Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 87 találat


Csacsa12 Elküldve: 2013-05-22 07:35 Lökhárító

[quote="lela"]
Csacsa12 írta:
lela írta:
Csacsa12 írta:
lela írta:
Csacsa12 írta:
lela írta:
kempelen írta:






Üdv!

Köszi a képeket!
Te itt vetted a horgot?
http://www.schmiedmann.hu/hu/t...spx?ppp=10

Szia Lela!

eBay.de volt a bezserzési helyem, lényegesen olcsóbban sikerült megvennem kereskedőtől mint az általad hivatkozott helyről. Ugyanez a vonóhorog van nekem is.

Üdv,
Csacsa12

bacsy Elküldve: 2013-04-07 23:36 Bmw Mp3

ateszka86 írta:
bacsy írta: Sziasztok!
A 2003-as e46-ban a cd-tárat ... vagy ez külön működik?
Köszi,Bacsy

Ha densont vezsel biztos nem bánod meg...nekem az van és maximalisan megvagyok elégedve, a telefon kinahngosítója sztem veri a gyári rnedszereket, nem vízhangszik, tökéletesen hallasz és hallanak mintha teleofnba bezsélnél normalisan. Az I cuccokat tölti, profi cucc!

Dension oldalán azt írják, h a kazettás, navis, td-táras verziónál nem támogatott a számok neveinek kiírása:
"Model: 3 Series, E46, Year: 1998-2005, Head Unit: Business Navigation
IMPORTANT INFOMATION:
External CD-Changer capability is required. Text display function of the relevant iGateway / 300 / Lite or Lite BT product is not available on this radio" ... :(

Helioport Elküldve: 2013-04-06 14:55 Bmw Mp3

ateszka86 írta:
bacsy írta: Sziasztok!
A 2003-as e46-ban a cd-tárat nem adja már ki a kocsi Se ütésre se sehogy. Mivel jó lenne mp3-at lejátszani, először ezt találtam és így a javítás is elmaradhatott volna: http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=341
Utána gondoltam, h végülis lehetne inkább USB-s megoldás. Itt 2-3-at találtam. A lent említet Densiont itt olvastam. Amúgy ezekre bukkantam, amik egyenesen a hátsó cd-tár helyére tehetőek, mert ugyanolyan a csatlakozásuk:
1. http://proteusaudio.hu/index.p...ar-adapter
2. http://www.zemex.eu/artikel_id...-Pins.html
Valaki használ ezek közül vmit és mennyire elégedett?
Valamiért a gyári kihangosítómra az iPhone-al nem tudok rácsatlakozni és kérdés még az lenne, hogy ami bluetooth-os, az a gyári mikrofonra és rendszerre csatlakozik rá vagy ez külön működik?

Köszi,Bacsy

Ha densont vezsel biztos nem bánod meg...nekem az van és maximalisan megvagyok elégedve, a telefon kinahngosítója sztem veri a gyári rnedszereket, nem vízhangszik, tökéletesen hallasz és hallanak mintha teleofnba bezsélnél normalisan. Az I cuccokat tölti, profi cucc!


Atesz, linkeld már be, hogy neked milyen rendszered van, és írjál már egy árat is, hogy ez kb mennyi.:kiraly:

ateszka86 Elküldve: 2013-04-06 13:44 Bmw Mp3

bacsy írta: Sziasztok!
A 2003-as e46-ban a cd-tárat nem adja már ki a kocsi Se ütésre se sehogy. Mivel jó lenne mp3-at lejátszani, először ezt találtam és így a javítás is elmaradhatott volna: http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=341
Utána gondoltam, h végülis lehetne inkább USB-s megoldás. Itt 2-3-at találtam. A lent említet Densiont itt olvastam. Amúgy ezekre bukkantam, amik egyenesen a hátsó cd-tár helyére tehetőek, mert ugyanolyan a csatlakozásuk:
1. http://proteusaudio.hu/index.p...ar-adapter
2. http://www.zemex.eu/artikel_id...-Pins.html
Valaki használ ezek közül vmit és mennyire elégedett?
Valamiért a gyári kihangosítómra az iPhone-al nem tudok rácsatlakozni és kérdés még az lenne, hogy ami bluetooth-os, az a gyári mikrofonra és rendszerre csatlakozik rá vagy ez külön működik?

