Elküldve: 2017. március 14. kedd, 13:51
sziasztok!
Melyik Hyundai kutyacsont passzol e46-ba ültetett futómű mellé?
üdv.
Elküldve: 2017. március 14. kedd, 13:51
Elküldve: 2014. augusztus 14. csütörtök, 02:21
Pocses írta:Csongi0917 írta:Zoli200 írta:YELLOW írta:Zoli200 írta:Csongi0917 írta: Sziasztok! Mivel újdonsült BMW tulajdonos vagyok lenne egy olyan kérdésem hogy ha eltört a hátsó stabilizátor pálcám akkor a stabilizátor rúd is cserés vagy csak a két pálca? A másik kérdésem hogy ha várok kb. 1 hónapot (következő fizetésig) lesz-e valamilyen következménye a dolognak, vagy használhatom így is addig amíg nem veszem meg a cserét?
Előre is köszönöm!
Hali,szerintem nem kéne max szervizig,nevében is benne van "stabilizátor"
hát élesen nagy tempóval ne kanyarodjon
Fordom volt és ott itt ilyen gond volt,én kanyarodtam,ki is baszta a farát az árokba velem együtt
Hát mivel kb 2 hete vettem majd fizetéskor el akarom vinni egy teljes generálra az autót és akkor cseréltetném ki a stabilizátorokat is.
Szia!
De akkor mit néztél amikor vetted? Jól kereshetsz, ha fizukor teljes generált tudsz csináltatni rajta. A lényeg, várhatsz addig, de ha lehet ne közlekedj így vele.
Majd írd meg mit találtak még a vason ami csere érett, sok sikert a bimmerhez.
Üdv.: Pocses
Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 22:55
Csongi0917 írta:Zoli200 írta:YELLOW írta:Zoli200 írta:Csongi0917 írta: Sziasztok! Mivel újdonsült BMW tulajdonos vagyok lenne egy olyan kérdésem hogy ha eltört a hátsó stabilizátor pálcám akkor a stabilizátor rúd is cserés vagy csak a két pálca? A másik kérdésem hogy ha várok kb. 1 hónapot (következő fizetésig) lesz-e valamilyen következménye a dolognak, vagy használhatom így is addig amíg nem veszem meg a cserét?
Előre is köszönöm!
Hali,szerintem nem kéne max szervizig,nevében is benne van "stabilizátor"
hát élesen nagy tempóval ne kanyarodjon
Fordom volt és ott itt ilyen gond volt,én kanyarodtam,ki is baszta a farát az árokba velem együtt
Hát mivel kb 2 hete vettem majd fizetéskor el akarom vinni egy teljes generálra az autót és akkor cseréltetném ki a stabilizátorokat is.
Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 21:59
Zoli200 írta:YELLOW írta:Zoli200 írta:Csongi0917 írta: Sziasztok! Mivel újdonsült BMW tulajdonos vagyok lenne egy olyan kérdésem hogy ha eltört a hátsó stabilizátor pálcám akkor a stabilizátor rúd is cserés vagy csak a két pálca? A másik kérdésem hogy ha várok kb. 1 hónapot (következő fizetésig) lesz-e valamilyen következménye a dolognak, vagy használhatom így is addig amíg nem veszem meg a cserét?
Előre is köszönöm!
Hali,szerintem nem kéne max szervizig,nevében is benne van "stabilizátor"
hát élesen nagy tempóval ne kanyarodjon
Fordom volt és ott itt ilyen gond volt,én kanyarodtam,ki is baszta a farát az árokba velem együtt
Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 21:21
YELLOW írta:Zoli200 írta:Csongi0917 írta: Sziasztok! Mivel újdonsült BMW tulajdonos vagyok lenne egy olyan kérdésem hogy ha eltört a hátsó stabilizátor pálcám akkor a stabilizátor rúd is cserés vagy csak a két pálca? A másik kérdésem hogy ha várok kb. 1 hónapot (következő fizetésig) lesz-e valamilyen következménye a dolognak, vagy használhatom így is addig amíg nem veszem meg a cserét?
Előre is köszönöm!
Hali,szerintem nem kéne max szervizig,nevében is benne van "stabilizátor"
hát élesen nagy tempóval ne kanyarodjon
Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 20:53
Zoli200 írta:Csongi0917 írta: Sziasztok! Mivel újdonsült BMW tulajdonos vagyok lenne egy olyan kérdésem hogy ha eltört a hátsó stabilizátor pálcám akkor a stabilizátor rúd is cserés vagy csak a két pálca? A másik kérdésem hogy ha várok kb. 1 hónapot (következő fizetésig) lesz-e valamilyen következménye a dolognak, vagy használhatom így is addig amíg nem veszem meg a cserét?
