulni az autó. Most, hogy este akár -10 fok is van egyáltalán nem is indul be. Forgat, néha mint ha be is indulna de mégsem sikerül. AZtán ha a levegő hőmérséklete kicsit emelkedik és a motor be is indul már nincs gond a nap további részében.
Esetleg valakinek volt hasonló problémája? Mi lehet a probléma? Merre induljak el a hiba megoldása érdekében?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:
Répás Zoli
Elküldve: 2016. január 01. péntek, 09:58
Elküldve: 2015. december 31. csütörtök, 14:35