Ez egy archivált weboldal! bővebben

sTyx1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sTyx1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 14:36


sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta: Üdv!
Olyan problémám lenne hogy nem régibe kezdte el az autóm(320d 1999) azt csinálni hogy ha gyorsítok felmegy 120-130 km/h-ra addig még eléri ezt a sebességet a fogyasztás mérő megy szépen a 20l felé eléri a fent említett sebességet és mintha letiltana a motor 130 nál megáll (nem lassul) a fogyasztás vissza esik 10liter felé és onnantól padlógáznál sem gyorsul tovább sőt a fordulatszám is megáll 3000 környékén...
Esetleg valakinek volt hasonló problémája ?

Volt már ilyen 2000; 320d-nél. nekem a résolajcsövek cseréje oldotta meg a problémát.
Ez valamilyen vészüzem. Ha újra indítottam rövid ideig jó volt, aztán már az sem segített.



A résolajcsövek cseréje meg is oldotta neked ezt a hibát? mert nekem azt mondják hogy ez egyre biztosabb hogy adagoló ...


Nekem az adagoló tök megállt(kuka). Be rakták a bontottat és azzal csinálta ezt. Azt mondta a "tudós", hogy rossz az adagoló, de egy kevésbé nagyképű tanácsolta a résolajcsövek cseréjét és lám jó az adagoló. Kb 1000 Ft másfél méter cső, mégsem 150000 Ft. Én minden képen ezzel kezdeném, meg az üzemanyagszűrővel. Aztán jöhet a drága rész.



Köszönöm mindenképpen megpróbálom majd amit mondtál! Az összes szűrő olajjal együtt lett cserélve kb 1 hónappal ez előtt


Update:
Olvastunk hibakódot a motor kidobta a 5 - tűelmozdulás érzékelő hibát + nem volt előtöltés a motornak 0 érték volt. Cserélünk Jeladós porlasztót + a javasolt résolajcsöveket, üzemanyag szűrő tiszta. A motor hibakód mentes, előtöltés határértékeken belüli. Sajnos a hiba még mindig ugyan az 4. 5. sebességbe 3000-3500 fordulatnál megtorpan az autó.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 13:59


BMW0926 írta: Sziasztok
Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...
Ti mit tennétek a helyemben?
A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!
Én elvinném BMW specifikus helyre,vagy márkaszervízbe.A diag sztem megvan ilyen helyeken 10 000-be kb biztos,és tanácsot is tudnak adni,merre érdemes elindulni.Sztem ennyit megér.Vagy veszel te egy bihakód olvasót(BMW-hez valót),és bénázol itt a fórumon...Sima mezei szerelők mindig ezt csinálják amúgy,mint ez a csóka,tipikus történet.Az is lehet,hogy lópikulát sem cserélt a kocsiban,és elkért a semmire 46 000-et.
Majd magától kialszik a sárga jel...aha,biztosan.Akik ilyen hetes várakozásokat beszélnek,azokat jobb elkerülni.Ezek nagyrésze csaló az én tapasztalatom szerint is.1 hetet vártál a kocsira,hogy megcsinálja.Nem sikerült...Aztán még egy hét,hogy gépre tegye...Ez egy csaló szerintem.Tipikus félrebeszéd.Keresett rajtad minimum 15-20 000-et,és a kocsid ugyanúgy sz*r.

Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2017. augusztus 20. vasárnap, 14:09

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 13:41


Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2017. augusztus 19. szombat, 19:45


Bitu79 írta:
Nem látnok Yellow


azt kell mondjam tévedsz. rendelkezem ilyen képességgel és be is szoktak jönni. egyedül az 5-ös lottót nem sikerül...
de abban igazad van, hogy jelen esetben nehéz megmondani. normális szerelőhöz kell elvinni, senki sem távgyógyász.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 19. szombat, 16:38


nasreddine írta:
YELLOW írta:
nasreddine írta: Üdv! Nemrégiben cserélték az olajamat, de voltak olyan kedvesek es az olajszűrő sapkáját rosszul csavarták vissza ---> olaj elfolyt. A problémám a következő, autópályán jöttem, nem lassan, és az autó egyik pillanatról a másikra 3 hengerezik. Valaki tudja mik a lehetséges hibák? Főtengelynek hangja nincsen, nem törött el szerintem, valami más lehet. Szerelőm 2 hét múlva lesz, de valami elképzelés kéne hogy tudjam mire számítsak.

