Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


gulyi Elküldve: 2017-08-19 23:47 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!
nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.

Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?

attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

Ez így igaz.
Hát most azt csinálom, hogy visszateszem a gumi szőnyeget,/mert kivettem,hogy száradjon/ úgy is esős napok jönnek és meglátom attól ázik-e. Majd megpróbálom klímával is használom egy pár napot. Amelyiknél vizes lesz a szőnyeg az lesz a bibi :kiraly:
Nyisd ki egyesével az ajtókat.És locsold így az ablakokat egy slaggal.Ha elkezd folyni az ajtókárpit mögül a víz,akkor a párazáró a baja,ami az
ajtókban van.A link neve

a pedálok előtt a szőnyegen van egy kb 25*25-ös műanyag védő lap, az volt párás

Nézd meg az ajtókat ezzel a módszerrel.Aztán ellenőrizd a pollenszűrőházat is.A 2 kis lefolyó nincs e eldugulva.Ha nem itt ázik,akkor lehet tényleg a klíma kondenzcsöve.
Én leszedetném a kipufogót,meg a váltót,és kiszivatnám a csövet vizes porszívóval.Vagy sűrített levegővel megnyomatnám.Pontosan nem tudom a helyét ennek,azt olvastam,hogy a váltó felett van a cső.Gondolom ki kell kapni valamennyire a váltót,hogy hozzá lehessen rendesen férni.De ez kisebb meló,mint az egész fűtésboxot kiszedni,és műszerfalat bontani.Annyit tudok még tanácsolni,hogy a pollenszűrőt cseréld időben,és tartsd tisztán a pollenszűrő házat is.Akkor nem nagyon lesz többet ilyen cső eldugulás,ha ez a baj egyáltalán.




a kérdésemkor bemásoltam egy képet,hogy hol a cső /igaz elég szar képet rakott be/, valóban a váltó fölött jön ki, de már én is kotortam,szívattam fújtam stb. Megpróbálom még a villanyszereléshez használt vezeték behúzóval meg kotorni

Bitu79 Elküldve: 2017-08-19 22:41 Fûtés - Klíma

gulyi írta:
Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!
nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.

Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?

attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

Ez így igaz.
Hát most azt csinálom, hogy visszateszem a gumi szőnyeget,/mert kivettem,hogy száradjon/ úgy is esős napok jönnek és meglátom attól ázik-e. Majd megpróbálom klímával is használom egy pár napot. Amelyiknél vizes lesz a szőnyeg az lesz a bibi :kiraly:
Nyisd ki egyesével az ajtókat.És locsold így az ablakokat egy slaggal.Ha elkezd folyni az ajtókárpit mögül a víz,akkor a párazáró a baja,ami az
ajtókban van.A link neve

a pedálok előtt a szőnyegen van egy kb 25*25-ös műanyag védő lap, az volt párás

Nézd meg az ajtókat ezzel a módszerrel.Aztán ellenőrizd a pollenszűrőházat is.A 2 kis lefolyó nincs e eldugulva.Ha nem itt ázik,akkor lehet tényleg a klíma kondenzcsöve.
Én leszedetném a kipufogót,meg a váltót,és kiszivatnám a csövet vizes porszívóval.Vagy sűrített levegővel megnyomatnám.Pontosan nem tudom a helyét ennek,azt olvastam,hogy a váltó felett van a cső.Gondolom ki kell kapni valamennyire a váltót,hogy hozzá lehessen rendesen férni.De ez kisebb meló,mint az egész fűtésboxot kiszedni,és műszerfalat bontani.Annyit tudok még tanácsolni,hogy a pollenszűrőt cseréld időben,és tartsd tisztán a pollenszűrő házat is.Akkor nem nagyon lesz többet ilyen cső eldugulás,ha ez a baj egyáltalán.



John Elküldve: 2017-08-10 21:32 Olvasólámpás belsõ világítás

Tano írta:
John írta: Igazad volt,ki jött,és valaki papírdarabbal előttem ki ékelte mert ha megmozgatom a fekete stekkert a búra tövében akkor elől is világít de a kis ledek egyik sem,viszont mintha el lennének csípve gyári áthidaló forrasztások ahol be jelöltem kis fekete csíkokkal ott el vannak vágva! Lehet a hülye picsának bántotta a szemét a két piros led és össze kókányoltatta???? Ha tehetném úgy elküldeném melegebb éghajlatra..... Összeforrasszam őket nem lesz baj belőle? :)


