Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


YELLOW Elküldve: 2019-11-15 12:40 Mi lehet a baj?

CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. :( Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.


nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.


Hol bontsam meg a műszerfalat? Most az a helyzet, hogy a lègzsákhibát (eddig is megvolt) azt jelzi az óracsoport. semmi más nem működik


ne fentre írj, hanem az idézet alá. köszi!
ott nézz be ahonnan kiveszed az órát. vezetékek saruk jól vannak-e a csatlakozóban, nincs-e kicsúszva valamelyik. tükörrel, lámpával benézni.
én másra nem biztatlak távolról.

CsepregiKonrad Elküldve: 2019-11-15 09:44 Mi lehet a baj?

Hol bontsam meg a műszerfalat? Most az a helyzet, hogy a lègzsákhibát (eddig is megvolt) azt jelzi az óracsoport. semmi más nem működik




YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. :( Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.


nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.


YELLOW Elküldve: 2019-11-15 08:32 Mi lehet a baj?

CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. :( Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.


nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.

CsepregiKonrad Elküldve: 2019-11-14 21:10 Mi lehet a baj?

Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.






YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. :( Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


YELLOW Elküldve: 2019-10-20 19:02 Csomagtérajtó nem nyílik

Sky írta:
hil írta:
Sky írta: Sziasztok!
Csomagtartó ajtó nyitási gondom van.
A rendszámtábla felett van az a kapcsoló/gumilemez, amivel kézzel lehet nyitni a cs. ajtót, nem működik. Pár éve kezdett „szarakodni” aztán mindig magától megjavult.
Használat: nálam az „alapeset”van, tehát a kulcs központi nyitógombbal kinyitom a kocsit és a kocsi nyitott állapotában kézzel a rendszám feletti kapcsolóval nyitom ki a cs.ajtót. Eddig így volt. Ha a kocsi a kulcs központi záró gombbal be van zárva, akkor a cs.ajtó kézzel nem nyitható.
- a kulcson a távszabályozón minden gomb jól működik, a csom. ajtó nyitás is (most így nyitom a cs.ajtót)
- a csom. ajtón lévő kulcsnyílásba kulcsot dugva mechanikusan szintén nyitható a csom.ajtó.
- a műszerfalon semmilyen (rossz) jelzés nincs
Gondoltam, hogy a rendszámtábla feletti gumilemez mögött a mikrokapcsoló hibásodott meg, de úgy tűnik nem az a baj. Ugyanis, azt kiszereltem, megvizsgáltam, jól működik, az érintkezőket nagyon finom csiszolópapírral megcsiszoltam megtisztogattam. Az érintkezőket csavarhúzóval összezárva, kinyitva, összezárva … sem működött, ill. néha igen (?) A szerelés közben aztán megint jó lett (hogy mitől azt nem tudom!!!), összeraktam, kész , jó párszor próbáltam, nyitott, ok. Állt a kocsi 2 hetet, aztán megint nem tudtam kézzel kinyitni. Azóta egyszer sem .
A rendszámtábla világítást ellenőriztem. A bal oldali ki volt égve, kicseréltem az izzót újat tettem be. A jobb oldali jó volt, ennek ellenére ezt is kicseréltem, újat tettem ide is. Mindkettőnél az érintkező felületek alapos tisztítása, izzó sokszor mozgatása (körbeforgatás). Rendszámtábla világítás jó. >>> cs.ajtó nyitás változatlan, nem működik kézzel.
Szerintetek, mi lehet a gond? és hogy lehet orvosolni? Szeretném, ha továbbra is kézzel lehetne nyitni a cs. ajtót.
Köszi a segítséget. Sky

