« előző12345678következő »
George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. május 31. vasárnap, 09:03


szigiimi írta:
Fekete320d írta: Azt több helyen is feljött, hogy olajcsere az automatában.
Konkrétan mintha senki nem írta volna meg, hogy mikor kell. Ciklusonként vagy csak ha szerelve van?

Amikor lasítok lefelé mondjuk 60ról, és (lassan lasítva) lasítoktovább, akkor ahogy pakolgat viszafelé néha rámorog, de azonnal elveszi, és máshogy kapcsol. Olyan mint mikor jéghideg, és próbál lasú tempónál felkapcsolni, és (gondolom) nem elég meleg és inkább az alacsonyabb fordulatot erölteti, míg meleg lesz.

Ez szerintetek normális? 100'000Km vel vettem, most van benne 150valamennyi. De én nem is gondolkadtam automata szervizen.
Lehet megbírna egy olajcserét?

Az enyémben 180e van. Rászántam magam az olajcserére. Na amilyen olaj abban volt... Javaslom mindenkinek hogy cserélje le a váltóban az olajat.


Hello!

Látom, nem vagy messze tõlem, kikérdezgetnélek pár dologról részletesebben /ne aggódj csak szerviz ügyben/
Ha nem gond felveszlek MSN-re..


George

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. május 31. vasárnap, 07:26


Nem arra akartam kilyukadni, hogy most mekkorát spórolok az üzemanyagon. Csak a T csere utáni változásait írtam le.
Amúgy a benzines kocsikkan nincsen gondom, csak az hogy nyomatékszegény.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. május 30. szombat, 20:14


Úristen.. én ezért vagyok a benzines mellett.
Mert a disel drágább mikor megveszed, drágább már az üzemanyag is és drágább a szervizelés. Akkor ügye erre mondják, h keveset eszik. De amit megspórol esetleg azt ráköltöd a szervizbe, és cserébe szép hangja sincs.. áááá [/quote]

Ennek azért még nézz utána ,mert nem egészen így van! [/quote]
Jah az üzemanyag most olcsóbb. [/quote]

Úgy látom nem néztél utána ,de akkor segítek! Csak egy adat ami alapján már megtérül a "drágább " diesel !! Fogyasztás mínusz 3liter/100km ez évi 25000km futásnál 270ft/liter árral számolva 8.10 ft/km azaz évente 202500 forint megtakarítás! Mellesleg a gázolaj csak a tavalyi évben volt drágább mint a benzin!- azelõtt soha .

státusz Adi01

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 229

Elküldve: 2009. május 30. szombat, 15:44


lacaca írta:
Adi01 írta:
Fekete320d írta: ja megoldódott.
A fogyás volt a gond.
Igen lehet hogy kicsit bevillan az indításkor is, de a lényeg, hogy leálitáskor sokáig jelez.

Szakszervizben csinálták. olajcserével meg inspekcióval, 2000€ volt.
Hagyd ki.

Kibirtam röhögés nélkül.

Úristen.. én ezért vagyok a benzines mellett.
Mert a disel drágább mikor megveszed, drágább már az üzemanyag is és drágább a szervizelés. Akkor ügye erre mondják, h keveset eszik. De amit megspórol esetleg azt ráköltöd a szervizbe, és cserébe szép hangja sincs.. áááá


Ennek azért még nézz utána ,mert nem egészen így van!

Jah az üzemanyag most olcsóbb.

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2009. május 30. szombat, 15:36


Fekete320d írta: Azt több helyen is feljött, hogy olajcsere az automatában.
Konkrétan mintha senki nem írta volna meg, hogy mikor kell. Ciklusonként vagy csak ha szerelve van?

Amikor lasítok lefelé mondjuk 60ról, és (lassan lasítva) lasítoktovább, akkor ahogy pakolgat viszafelé néha rámorog, de azonnal elveszi, és máshogy kapcsol. Olyan mint mikor jéghideg, és próbál lasú tempónál felkapcsolni, és (gondolom) nem elég meleg és inkább az alacsonyabb fordulatot erölteti, míg meleg lesz.

Ez szerintetek normális? 100'000Km vel vettem, most van benne 150valamennyi. De én nem is gondolkadtam automata szervizen.
Lehet megbírna egy olajcserét?

Az enyémben 180e van. Rászántam magam az olajcserére. Na amilyen olaj abban volt... Javaslom mindenkinek hogy cserélje le a váltóban az olajat.

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. május 30. szombat, 15:32


Azt több helyen is feljött, hogy olajcsere az automatában.
Konkrétan mintha senki nem írta volna meg, hogy mikor kell. Ciklusonként vagy csak ha szerelve van?

Amikor lasítok lefelé mondjuk 60ról, és (lassan lasítva) lasítoktovább, akkor ahogy pakolgat viszafelé néha rámorog, de azonnal elveszi, és máshogy kapcsol. Olyan mint mikor jéghideg, és próbál lasú tempónál felkapcsolni, és (gondolom) nem elég meleg és inkább az alacsonyabb fordulatot erölteti, míg meleg lesz.

Ez szerintetek normális? 100'000Km vel vettem, most van benne 150valamennyi. De én nem is gondolkadtam automata szervizen.
Lehet megbírna egy olajcserét?

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. május 30. szombat, 15:27


Ha nem tolom fel 140 km/h fölé akkor 5.0L tempomattal, at átlag. a szerviz óta. (kb minusz 1L, mert olyan 6,2 vel ment mindig)Amúgy a teljesitmény kicsit esett csak visza, kb 10-20%,a hangja meg olyan volt mint egy elektromos autónak. "íííííííííííííííííííííííííííííííííí"
ílyen Megöritett. Meg attol is féltem, hogy megáll valamikor. És akkor annyi. Meg riogattak "turbó okosok", hogy ha megáll és tengelytörés akkor belemegy a motorba szt' akkor annyi mindennek.
Meg annyit mondtak, hogy 200'000Km-t ki kell bírnia, ha karban van tartva. Tisztogatva meg mifene. De ehez én már nem értek.

