Ez egy archivált weboldal! bővebben

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 17:02


John írta:
BMW0926 írta: Sziasztok.

Tegnap este mentem egy kört a kocsival, kb 10-12km-t, majd mikor hazaértem és beálltam az udvarra, kigyulladt sárgán két hibalámpa:



Nem tudom mennyire látni, de az egyik egy kör alakú nyíl, benne egy háromszög felkiáltójellel, a másik pedig a kézifék. Mi lehet a hiba szerintetek?

Át kéne ugranom a szomszéd kisvárosba, nem tudom mehetek-e így vele. :S De elsősorban a hiba érdekelne, miért gyulladhatott ki

Köszi előre is
Hy,rég hallottam felőled. Nyugodtan mehetsz vele de nekem is kiadja negyedévente,rá dugtam itthon gépre és a bal hátsó fordulatszám jeleadómra ad ki hibát,érdemes beruházni egy diagra,mindig jól jön,épphogy megvettem a kocsit máris rendeltem egyet


Szia

Igen, idejét nem tudom, mikor beszéltünk utoljára! Asszem két hete Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 16:29


bricktopm írta:
Szintén, ABS szenzor lesz. Csak kérdés melyik.


ebben azért biztos nem lennék. az is lehet csak az egyik bizti égett ki. ha nincs rá mód kiolvasni, akkor kár találgatni, a biztosítékokat otthon is meg tudja nézni.
most nem írom ki, mik tartoznak a rendszerhez, de nézd át az összeset, lámpával felülről megvilágítva úgyis látszik, ha kiégett valamelyik. ha jók a biztik, akkor utána kiolvasás, hogy mégis mi kínja van.
gondolom az ujjad véletlen sem maradt hosszabb ideig a DSC vagy ASC gombon nyomva tartva.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 16:23


BMW0926 írta: Sziasztok.

Tegnap este mentem egy kört a kocsival, kb 10-12km-t, majd mikor hazaértem és beálltam az udvarra, kigyulladt sárgán két hibalámpa:



Nem tudom mennyire látni, de az egyik egy kör alakú nyíl, benne egy háromszög felkiáltójellel, a másik pedig a kézifék. Mi lehet a hiba szerintetek?

Át kéne ugranom a szomszéd kisvárosba, nem tudom mehetek-e így vele. :S De elsősorban a hiba érdekelne, miért gyulladhatott ki

Köszi előre is


Szintén, ABS szenzor lesz. Csak kérdés melyik.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 16:21


BMW0926 írta: Sziasztok.

Tegnap este mentem egy kört a kocsival, kb 10-12km-t, majd mikor hazaértem és beálltam az udvarra, kigyulladt sárgán két hibalámpa:



Nem tudom mennyire látni, de az egyik egy kör alakú nyíl, benne egy háromszög felkiáltójellel, a másik pedig a kézifék. Mi lehet a hiba szerintetek?

Át kéne ugranom a szomszéd kisvárosba, nem tudom mehetek-e így vele. :S De elsősorban a hiba érdekelne, miért gyulladhatott ki

Köszi előre is
Hy,rég hallottam felőled. Nyugodtan mehetsz vele de nekem is kiadja negyedévente,rá dugtam itthon gépre és a bal hátsó fordulatszám jeleadómra ad ki hibát,érdemes beruházni egy diagra,mindig jól jön,épphogy megvettem a kocsit máris rendeltem egyet


BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 16:15


Sziasztok.

Tegnap este mentem egy kört a kocsival, kb 10-12km-t, majd mikor hazaértem és beálltam az udvarra, kigyulladt sárgán két hibalámpa:



Nem tudom mennyire látni, de az egyik egy kör alakú nyíl, benne egy háromszög felkiáltójellel, a másik pedig a kézifék. Mi lehet a hiba szerintetek?

