Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


YELLOW Elküldve: 2016-12-04 08:35 Műszerfal kijelzés

Jonerto írta: Sajnos még mindíg küzdök a műszerfal problémával,már a másodikat rakom bele denem müködik a megvilágítása.Valószinűleg nem kapja meg az áramot.Van esetleg külön biztije ennek,vagy mi lehet az oka.


biztiket átnézted?
9, 10, 34, 43 ezeket nézd meg azért.

Jonerto Elküldve: 2016-12-03 19:35 Műszerfal kijelzés

Sajnos még mindíg küzdök a műszerfal problémával,már a másodikat rakom bele denem müködik a megvilágítása.Valószinűleg nem kapja meg az áramot.Van esetleg külön biztije ennek,vagy mi lehet az oka.

Jonerto Elküldve: 2016-12-01 20:24 Műszerfal kijelzés

Üdv.
Tudja esetleg valaki,hogy hogyan lehet az e46 benzines műszerfalat diesel-re átalakítani?
Állítólag 10 perces művelet

borbelyi Elküldve: 2016-11-29 18:20 Mi lehet a baj?

cheeka írta:
Pitykoo írta:
cheeka írta: Hello,
Akadt egy kis gondom, napi használat közben megadta magát a kocsim (e46, 320d, 136LE, 2000évj.). Nem önindítóz. Levettem az akkut, semmi változás. A kulcs néhány hete változóan nyitva a távközponti zárat (csak néha működik a zárás, az is csak erős, hosszas nyomásra). Van egy tartalék kulcs, de azzal sem indítóz (talán régen az indította, de nem működött a távközponti, azért nem használtam).
Valami ötlet, vagy tipp?
Másik kulcs programozása segíthet? Esetleg a kulcs szétszedése?
Jó lenne legalább 1x beindulna, hogy ne kelljen trélerezni, helyben nincs elektromos szerelő.


De mikor indítózol akkor hallasz kattogó hangot a motortérből?!


Nem, nem teker az önindító, nem változik a műszerfalon semmi, nem történik semmi. Az akku biztosan jó.
Most próbáltam, beindult a régi kulccsal!! Mi lehet a baj??



Nekem van egy tartalék kulcsom, majdnem roncs akkuval, az autót nyitotta,de nem indít. Várom a csere akkumulátort (kiforrasztottam a régit, próbáltam profi töltővel, de 2 cellás /7,2 V-os/ akksiként érzékelte, ezért gondolom, hogy roncs). Ha az EOBD Bt. hajlandó küldeni az újat meglátom, hogy jó-e!

jencispy Elküldve: 2016-11-27 09:34 RDC guminyomás érzékelõ

YELLOW írta:
jencispy írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Ma felprogramoztam az RPA-t, lantika leírása alapján (köszi).
Úgy tűnik működik, INPA-ban tudom reset-elni, druckschwelle gelernt státuszok is jók.
Csak annyi a gondom, hogy a műszerfalon a visszajelzés sárgán világít folyamatosan.

Nem kellene annak elaludnia?

Köszi


Megoldottam:
A CAN_RDC aktiv -ra kellett állítani, azért világított nekem az RDC sárgán.
Átírás után sárgán villogott, reset-elni kellett és működik is.

Úgy látom, hogy nem kell a $251-et hozzáadni a felszereltséghez, elég csak ezeket átírni NCS-Expert-el:
MK60:
REIFENDRUCKWARNSYSTEM nicht_aktiv --> aktiv 
KMB:
AKUSTIK_RDKS nicht_aktiv --> aktiv
RDKS nicht_aktiv --> aktiv
CAN_RDC nicht_aktiv --> aktiv


bár már elmagyarázták, hoyg azért kell az extra listához a kódokat hozzáadni,, mármint a vezérlőkhöz, hogy az adott aktivált funkció jól működjön.
akkor azt sem értem, ha hozzá van adva, akkor azt sosem felejti el?

Te azt írtad, hogy lantika módszere alapjén csináltad, tehát hozzá adtad az extralistához, az adott vezérlőknél. szerintem neked ez benne is maradt. ezért gondolhatod úgy, hogy nem kell hozzáadni.
vagy már akkor nem értem. ezeket a vezérlőben attól függetlenül hozzá kell adni, mármint aktívra állítani. gondolom a $251 egy olyan kódot generál, amiből a vezérlők azonosítják azt a funkciót, amit kell.


Nem tudom,
A lényeg, hogy működik.
A következő project a 4.5 világítás modul beszerzése lesz.

YELLOW Elküldve: 2016-11-26 20:30 RDC guminyomás érzékelõ

jencispy írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Ma felprogramoztam az RPA-t, lantika leírása alapján (köszi).
Úgy tűnik működik, INPA-ban tudom reset-elni, druckschwelle gelernt státuszok is jók.
Csak annyi a gondom, hogy a műszerfalon a visszajelzés sárgán világít folyamatosan.

Nem kellene annak elaludnia?

Köszi


Megoldottam:
A CAN_RDC aktiv -ra kellett állítani, azért világított nekem az RDC sárgán.
Átírás után sárgán villogott, reset-elni kellett és működik is.

