kempelen írta:
Zolee írta:
A csavar vmi rohadt kemény anyagból van, egyelőre nem mertem nekiállni megfúrni......
Nos. Elsőnek nem irigyellek. Ez már tuti.
A fenti idézet alapján és annak tudatában, hogy az olajteknő alu öntvény, kettőt tippelhetsz melyikben szakadt meg a menet. ![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_sad.gif)
Viszont nem értem miért kell megtépni az olajleeresztő csavart, főleg ha elvileg alátét is van alatta. De ezen már ne rágódjunk, ha megtörtént a baj.
Szerintem mehet neki a fúró, csak tudd megfogni valamivel a csavarfejet.
A nagyobb menet az olajteknőben...háát kétesélyes. Drukkolok hogy sikerüljön, de nem öntenek oda olyan vastag anyagot hogy második esélyt adjanak egy nagyobb csavarnak...
Gondolhatod ... én sem magamat
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_neutral.gif)
Ettől féltem! Kopogtattam az olajteknőt, üresen olyan, mintha műanyagból lenne, sejtettem h alu, de azt nem gondoltam h a menetes rész is az
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_evil.gif)
nem is értem a BMW mérnökeit, logikusan a csavarnak kellene gyengébbnek lennie sztem.
Mindig magam csináltam az olajcserét minden autómon (eddig gixer nélkül) az e46-on ez volt (lesz) az 5., az a röhely h egyáltalán nem téptem meg, viszonylag rövid crova szárral húztam, 1xcsak örökmenetessé vált.
Nagyobb menet, hát nem hangzik túl jól amit írsz
Mindenesetre köszi az infókat!