Előre is köszönöm!
Hali,szerintem nem kéne max szervizig,nevében is benne van "stabilizátor"
Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 20:47
Csongi0917 írta: Sziasztok! Mivel újdonsült BMW tulajdonos vagyok lenne egy olyan kérdésem hogy ha eltört a hátsó stabilizátor pálcám akkor a stabilizátor rúd is cserés vagy csak a két pálca? A másik kérdésem hogy ha várok kb. 1 hónapot (következő fizetésig) lesz-e valamilyen következménye a dolognak, vagy használhatom így is addig amíg nem veszem meg a cserét?
Előre is köszönöm!
Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 20:19
Elküldve: 2014. március 19. szerda, 08:30
nickname írta:compact írta:blueman írta: Frissen vásárolt használt 320 dezsőt gondoltam elviszem egy még általam nem próbált szervizhez, hátha találok végre egy jót alapon...
A szaki annyit mondott az átvizsgálás után, hogy a jobb első stabilizátor pálca kuka, illetve a jobb hátsó még ugyan jó, de hamarosan az is tönkremegy.
Itt megemlítette, hogy nem sürgős ezt cserélni mert a vezetésben, kanyarban sem zavarja a vezetőt, nem életveszélyes hiba ), tehát ráér, ha a szűrőkkel együtt cserélem.
Mondtam, hogy rendben, de mennyi lesz? Erre, hogy ennek a stabilizátor pálcának darabja 12 ezer forint, plusz a hozzátartozó gumi 3 ezer forint. Látta, hogy kicsit morcos vagyok az említett ár miatt, erre odabiggyesztette, hogy de ez német minőség, nem valami vacak... szóval 30 ezer forintos anyag árral számoljak, plusz egy órás melóról van szó, szóval 5-10 ezer forint munkadíj még rájön.
Már durrogtam hazafelé, hogy na most ez nem lesz olcsó mulatság, de azért majd otthon megnézem én, hogy mennyi az annyi... nagy megdöbbenésemre, 5000-6000 forintért lemförder, meyle-t találtam kisker áron... az általa említett "gumi"-ról viszont fogalmam sincs, hogy mi lehet az.
Most én néztem el valamit, vagy megint átakarnak verni?
Először is sztem nagy ivben kerüld el ezt a szerelőt ha már ilyen rendes volt.
A gumi alatt lehet, hogy a stabilkar nagy gumiszilentjére gondolt, mert a stabpálcának a közelében sincs gumi.
Ha veszel MEYLE HD egy jó választás darabja kedvezmény nélkül 4.500 ft körül van.
A szerelés munkadíja max 4-7 ezer lehet, egy óra alatt kényelmesen ki lehet cserélni.
A stab pálca cseréhez semmi egyéb dolgot nem kell cserélni - NINCS KIS GUMI !!!
Ez a szerelő nem az akit te keresel," inkorrekt szar hiéna lehet "
Elküldve: 2014. március 04. kedd, 13:23
compact írta:blueman írta: Frissen vásárolt használt 320 dezsőt gondoltam elviszem egy még általam nem próbált szervizhez, hátha találok végre egy jót alapon...
A szaki annyit mondott az átvizsgálás után, hogy a jobb első stabilizátor pálca kuka, illetve a jobb hátsó még ugyan jó, de hamarosan az is tönkremegy.
Itt megemlítette, hogy nem sürgős ezt cserélni mert a vezetésben, kanyarban sem zavarja a vezetőt, nem életveszélyes hiba ), tehát ráér, ha a szűrőkkel együtt cserélem.
Mondtam, hogy rendben, de mennyi lesz? Erre, hogy ennek a stabilizátor pálcának darabja 12 ezer forint, plusz a hozzátartozó gumi 3 ezer forint. Látta, hogy kicsit morcos vagyok az említett ár miatt, erre odabiggyesztette, hogy de ez német minőség, nem valami vacak... szóval 30 ezer forintos anyag árral számoljak, plusz egy órás melóról van szó, szóval 5-10 ezer forint munkadíj még rájön.
Már durrogtam hazafelé, hogy na most ez nem lesz olcsó mulatság, de azért majd otthon megnézem én, hogy mennyi az annyi... nagy megdöbbenésemre, 5000-6000 forintért lemförder, meyle-t találtam kisker áron... az általa említett "gumi"-ról viszont fogalmam sincs, hogy mi lehet az.
