Összesen 3162 találat
hil
Elküldve: 2014-12-19 16:12 ABS-rõl általában
Medvedisznoman írta:
Ez azon is múlik, hogy milyen gazdája volt az autónak, meg persze hogy hol-és mennyit használták. Na de visszatérve az eredti kérdésedhez:
A műszerfalon látható piktogrammok utalhatnak feszültségellátási problémára is. Épp egy hete küzdöttem meg ezzel a problémával, ugyanezek a lámpák voltak a légzsákot is beleértve és nekem a feszültségszabályzó volt rossz. Ezt nagyon egyszerűen kiderítheted, mindössze meg kell mérned a feszültséget az akkun járó motornál. ha 12V alatt van akkor itt kell keresgélni. De ha ez a baj, akkor előbb-utóbb lehet, hogy meg is áll, de ezt inább ne várd meg.
Szia!
Bocs a buta kérdésemért, de a pirossal jelölt részt ki tudnád fejteni bővebben? Hogyan lehet ezekre a dolgokra vigyázni?
Másoktól, is olvastam már hasonlót, akkor nem kérdeztem rá. Most pontosan a küszöb szétrohadása volt a kezdő írás, ezért is érdekel, hogyan lehet erre vigyázni???
hil
Medvedisznoman
Elküldve: 2014-12-15 17:24 ABS-rõl általában
raul227 írta:
Pocses írta:
raul227 írta:
Basszus ez nem gyengén "vakotás". Szerintem érdemes volna mindkettő oldalon küszöböt cserélni, addig meg emeld futóműnél az autót.
Ehhez képest az enyém, csak elöl szoktam annyira felemelni, hogy a hátsókerék is egyből a levegőben van. 8O
a másik oldalt tegnapelőtt emeltem,hallottam egy reccsenést.de aztán már nem is mertem emelni.tényleg nem értek hozzá,de a régi küszöböt egyszerű levenni,és visszatenni az újat?drága mulatság?
Karosszériával kapcsolatban inkább folytasd itt:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...vitas.html
Hát... elég bátor vagy, hogy megpróbáltad a másik felén is felemelni ezek után. (én nem tettem volna)
Keress egy jó lakatost aki meglesi, vele kell beszélni a javításáról, ajánlatos mindenképp a sárvédődoblemezek alá is benézni, tuti ott sem fog semmi jó fogadni, mert ugye ott meg belel ül a kosz föld egyebek, amihez meg már csak víz kell...
jó,hát nem gondoltam hogy mind a 2oldal törvényszerűen rossz,ha az egyik rossz a másik is.az ott a helyén volt.jaja sajnos.most nem azért de fiat bravon 99es és egy darab rozsda nincs....
[/quote]
Ez azon is múlik, hogy milyen gazdája volt az autónak, meg persze hogy hol-és mennyit használták. Na de visszatérve az eredti kérdésedhez:
A műszerfalon látható piktogrammok utalhatnak feszültségellátási problémára is. Épp egy hete küzdöttem meg ezzel a problémával, ugyanezek a lámpák voltak a légzsákot is beleértve és nekem a feszültségszabályzó volt rossz. Ezt nagyon egyszerűen kiderítheted, mindössze meg kell mérned a feszültséget az akkun járó motornál. ha 12V alatt van akkor itt kell keresgélni. De ha ez a baj, akkor előbb-utóbb lehet, hogy meg is áll, de ezt inább ne várd meg.
raul227
Elküldve: 2014-12-13 12:32 320d Motor
Tano írta:
raul227 írta:
kb 1:20 nál a sárga olajjelzö lámpa bevillan aztan elltunik.nekem is igy van.az baj?az orat nem tudom hol kell beallitani :)
Ez többmindent jelenthet, de leggyakrabban azt jelenti hogy rossz az olajszintérzékelő, vagy kontakthibás esetleg a kébelezése romlott el. Diag ír rá valamit. Ha rossz, akkor a következő olajcserekor érdemes cserélni, mert a karter alján van, és így egyszerűbb a csere, nem kell külön leengedni az olajat hozzá. Addig meg gyakrabban ellenőrizd az olajszinted.