Elég homályos a kép, de ha jól látom akkor te pont rövidre akarod zárni. Az nem lenne jó, ez az izzó dolga lesz.:D A ledeket mérd ki, lehet hogy tényleg halottak, a csatlakozónál meg kontakthiba lesz ha megmozgatva világít.
Annyi változás van ahol kis fekete csíkokkal jelöltem a szakadásokat elvileg helyre hoztam most viszont ha rá dugom a stekkert a búrára akkor a műszerfalam meg a középkonzol vakítva világít mint Kittnek,ez jó vagy sem? :D

YELLOW Elküldve: 2017-08-07 19:56 Hibakód

bricktopm írta: Áhá, köszönöm.
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...


kérdés, hogy műszerfalteszt esetén világít-e? mert ha akkor sem, akkor le van takarva, ki van forrasztva a LED, esetleg át van programozva a műszeregység.
az sem mindegy milyen motorról beszélünk. milyen a rendszer, stb. lehet nem is jelez minden hibánál. én egyébként úgy tudtam korábban, hogy az FL előtti dízeleknél nem jelzett gyújtásnál a check engine lámpa.

YELLOW Elküldve: 2017-08-07 05:36 Hibakód

bricktopm írta:
YELLOW írta:
Doxa320d írta: Sziasztok.

A hónap végén lejár a műszakim,így viszem nemsokára vizsgára a gépet. E90320d
Az ülésfoglaltságjelzöm és légzsákos piktogramm folyamatosan ég. Így átfog menni,vagy bukik? Kilehet valahogy iktatni?
Köszi.


bukta, de már egyszer írtam neked is szerintem. gyújtáskor világítania kell, majd ki kell aludni, tehát a leragasztás megoldás nem működik. (bár lehet valahol igen, nem foglalkoznak vele)
diaggal vagy ki kell kapcsolni a figyelést, vagy valami bypass modul kell.



Ez egy roppant érdekes dolog, ugyanis nekem soha nem világít a motor lámpám, pedig nincs leragasztva és amúgy óracsoport tesztnél meg világít. Akkor megbuktatják? Vagy ez csak a légzsákokra vonatkozik amit írtál?


légzsákra írtam. hivatalosan nekem ezt mondták. bár idén csak egy képet csináltak a műszerfalról, járó motornál, hogy nem világít semmi. 2 éve, így is úgy is.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 15:51 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Ha nem látod a kondenzvizet csöpögni,akkor el van dugulva a cső.Ha csöpög mikor klímázol,akkor minden okés vele.


ez sem igaz! ha meleg a váltó, akkor elpárolog, ahogy lecseppen. és nem is mindig keletkezik annyi kondenzvíz. nekem sosem látszik alatta tócsa, de nincs eldugulva, endoszkóppal benéztem.


Én mikor sokat mentem,akkor is láttam tócsát az autó alatt. :) Szinte mindig csöpög,ha klímázok.Mindent nem párologtat el a kipufogó hője. A nedvesség az elpárologtatóra kell hogy lecsapódjon,onnan meg le kell folynia a lefolyón az útra.Számomra ezért furcsa az a műszerfal szellőzőrostély párásodása.Ott valami nem kerek szerintem.Én volt,mikor megpucoltam az ülést mikroszálassal,és enyhén nedves volt a kárpit ezután.Siettem,és bekapcsoltam a klímát,és pikk-pakk leszárította...

John Elküldve: 2017-08-04 00:39 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Oké, jól eltűntem, bocsi (költözés-felújítás munka mellett).
Szóval, igen az kimaradt. Szereztem egy kábelt és egy régi netbookra felhegesztettem egy DIS v44-et. Nem volt egyszerű mire minden klappolt, de meglett, működik. Reseteltem a légtömegmérő adaptációját benne, de mint szarnak a pofon.
+ közben észrevettem egy másik tünetet is: fékezéskor üresben felfelé megy a fogyasztásmérő mielőtt megáll az autó. Mindegy, hogy kinyomom-e a kuplungot vagy sem.

Lassan fel kell tennem a kérdést, hogy ki tud fővárosunkban ajánlani egy olyan BMW-s szereleőt, aki megkeresi hogy mi a baj, nem csak úgy cserélgetne mindent...:?


az normális ha üresben és kinyomott kuplungnál megy fel a fogyi mutató egy bizonyos szintig, 8 liter felé nem kéne. hiszen ha üresben gurulsz, akkor a motor alapjáraton jár, amihez még jön egy sebesség, ami miatt mutat.
motorfékkel nullán kell állnia, ahogy megszűnik a motorfék, úgy elkezd emelkedni. ha párás a levegő, akkor néha, évente 2-3x csinál olyat, hogy motorfék, majd mire megszűnik és kinyomom a kuplongot akkor kicsit elkezd felmenni.
(Adaptáció törléskor hány km-után szabad leállítani a mocit?)

