státusz Kr-i-sZ

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 18:19


hi
most szeretnék venni e46 320dt két dolog zavar a vasban
hidegen kéketfüstöl+fütyül a turbo alapjáraton
ha melegszik 1 kicsit semmi füst fordulaton sem
136 lovas
szerintetek mi lehet?
gyertyára vagy karterszûrõre gondolok

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 14:14


Egy adaptációtörlés turbócsere után nem árt, és a te esetedben lehet, hogy jó tenne neki egy DDE frissítés ISTA/P-vel.

Ha adaptálja a régi turbót, aszerint próbálja az újat is vezérelni és elõfordul ilyen esetben, hogy megszalad a töltõnyomás.

státusz Doki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 11:31


Sziazstok!

E90 320d aut. BMW-men ezév júliusában turbot cseréltek. A turbot az AH Turbotól (Dunakeszi) vettem viszonylag kedvezõ áron, a cserét pedig márkaszervízben végezték el. A javítást követõen kb. egy hónappal elõjött az azóta is visszatérõ jelenség mégpedig, hogy alsó fordulaton néha erõtlen az autó, olyan, mintha a geometria leragadt volna. Az autót ismét elvittem a márkaszervízbe, ahol vizsgálatot követõen azt mondták, hogy a turbovezérlõ-elektronika nem mûködik megfelelõen, nem nyomja ki teljesen a geometriát mozgató rudazatot. Szerencsére megvolt a régi turbo kompletten és annak az elektronikáját rátették. Ezután megint nagyon penge lett a kocsi, de kb. két hét múlva újra elõjött a betegség. Az a furcsa, hogy amikor elõjön az erõtlenség és leállítom az autót, pár perc állás után alsó fordulaton is húz aza autó, bár érzõdik, hogy akkor sem 100 %-os a turbó. Meg persze a váltóis folyamatosan félrevezérli. Annyit még, hogy cserélnem kellene fõtengely ékszíjtárcsát, nem tudom ez összefüggésben lehet-e a vezérléssel.

Válaszokat elõre is köszönöm!

Doki

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. november 05. csütörtök, 20:18


MarcellHo írta: Hello!

Kérdésem az lenne, hogy hol tudnám relativ olcsón kiolvastatni a km-ek számát az autómból /320d 2002/: : :

Egyébként elszállt a turbom nekem is /4500-as fordulatnál, elõzés közben forma 1 effektus = elfüstöltem... /elõjelei voltak: ette az olajat és kegyetlenül füstölt mikor odaléptem neki/ , sikerült szerezni az ebay.de -rõl 300EU- ért használtat. A felújított 600eu, ha vissza küldöd a régit 500eu, az új 850-1100eu-ig van.

Én rosszul jártam a használt autó vásárlással ugyanis 3 hónap után lett oda a turbo, majd kiderült hogy a 2002-es autóban 2005-ös turbo van és annak is le volt köszörülve a sorozatszáma.... mindezt elvileg 140.000 km-nél.

Magán kézbõl vettem, milliomosoktól....


Ma már nem poén milliomasnak lenni Ft-ból ...... euróból már nehezebb ....
Én nem értem ezeket az árakat, amiket írsz/írtok! 2 órai keresés után a neten vettem 200e-ért zsírúj turbót a 3d-re , ami ugye némileg drágább a 2d turbójánál. Nem éri meg?

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2009. november 05. csütörtök, 17:00


MarcellHo írta: Hello!

Kérdésem az lenne, hogy hol tudnám relativ olcsón kiolvastatni a km-ek számát az autómból /320d 2002/: : :

Egyébként elszállt a turbom nekem is /4500-as fordulatnál, elõzés közben forma 1 effektus = elfüstöltem... /elõjelei voltak: ette az olajat és kegyetlenül füstölt mikor odaléptem neki/ , sikerült szerezni az ebay.de -rõl 300EU- ért használtat. A felújított 600eu, ha vissza küldöd a régit 500eu, az új 850-1100eu-ig van.

Én rosszul jártam a használt autó vásárlással ugyanis 3 hónap után lett oda a turbo, majd kiderült hogy a 2002-es autóban 2005-ös turbo van és annak is le volt köszörülve a sorozatszáma.... mindezt elvileg 140.000 km-nél.

Magán kézbõl vettem, milliomosoktól....



amenyiben megbizonyosodsz rola hogy a jelenleginél több kilométer van benne abban az esetben egyoldaluan fel tudod mondani az adás vételt és vissza kell fizetniük a pénzedet

MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2009. november 05. csütörtök, 16:24


Hello!

Kérdésem az lenne, hogy hol tudnám relativ olcsón kiolvastatni a km-ek számát az autómból /320d 2002/: : :

Egyébként elszállt a turbom nekem is /4500-as fordulatnál, elõzés közben forma 1 effektus = elfüstöltem... /elõjelei voltak: ette az olajat és kegyetlenül füstölt mikor odaléptem neki/ , sikerült szerezni az ebay.de -rõl 300EU- ért használtat. A felújított 600eu, ha vissza küldöd a régit 500eu, az új 850-1100eu-ig van.