Az órát a műszerfalon a jobb oldali pöcökkel tudod beállítani.
Köszönöm,amúgy nem mindig jön ki és pár másodperc után elmúlik.az olajszintem rendben van,de erre ránézetek majd.
próbáltam már régebben,de nem reagál ,olvastam most rola.lehet eltört :(
Tano
Elküldve: 2014-12-13 00:08 320d Motor
raul227 írta:
kb 1:20 nál a sárga olajjelzö lámpa bevillan aztan elltunik.nekem is igy van.az baj?az orat nem tudom hol kell beallitani :)
Ez többmindent jelenthet, de leggyakrabban azt jelenti hogy rossz az olajszintérzékelő, vagy kontakthibás esetleg a kébelezése romlott el. Diag ír rá valamit. Ha rossz, akkor a következő olajcserekor érdemes cserélni, mert a karter alján van, és így egyszerűbb a csere, nem kell külön leengedni az olajat hozzá. Addig meg gyakrabban ellenőrizd az olajszinted.
Az órát a műszerfalon a jobb oldali pöcökkel tudod beállítani.
Vendég
Elküldve: 2014-12-05 13:13 Izzítás vezérlõ
csbalu írta:
Puli írta:
sve21 írta:
Tano írta:
sve21 írta:
Sziatok!A kérdésem az lenne hogy van egy 136le e46,az izzító relén megmértük a delejt és a 4 izzítógyertyakábelen nem volt áram a többi kábelen lehetet delejt mérni.Most akkor rossza a relé vagy vmi más gond van?A bejövő áram is rendben van (cserélni kelett a 100A biztosítékot).Olvastam valahol hogy csak 5 fok alatt izzítanak ezek a dieselek ennek van vmi valóság alapja?
Hi!
Természetesen előfordulhat hogy rossz a relén belül az érintkezés, a kontaktok tönkremehettek a nagy áramfelvételtől illetve az idő vasfogától. Az hogy kattog csak azt jelenti hogy behúz, de ha nincs delej a kimenetén ahogy írtad, akkor nem vezeti át az érintkezőkön az áramot.
Nem csak 5 fok alatt izzít. Az izzításnál a hűtőfolyadék hőmérséklete számít. 6-20 fokos vízhőfok esetén kb 2 mp-ig izzít, 20 fok felett nem izzít. 6 fok alatt pedig több ideig. Ezt jobban látni a műszerfalon is, mert a többi lámpa már elalszik addigra. Ezen kívül még van utóizzítás is, amíg a vízhőfok el nem éri a 40 fokot.
Hi!
Köszi a szakszerű,precíz,gyors segítséget!Akkor nagy valószínűséggel cserés lesz a relém.Mit érdemes bele tenni használt gyári vagy van ebből utángyártott új is?
Én pár éve a Kaszánál vettem használt gyárit és azóta jó...
Meg lehet csinálni a gyári rosszat is.
Hamarosan megnézek egyet, megjavítom és teszteljük. Ha sikerrel jártunk majd írok :)
Egy tudálékos ismerősöm sem nyugodott, szétszedte, ... megjavította, 2 éve működik...
csbalu
Elküldve: 2014-12-05 10:12 Izzítás vezérlõ
Puli írta:
sve21 írta:
Tano írta:
sve21 írta:
Sziatok!A kérdésem az lenne hogy van egy 136le e46,az izzító relén megmértük a delejt és a 4 izzítógyertyakábelen nem volt áram a többi kábelen lehetet delejt mérni.Most akkor rossza a relé vagy vmi más gond van?A bejövő áram is rendben van (cserélni kelett a 100A biztosítékot).Olvastam valahol hogy csak 5 fok alatt izzítanak ezek a dieselek ennek van vmi valóság alapja?
