Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


John Elküldve: 2019-09-27 11:45 hangos a motor

YELLOW írta:
joyt3ch írta: https://www.youtube.com/watch?...amp;t=109s

Ez is hasonló hidegen!

Talán kezdődő injektor porbléma...de pöccre indul, nem füstöl és a korrekciók is jók.

Bocs, ha fárasztó voltam :)
Egy aggódó BMW tulaj.


én szerintem nincs baja. nekem benzines van, de ha olyan garázsban hallgatom a motort, ahonnan verődnek a hangok, kegyetlen rossz kalapáló hangja van. :D
ez a második videón ami hiba, hogy a végén nyekken a szíj. tehát szíjtárcsa és szíj csere. amúgy szerintem normálisan jár.
elmondom neked volt szerencsém nyáron egy F10 30d-hez, hidegen pont ilyen hangja volt annak is, 136ezer km volt benne. pedig eskü azt hittem az F10-ben már halkabb lesz. igen halkabb, bent az utastérben semmit nem hallani. :D
ha minden jó, akkor nincs porlasztó baja. ez ilyen fogadd el. BMW, avgy más drágább autó tulajoknál rendszeres a túlaggódás. hogy egy nem régi TC-s tanácsot idézzek, vagyis elírom miről szólt, hogy nem kell annyit fülelni minden neszre. aggódni akkor kell, ha van tapasztalat arról, hogy korábban más volt, és most megváltozott valami. eleve hidegebb idők vannak, változik a motor is a vezérlés, stb. mondom én nem hallok rendellenes hangot a videókon. de egy videó sem adja vissza úgy, mert frekvenciákat vág le a mikrofon és a hangszóró is, saját füllel hallgatva lehet csak véleményt mondani. Mert videó alapján láttam már, akik hajtókarcsapágyat is mondtak valamire, aztán semmi baja nem volt. ezt nem itt fogjuk megfejteni. mondom szerintem jó, ha ilyen a hangja, mint a videókon.

Nekem meg pont fordítva sajnos,te szerencsés vagy mert egy nap egyszer van ilyen hangja,nekem hidegen nem, csak meleg motornál (Úgy mondanám hogy kb 60 fok-tól felfelé) https://www.youtube.com/watch?v=QUUOwDSM4DI mintha a váltóból jönne de remélem nem kettőstömegű,jól tudom hogy enyémben is van? Pedig 1.6 Benzines minek bele



YELLOW Elküldve: 2019-09-26 10:34 hangos a motor

joyt3ch írta: https://www.youtube.com/watch?...amp;t=109s

Ez is hasonló hidegen!

Talán kezdődő injektor porbléma...de pöccre indul, nem füstöl és a korrekciók is jók.

Bocs, ha fárasztó voltam :)
Egy aggódó BMW tulaj.


én szerintem nincs baja. nekem benzines van, de ha olyan garázsban hallgatom a motort, ahonnan verődnek a hangok, kegyetlen rossz kalapáló hangja van. :D
ez a második videón ami hiba, hogy a végén nyekken a szíj. tehát szíjtárcsa és szíj csere. amúgy szerintem normálisan jár.
elmondom neked volt szerencsém nyáron egy F10 30d-hez, hidegen pont ilyen hangja volt annak is, 136ezer km volt benne. pedig eskü azt hittem az F10-ben már halkabb lesz. igen halkabb, bent az utastérben semmit nem hallani. :D
ha minden jó, akkor nincs porlasztó baja. ez ilyen fogadd el. BMW, avgy más drágább autó tulajoknál rendszeres a túlaggódás. hogy egy nem régi TC-s tanácsot idézzek, vagyis elírom miről szólt, hogy nem kell annyit fülelni minden neszre. aggódni akkor kell, ha van tapasztalat arról, hogy korábban más volt, és most megváltozott valami. eleve hidegebb idők vannak, változik a motor is a vezérlés, stb. mondom én nem hallok rendellenes hangot a videókon. de egy videó sem adja vissza úgy, mert frekvenciákat vág le a mikrofon és a hangszóró is, saját füllel hallgatva lehet csak véleményt mondani. Mert videó alapján láttam már, akik hajtókarcsapágyat is mondtak valamire, aztán semmi baja nem volt. ezt nem itt fogjuk megfejteni. mondom szerintem jó, ha ilyen a hangja, mint a videókon.