John Elküldve: 2017-08-02 21:16 Katalizátor

BarG írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,katalizátort ha kiherélném az igaz hogy olyankor "katalizátor mentes progit kell telepíteni,vagy nem kell fossni?"(nem tuning miatt hanem hogy városi kocsi volt 10 évig és szerintem tele van lerakódással)M43b16


Tedd meg,és mondj búcsút utána a műszakinak...Ha baja van a katalizátornak,akkor jelzi az autó.


honnan tudod, hogy az ő autója alól való? lehet eladta az autót és ez megmaradt.
de a kérdésre válaszolva, lehet egyszerűbb lenne rákeresni a neten, racing-bazár, duen, és hasonló oldalakon az árak ügyében.
Most olvasom,ki adta el az autót és maradt meg a kat-belőle? Biztos hogy én el nem adom egy jó darabig,egyébként a kérdésem lényege az lett volna hogy ha ki herélem a kat-ot igaz hogy olyankor kell olyan progi hozzá ami kat-mentes,vagy csak herélni és a szondáknak mind1? :P :)



Ha kiveszed a katalizátort,azt a computer szerintem érzékeli,és világítani fog a műszerfalad,mint a karácsonyfa. :D Meg katalizátor nélkül magas lesz a károsanyag kibocsátás,és nem fogják átengedni műszakin.Ha uj kell,akkor sztem lehet hozzá kapni univerzálisat is,ami sokkal olcsóbb,mint az eredeti.

Esetleg veszel bontóba működő eredetit olcsóért :)



Az univerzálisból melyik gyártó amit ajánlasz vagy mind1? De ha bontóból vennék akkor az is lutri mert úgy tudom a kat élettartama 100.000 km vagy mennyi? :)



Kutya fülét 100 000 km az élettartama.Ennek a háromszorosa is lehet akár,vagy több.De ne heréld ki,mert világítani fog a műszerfalad.Autósboltokban(Bárdi,Unix) is tudnak ebben segíteni.A lambda szondák szoktak inkább elromlani,de azok is több százezer kiló méter alatt.Egy jó kipufogó szervízben biztos segítenek.Én biztos,hogy bontottat vennék,ha az enyém elromlana.

Rendben de én mint hozzá nemértő honnan látok bele a bontott kat-belsejébe? Vagy mi a trükk mit kell nézni rajta :)



Garanciát kell kérni rá, hogyha 3 napon belül visszaviszed, akkor visszaadják a teljes vételárat.
A 3 nap elég rá, hogy felszereltesd és megmérjék műszeresen az emissziót. Ha rendben van, akkor jó, megtartod, ha nem jók a mérési eredmények, akkor visszaadod. Így is buksz néhány szerelési költséget és a mérés díját.
Köszönöm :)

Bitu79 Elküldve: 2017-08-02 20:28 légzsák lámpa világít

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
dbencsik1986 írta:
Doxa320d írta:
dbencsik1986 írta: Sziasztok!
Sajnos nekem is előjött a probléma egy E90-ben, azaz világít a légzsák és a biztonsági öv lámpa is. Egy olajcsere során a szervíz törölte de pár óra múlva újra előjött. Megnéztem egy OBD olvasóval, de semmi hibaüzenetet nem talál, azonban a hibajelző lámpák világítanak. Van valakinek ilyen tapasztalata?
Előre is köszönöm a segítséget.


Szia!

Nekem is ugyanez volt a gondom k.b 2 hónapja.

Az anyós ülésnél tönkre ment az ülésfoglaltság érzékelőd.

1. Veszel egy ülésfoglaltság érzékelőt és megcsinálod,vagy csináltatod. 50-60.000Ft max.
2. Veszel egy emulátort és rádugod! 2 perc. Mind a két lámpa elalszik. Viszont! Az anyósoldalon minden esetben kifog nyílni a légzsák! Tehát ha ütközöl,akkor pukkan anélkül is,ha nem is ül ott senki. 20-25.000Ft

3. Kiprogramoztatod belőle a figyelést. k.b 15-20.000FT


Szia!