Hi!
Természetesen előfordulhat hogy rossz a relén belül az érintkezés, a kontaktok tönkremehettek a nagy áramfelvételtől illetve az idő vasfogától. Az hogy kattog csak azt jelenti hogy behúz, de ha nincs delej a kimenetén ahogy írtad, akkor nem vezeti át az érintkezőkön az áramot.
Nem csak 5 fok alatt izzít. Az izzításnál a hűtőfolyadék hőmérséklete számít. 6-20 fokos vízhőfok esetén kb 2 mp-ig izzít, 20 fok felett nem izzít. 6 fok alatt pedig több ideig. Ezt jobban látni a műszerfalon is, mert a többi lámpa már elalszik addigra. Ezen kívül még van utóizzítás is, amíg a vízhőfok el nem éri a 40 fokot.
Hi!
Köszi a szakszerű,precíz,gyors segítséget!Akkor nagy valószínűséggel cserés lesz a relém.Mit érdemes bele tenni használt gyári vagy van ebből utángyártott új is?
Én pár éve a Kaszánál vettem használt gyárit és azóta jó...
Meg lehet csinálni a gyári rosszat is.
Hamarosan megnézek egyet, megjavítom és teszteljük. Ha sikerrel jártunk majd írok :)
Puli
Elküldve: 2014-12-05 08:19 Izzítás vezérlõ
sve21 írta:
Tano írta:
sve21 írta:
Sziatok!A kérdésem az lenne hogy van egy 136le e46,az izzító relén megmértük a delejt és a 4 izzítógyertyakábelen nem volt áram a többi kábelen lehetet delejt mérni.Most akkor rossza a relé vagy vmi más gond van?A bejövő áram is rendben van (cserélni kelett a 100A biztosítékot).Olvastam valahol hogy csak 5 fok alatt izzítanak ezek a dieselek ennek van vmi valóság alapja?
Hi!
Természetesen előfordulhat hogy rossz a relén belül az érintkezés, a kontaktok tönkremehettek a nagy áramfelvételtől illetve az idő vasfogától. Az hogy kattog csak azt jelenti hogy behúz, de ha nincs delej a kimenetén ahogy írtad, akkor nem vezeti át az érintkezőkön az áramot.
Nem csak 5 fok alatt izzít. Az izzításnál a hűtőfolyadék hőmérséklete számít. 6-20 fokos vízhőfok esetén kb 2 mp-ig izzít, 20 fok felett nem izzít. 6 fok alatt pedig több ideig. Ezt jobban látni a műszerfalon is, mert a többi lámpa már elalszik addigra. Ezen kívül még van utóizzítás is, amíg a vízhőfok el nem éri a 40 fokot.
Hi!
Köszi a szakszerű,precíz,gyors segítséget!Akkor nagy valószínűséggel cserés lesz a relém.Mit érdemes bele tenni használt gyári vagy van ebből utángyártott új is?
Én pár éve a Kaszánál vettem használt gyárit és azóta jó...
sve21
Elküldve: 2014-12-05 07:47 Izzítás vezérlõ
Tano írta:
sve21 írta:
Sziatok!A kérdésem az lenne hogy van egy 136le e46,az izzító relén megmértük a delejt és a 4 izzítógyertyakábelen nem volt áram a többi kábelen lehetet delejt mérni.Most akkor rossza a relé vagy vmi más gond van?A bejövő áram is rendben van (cserélni kelett a 100A biztosítékot).Olvastam valahol hogy csak 5 fok alatt izzítanak ezek a dieselek ennek van vmi valóság alapja?
Hi!
Természetesen előfordulhat hogy rossz a relén belül az érintkezés, a kontaktok tönkremehettek a nagy áramfelvételtől illetve az idő vasfogától. Az hogy kattog csak azt jelenti hogy behúz, de ha nincs delej a kimenetén ahogy írtad, akkor nem vezeti át az érintkezőkön az áramot.