Frenki Elküldve: 2019-09-26 06:44 Mi lehet a baj?_

Sziasztok!
A következő problémával állok szembe. Maga az autó E46 318i N42-es motorral szerelt típus. A probléma egyik pillanatról a másikra jött elő váratlanúl. Olyat produkál, hogy hidegen az 1.es henger nem jár, ugrál az alapjárat, dig szerint gyújtás kimaradás van az 1-es hengerben és összegzett gyújtáshiba. Hangjából is hallatszik, hogy csak 3 henger jár. Ha bemelegszik üzemi hőfokra és leállítom majd újból elindítom akkor mennek a hengerek de az alapjárat továbbra is ingadozik bár csak kis mértékben. Hibakód törlés után nem írja vissza az adott hibakódok, de ha lehül a motor, akár az üzemi hőfok felére is, ugyan úgy 1-es henger nem jár és írja a hibakódot. (1-es henger alatt a hűtőviz felelőli hengerre gondolok) Volt benne gyertya cserélve, gyújtótrafóból vadonat újjal se működik, ezen felül felcseréltük őket egymással akkor is ugyan ez a hiba áll fent. Befecskendező szelepet is felcseréltem 1-es ből ment át a 3-as ba, nincs változás. 1-es hengerhez tartozó befecskendező szelepet kimértük és kapja a jelet (2W próba led izzóval teszteltük, teljes fénnyel felvillan). Mértünk benne kompressziót, egyformán 12bar. Lánc 45e kilóméterrel ezelőtt volt cserélve. Olajleválasztó szelep működik, a motorban van egy kis vákum, A szívósort és környezetét befújtúk féktisztitóval ezzel fals levegőre utaló hibát keresve, de eredménytelen volt. Elvittem BMW márkaszervízbe de érdemlegeset nem tudtak mondani, mire odaértem bemelegedett és nem hozta vissza a hibakódokat tesztelés közben. Mértek a szervízben üzemanyag nyomást, alapjáraton 2.5 bar ha nyomok neki gázt leesik 2-re. Szerintük AC pumpa hiba lesz. Ma délután viszem AC pumpa és szűrő cserére. Valakinek volt már hasonló hibája, vagy valami ötlet, hogy merre indúljak el. Átnéztem több topicot illetve angol fórumot de hasonlót nem találtam. Válaszotokat előre is köszönöm!

joyt3ch Elküldve: 2019-09-25 21:15 hangos a motor

https://www.youtube.com/watch?...amp;t=109s

Ez is hasonló hidegen!

Talán kezdődő injektor porbléma...de pöccre indul, nem füstöl és a korrekciók is jók.

Bocs, ha fárasztó voltam :)
Egy aggódó BMW tulaj.

joyt3ch írta: Könnyen lehet, hogy túlaggódom, de azt hiszem muszáj lesz megmutatnom valakinek, hogy megnyugtasson!

Én sem mondanám kijezezett injektor (vagy bármi más) koopogásnak!
Mégis melegen tök halk, hidegen meg "taktaktak" kicsit meg pörgetve, hallani ahogy a fordulatszám függvényében gyorsul, pont mint egy injektor, hidrotőke, hajtókarcsapágy csak ugye az ezredrésze a hang, melegen meg csak "duruzsol".
Félek, hogy valami fém alkatrész használódott, kopott, szívesen kicserélném, de ezt senki nem fogja megmondani, hogy mi.

Ez normális lehet?

Újabb dízelek (4hengeres is) sokkal halkabban, lágyabban(talán ez a megfelelő) jár hidegen.


YELLOW írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!

Adott egy E60 530D, hidegen elég hangos, olyan lentről jövő mintha fémes kopogás hallatszódna, de nem hidrotőke szerű és alulról verődik vissza a legjobban, melegen teljesen halk mintha benzines lenne!