Úgy látom, hogy nem kell a $251-et hozzáadni a felszereltséghez, elég csak ezeket átírni NCS-Expert-el:
MK60:
REIFENDRUCKWARNSYSTEM nicht_aktiv --> aktiv 
KMB:
AKUSTIK_RDKS nicht_aktiv --> aktiv
RDKS nicht_aktiv --> aktiv
CAN_RDC nicht_aktiv --> aktiv


bár már elmagyarázták, hoyg azért kell az extra listához a kódokat hozzáadni,, mármint a vezérlőkhöz, hogy az adott aktivált funkció jól működjön.
akkor azt sem értem, ha hozzá van adva, akkor azt sosem felejti el?

Te azt írtad, hogy lantika módszere alapjén csináltad, tehát hozzá adtad az extralistához, az adott vezérlőknél. szerintem neked ez benne is maradt. ezért gondolhatod úgy, hogy nem kell hozzáadni.
vagy már akkor nem értem. ezeket a vezérlőben attól függetlenül hozzá kell adni, mármint aktívra állítani. gondolom a $251 egy olyan kódot generál, amiből a vezérlők azonosítják azt a funkciót, amit kell.

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 13:24 Fûtõventillátor

BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja. :wink:

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni ;)


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni :D
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi :)


fúúú, na ez nem az én napom...
tök komolyan mondom úgy emlékszem elolvastam a kommented végig, mert így teszek mindig, de nem rémlett, hogy le volt írva, hogy lehúztad a sünit. pedig nem szerkesztetted.
szóval valami gond van a parancsnoki hídon nálam :D (kész ez a napom)
az egyesével való bizti kiszedés nem lenne rossz ötlet, de van olyan egység, amihez több bizti is tartozik. egy bizti kiosztás alapján meg kellene nézni, és lehet egyszerre kivenni ami hozzá tartozhat.
illetve a motortérben a bal oldalon (menetirány) a fekete dobozban is van bizti.
esetleg reléket is érdemes kiszedegetni, ott is egyesével és a kesztyűtartót leszedve a mögötte lévőket is.
esetleg lett utólag, nem rég valami beépítve?


semmi gond,mindenkinek van fárasztó napja :)
ezen agyaltam én is hogy lehet e olyan egység amihez több bizti tartozik,ezek szerint lehet :)
bizti kiosztás alatt mit értesz?vagy hol találok valami leírást ezekről,mert a német táblázat ott van a biztitábla alatt de abból nem tudom megfejteni melyik egységhez tartozik több biztosíték :D



pl itt egy táblázat. láthatod, hogy vannak sorok, amihez több szám is tartozik. azokat egyszerre veszed ki, és mérsz utána áramot.
viszont látható, hogy van olyan bizti, ami több sorhoz is tartozik, mint pl a 9-es.
ha a csoportos kiszedés után is van sok Amper, akkor előfordulhat, hogy ott lesz valami gond, amihez ugyanaz a bizti tartozik. pl megnézed mind a két egység működik-e kiszedés után. mondjuk a 9-est kiveszed, akkor megnézed megy-e a BC, működik-e a féklámpa, vagy a tempomat. nem ezzel lesz gond nyilván, csak szemléltetés képen írom.


itt egy "kicsit átfordítva" a táblázat:
5 Kürt
6 Sminktükör vil.
7 Monitor, Navi, Rádió, Telefon
9 BC, LKM, Féklámpa, Tempomat
10 Műszerfal
11 Légzsák, Utaslégzsák
12 Napfényroló
14 Immobilizer, Riasztó
15 Esőszenzor
24 PDC, Belső tükör sötétítés
25 Tükör + Spriccni fűtés
26 Garázsnyitás, Over Heat JP
27 Tolatólámpa
28 Ventilláció, Klíma
29 Motorvezérlés
30 Motorvezérlés, OBD
31 Külső tükör, Keréknyomás
32 LKM
33 ABS, ASC, DSC
34 Műszerfal
37 Ventilláció
38 Ködlámpa
39 Telefon
40 Sebváltó vil., DSC
41 Monitor, Navi, Rádió
43 Műszerfal, Óra, OBD II
44 Utánfutó csatlakozás
46 Tetőmozgatás
47 Szivargyújtó, Csatlakozó
48 Ablakemelés elöl
49 Ablakemelés elöl, Belső vil., Riasztó, Ablaktörlő, Központi zár
50 Ülésfűtés
51 Fényszórómosó
52 Belső/Kesztyűtartó vil., Kézilámpa, Ablaktörlő, Csomagtérzár
53 ABS, ASC, DSC
54 Üzemanyagpumpa
55 Kürt
56 ABS, ASC, DSC
57 Tükörfelhajtás
59 Ablaktörlő
60 Központi zár
61 DSC
62 Klíma vízszelep
63 Klíma
64 Kiegészítő fűtés
65 Vezető ülésállítás
67 Riasztó, Belső tükör sötétítés, Immobilizer
68 Hátsó ablakfűtés
69 Keréknyomás
70 Utasoldali ülésállítás
71 Ablakemelés hátul

jencispy Elküldve: 2016-11-21 09:28 RDC guminyomás érzékelõ

jencispy írta: Sziasztok!