Át kéne ugranom a szomszéd kisvárosba, nem tudom mehetek-e így vele. :S De elsősorban a hiba érdekelne, miért gyulladhatott ki

Köszi előre is


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 13:51


A termosztátom asszem FEBI, de nem vagyok benne már teljesen biztos, sajna nicns meg a számla, amugy max 2 éves. Ahogy a hűtőm is,(bár bontott, nem uj volt, de gyorsan kellett...) Leszedem a radiátort aztán meglátom, remélem csak retkes.

Komoly gond nem lehet belőle, hogy elengedtem első fehér csíkig a vizet? az van vagy 150 fok biztos....


** megvan, mahle.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 05. szombat, 13:54

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2017. augusztus 04. péntek, 20:51


John írta:
bricktopm írta: Sziasztok!

Kisautómmal autópályáztam, stabil 130-140km\h-s sebességet tartva egyszer fentebb ment a víz hpmérőm a középállástól, picit elvettem a gázt, majd hazáig nem csinálta többet.. Illetve mig nem értem a városba. Ahogy elértem kb az első lámpáig megint kezdte, majd elment egészen az első fehér csíkig is, mire hazaértem.
Mennyire gond ez? A hűtőrendszeremmel elvileg nincs gond, városban soha nem produkál ilyet, vízpumpám új(skf fém,) víz van benne, légtelenítést próbáltam.

Fűrés maxra állítva forgatttam a vizet kiszedett légtelenítő csavarral, és leszedett kupakkal, majd mikor már nem jött légbuborék a légtelenítő csavart visszatettem és beindítottam. járt 5percet, a tágulási tartályt töltögettem néztem, ahogy priccol a viz a kis kiegyenlítőn át. Lehetséges, hogy itt a hiba és még levegős?
Hy.Nemtudom hogy a termosztátod neked is kenfeld-e,nincs-e szakadás a fűtőszáljában,vagy esetleg nem nyit,nekem volt hogy későn nyitott az is okoz melegedést,nézd meg az hogy a hűtőd alsó csöve is forró-e amikor forr a motor,ha meleg akkor nyit a termosz ha forró az alsó ekkor elvileg nyit csak kérdés hogy mikor? (Ez csak egy tipp,nem szentírás de nekem ez okozott ilyent.. )



Időnként ki kell szedni a hűtőt és kitakarítani, mert a bogarak eltömik, azt összeszerelt állapotban nem tudod kimosni még magasnyomású mosóval sem. Ha a mutató megmozdult, az már baj, mert kb 115°C felett mozdul csak ki középről.


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2017. augusztus 04. péntek, 17:03


bricktopm írta: Sziasztok!

Kisautómmal autópályáztam, stabil 130-140km\h-s sebességet tartva egyszer fentebb ment a víz hpmérőm a középállástól, picit elvettem a gázt, majd hazáig nem csinálta többet.. Illetve mig nem értem a városba. Ahogy elértem kb az első lámpáig megint kezdte, majd elment egészen az első fehér csíkig is, mire hazaértem.
Mennyire gond ez? A hűtőrendszeremmel elvileg nincs gond, városban soha nem produkál ilyet, vízpumpám új(skf fém,) víz van benne, légtelenítést próbáltam.

Fűrés maxra állítva forgatttam a vizet kiszedett légtelenítő csavarral, és leszedett kupakkal, majd mikor már nem jött légbuborék a légtelenítő csavart visszatettem és beindítottam. járt 5percet, a tágulási tartályt töltögettem néztem, ahogy priccol a viz a kis kiegyenlítőn át. Lehetséges, hogy itt a hiba és még levegős?
Hy.Nemtudom hogy a termosztátod neked is kenfeld-e,nincs-e szakadás a fűtőszáljában,vagy esetleg nem nyit,nekem volt hogy későn nyitott az is okoz melegedést,nézd meg az hogy a hűtőd alsó csöve is forró-e amikor forr a motor,ha meleg akkor nyit a termosz ha forró az alsó ekkor elvileg nyit csak kérdés hogy mikor? (Ez csak egy tipp,nem szentírás de nekem ez okozott ilyent.. )



bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 04. péntek, 16:23


Sziasztok!