Köszi,Bacsy

Ha densont vezsel biztos nem bánod meg...nekem az van és maximalisan megvagyok elégedve, a telefon kinahngosítója sztem veri a gyári rnedszereket, nem vízhangszik, tökéletesen hallasz és hallanak mintha teleofnba bezsélnél normalisan. Az I cuccokat tölti, profi cucc!

ateszka86 Elküldve: 2013-01-07 14:34 Olajzabálás

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:

ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne :)

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani


én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.

ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összeg :D remélem jol gondolom :D


ha ennyi... de akkor is újítani kell a turbót. tulajdonképpen ez megy tönkre csak, ha a lapát nem kap be valami csavart :)
de ezt csak azé mondom, hogy a coolerről a csövet levenni nem nagy dolog, megnézni meg lehet. legalább kiderül csapágy, szimering ügyileg, hogy áll a turbód.
ha nincs sok olaj ott benne, akkor szerintem hagyd még nem olyan vészes a fogyás. ha szimeringnél (szelepszár) menne el, vagy bekerülne az égéstérbe gyűrűk miatt, akkor azt kimutatná egy ződkártyás mérés (amitől még nem bukna meg az autó, de a gyári értékhez lehet viszonyítani), meg azért kicsit kéks füstje lenne a kipufgáznak.

de valahol olvatsam hogy a hidegkben is fogy vmennyit az olaj...én mostanaban -10 és -25 fok közt járok vele


persze, amíg be nem melegszik a motor. ugyanis hideg motornál nagyobbak a rések az illesztések. ott jobban el tud menni, egy hígabb olaj. a sűrűbb nem, csak épp azt meg felszivattyúzni nem tudja az olajpumpa :D
de mondom még magad is le tudod venni a csövet. meg szerintem sem vészes még ez annyira. én megnézném, hogy megnyugodjak, azért írtam.


most bezséltem egyik ismerősömmel azt mondta h 10ezer alatt 1liter normalsi,mert azért fogyasztanak olajat,föleg h régi turbos motor...na de en azért a 7en elviszem szerelőhöz. szertem rnedben tudni mert igy nem vagyok azért nyugodt :D


ezt írtam én is... csak azért van amelyik, nem fogyaszt ennyit...

az a rossz amelyik nem fogyaszt ennyit :fetreng::biglol:

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 14:30 Olajzabálás

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:

ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne :)

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani


én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.

ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összeg :D remélem jol gondolom :D


ha ennyi... de akkor is újítani kell a turbót. tulajdonképpen ez megy tönkre csak, ha a lapát nem kap be valami csavart :)
de ezt csak azé mondom, hogy a coolerről a csövet levenni nem nagy dolog, megnézni meg lehet. legalább kiderül csapágy, szimering ügyileg, hogy áll a turbód.
ha nincs sok olaj ott benne, akkor szerintem hagyd még nem olyan vészes a fogyás. ha szimeringnél (szelepszár) menne el, vagy bekerülne az égéstérbe gyűrűk miatt, akkor azt kimutatná egy ződkártyás mérés (amitől még nem bukna meg az autó, de a gyári értékhez lehet viszonyítani), meg azért kicsit kéks füstje lenne a kipufgáznak.

de valahol olvatsam hogy a hidegkben is fogy vmennyit az olaj...én mostanaban -10 és -25 fok közt járok vele


persze, amíg be nem melegszik a motor. ugyanis hideg motornál nagyobbak a rések az illesztések. ott jobban el tud menni, egy hígabb olaj. a sűrűbb nem, csak épp azt meg felszivattyúzni nem tudja az olajpumpa :D
de mondom még magad is le tudod venni a csövet. meg szerintem sem vészes még ez annyira. én megnézném, hogy megnyugodjak, azért írtam.


