autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2006. június 13. kedd, 01:08


Hát szerintem ezt igen nehéz észrevenni. Legfeljebb abból, hogy nem megy a kocsi (Jelentõs teljesítményvisszaesés).

Amúgy nekem volt ismerõsöm akinek egy év alatt cserélték (még garanciálisan). Szóval bármitõl és bármikor tönkremehet.

Egy biztos A turbó ugyanonnan kapja a kenést mint a motor. Ha nagy fordulatszámon használtad (1500 felett) akkor nem szabad rögtön leállítani mert elveszed a kenést a motortól és a turbótól is. Az meg pörög mint állat hihetetlen fordulaton és ilyenkor egy pillanat alatt beállhat és jöhet a csere. Erre nagyon kell figyelni ahogy kiránduló is írta. (Bár szerintem nem a hûtés miatt kell) De egy fél perc alapjáraton leállítás elõtt az mindenképpen fontos.

státusz kirandulo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2006. június 12. hétfő, 17:59


"irigyellek" Richmondtutu, vagyis gratulálok, ritka az ilyen kevés kilométeres, és a Prémium egyben kilométer garancia, ha jól tudom. A németek átlag 40e km/év mennek ilyen autóval, tapasztalat szerint.

Turbo: akkor veszem csak észre, ha kicsit párás-hüvös idõ, alkonyat-este, mögöttem jönnek lámpával, és nyomok egy padlót 2-4e fordulat között. Akkor se vészes, de van kicsi füst.

Sztem fontos, hogy intenziv használat után (pályán 180-al döngetés), pörgetõs vezetés után nem szabad azonnal leállitani. 2 perc gyengéden hajtás (1200-1500 fordulat) vagy alapjárat (750 ford/perc) és visszahül a turbó. Ha igy használod, SOHA nem fog elromlani - vélem én (a laikus).. De halljuk, mit szólnak a szakik.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2006. június 13. kedd, 09:55

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2006. június 10. szombat, 15:51


Pl: a turbó kenését szolgáló olaj bekerül az égéstérbe, és ezért kékesen füstöl. Drasztikus esetben szívódízelként megy, de ezt tuti észreveszed(:

státusz richmondtutu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2006. június 10. szombat, 15:26


Hello Mindenki !
Nekem egy 2002. 7. havi E46 320D-m van (150Le).most van benne 69.000 km. Németországban Bmw-nél vettem (Premium Selection). akkor volt benne 55.000 km ez hét hónapja volt, idáig semmi baja, füstõlni sose füstõlt. A turbó szerintem megfeleõen mûködik.
Honnan veszem észre, hogy ha turbómal valami probléma van?
A hosszászólásokat köszönöm .
Üdv. Richmondtutu