kempelen írta:
Zolee írta:
A csavar vmi rohadt kemény anyagból van, egyelőre nem mertem nekiállni megfúrni......
Nos. Elsőnek nem irigyellek. Ez már tuti.
A fenti idézet alapján és annak tudatában, hogy az olajteknő alu öntvény, kettőt tippelhetsz melyikben szakadt meg a menet.
Viszont nem értem miért kell megtépni az olajleeresztő csavart, főleg ha elvileg alátét is van alatta. De ezen már ne rágódjunk, ha megtörtént a baj.
Szerintem mehet neki a fúró, csak tudd megfogni valamivel a csavarfejet.
A nagyobb menet az olajteknőben...háát kétesélyes. Drukkolok hogy sikerüljön, de nem öntenek oda olyan vastag anyagot hogy második esélyt adjanak egy nagyobb csavarnak...
Gondolhatod ... én sem magamat
Ettől féltem! Kopogtattam az olajteknőt, üresen olyan, mintha műanyagból lenne, sejtettem h alu, de azt nem gondoltam h a menetes rész is az
nem is értem a BMW mérnökeit, logikusan a csavarnak kellene gyengébbnek lennie sztem.
Mindig magam csináltam az olajcserét minden autómon (eddig gixer nélkül) az e46-on ez volt (lesz) az 5., az a röhely h egyáltalán nem téptem meg, viszonylag rövid crova szárral húztam, 1xcsak örökmenetessé vált.
Nagyobb menet, hát nem hangzik túl jól amit írsz
Mindenesetre köszi az infókat!