Szia,
amennyiben kulccsal nyitod a csomiajtót, a kulcs is egy mikrokapcsolót nyom meg, pont úgy, mint amikor a rendszám fölötti kapcsolóval nyitod. Nagy valószínűséggel a csomitér étvezető kábelkötegben (jobb oldalon a gumi harmonikában)meg van szakadva egy vagy akár több vezeték is, esetleg a szigetelésük van ledörzsölődve. A sok nyitogatástól ez történik. Azt a kábel köteget lenne érdemes megnézni, a csere eléggé macerás, bontott kábel kötegben ne is gondolkodj.
Bye: hil


Sziasztok,
Meglett a megoldás, gondoltam, megosztom Veletek. A mikrokapcsoló jó volt, a csom. ajtó átvezető gumi kábelkötegben nem volt szakadás (ott 2 db másik vezetéken volt szigetelés sérülés, azt leszigeteltem). A mikrokapcsoló funkciója az, hogy az autó elejéből jövő vezetéket kapcsoláskor testre teszi. Nos ez a testvezeték nem jutott el a testhez. Érintkezési hiba volt ott, ahol a testre volt kötve: a jobb o. rendszámvilágító égőnél. Kapott egy „rendes” testet a vezeték, és a csom. ajtó kézi nyitása jó lett!
Üdv: Sky


nekem is ez volt, cirka 2-3 hónapja írtam róla. pont ugyanezt. ;)
szerk.: ja, pont itt írtam :D első komment.

Sky Elküldve: 2019-10-20 18:43 Csomagtérajtó nem nyílik

hil írta:
Sky írta: Sziasztok!
Csomagtartó ajtó nyitási gondom van.
A rendszámtábla felett van az a kapcsoló/gumilemez, amivel kézzel lehet nyitni a cs. ajtót, nem működik. Pár éve kezdett „szarakodni” aztán mindig magától megjavult.
Használat: nálam az „alapeset”van, tehát a kulcs központi nyitógombbal kinyitom a kocsit és a kocsi nyitott állapotában kézzel a rendszám feletti kapcsolóval nyitom ki a cs.ajtót. Eddig így volt. Ha a kocsi a kulcs központi záró gombbal be van zárva, akkor a cs.ajtó kézzel nem nyitható.
- a kulcson a távszabályozón minden gomb jól működik, a csom. ajtó nyitás is (most így nyitom a cs.ajtót)
- a csom. ajtón lévő kulcsnyílásba kulcsot dugva mechanikusan szintén nyitható a csom.ajtó.
- a műszerfalon semmilyen (rossz) jelzés nincs
Gondoltam, hogy a rendszámtábla feletti gumilemez mögött a mikrokapcsoló hibásodott meg, de úgy tűnik nem az a baj. Ugyanis, azt kiszereltem, megvizsgáltam, jól működik, az érintkezőket nagyon finom csiszolópapírral megcsiszoltam megtisztogattam. Az érintkezőket csavarhúzóval összezárva, kinyitva, összezárva … sem működött, ill. néha igen (?) A szerelés közben aztán megint jó lett (hogy mitől azt nem tudom!!!), összeraktam, kész , jó párszor próbáltam, nyitott, ok. Állt a kocsi 2 hetet, aztán megint nem tudtam kézzel kinyitni. Azóta egyszer sem .
A rendszámtábla világítást ellenőriztem. A bal oldali ki volt égve, kicseréltem az izzót újat tettem be. A jobb oldali jó volt, ennek ellenére ezt is kicseréltem, újat tettem ide is. Mindkettőnél az érintkező felületek alapos tisztítása, izzó sokszor mozgatása (körbeforgatás). Rendszámtábla világítás jó. >>> cs.ajtó nyitás változatlan, nem működik kézzel.
Szerintetek, mi lehet a gond? és hogy lehet orvosolni? Szeretném, ha továbbra is kézzel lehetne nyitni a cs. ajtót.
Köszi a segítséget. Sky