Olajat nem eszi, a kompresszió értékek az összes hengerben 26bar.

A legjobban ehhez tudnám hasonlítani:

https://www.youtube.com/watch?v=cJrh0nbMyhY

A segítségeteket nagyon megköszönném!


szerintem túlaggódod.
hidegen a dízel kopog. de lehet a porlasztó miatt van valamelyik hengerben.
szerintem a videón az a kopogás normális.




b_imi Elküldve: 2019-09-25 12:29 320d Motor

Mark90 írta:
b_imi írta:
Mark90 írta: Sziasztok,

E46 20D-m van, amiből egy ideje a kocsi indításakot és leállításakor hallottam egy nyekkenést a szíjaktól, ezért elkezdtük keresni a hang forrását. A hangot a bordásszíj feszítő görgőnek az elmozdulása, befeszülése okozza, mert a görgő foglalata ki van kopva (a görgő egy éve lett cserélve). Találkozott már valaki ilyen hibával és ha igen van rá valamilyen megoldási javaslatotok?
Ha nem lesz más lehetőség megperselyeztetem, de jobban örülnék valamilyen alternatív megoldásnak.


Milyen gyártmányú szíj van rajta?


Gates a nagy szíj rajta.
A görgőnek a motorban lévő foglalata a kopott sajnos. Szét kell szedni teljesen hogy lássam mekkora a kopás, elég-e az aluminimum konzol cseréje, vagy nagyobb a baj.


A Gates alapból nyikkan. Vegyél gyári BMW feliratos szíjat az nem fog.

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-24 14:57 világításmodul programozása

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?:D


ez egy marha jó kérdés. :D de én a hazakísérőfényt mondtam. most így hirtelen nem tudom, hogy nyitásra felkapcsolható-e a ködlámpa... de lehet azt relézni kellene...


Az a barbar megoldas,youtubon lattam az Inasokat,hogy felprogramoztak..
Ha sok idod van akkor jatszhatnal vele:mrgreen:


Egyebkent hova kene kotnom a relet/ket?
Sematika erdekel.A tobbit megoldom :D
12V-os idorelem van is itthon vagy ketto:D


egyértelmű, hogy a belsőtér világításra, mármint az húzza be. de ha valóban programozható, akkor felesleges relézni. de most nekem hirtelen ez nem rémlik. esetleg utána nézek.


Hat azt nagyon megkoszonnem:kiraly:


én ahogy nézem a videókat, konkrétan sehol nem írja, hogy programozható. egyik helyen írja, hogy két relé és néhány vezeték. ez az lesz amit mondtam.
máshol plusz modult ír. vagy azt írja, hogy az összes hazakísérő fényt aktiválja, és valami vezetékről ír, hogy a kulcs nyomásra tudja váltogatni, tehát valamit köt valahová. de konkrétan sehol nem ír semmit.
hazakísérő fény változtatható ez tény, ugye ha a kulcsot kiveszed, és magad felé húzod az index kart, mintha refiznél, akkor a beállított lámpa világítani fog, x másodpercig. de a welcome fény más, azt úgy belső világításra érdemes kötni, vagy a arra a vonalra, ami nyit/zár. ugye ez behúz egy relét, ami 12V-ot kapcsol az adott lámpára, jelen esetedben a ködlámpára. egy orosz oldalon is ezt írja. az újabb típusoknál már programozható, de E46-nál nem úgy tűnik.




Ahha.Koszonom a faradozasodat.Azt olvastam a ket reles meg vezetekes kommentet de tovabb nem jutottam vele..

Ezt talaltam az egyik oldalon de meg ertelmeznem kell:
https://kepkuldes.com/image/eH7zHP:D

YELLOW Elküldve: 2019-09-24 07:52 világításmodul programozása

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?:D


ez egy marha jó kérdés. :D de én a hazakísérőfényt mondtam. most így hirtelen nem tudom, hogy nyitásra felkapcsolható-e a ködlámpa... de lehet azt relézni kellene...