Kisautómmal autópályáztam, stabil 130-140km\h-s sebességet tartva egyszer fentebb ment a víz hpmérőm a középállástól, picit elvettem a gázt, majd hazáig nem csinálta többet.. Illetve mig nem értem a városba. Ahogy elértem kb az első lámpáig megint kezdte, majd elment egészen az első fehér csíkig is, mire hazaértem.
Mennyire gond ez? A hűtőrendszeremmel elvileg nincs gond, városban soha nem produkál ilyet, vízpumpám új(skf fém,) víz van benne, légtelenítést próbáltam.

Fűrés maxra állítva forgatttam a vizet kiszedett légtelenítő csavarral, és leszedett kupakkal, majd mikor már nem jött légbuborék a légtelenítő csavart visszatettem és beindítottam. járt 5percet, a tágulási tartályt töltögettem néztem, ahogy priccol a viz a kis kiegyenlítőn át. Lehetséges, hogy itt a hiba és még levegős?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2017. augusztus 03. csütörtök, 13:32


redmanus írta:
YELLOW írta:
redmanus írta: Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.


Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P


normális szervizbe kell elvinni. ahol az adott esetben élőadatokkal, megfelelő műszerekkel méréseket tudnak csinálni, amikor is produkálja.
így csak találgatni, tippelgetni lehet. ez lehet több mindentől így hirtelen.
azért nem írok ettől többet, mert véletlenül sem szeretnélek félre vezetni.


Péntekre van időpontom márkaszervízbe... Majd beírom ha lesz eredmény, köszi!


nem feltétlen a márkaszervizt értem a normális szerviz alatt hiába van meg esetleg az eszközük, ha nem értenek hozzá, és nem tudják mikor melyik eszközt kell használni, vagy hogyan kell azt használni. de bizakodjunk.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz redmanus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. augusztus 03. csütörtök, 12:45


Péntekre van időpontom márkaszervízbe... Majd beírom ha lesz eredmény, köszi!

YELLOW írta:
redmanus írta: Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.


Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P


normális szervizbe kell elvinni. ahol az adott esetben élőadatokkal, megfelelő műszerekkel méréseket tudnak csinálni, amikor is produkálja.
így csak találgatni, tippelgetni lehet. ez lehet több mindentől így hirtelen.
azért nem írok ettől többet, mert véletlenül sem szeretnélek félre vezetni.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2017. augusztus 02. szerda, 12:28


redmanus írta: Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.


Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P


normális szervizbe kell elvinni. ahol az adott esetben élőadatokkal, megfelelő műszerekkel méréseket tudnak csinálni, amikor is produkálja.
így csak találgatni, tippelgetni lehet. ez lehet több mindentől így hirtelen.
azért nem írok ettől többet, mert véletlenül sem szeretnélek félre vezetni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz redmanus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. augusztus 02. szerda, 09:53


Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.


Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2017. június 28. szerda, 08:25


Bitu79 írta:
kecsurobi írta: Üdv
E46 320d 136 lovas kocsiról van szó vìzes gàzolaj ment bele.2sarkot tudtam meni ès megàlt.kitakaritottam a tankot meg új gàzolaj szüröt tetem bele, de 120 nal nem megy jobban.mi lehet a baj?


Porlasztócsúcs ...v. üzemanyag adagoló probléma szokott lenni vizes üzemanyagtól,ahogy olvasom.


Akkor ki kel szedni ès megnèzni bemèretni mind a ketöt?menni lehet vele ,mert valaki meg azt mondta levan ragadva az adagoloba a lamela,valaki meg azt hogy kidolgoza a vizet,màs meg azt hogy berozsdasodik ha sokat àll.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. június 27. kedd, 22:47


kecsurobi írta: Üdv
E46 320d 136 lovas kocsiról van szó vìzes gàzolaj ment bele.2sarkot tudtam meni ès megàlt.kitakaritottam a tankot meg új gàzolaj szüröt tetem bele, de 120 nal nem megy jobban.mi lehet a baj?


Porlasztócsúcs ...v. üzemanyag adagoló probléma szokott lenni vizes üzemanyagtól,ahogy olvasom.