98' E46 320D 136LE

Köszi a választ előre is.


el kell szomorítsalak, mert úgy tudom azért szokott ennél a motornál törni a főtengely. nem ez a legjellemzőbb hibája, és ha nincs ami kiváltsa, akkor nagyon jó motorok.
mitől nem megy egy henger? porlasztó bedugul, vagy az adagolótól a porlasztóig lévő körben dugulás van.
de ha elment az olaj, a lámpa nem jelezte az olajnyomást? miért mentél tovább? vagy hirtelen ment el az olaj, amikor 3 hengeressé vált?
első körben találgatás helyett normális diag kell. aztán megnézni adagoló mindenhol nyom-e, résolajat nézni.
nekem ezek a tippjeim.


Hirtelen alacsony olajszint, majd olajnyomas, ra 2 percre (hajtottam le egy piheno fele) 3 henger. Durranast nem hallottam, tengely erosen ketlem hogy eltort, a motor meg mindig indithato, nincs undorito hangja csak dadog a 3 henger miatt. Sz*po ag lesz?


Nem látnok Yellow

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz nasreddine

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. augusztus 19. szombat, 15:06


YELLOW írta:
nasreddine írta: Üdv! Nemrégiben cserélték az olajamat, de voltak olyan kedvesek es az olajszűrő sapkáját rosszul csavarták vissza ---> olaj elfolyt. A problémám a következő, autópályán jöttem, nem lassan, és az autó egyik pillanatról a másikra 3 hengerezik. Valaki tudja mik a lehetséges hibák? Főtengelynek hangja nincsen, nem törött el szerintem, valami más lehet. Szerelőm 2 hét múlva lesz, de valami elképzelés kéne hogy tudjam mire számítsak.

98' E46 320D 136LE

Köszi a választ előre is.


el kell szomorítsalak, mert úgy tudom azért szokott ennél a motornál törni a főtengely. nem ez a legjellemzőbb hibája, és ha nincs ami kiváltsa, akkor nagyon jó motorok.
mitől nem megy egy henger? porlasztó bedugul, vagy az adagolótól a porlasztóig lévő körben dugulás van.
de ha elment az olaj, a lámpa nem jelezte az olajnyomást? miért mentél tovább? vagy hirtelen ment el az olaj, amikor 3 hengeressé vált?
első körben találgatás helyett normális diag kell. aztán megnézni adagoló mindenhol nyom-e, résolajat nézni.
nekem ezek a tippjeim.


Hirtelen alacsony olajszint, majd olajnyomas, ra 2 percre (hajtottam le egy piheno fele) 3 henger. Durranast nem hallottam, tengely erosen ketlem hogy eltort, a motor meg mindig indithato, nincs undorito hangja csak dadog a 3 henger miatt. Sz*po ag lesz?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 19. szombat, 13:30


nasreddine írta: Üdv! Nemrégiben cserélték az olajamat, de voltak olyan kedvesek es az olajszűrő sapkáját rosszul csavarták vissza ---> olaj elfolyt. A problémám a következő, autópályán jöttem, nem lassan, és az autó egyik pillanatról a másikra 3 hengerezik. Valaki tudja mik a lehetséges hibák? Főtengelynek hangja nincsen, nem törött el szerintem, valami más lehet. Szerelőm 2 hét múlva lesz, de valami elképzelés kéne hogy tudjam mire számítsak.

98' E46 320D 136LE

Köszi a választ előre is.


Azokhoz vidd vissza,akik balf*szok voltak.Kitudja milyen károsodása lett a motornak...Ezt diaggal sem lehet megmondani,csak motorbontással szerintem.Lehet besült a dugattyú a túlmelegedés miatt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2017. augusztus 19. szombat, 08:50


nasreddine írta: Üdv! Nemrégiben cserélték az olajamat, de voltak olyan kedvesek es az olajszűrő sapkáját rosszul csavarták vissza ---> olaj elfolyt. A problémám a következő, autópályán jöttem, nem lassan, és az autó egyik pillanatról a másikra 3 hengerezik. Valaki tudja mik a lehetséges hibák? Főtengelynek hangja nincsen, nem törött el szerintem, valami más lehet. Szerelőm 2 hét múlva lesz, de valami elképzelés kéne hogy tudjam mire számítsak.

