YELLOW írta:
BarG írta:
Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.
végül is annak indult ugye... de annyira nagy élet nincs... akik valamicskét is tudunk segíteni, E46-osok vagyunk...
de a Fb csoportban is van egy szavazás ott is az E46 vezet, de hát sokan nem is szavaznak, meg ott sem túl nagy az aktivitás.
veled mizu? autó jól szuperál, hol jársz km-ben és mik a tapasztalatok?
155e km-nél járok, és azt kell, hogy írjam, hogy az F32 egy jobb minőségű, tartósabb autó. Az E46-nál ilyen km-nél már megszámlálhatatlan alkatrészt cseréltem, az F32-ben pedig volt egy garis EGR szelepcsere, egy szilent meg a lambdaszonda, amihez nyúlni kellett. Ja, fékbetéteket, tárcsákat nem számolva, de az is tovább húzza.
Az E46-tal az a nagy baj, hogy jó részük nagykorú és a többségük olyan kezekben van, akik szigszalaggal meg dróttal remélik az elkerülhetetlen javításokat elvégezni. Van pár hobbyból tartott díszpéldány, meg százszor annyi rozsdás roncs az enyészet felé haladóban. Persze az F32 sokkal bonyolultabb is, millió lehetséges jövőbeli hibával és azon törpölök, hogy működik-e ezzel az autóval az a stratégia, amit az E46-nál használtam. Vagyis a 10 év/300e km-es elválás. Vagy még most cserélni egy újra, amíg nem kell túl sokat a szervízbe járogatni vele. Ezzel az utóbbi megoldással nem túlzottan szimpatizálok, mert sokallom az éves amortizációs veszteséget, de ezzel elkerülhető a szervízigényes rész. Ha viszont kihúznám a tervezett 10 évet komolyabb baj nélkül, akkor a 10 év végén minden fityóka ajándék, amit kapok érte.
Most olyan turbulencia van, hogy nem is tudom, mit kéne venni, elektromost? benzinest? Félek, ha sokat tökölök, nem lesz már igazi sorhatos motor, csak valami kiherélt szégyen, akár 3 hengerrel ....