Most én néztem el valamit, vagy megint átakarnak verni?
Először is sztem nagy ivben kerüld el ezt a szerelőt ha már ilyen rendes volt.
A gumi alatt lehet, hogy a stabilkar nagy gumiszilentjére gondolt, mert a stabpálcának a közelében sincs gumi.
Elküldve: 2014. március 04. kedd, 12:25
blueman írta: Frissen vásárolt használt 320 dezsőt gondoltam elviszem egy még általam nem próbált szervizhez, hátha találok végre egy jót alapon...
A szaki annyit mondott az átvizsgálás után, hogy a jobb első stabilizátor pálca kuka, illetve a jobb hátsó még ugyan jó, de hamarosan az is tönkremegy.
Itt megemlítette, hogy nem sürgős ezt cserélni mert a vezetésben, kanyarban sem zavarja a vezetőt, nem életveszélyes hiba ), tehát ráér, ha a szűrőkkel együtt cserélem.
Mondtam, hogy rendben, de mennyi lesz? Erre, hogy ennek a stabilizátor pálcának darabja 12 ezer forint, plusz a hozzátartozó gumi 3 ezer forint. Látta, hogy kicsit morcos vagyok az említett ár miatt, erre odabiggyesztette, hogy de ez német minőség, nem valami vacak... szóval 30 ezer forintos anyag árral számoljak, plusz egy órás melóról van szó, szóval 5-10 ezer forint munkadíj még rájön.
Már durrogtam hazafelé, hogy na most ez nem lesz olcsó mulatság, de azért majd otthon megnézem én, hogy mennyi az annyi... nagy megdöbbenésemre, 5000-6000 forintért lemförder, meyle-t találtam kisker áron... az általa említett "gumi"-ról viszont fogalmam sincs, hogy mi lehet az.
Most én néztem el valamit, vagy megint átakarnak verni?
Elküldve: 2014. március 04. kedd, 12:05
Elküldve: 2014. január 02. csütörtök, 21:32
anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta:hancurozo írta:andree írta:YELLOW írta:pot írta: Akkor most mit csináljak emeljem meg mind a két oldalt szedjem ki és rakjam vissza??????????????,,,,,
szerintem emeld meg, lazítsd ki a csavarokat, engedd le, majd húzd meg őket.
Szia, és arra nem gondoltál hogy már nem a stabpálca a leggyengébb láncszem? Mondjuk van más is aminek a hibája a csere után jobban kijön?
Szerintem nézesd át a futóművet.
Nincs jelentősége, hogy megemelve, vagy leengedve rakod össze. A pálcában gömbcsukló van, ami elforog ha kell.
Igen kijöhet más hibája. Kanyarban a stabilizátor dolga, hogy az autó kevésbé billenjen. Nézd át (nézesd át) az egész futóművedet.
Főleg, hogy a márkaszervizben is emelve húzzák meg. Majd szóljatok, ha láttok egy szerelőt a leengedett kocsi alá kúszva húzogatni hozzáférhetetlen kutyacsontot. Meg más egyebet alul.
haver nem pont Te írtad, hogy az volt a baj hátul? hogy megemelve meghúzták? lehet keverlek, de valaki határozottan ezt írta. és, hogy leengedett autónál kell meghúzni.
Én nem írtam, Jlaci írta, hogy úgy kell meghúzni a szilentet. Én a ropogásról írtam, de megszűnt a stab szilent csere után, mert fossá volt menve. Nekem is emelőn húztak meg mindent.
Elküldve: 2014. január 02. csütörtök, 20:19
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy az egyik stabilizátor pálcám kiszakadt, vettem bele mind a két oldalra Meyle HD -t ki is cseréltem mind két oldalit . Szerintem rosszabb lett mint ami benne volt, az autó imbolyog nagyon rossz az út tartása . Nem tudom ,hogy mi lehet a gond , én arra gondolok , hogy nem az egész autót emeltem meg egyszerre ,hogy levegőbe legyen mind a két kerék , hanem egyesével cseréltem ki őket. Átnéztem még egyszer jól raktam össze, nem tudom mi lehet a gond?????????????????????????
Elküldve: 2014. január 02. csütörtök, 16:24
anubisz írta: Majd szóljatok, ha láttok egy szerelőt a leengedett kocsi alá kúszva húzogatni hozzáférhetetlen kutyacsontot. Meg más egyebet alul.