98' E46 320D 136LE

Köszi a választ előre is.


el kell szomorítsalak, mert úgy tudom azért szokott ennél a motornál törni a főtengely. nem ez a legjellemzőbb hibája, és ha nincs ami kiváltsa, akkor nagyon jó motorok.
mitől nem megy egy henger? porlasztó bedugul, vagy az adagolótól a porlasztóig lévő körben dugulás van.
de ha elment az olaj, a lámpa nem jelezte az olajnyomást? miért mentél tovább? vagy hirtelen ment el az olaj, amikor 3 hengeressé vált?
első körben találgatás helyett normális diag kell. aztán megnézni adagoló mindenhol nyom-e, résolajat nézni.
nekem ezek a tippjeim.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz nasreddine

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. augusztus 18. péntek, 22:30


Üdv! Nemrégiben cserélték az olajamat, de voltak olyan kedvesek es az olajszűrő sapkáját rosszul csavarták vissza ---> olaj elfolyt. A problémám a következő, autópályán jöttem, nem lassan, és az autó egyik pillanatról a másikra 3 hengerezik. Valaki tudja mik a lehetséges hibák? Főtengelynek hangja nincsen, nem törött el szerintem, valami más lehet. Szerelőm 2 hét múlva lesz, de valami elképzelés kéne hogy tudjam mire számítsak.

98' E46 320D 136LE

Köszi a választ előre is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 22:20


YELLOW írta:
viktor írta:
Nekem az adagoló tök megállt(kuka). Be rakták a bontottat és azzal csinálta ezt. Azt mondta a "tudós", hogy rossz az adagoló, de egy kevésbé nagyképű tanácsolta a résolajcsövek cseréjét és lám jó az adagoló. Kb 1000 Ft másfél méter cső, mégsem 150000 Ft. Én minden képen ezzel kezdeném, meg az üzemanyagszűrővel. Aztán jöhet a drága rész.


ki volt a "tudós"? egyébként látatlanban mondta ezt, minden vizsgálat nélkül? pontosan senki nem tudja ezt megmondani. ha olyan a szerelő simán a drágább megoldást javasolja, még ha fizetsz érte sem biztos azt cseréli ki. csak azt mondja. ha meg ott az autó és vizsgálódik, lehet ő is a csövekkel kezdi. de sokan ilyen esetben ugyanúgy háborognának, ha a csőcsere nem oldaná meg, hanem valóban az adagoló lenne rossz. ez sajna ilyen.


A "tudós" cserélte az adagolót, de már az elöregedett résolaj csövekre nem futotta. Pedig plusz 1000 Ft nem lett volna probléma. Inkább rávágta, hogy szar az adagoló. Pedig az 3 nappal az előtt saját lábon jött francia országból. A turbóra (ha jól emlékszem) és a hűtőventilátorra nem tette vissza az elektromos csatlakozót. Mellesleg BMW specialista.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 18:28


viktor írta:
Nekem az adagoló tök megállt(kuka). Be rakták a bontottat és azzal csinálta ezt. Azt mondta a "tudós", hogy rossz az adagoló, de egy kevésbé nagyképű tanácsolta a résolajcsövek cseréjét és lám jó az adagoló. Kb 1000 Ft másfél méter cső, mégsem 150000 Ft. Én minden képen ezzel kezdeném, meg az üzemanyagszűrővel. Aztán jöhet a drága rész.


ki volt a "tudós"? egyébként látatlanban mondta ezt, minden vizsgálat nélkül? pontosan senki nem tudja ezt megmondani. ha olyan a szerelő simán a drágább megoldást javasolja, még ha fizetsz érte sem biztos azt cseréli ki. csak azt mondja. ha meg ott az autó és vizsgálódik, lehet ő is a csövekkel kezdi. de sokan ilyen esetben ugyanúgy háborognának, ha a csőcsere nem oldaná meg, hanem valóban az adagoló lenne rossz. ez sajna ilyen.

sTyx1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sTyx1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 18:08


viktor írta:
sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta: Üdv!
Olyan problémám lenne hogy nem régibe kezdte el az autóm(320d 1999) azt csinálni hogy ha gyorsítok felmegy 120-130 km/h-ra addig még eléri ezt a sebességet a fogyasztás mérő megy szépen a 20l felé eléri a fent említett sebességet és mintha letiltana a motor 130 nál megáll (nem lassul) a fogyasztás vissza esik 10liter felé és onnantól padlógáznál sem gyorsul tovább sőt a fordulatszám is megáll 3000 környékén...
Esetleg valakinek volt hasonló problémája ?