Szia,
amennyiben kulccsal nyitod a csomiajtót, a kulcs is egy mikrokapcsolót nyom meg, pont úgy, mint amikor a rendszám fölötti kapcsolóval nyitod. Nagy valószínűséggel a csomitér étvezető kábelkötegben (jobb oldalon a gumi harmonikában)meg van szakadva egy vagy akár több vezeték is, esetleg a szigetelésük van ledörzsölődve. A sok nyitogatástól ez történik. Azt a kábel köteget lenne érdemes megnézni, a csere eléggé macerás, bontott kábel kötegben ne is gondolkodj.
Bye: hil


Sziasztok,
Meglett a megoldás, gondoltam, megosztom Veletek. A mikrokapcsoló jó volt, a csom. ajtó átvezető gumi kábelkötegben nem volt szakadás (ott 2 db másik vezetéken volt szigetelés sérülés, azt leszigeteltem). A mikrokapcsoló funkciója az, hogy az autó elejéből jövő vezetéket kapcsoláskor testre teszi. Nos ez a testvezeték nem jutott el a testhez. Érintkezési hiba volt ott, ahol a testre volt kötve: a jobb o. rendszámvilágító égőnél. Kapott egy „rendes” testet a vezeték, és a csom. ajtó kézi nyitása jó lett!
Üdv: Sky

hil Elküldve: 2019-08-21 19:24 Csomagtérajtó nem nyílik

Sky írta: Sziasztok!
Csomagtartó ajtó nyitási gondom van.
A rendszámtábla felett van az a kapcsoló/gumilemez, amivel kézzel lehet nyitni a cs. ajtót, nem működik. Pár éve kezdett „szarakodni” aztán mindig magától megjavult.
Használat: nálam az „alapeset”van, tehát a kulcs központi nyitógombbal kinyitom a kocsit és a kocsi nyitott állapotában kézzel a rendszám feletti kapcsolóval nyitom ki a cs.ajtót. Eddig így volt. Ha a kocsi a kulcs központi záró gombbal be van zárva, akkor a cs.ajtó kézzel nem nyitható.
- a kulcson a távszabályozón minden gomb jól működik, a csom. ajtó nyitás is (most így nyitom a cs.ajtót)
- a csom. ajtón lévő kulcsnyílásba kulcsot dugva mechanikusan szintén nyitható a csom.ajtó.
- a műszerfalon semmilyen (rossz) jelzés nincs
Gondoltam, hogy a rendszámtábla feletti gumilemez mögött a mikrokapcsoló hibásodott meg, de úgy tűnik nem az a baj. Ugyanis, azt kiszereltem, megvizsgáltam, jól működik, az érintkezőket nagyon finom csiszolópapírral megcsiszoltam megtisztogattam. Az érintkezőket csavarhúzóval összezárva, kinyitva, összezárva … sem működött, ill. néha igen (?) A szerelés közben aztán megint jó lett (hogy mitől azt nem tudom!!!), összeraktam, kész , jó párszor próbáltam, nyitott, ok. Állt a kocsi 2 hetet, aztán megint nem tudtam kézzel kinyitni. Azóta egyszer sem .
A rendszámtábla világítást ellenőriztem. A bal oldali ki volt égve, kicseréltem az izzót újat tettem be. A jobb oldali jó volt, ennek ellenére ezt is kicseréltem, újat tettem ide is. Mindkettőnél az érintkező felületek alapos tisztítása, izzó sokszor mozgatása (körbeforgatás). Rendszámtábla világítás jó. >>> cs.ajtó nyitás változatlan, nem működik kézzel.
Szerintetek, mi lehet a gond? és hogy lehet orvosolni? Szeretném, ha továbbra is kézzel lehetne nyitni a cs. ajtót.
Köszi a segítséget. Sky

Szia,
amennyiben kulccsal nyitod a csomiajtót, a kulcs is egy mikrokapcsolót nyom meg, pont úgy, mint amikor a rendszám fölötti kapcsolóval nyitod. Nagy valószínűséggel a csomitér étvezető kábelkötegben (jobb oldalon a gumi harmonikában)meg van szakadva egy vagy akár több vezeték is, esetleg a szigetelésük van ledörzsölődve. A sok nyitogatástól ez történik. Azt a kábel köteget lenne érdemes megnézni, a csere eléggé macerás, bontott kábel kötegben ne is gondolkodj.
Bye: hil