Én spórolásnak fogom fel... tengelytörés --><-- motor

Tudom, hogy ez E46 forum, de a fõnökömnek van egy 5ös-e. 1-2éves. 530d. Neki azt mondták, hogy 100'000Km-nél turbócsere. Úgy készüljön. Ciki mi?

De hagyom a témát, inkább az automataváltónak.


George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. május 30. szombat, 14:49


Adi01 írta:
Fekete320d írta: ja megoldódott.
A fogyás volt a gond.
Igen lehet hogy kicsit bevillan az indításkor is, de a lényeg, hogy leálitáskor sokáig jelez.

Szakszervizben csinálták. olajcserével meg inspekcióval, 2000€ volt.
Hagyd ki.

Kibirtam röhögés nélkül.

Úristen.. én ezért vagyok a benzines mellett.
Mert a disel drágább mikor megveszed, drágább már az üzemanyag is és drágább a szervizelés. Akkor ügye erre mondják, h keveset eszik. De amit megspórol esetleg azt ráköltöd a szervizbe, és cserébe szép hangja sincs.. áááá


A benzines kis Astrámra is ráköltöttem 300at motorgenerálra, szerinted szerettem utána?
A Diesel jelenleg olcsóbb

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. május 30. szombat, 14:41


Adi01 írta:
Fekete320d írta: ja megoldódott.
A fogyás volt a gond.
Igen lehet hogy kicsit bevillan az indításkor is, de a lényeg, hogy leálitáskor sokáig jelez.

Szakszervizben csinálták. olajcserével meg inspekcióval, 2000€ volt.
Hagyd ki.

Kibirtam röhögés nélkül.

Úristen.. én ezért vagyok a benzines mellett.
Mert a disel drágább mikor megveszed, drágább már az üzemanyag is és drágább a szervizelés. Akkor ügye erre mondják, h keveset eszik. De amit megspórol esetleg azt ráköltöd a szervizbe, és cserébe szép hangja sincs.. áááá


Ennek azért még nézz utána ,mert nem egészen így van!

státusz Adi01

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 229

Elküldve: 2009. május 30. szombat, 12:35


Fekete320d írta: ja megoldódott.
A fogyás volt a gond.
Igen lehet hogy kicsit bevillan az indításkor is, de a lényeg, hogy leálitáskor sokáig jelez.

Szakszervizben csinálták. olajcserével meg inspekcióval, 2000€ volt.
Hagyd ki.

Kibirtam röhögés nélkül.

Úristen.. én ezért vagyok a benzines mellett.
Mert a disel drágább mikor megveszed, drágább már az üzemanyag is és drágább a szervizelés. Akkor ügye erre mondják, h keveset eszik. De amit megspórol esetleg azt ráköltöd a szervizbe, és cserébe szép hangja sincs.. áááá

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. május 29. péntek, 18:32


Fekete320d írta: ja megoldódott.
A fogyás volt a gond.
Igen lehet hogy kicsit bevillan az indításkor is, de a lényeg, hogy leálitáskor sokáig jelez.

Szakszervizben csinálták. olajcserével meg inspekcióval, 2000€ volt.
Hagyd ki.

Kibirtam röhögés nélkül.


NA az elég komoly lehetett..
Tutti kihagyom!!

Különben a leállitás utáni jelzésen kivül, mit kell hogy érzékeljek még,
hogy ennyit költekezzek?
Teljesitményvisszaesés, hang..stb?

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. május 29. péntek, 17:30


ja megoldódott.
A fogyás volt a gond.
Igen lehet hogy kicsit bevillan az indításkor is, de a lényeg, hogy leálitáskor sokáig jelez.

Szakszervizben csinálták. olajcserével meg inspekcióval, 2000€ volt.
Hagyd ki.

Kibirtam röhögés nélkül.

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 09:34


Fekete320d írta: Hi.

Nekem volt egy kis turbó problémám, ami miatt az olajszint megcsappant igen csak. Onnan vettem észre, hogy a gyujtásnál még csak minden ok volt, de mikor leálítottam a kocsit akkor (a beindításkori piros) viszajelzõ sárgán világított. Ekkor már semmi mûszer nem jelez, csak az. Egy jó pár másodperc multán kialszik. Kb. 30mp. Olajszintellenörzés, és rátöltés.
Egyszer ez miatt mérgemben jól feltötöttem. Max fölé. Azt nem jelzni, ha valakit érdekelne.

üdv.


Érdekes nekem induláskor villanik be kis idõre, de szint felett van /remélem még most is /.
Szóval te a fogyás miatt töltöttél bele többet, ha fogy se legyen gond?
Mi volt a turbógond? Megoldódott?

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 09:24


Hi.

Nekem volt egy kis turbó problémám, ami miatt az olajszint megcsappant igen csak. Onnan vettem észre, hogy a gyujtásnál még csak minden ok volt, de mikor leálítottam a kocsit akkor (a beindításkori piros) viszajelzõ sárgán világított. Ekkor már semmi mûszer nem jelez, csak az. Egy jó pár másodperc multán kialszik. Kb. 30mp. Olajszintellenörzés, és rátöltés.
Egyszer ez miatt mérgemben jól feltötöttem. Max fölé. Azt nem jelzni, ha valakit érdekelne.

üdv.

« előző12345678következő »