Volt már ilyen 2000; 320d-nél. nekem a résolajcsövek cseréje oldotta meg a problémát.
Ez valamilyen vészüzem. Ha újra indítottam rövid ideig jó volt, aztán már az sem segített.



A résolajcsövek cseréje meg is oldotta neked ezt a hibát? mert nekem azt mondják hogy ez egyre biztosabb hogy adagoló ...


Nekem az adagoló tök megállt(kuka). Be rakták a bontottat és azzal csinálta ezt. Azt mondta a "tudós", hogy rossz az adagoló, de egy kevésbé nagyképű tanácsolta a résolajcsövek cseréjét és lám jó az adagoló. Kb 1000 Ft másfél méter cső, mégsem 150000 Ft. Én minden képen ezzel kezdeném, meg az üzemanyagszűrővel. Aztán jöhet a drága rész.



Köszönöm mindenképpen megpróbálom majd amit mondtál! Az összes szűrő olajjal együtt lett cserélve kb 1 hónappal ez előtt

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 17:59


sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta: Üdv!
Olyan problémám lenne hogy nem régibe kezdte el az autóm(320d 1999) azt csinálni hogy ha gyorsítok felmegy 120-130 km/h-ra addig még eléri ezt a sebességet a fogyasztás mérő megy szépen a 20l felé eléri a fent említett sebességet és mintha letiltana a motor 130 nál megáll (nem lassul) a fogyasztás vissza esik 10liter felé és onnantól padlógáznál sem gyorsul tovább sőt a fordulatszám is megáll 3000 környékén...
Esetleg valakinek volt hasonló problémája ?

Volt már ilyen 2000; 320d-nél. nekem a résolajcsövek cseréje oldotta meg a problémát.
Ez valamilyen vészüzem. Ha újra indítottam rövid ideig jó volt, aztán már az sem segített.



A résolajcsövek cseréje meg is oldotta neked ezt a hibát? mert nekem azt mondják hogy ez egyre biztosabb hogy adagoló ...


Nekem az adagoló tök megállt(kuka). Be rakták a bontottat és azzal csinálta ezt. Azt mondta a "tudós", hogy rossz az adagoló, de egy kevésbé nagyképű tanácsolta a résolajcsövek cseréjét és lám jó az adagoló. Kb 1000 Ft másfél méter cső, mégsem 150000 Ft. Én minden képen ezzel kezdeném, meg az üzemanyagszűrővel. Aztán jöhet a drága rész.



sTyx1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sTyx1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 13:20


viktor írta:
sTyx1 írta: Üdv!
Olyan problémám lenne hogy nem régibe kezdte el az autóm(320d 1999) azt csinálni hogy ha gyorsítok felmegy 120-130 km/h-ra addig még eléri ezt a sebességet a fogyasztás mérő megy szépen a 20l felé eléri a fent említett sebességet és mintha letiltana a motor 130 nál megáll (nem lassul) a fogyasztás vissza esik 10liter felé és onnantól padlógáznál sem gyorsul tovább sőt a fordulatszám is megáll 3000 környékén...
Esetleg valakinek volt hasonló problémája ?

Volt már ilyen 2000; 320d-nél. nekem a résolajcsövek cseréje oldotta meg a problémát.
Ez valamilyen vészüzem. Ha újra indítottam rövid ideig jó volt, aztán már az sem segített.



A résolajcsövek cseréje meg is oldotta neked ezt a hibát? mert nekem azt mondják hogy ez egyre biztosabb hogy adagoló ...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 16. szerda, 13:25

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 13:14


sTyx1 írta: Üdv!
Olyan problémám lenne hogy nem régibe kezdte el az autóm(320d 1999) azt csinálni hogy ha gyorsítok felmegy 120-130 km/h-ra addig még eléri ezt a sebességet a fogyasztás mérő megy szépen a 20l felé eléri a fent említett sebességet és mintha letiltana a motor 130 nál megáll (nem lassul) a fogyasztás vissza esik 10liter felé és onnantól padlógáznál sem gyorsul tovább sőt a fordulatszám is megáll 3000 környékén...
Esetleg valakinek volt hasonló problémája ?

Volt már ilyen 2000; 320d-nél. nekem a résolajcsövek cseréje oldotta meg a problémát.
Ez valamilyen vészüzem. Ha újra indítottam rövid ideig jó volt, aztán már az sem segített.