most bezséltem egyik ismerősömmel azt mondta h 10ezer alatt 1liter normalsi,mert azért fogyasztanak olajat,föleg h régi turbos motor...na de en azért a 7en elviszem szerelőhöz. szertem rnedben tudni mert igy nem vagyok azért nyugodt :D


ezt írtam én is... csak azért van amelyik, nem fogyaszt ennyit...

ateszka86 Elküldve: 2013-01-07 14:17 Olajzabálás

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:

ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne :)

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani


én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.

ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összeg :D remélem jol gondolom :D


ha ennyi... de akkor is újítani kell a turbót. tulajdonképpen ez megy tönkre csak, ha a lapát nem kap be valami csavart :)
de ezt csak azé mondom, hogy a coolerről a csövet levenni nem nagy dolog, megnézni meg lehet. legalább kiderül csapágy, szimering ügyileg, hogy áll a turbód.
ha nincs sok olaj ott benne, akkor szerintem hagyd még nem olyan vészes a fogyás. ha szimeringnél (szelepszár) menne el, vagy bekerülne az égéstérbe gyűrűk miatt, akkor azt kimutatná egy ződkártyás mérés (amitől még nem bukna meg az autó, de a gyári értékhez lehet viszonyítani), meg azért kicsit kéks füstje lenne a kipufgáznak.

de valahol olvatsam hogy a hidegkben is fogy vmennyit az olaj...én mostanaban -10 és -25 fok közt járok vele


persze, amíg be nem melegszik a motor. ugyanis hideg motornál nagyobbak a rések az illesztések. ott jobban el tud menni, egy hígabb olaj. a sűrűbb nem, csak épp azt meg felszivattyúzni nem tudja az olajpumpa :D
de mondom még magad is le tudod venni a csövet. meg szerintem sem vészes még ez annyira. én megnézném, hogy megnyugodjak, azért írtam.


most bezséltem egyik ismerősömmel azt mondta h 10ezer alatt 1liter normalsi,mert azért fogyasztanak olajat,föleg h régi turbos motor...na de en azért a 7en elviszem szerelőhöz. szertem rnedben tudni mert igy nem vagyok azért nyugodt :D

ateszka86 Elküldve: 2012-12-18 17:47 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

sziasztok! Most érkezett meg az smd led angeleim...4db karika volt a csomagban de se tarto pöcök se más...még nem tudtam a céggel bezsélni, de ha nem küldenek, ezeket valahonnan belehet szerezni?
ki...aszott pipa vagyok

jons Elküldve: 2012-03-02 22:51 Futómû és hibái

InsectKiller írta:
Mert jól van beállítva a kéziféked! ;)
Nekem is volt 1 ilyen jelenség még a hideg időkbe, be is fostam, h mi volt, de rájöttem, h csak a kézifék lehet. És megnyugodtam! :)


Nem lehet, hogy a nagyfelnitől volt? :)
Jó a kézifékem, mert bezsíroztam. Nem is nyikorog, meg nem is rohad össze :D

jons Elküldve: 2011-10-28 06:49 Valaki segítsen

anubisz írta: M12x1,25 23 +-3 Nm
M14x1,25 30 +-3 Nm
Köszi Google :fetreng:


Bár látom rájöttél, de hogy legközelebb ne kelljen keresgélni, amikor ilyen számokat látsz azokra rá lehet kattintani és ilyesmiket kapsz:
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/04/55 12 12 1AZ
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/54/43 meghúzási nyomatékok nem bezsírozott betekerésnél


gyertyát meg hányszor veszel 1 évben? A netről csak úgy én biztos nem vennék, azért a 4k különbségért összesen.