Ma felprogramoztam az RPA-t, lantika leírása alapján (köszi).
Úgy tűnik működik, INPA-ban tudom reset-elni, druckschwelle gelernt státuszok is jók.
Csak annyi a gondom, hogy a műszerfalon a visszajelzés sárgán világít folyamatosan.

Nem kellene annak elaludnia?

Köszi


Megoldottam:
A CAN_RDC aktiv -ra kellett állítani, azért világított nekem az RDC sárgán.
Átírás után sárgán villogott, reset-elni kellett és működik is.

Úgy látom, hogy nem kell a $251-et hozzáadni a felszereltséghez, elég csak ezeket átírni NCS-Expert-el:
MK60:
REIFENDRUCKWARNSYSTEM nicht_aktiv --> aktiv 
KMB:
AKUSTIK_RDKS nicht_aktiv --> aktiv
RDKS nicht_aktiv --> aktiv
CAN_RDC nicht_aktiv --> aktiv


jencispy Elküldve: 2016-11-19 21:17 RDC guminyomás érzékelõ

Sziasztok!

Ma felprogramoztam az RPA-t, lantika leírása alapján (köszi).
Úgy tűnik működik, INPA-ban tudom reset-elni, druckschwelle gelernt státuszok is jók.
Csak annyi a gondom, hogy a műszerfalon a visszajelzés sárgán világít folyamatosan.

Nem kellene annak elaludnia?

Köszi

Sasi Elküldve: 2016-11-18 10:50 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Sasi írta: Sziasztok!
Előre is elnézést kérek ha rossz helyre írok! :oops:
Segítségeteket szeretném kérni vagy bármi jó ötletet jól jönne.
Maga a hiba jelenség :
Hideg indításkor az EML lámpa minden napos látványosság a műszerfalon és a sebesség korlátozás ( ilyenkor újra indítom várok 1-2 percet és minden okés ),de ezt csak addig csinálja amíg az üzemi hőfokot el nem éri a motor.
Voltam vele szervizben de most nem oda mentem ahova eddig is jártam (nem akarom megnevezni)
és a diagnosztika ezek lettek az új helyen:
2760 szekunder levegő befecskendező rendszer ( hengersor 1 )
2738 katalizátor ,hengersor 1
285E Variálható bütykös tengely vezérlés : elektronikus vezérlő egység belő hiba
2865 változtatható szelepvezérlés ,szükségfutás üzemmód teljesítménykorlátozás
27B8 kiegyenlítő nyomás szenzor ,valószínűsíthető hiba
Azt mondták hogy a vvt ecu csere ...ez csinálja a hibát katalizátornál is.
itthon ez 60ezer ,de ebayen csak 10-15ezer ( persze nem vihetek alkatrészt semelyik szervizbe se ) :nyelvcsova:
Felvettem a kapcsolatot a régi nagy szervizzel ahova jártam ,hogy mi véleményük ezekről a hibákról ,de persze azt mondták hogy majd ők megcsinálják a diagnosztikát mert ők jobban értenek hozzá. :vazze: ( ezt se értem ,hogy van két különböző diagnosztika???)
Nagyon sok kinti fórumokat olvastam ugyan ezzel a hibákkal és az ecu csere meg oldotta.
Az tiszta számomra ,hogy az ecu számának meg kell egyeznie a vásárolt ecu számával .
Csak az nem tiszta ,hogy ha egyezik az ecu száma akkor csak kiveszem a régit és feldugom a vásárolt ecu-t ????
Vagy programozni kell? vagy csak akkor kell programozni ha nem egyezik az ecu számok?? És láttam olyan ecu szettet ,hogy adnak hozzá kulcsot és zárat stb...ez csak akkor kell ha nem egyezik az ecu szám?? nem értem :porgosnevetos:


nem teljesen érthető. ECU alatt több minden érthető. külföldön, kb. minden olyan vezérlőt, ami elektromos, elektronikus, azt ECU-nak hívja.
a leírás alapján én azt gondolnám, hogy a Valvetronic vezérlő a rossz. ha azt cseréled, azzal szerintem semmi dolgod nincs. ha van akkor max adaptációtörlés és hasonlók. semmi extra.
viszont én gyanakodnék a Vanos-ra is. lehet nem ártana felújítani.
azért nem szeretik a szerelők a hozott alkatrészt, mert ők is abból élnek, nem a munkadíjból. megértelek, de őket is meg kell. a hivatalos szerviz pedig mindkettőn szakít.
egyébként mennyi km van az autóban? már amit mutat ;)


Köszönöm válaszod!
180ezer ( szerencsére olaj fogyasztás csak annyi amennyit a nívó pálcáról letörlök amikor megnézem az olajat )
Igen a Valvetronic vezérlőt kell cserélnem és köszi a tippet ,hogy max csak adaptáció törlés kell.
Mit értesz vanos felújítás alatt? :?: