Összesen 44977 találat
YELLOW
Elküldve: 2019-03-26 13:23 Nem tudom mi a baja az autómnak
Canard írta:
Üdv kedves 'BMW Fanatics' lakók !
Nem tudom mi a baja az autómnak. Van egy 530xd 2013 év végi M pakettes touring a birtokomban. 106 ezer km. és ez a kedves üzenet fogadott. "Nem áll rendelkezésre a teljes hatásteljesítmény. Ellenőriztesse Márka szervízben". Az üzenetet megelőzően éreztem egy kis égett szagot az utas térben. Így 180km/h-ról lassítottam 80km/h-ra. és a következő benzinkút felé vettem az irányt. Kb 5 percre rá kaptam az üzenetet. Megérkeztem a benzinkútra és járó motor mellett ( turbó pihenő ) megnéztem a motor házat és semmi égett szag. Találkozott már valaki ezzel? Ha igen lehet vele közlekedni? Csak mert elég sok volt a kigyulladt a motor rém hír. Ráadásul itt a "csodálatos" Németországban 1 hét múlvára kaptam időpontot. :merges1::hulyevagyok:
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv,
Balázs

nem tudom mennyire vagy laikus, de a motorteret át lehetne nézni. Látszik-e valahol hűtőfolyadék csöpögés, esetleg égett vezeték, szigetelés.
az is lehet egy bizti szállt el. de lehet egy vezeték elégett valahol.
ha jól tudom a motorkigyulladások oka az EGR hűtő repedés miatt kifolyó hűtőfolyadék a fő felelő. szóval én azt a környéket nézném át.
ha nem muszáj vagy meg tudod oldani, inkább ne járj vele addig.
sajnos távgyógyászatilag ettől többet én nem tudok mondani.
egy hibakód olvasás segítene, mert számos dolog miatt visszaveheti a rendszer a teljesítményt.
Canard
Elküldve: 2019-03-26 09:46 Nem tudom mi a baja az autómnak
Üdv kedves 'BMW Fanatics' lakók !
Nem tudom mi a baja az autómnak. Van egy 530xd 2013 év végi M pakettes touring a birtokomban. 106 ezer km. és ez a kedves üzenet fogadott. "Nem áll rendelkezésre a teljes hatásteljesítmény. Ellenőriztesse Márka szervízben". Az üzenetet megelőzően éreztem egy kis égett szagot az utas térben. Így 180km/h-ról lassítottam 80km/h-ra. és a következő benzinkút felé vettem az irányt. Kb 5 percre rá kaptam az üzenetet. Megérkeztem a benzinkútra és járó motor mellett ( turbó pihenő ) megnéztem a motor házat és semmi égett szag. Találkozott már valaki ezzel? Ha igen lehet vele közlekedni? Csak mert elég sok volt a kigyulladt a motor rém hír. Ráadásul itt a "csodálatos" Németországban 1 hét múlvára kaptam időpontot. :merges1::hulyevagyok:
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv,
Balázs

gueszka
Elküldve: 2019-03-19 14:21 BMW318i E46
PBazsi írta:
horvathkornel írta:
Hello, BMW E46 318i autóm sok olajat fogyaszt és nem tudom miből eredhet ez. A sok az azt jelenti hogy 6000km után 4 liter olajat kelett hozzá öntenem, ami szerintem rengeteg.
Van valakinem valami tapasztalata ilyen téren?
Előre is kösz a segítséget!
Halihó, nekem is olajfogyási problémám van (ezrenként 2-3 dl-t kell rátöltenem). Most 5W 40-est tetettem bele, kíváncsi vagyok hogy viselkedik, de attól tartok egy szelepszárszimering csere lesz már csak a megoldás. Már csak azt nem tudom, h. kihez furdolhatnék Bp.-en ezzel a problémával/munkával és vajon mi a reális ára egy ilyen műveletnek.
Hi! Ennél a motornál nem szelepszár szimering szokott lenni?
https://www.youtube.com/watch?...amp;t=496s
PBazsi
Elküldve: 2019-03-19 14:12 BMW318i E46
horvathkornel írta:
Hello, BMW E46 318i autóm sok olajat fogyaszt és nem tudom miből eredhet ez. A sok az azt jelenti hogy 6000km után 4 liter olajat kelett hozzá öntenem, ami szerintem rengeteg.
