ute107 írta:
Írhatom, hogy igényelt, mivel múlt héten sikerült egy 7,5 cm mély kátyút kifognom... futómű elment, lökhárító elrepedt, irányjelző befogatója letörött...
Eladó az első kettő Weitech rúgó, lengéscsillapítókkal együtt... vagy cserélhető két gyári jó állapotú gátlóra...
juhujjj, részvétem, ismerem az érzést. én szegény megboldogult gsi-mmel jártam majdnem ugyanígy...nyilván épp futóműfelújítás után (új szilentek, gömbfejek, sárga Koni szett) estem bele 50-nel egy ~10 centi mély vájatba, amit a leendő közműveknek vágtak, majd lazán zúzottkővel beszórtak, amit az arra haladók 1-2 óra alatt kiszedtek. első két kerék azonnal defekt, a gumik halottak, a felni kuka, toronycsapágy okádék hangon dolgozik, stb... rendőrt hívtam, míg rá vártam sorra csattantak bele a kocsik az árokba, sokan lassítottak utána, de csak 1 golfos srác állt meg (okkal, a gumin ott is volt a dudor, de a szép ezüst pirelli felniknek nem lett baja). elmentünk a sráccal körülnézni, hát a bontás előtt pár 10 méterrel a fák lombja alatt találtunk egy 30as táblát - a mai napig nem értem hogy hihették, hogy azt látni fogja bárki, még nappal se, nemhogy naplemente után...no rendünk őre közben odaért, körbefényképezte a kocsikat, majd megegyeztünk, hogy hív. másnap reggel közölte telefonon, hogy kint volt egy 30as tábla, én meg jegyzőkönybe mondtam az 50-et, úgyhogy ha feszegetem a dolgot az biztos, hogy engem megbüntetnek, de az egyáltalán nem, hogy kapok bármennyi kártérítést. hagytam a francba (lehet nem kellett volna...), de megtanultam, hogy ha ilyen lesz, legközelebb:
- fénykép a helyszínről, a szóba jöhető jelzésekről (táblák, útfelfestések, ...)
- ha valaki más is érintett, mindenképp meg kell adni az elérhetőségeket (egységben az erő ugyi)
...és ültetőszett se kell több. a 330ból az első akciók egyike volt kiszedni az (amúgy fasza) eibach rugókat, és gyári sport rugókkal helyettesíteni, és még így is figyelni kell.