Sky Elküldve: 2019-08-21 18:30 Csomagtérajtó nem nyílik

Sziasztok!
Csomagtartó ajtó nyitási gondom van.
A rendszámtábla felett van az a kapcsoló/gumilemez, amivel kézzel lehet nyitni a cs. ajtót, nem működik. Pár éve kezdett „szarakodni” aztán mindig magától megjavult.
Használat: nálam az „alapeset”van, tehát a kulcs központi nyitógombbal kinyitom a kocsit és a kocsi nyitott állapotában kézzel a rendszám feletti kapcsolóval nyitom ki a cs.ajtót. Eddig így volt. Ha a kocsi a kulcs központi záró gombbal be van zárva, akkor a cs.ajtó kézzel nem nyitható.
- a kulcson a távszabályozón minden gomb jól működik, a csom. ajtó nyitás is (most így nyitom a cs.ajtót)
- a csom. ajtón lévő kulcsnyílásba kulcsot dugva mechanikusan szintén nyitható a csom.ajtó.
- a műszerfalon semmilyen (rossz) jelzés nincs
Gondoltam, hogy a rendszámtábla feletti gumilemez mögött a mikrokapcsoló hibásodott meg, de úgy tűnik nem az a baj. Ugyanis, azt kiszereltem, megvizsgáltam, jól működik, az érintkezőket nagyon finom csiszolópapírral megcsiszoltam megtisztogattam. Az érintkezőket csavarhúzóval összezárva, kinyitva, összezárva … sem működött, ill. néha igen (?) A szerelés közben aztán megint jó lett (hogy mitől azt nem tudom!!!), összeraktam, kész , jó párszor próbáltam, nyitott, ok. Állt a kocsi 2 hetet, aztán megint nem tudtam kézzel kinyitni. Azóta egyszer sem .
A rendszámtábla világítást ellenőriztem. A bal oldali ki volt égve, kicseréltem az izzót újat tettem be. A jobb oldali jó volt, ennek ellenére ezt is kicseréltem, újat tettem ide is. Mindkettőnél az érintkező felületek alapos tisztítása, izzó sokszor mozgatása (körbeforgatás). Rendszámtábla világítás jó. >>> cs.ajtó nyitás változatlan, nem működik kézzel.
Szerintetek, mi lehet a gond? és hogy lehet orvosolni? Szeretném, ha továbbra is kézzel lehetne nyitni a cs. ajtót.
Köszi a segítséget. Sky

Hegzsa Elküldve: 2019-08-06 14:53 Mi lehet a baj?_

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Hegzsa írta:
Hegzsa írta:
YELLOW írta:
Hegzsa írta: Sziasztok!

Olyan problémám van az autómmal (318i), hogy teljesen rendszertelenül gondol egyet és mintha 1 kattanásig behúznád a kéziféket, befog az összes fék. Félreállok vele 10-15 percre és újra normális. Féktárcsák/betétek elől újak, hátul dettó.
Műszerfalon egyik visszajelző se villan ki.

Ha valakinek van valami ötlete vagy esetleg futott bele ilyesmibe, kérem segítsen! :D

Válaszokat előre is köszönöm!:iszunkra:


hogy az új betétek bele lettek rakva, a fékfolyadék szint meg lett nézve?
sokan esnek abba a hibába, hogy kopottak a betétek, tehát a munkahengerek kint vannak, ugye ettől az fékolajszint lentebb megy. rátöltenek, hogy MAX-on legyen. majd cserélik a betéteket, és ahogy visszanyomódik a munkahenger az új betét miatt, úgy a fékolajat felnyomja. a tartályban nyomás lesz a többlet anyag miatt, lehet ez szórakozik. ilyenkor ezért illik fékfolyadékot is cserélni, de minimum a szintet beállítani, légteleníteni egyet.