Az a barbar megoldas,youtubon lattam az Inasokat,hogy felprogramoztak..
Ha sok idod van akkor jatszhatnal vele:mrgreen:


Egyebkent hova kene kotnom a relet/ket?
Sematika erdekel.A tobbit megoldom :D
12V-os idorelem van is itthon vagy ketto:D


egyértelmű, hogy a belsőtér világításra, mármint az húzza be. de ha valóban programozható, akkor felesleges relézni. de most nekem hirtelen ez nem rémlik. esetleg utána nézek.


Hat azt nagyon megkoszonnem:kiraly:


én ahogy nézem a videókat, konkrétan sehol nem írja, hogy programozható. egyik helyen írja, hogy két relé és néhány vezeték. ez az lesz amit mondtam.
máshol plusz modult ír. vagy azt írja, hogy az összes hazakísérő fényt aktiválja, és valami vezetékről ír, hogy a kulcs nyomásra tudja váltogatni, tehát valamit köt valahová. de konkrétan sehol nem ír semmit.
hazakísérő fény változtatható ez tény, ugye ha a kulcsot kiveszed, és magad felé húzod az index kart, mintha refiznél, akkor a beállított lámpa világítani fog, x másodpercig. de a welcome fény más, azt úgy belső világításra érdemes kötni, vagy a arra a vonalra, ami nyit/zár. ugye ez behúz egy relét, ami 12V-ot kapcsol az adott lámpára, jelen esetedben a ködlámpára. egy orosz oldalon is ezt írja. az újabb típusoknál már programozható, de E46-nál nem úgy tűnik.

Aurry__ Elküldve: 2019-09-23 02:25 Vezérműlánc

Sziasztok!

Nemrég vettem egy F30 320d-t, 2012.12 az első forgalomba-helyezés. Az első gazdája a Wallis-tól vette, én direktben tőle. Tehát a kocsiban jó eséllyel 138000km-van. Nyilván az ember olvas horror-sztorikat az N47-es motorokról, így engem is érdekel ezeknél mennyire vészes a helyzet. Én nem hallok semmi furát a motortérből, de azért jó lenne biztosra menni. Itt is figyelmeztetőjel nélkül szakad a lánc, vagy azért csörömpöl egy darabig előtte? Mennyire hallatszik mikor eljön a baj? Mikor érdemes megelőzésképpen cseréltetni? Lehet-e mérni valahogy a láncnyúlást? Tud valaki Kaposvár környékén független, megbízható jó BMW-s szerelőt?

b_imi Elküldve: 2019-09-22 18:57 Társalgó

panelsniper írta: Sziasztok,
akinek van tetőablak a kocsin, van ötlete, hogyan lehet karbantartani, hogy a tömítések ne menjenek benne tönkre? Láttam, hogy a Liqui Mollynak van valamilyen szilikonja, de lövésem sincs, hogy hova és mire jó.
Szerencsére nem ázik be a kocsi, de nem is szeretném, mert most már csillag garázsban áll. (eddig garázs lakó volt...)
Köszi!
Csoki, ropi, szotyi!


A BMW-nek van erre megfelelő terméke. Annál jobbat nem biztos, hogy találsz.

YELLOW Elküldve: 2019-09-21 09:54 Társalgó

ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Valaki tudja hogy lehet megnézni az autók eredeti eladási árát,újonnan mennyiért lett eladva??


szerintem azt nem lehet... csak ha a vevőnek megmaradtak a számlái. régi listaárakat lehet találni. de ugye ki mennyi extrával rendelte. olyasmi rémlik, hogy pl a 316i alapára 5.990.000.- vagy 6.990.000.- volt. de szerintem az első, full fapad klíma nélkül meg minden. a 20d-k olyan 7-8 körül indulhattak. ezt olyan tudná megmondani, aki dolgozott akkor kereskedésben. de hogy konkrétan a te autód ára mennyi volt, csak az eredeti számlából derülne ki, vagy ha hitelre vették, akkor az adott banktól.


13as évjáratu F01.az évenkénti alap és extraárakat hol találni?


szerintem max BMW szalonban fognak tudni segíteni neked...