Én rosszul jártam a használt autó vásárlással ugyanis 3 hónap után lett oda a turbo, majd kiderült hogy a 2002-es autóban 2005-ös turbo van és annak is le volt köszörülve a sorozatszáma.... mindezt elvileg 140.000 km-nél.

Magán kézbõl vettem, milliomosoktól....

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 05. hétfő, 08:35


drkpeti írta: Sziasztok tudjae valaki hogy esetleg lehet e nagyobb turbot felrakni 320cdre 150lovas.ha igen akkor milyet?


Lehet de ahogy nézegettem kinti oldalakat hibrid turboval kell probálkoznod. 1 jó ideig gondolkoztam rajta én is de aztán letettem róla! sok sikert hozzá


státusz drkpeti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2009. október 04. vasárnap, 22:11


Sziasztok tudjae valaki hogy esetleg lehet e nagyobb turbot felrakni 320cdre 150lovas.ha igen akkor milyet?

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2009. augusztus 30. vasárnap, 21:43


Csatlakozok ute107 válaszához....Nekem most volt flexicsõ csere, mert ugyanezt produkálta.... sípolt a turbó...de megszûnt utána...mindenképpen ezt nézesd meg elõször...

üdv: B

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2009. augusztus 30. vasárnap, 21:26


ute107 írta:
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Egyébként meg alapjáraton a motortérben van egy kis füst, amit most vettem észre, de a szerelõ haver azt mondta, hogy biztos a kipufogórendszer tömítése az, nem a turbóval van összefüggésbe. Jövõ 7en viszem megnézetni.


Erre tudok válaszolni, volt egy topic errõl: talán kipufogó rezgéscsillapító címmel...

El van repedve a katalizátorod utáni flexicsõ....cseréltesd ki, de a topicban minden le van írva részletesen...lehet ez okozza a sípolást is...


Köszi a gyors tippet, át is futom a topicot. Majd ha meglesz a gond, beszámolok róla okulásként.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. augusztus 30. vasárnap, 21:20


Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Egyébként meg alapjáraton a motortérben van egy kis füst, amit most vettem észre, de a szerelõ haver azt mondta, hogy biztos a kipufogórendszer tömítése az, nem a turbóval van összefüggésbe. Jövõ 7en viszem megnézetni.


Erre tudok válaszolni, volt egy topic errõl: talán kipufogó rezgéscsillapító címmel...

El van repedve a katalizátorod utáni flexicsõ....cseréltesd ki, de a topicban minden le van írva részletesen...lehet ez okozza a sípolást is...

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2009. augusztus 30. vasárnap, 21:12


Sziasztok!

Most olvastam végig a topicot, hááát érdekes.
Nekem is hangosabban fütyül a turbó erõs gázadáskor, ami a leírtak alapján vagy baj vagy nem.

Mindenesetre egyszer már egy Bömöshöz jól értõ szerelõ meghallgatta, szerinte a kivezetõcsõn van valami kis lyuk vagy repedés, ezért hangosabb. Állítása szerint ez nem okoz problémát. De most, hogy végigolvastam a topicot már nem vagyok ennyire nyugodt.

Mindenesetre nem tudja valaki, hogy a kivezetõcsõ fenti problémáját hogyan lehet orvosolni? Mert konkrétan errõl nem találtam semmit a fórumban.

Egyébként meg alapjáraton a motortérben van egy kis füst, amit most vettem észre, de a szerelõ haver azt mondta, hogy biztos a kipufogórendszer tömítése az, nem a turbóval van összefüggésbe. Jövõ 7en viszem megnézetni.

A viszonylag hangosabb fütyülés ellenére olaj nem fogy drasztikusan, kék füst nincs, teljesítményvisszaesést nem érzek (bár a sajátomon kívül nem nagyon vezettem még mást, úgyhogy ez relatív).

státusz M47

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2009. augusztus 26. szerda, 21:05


2002-es E46 320d hoz keresek turbót vagy olyat aki megbízhatóan javít. ha tudtok segíteni kérlek jelezzetek.

státusz Steeef

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2009. augusztus 20. csütörtök, 12:47


Írtam neked e-mailt turbó ügyben.Üdv.

státusz sunny25

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2009. augusztus 19. szerda, 17:34


Sziasztok! Hát elérkezett amit senki nem vár közülünk, beadta a kulcsot a turbom...
nem tudom mi tévõ legyek, h mit csináljak? elsõ lépésben elmentem a Felcsiki kft-éhez Bp.en, akiket a szerelõim ajánlottak. ott azt mondták h cserealkatrésszel (tehát a rossz turbomat beadva) 200+áfáért adnak újat. nem igazán szeretnék kiadni ennyit érte maximum ha nincs rá más megoldás. szeretném ha tudnátok vmit mondani h mi tévõ legyek, hogy lehet-e bontva venni és ha lehet akkor csak azt a sorszámut ami az én turbomon van vagy én nem is tudom...
jo lenne ha tudnátok segíteni vmit!
köszi elõre is!