A szerelő állítása szerint nézték a fékolaj szintet amikor visszanyomták a munkahengereket és kellet is belőle leszívni.
Ma visszaviszem, és a fékfolyadék cserét illetve a légtelenítést megcsináltatom, remélem ezek után már jó lesz.


Helló

Fékolaj cserélve illetve a légtelenítés is.
Jó volt a tipp mert tényleg volt levegő a rendszerben.
A másik probléma az, hogy ritkán a kormány fogja magát és elkezd rázni egészen ijesztő mértékben, leállok az autóval 5 perc és újra tökéletes. Ilyennel találkozott már itt valaki?

Köszönöm!

Szia,
nekem is volt ilyen, a fék munkahenger meg volt szorulva. Nálad visszanyomták dugattyút a a rozsdával együtt, ez lehet az ok.(kormány rázkódás)
Bye: hil



itt a levegősödés lehetett a gond. ahogy melegedett a rendszer, úgy nőtt a nyomás benne, s befogott. majd megállt, meghűlt és újra jó.

A kormány rázáshoz írtam




Sziasztok!

A légtelenítés óta mentem egy viszonylag nagy kanyart az országban az autóval.
A fékkel továbbra sincs semmi probléma, nem fog be. :kiraly:
Viszont a véletlenszerű kormányrázás továbbra is előjön. Megállok az autóval 1 perc és újra tökéletes. Ha valakinek van valami ötlete, hogy mit nézessek meg ne fogja vissza magát :D

Válaszokat előre is köszönöm!


YELLOW Elküldve: 2019-08-03 16:16 elektromos ablakemelõ_

notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta:
notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!
Lett egy olyan problémám, hogy az ablakok (csak az elsők, coupe-ról van szó) csak lefelé működnek automatikusan, felfelé viszont csak a kapcsoló második - ami normál esetben automatikusan teljesen felhúzza az ablakot - fokozata működik, és az is csak manuális módban, azaz folyamatosan tartani kell. Kulcsos lehúzás működik, kulcsos felhúzás nem. Ajtó kinyitásakor automatikusan lecsúsznak kicsit az ablakok, záráskor vissza fel, ez rendben működik.
A háttere a problémának, hogy a jobb ajtónál a légzsák csatlakozója úgy lett széthúzva, hogy akksisaru nem volt levéve és kigyulladt a műszerfalon a légzsáklámpa. Ezt követően az ablakokat csak részben sikerült inicializálni.
Próbáltam - gép nélkül - törölni az ablakok inicializációját, majd újratanítani őket, de nem jártam sikerrel. Nem gyári szoftver (talán Delphi?) rá lett dugva az autóra, azzal törölve lett az a hibakód, ami a légzsáklámpát okozta, de a fenti probléma megmaradt. Ez a szoftver folyamatos 'becsípődésgátló' hibát jelzett mindkét ablaknál.
Utánaolvastam a jelenségnek és azt találtam, hogy az ablakok inicializációját gátolja, ha az autó 'toll-mode'-ban (vontató módban?) van, vagy gond van az 'anti trap circuit'-tel (ez talán a becsípődésgátló funkcióhoz kapcsolódik, olvastam olyan esetet, ahol ennek a csatlakozóját nem dugták vissza és ez okozta a gondot).

Ezek alapján én 2 dologra tudok gondolni:
1. a légzsákszéthúzós dolog miatt beíródott egy olyan hibakód/állapot a szoftverbe, amit csak gyári szoftverrel lehet kiütni
2. mivel eléggé szét volt kapva az autó (kapott egy telifényt), ezért el tudom képzelni, hogy mindkét oldalon nem lett visszadugva a becsípődésgátló csatlakozója és ez okozza a hibát.

Ti mit gondoltok erről? Ki lehet zárni valamelyik esetet?