Köszönöm szépen a tippet!
Mielőtt belevégtam azonban sikerült kiolvastatni a hibakódot egy jobb műszerrel:
Egyetlen hibát talált: 93B5 - Övfeszítő gyújtókör2. sor balra - Hibás
Ha jól gondolom akkor ez a pirotechnikai övfeszítő lesz. Létezik erre is emulátor? Van valakinek erre tapasztalata? Esetleg ennek is ki lehet kapcsolni a fegyelését?

Előre is köszi a válaszokat!


ez is típushiba, amiért szintén az ülés alatti csatlakozó a felelős. több külföldi fórumon is írják.
én nem játszanék emulátorral sehol.
az övfeszítőt érdemes komolyan venni. még az ülésfoglaltság jelző hagyján, max kiprogramozom belőle, oszt nyílik mindig, baj nem lehet. de emulátort ott sem használnék.
amúgy nem tudom arra létezik-e.


:/ Szerintem sem érdemes emulátorokkal szórakozni.Ha az ülésfoglaltság érzékelő kikapcsolás miatt mindig nyílik a légzsák szerintem az is baj,mert törik a műszerfal feleslegesen,illetve lehet lufit is venni potyára még akkor is,ha nem kellett volna nyílnia neki...


De mást nagyon mondjuk nem lehet vele,mert cseréhez szét kell szedni az ülést,ami kárpitos munka...
Az övfeszítő az viszont tényleg életveszélyes lehet,ha rossz.De azt lehet cserélni.Próbáld meg jól megmozgatni a kábeleket,lehet valami kontakthiba csak az övfeszítő kábelénél...Átmozgatás után töröljétek a hibát,és nézzétek meg,hogy ugyanúgy visszaírja e.

Yellow amúgy erről is csinált videót,íme:

https://www.youtube.com/watch?v=UQR8R5oGI4w


Bitu79 Elküldve: 2017-08-02 19:56 légzsák lámpa világít

YELLOW írta:
dbencsik1986 írta:
Doxa320d írta:
dbencsik1986 írta: Sziasztok!
Sajnos nekem is előjött a probléma egy E90-ben, azaz világít a légzsák és a biztonsági öv lámpa is. Egy olajcsere során a szervíz törölte de pár óra múlva újra előjött. Megnéztem egy OBD olvasóval, de semmi hibaüzenetet nem talál, azonban a hibajelző lámpák világítanak. Van valakinek ilyen tapasztalata?
Előre is köszönöm a segítséget.


Szia!

Nekem is ugyanez volt a gondom k.b 2 hónapja.

Az anyós ülésnél tönkre ment az ülésfoglaltság érzékelőd.

1. Veszel egy ülésfoglaltság érzékelőt és megcsinálod,vagy csináltatod. 50-60.000Ft max.
2. Veszel egy emulátort és rádugod! 2 perc. Mind a két lámpa elalszik. Viszont! Az anyósoldalon minden esetben kifog nyílni a légzsák! Tehát ha ütközöl,akkor pukkan anélkül is,ha nem is ül ott senki. 20-25.000Ft

3. Kiprogramoztatod belőle a figyelést. k.b 15-20.000FT


Szia!

Köszönöm szépen a tippet!
Mielőtt belevégtam azonban sikerült kiolvastatni a hibakódot egy jobb műszerrel:
Egyetlen hibát talált: 93B5 - Övfeszítő gyújtókör2. sor balra - Hibás
Ha jól gondolom akkor ez a pirotechnikai övfeszítő lesz. Létezik erre is emulátor? Van valakinek erre tapasztalata? Esetleg ennek is ki lehet kapcsolni a fegyelését?

Előre is köszi a válaszokat!


ez is típushiba, amiért szintén az ülés alatti csatlakozó a felelős. több külföldi fórumon is írják.
én nem játszanék emulátorral sehol.
az övfeszítőt érdemes komolyan venni. még az ülésfoglaltság jelző hagyján, max kiprogramozom belőle, oszt nyílik mindig, baj nem lehet. de emulátort ott sem használnék.
amúgy nem tudom arra létezik-e.


:/ Szerintem sem érdemes emulátorokkal szórakozni.Ha az ülésfoglaltság érzékelő kikapcsolás miatt mindig nyílik a légzsák szerintem az is baj,mert törik a műszerfal feleslegesen,illetve lehet lufit is venni potyára még akkor is,ha nem kellett volna nyílnia neki...