Nem csak 5 fok alatt izzít. Az izzításnál a hűtőfolyadék hőmérséklete számít. 6-20 fokos vízhőfok esetén kb 2 mp-ig izzít, 20 fok felett nem izzít. 6 fok alatt pedig több ideig. Ezt jobban látni a műszerfalon is, mert a többi lámpa már elalszik addigra. Ezen kívül még van utóizzítás is, amíg a vízhőfok el nem éri a 40 fokot.
Hi!
Köszi a szakszerű,precíz,gyors segítséget!Akkor nagy valószínűséggel cserés lesz a relém.Mit érdemes bele tenni használt gyári vagy van ebből utángyártott új is?
Tano
Elküldve: 2014-12-04 23:08 Izzítás vezérlõ
sve21 írta:
Sziatok!A kérdésem az lenne hogy van egy 136le e46,az izzító relén megmértük a delejt és a 4 izzítógyertyakábelen nem volt áram a többi kábelen lehetet delejt mérni.Most akkor rossza a relé vagy vmi más gond van?A bejövő áram is rendben van (cserélni kelett a 100A biztosítékot).Olvastam valahol hogy csak 5 fok alatt izzítanak ezek a dieselek ennek van vmi valóság alapja?
Hi!
Természetesen előfordulhat hogy rossz a relén belül az érintkezés, a kontaktok tönkremehettek a nagy áramfelvételtől illetve az idő vasfogától. Az hogy kattog csak azt jelenti hogy behúz, de ha nincs delej a kimenetén ahogy írtad, akkor nem vezeti át az érintkezőkön az áramot.
Nem csak 5 fok alatt izzít. Az izzításnál a hűtőfolyadék hőmérséklete számít. 6-20 fokos vízhőfok esetén kb 2 mp-ig izzít, 20 fok felett nem izzít. 6 fok alatt pedig több ideig. Ezt jobban látni a műszerfalon is, mert a többi lámpa már elalszik addigra. Ezen kívül még van utóizzítás is, amíg a vízhőfok el nem éri a 40 fokot.
higany
Elküldve: 2014-12-04 21:11 Műszerfal kijelzés
Pocses írta:
gfeco írta:
higany írta:
Sziasztok!
Egy gyors kérdés:
E36 328i, gyújtásra nem villan fel a check engine lámpa. Az égő jó benne, többet is kipróbáltam, ami másik helyen világított, egyik se égett a check engine helyén.
Az óracsoport tesztelésnél (nullázó gomb nyomvatart majd gyújtás...) csak 1-2 visszajelző gyullad fel, a mutatók szépen végigfutnak, amúgy az összes visszajelző ég amikor kell, egyedül a check engine nem, az soha, pedig ha jól tudom gyújtásnál fel kell villannia, majd kis idő után elaludnia. Erre ki mit mond?
Szia
Nekem E46 Fl van és nekem sem világít csak műszerfaltesztnél.
Gyújtásra sem villan fel az elején.
Furcsa nekem is.
Ha tudja valaki a választ megköszönném.
Haloványan rémlik mintha olvastam volna hogy fl elötiben nem is világít de lehet tévedek.
Szia!
Gyújtásra téve világít a chek engine lámpa, motor beindulása után 1-2 mp múlva elalszik.
Ha nem akkor ugye a többi már világos... :kiraly:
Üdv.: Pocses
FL E46-omban nekem is gyújtásra felgyullad, majd indítás után elalszik. De az E36-ban egyáltalán nem világít, soha, műszerfaltesztnél sem. Pedig az égő jó benne. Lehet szar a km óra? Vagy hiányzik a bemenő jel neki az ECU-tól? Feltéve ha onnan kapja a jelet a világításhoz, hondák onnan kapják, bmw-t annyira még nem ismerem.