én is ezt gondolom, hogy gyárival kellene rámenni. és biztos, hogy a becsípődésgátló miatt nem lehet inicializálni.
de becsípődésgátlót próbáld ki. rakj oda valamit, aztán kézzel húzzad az ablakot 2-es fokozatban. elvileg ha működik, akkor akkor is megindul vissza le. ha nem indul vissza le, vagy nem áll meg, akkor valószínű nem dugták vissza.
ajtó nyitás/zárás esetén lévő le/fel mozgásnak nincs köze ehhez, az ettől független.


Köszi az ötletet, ma megnéztem és simán le akarta vágni a karomat, amikor felfelé húzás közben vissza akartam tartani. Ez akkor elvileg a második eset lesz. Kiderülni csak hónap vége felé fog, majd megírom, mi lett.


ha az üveget tartod vissza az kevés. ahova bezáródik az üveg ott is érzékel. azért mondtam, hogy valami vastagabb, esetleg polifoam szivaccsal próbálkozz.


Polifoam-teszt is megvolt, marad a második eset.


Tudtok ajánlani valakit Budapesten (esetleg Miskolcon olyat, aki hétvégén megcsinálná), akinek van gyári szoftvere és sejti, hogyan lehet a becsípődésgátlót programozni?


de ha előtte működött a felhúzás, akkor ott csatlakozó van szétcsúszva, vagy a becsípődésgátló megsérült. magától nem programozódik ki. mondjuk nem tudom a delphi progival vagy mivel mit ügyködtetek, de előfordulhat, hogy lett egy car-key memory nullázás, aztán elfelejtette az automata kulcsról történő ablakfelhúzást.
de mivel konkrétan beírja a becsípődésgátlót hibának, így ott valami kontakt probléma van, nem programozási.


Én is így logikáztam. De elvittem egy ismertebb, BMW-kkel foglalkozó műhelybe, levették az ajtókárpitot, megnézték, azt mondták, minden össze van dugva. Mondjuk azt is mondták, ezekben a kocsikban nincs külön csatija a becsípődésgátlónak. De ezzel együtt csak észrevették volna, ha valami nincs a helyén. Próbálták szoftverrel megnézni, de nem találták meg, mit kéne beállítani, mondjuk az indulás utáni automatikus ajtólezárást azért sikerül kiiktatniuk...
Még arra gondoltam, esetleg azzal függhet össze a dolog, hogy volt egy kisebb karambolom, amiben a jobb első ajtó is sérült, talán akkor lőtte át magát az autó valamilyen másik üzemmódba?
Eredetileg tuti nem gyári szoftverrel nézték, szóval kéne most valaki, akinek gyárija van és ért is hozzá. Gondolom, nem mindennap szoktak becsípődésgátló-beállításokat programozni... Ne már, hogy itt a fórumon senki nem tud valakit ajánlani...


nem tudok olyanról, hogy át áll valamilyen üzemmódban. nem tudom a sérülés milyen, volt, kellett-e ajtót cserélni, vagy a belső részen valamit. haver is úgy járt, hogy kombiban a bal hátsó ajtón nem húzta az ablakot.. dobta is hibának. mert fel volt programozva, de mint kiderült a hátsó ajtó nem a sajátja, és valószínűleg nem is volt benne, mert valami után gyártott dolgokról volt szó. de mondom, olyan nincs, hogy biztonsági dolog kiprogramozódik. ha korábban jó volt, és most nem jó.... akkor ott az eszközzel van a baj. és mivel dobja hibának, ezért a rendszer várja, tehát be van programozva, hogy keresse az eszközt. vagy egyszerűen tönkre ment a becsípődés gátló, vagy valami kontakt hiba van. ha az ember megtalálja melyik a vezetéke, akkor ellenállást mérve majd nyomkodva a becsípődásgátlót, akkor változó értékeket kellene mérni. ha változik, akkor működik, ha nem, akkor elszakadt. de ha így működne, akkor lehet még máshol a hiba a vezetékben, ami az ajtó és a GM között van.