Van valakinem valami tapasztalata ilyen téren?
Előre is kösz a segítséget!
Halihó, nekem is olajfogyási problémám van (ezrenként 2-3 dl-t kell rátöltenem). Most 5W 40-est tetettem bele, kíváncsi vagyok hogy viselkedik, de attól tartok egy szelepszárszimering csere lesz már csak a megoldás. Már csak azt nem tudom, h. kihez furdolhatnék Bp.-en ezzel a problémával/munkával és vajon mi a reális ára egy ilyen műveletnek.
Adriano98
Elküldve: 2019-03-17 21:15 Töltés hiány
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Pár hete vittem el olajcserére az E46-omat, mikor érte mentem, és beindítottam (volna), az indításkor be-ki kapcsolt a gyújtás többször, egymás után úgy fél másodpercenként. A szerelő szeint, bikázás után "kideült", hogy a szerelő szerint az akkuja rossz. Szerintetek ez tényleg véletlen lehet, hogy pont ekkor "romlott el" a gyári akku, majdnem 19 év után, vagy a szerelő csinált vele valamit? Megjegzem, az óta sem, 1500 km és 1 hónap után sem csinált hasonlót.
Én az óta is a szerelőre gyanakodok, de nem vagyok biztos... Szerintetek ez tényleg az akku lehetett, vagy a szerelő hazudott?:?:?
he 19 éves gyári akksid? azt nem hiszem. már akinek 11 éves volt is kérdőjeles erősen. max korábban ugyanúgy gyárit raktak bele.
ha meg valóban 19 éves,tedd össze a kezed. nekem már azt sem hiszik el, hogy MonBat akksim 6 évet kibírt. a gyárit is 7 évesen tettem ki. mondjuk nekem sok rövid van benne és sok indítás. a mostani is már legalább 3 éve benne van.
de mások örülnek, ha 2-3 évet kibír az akksijuk.
szóval akármi volt, az az akksi már cserés volt.
Köszi a javítást YELLOW! :) Akkor tuti, hogy nem eredeti gyári, de BMW matricával ellátott (ezek szerint az előző tulaj nem elégedett meg más márkával a gyárin kívül), az látni rajta. Csak furcsállom, hogy pont most. Elvileg a szerelő még ki tudott állni a kocsival a háza elé, de mikor alig egy órán belül érte mentem, már lemerült volt az aksi. De ha jól tudom, egy olajcsere annyira terheli meg az akksit, mint egy fejenállás Dél-Amerikába... Szóval nem tudom, hogy vagy csináltak valamit a kocsival (vagy akksival), vagy pont ebben a fél órában járt le az aksi "0. órája". Szóval ha nem is gyári, de nem értem.....világítás sem volt rajta, mikor elvileg lemerült. Az incidens után egyből feltöltöttem teljesen, valóban le volt merülve. Ma kb másfél órát hagytam gyújtáson, filmet néztem a navin, mégsem merült le. Szóval nekem magas, hogy alig fél óra semmit tevésben hogyan merülhetett le.....mert ahogyan a szerelő mondta, az elkövetkezendőkben is le fog merülni....de talán 1500 km és kb 130 indtás nem volt ekég ehhez? Már végképp nem értem...
figyi! egy gyenge akksi, ami már elöregedett, annak nagyon kevés terhelés is elég. pl odavitted. beindította beállt. majd beindította ki állt. vagy 2x átállt még vele, esetleg ment valami világítás rajta. vagy gyújtáson maradt és ment a venti.
nekem is az volt a gond, hogy tisztítottam habosan a klímát. közben gyújtáson fújattam a levegőt. szépen el is szívta. majd később beindult magától a venti egy éjszaka. egyik esetben sem tudta már a motort indítani. ez annyit kivett az akksiból, hogy utána hiába töltögettem, cserélni kellett, mert egy indítást bírt ki. 10 km menet sem volt elég egy következő indításra.
Köszi a tanácsot! :) Figyelek az akksira,...kulcsot a kezenbe nyomta, semmi rosszra nem gontoltam 25 ezer km után.....de akkor tényleg érdemes figyelni ezután az akksira. Bocsi a meg nem gondolt kérdésért, de hát ha ebből is tanul majd valaki :)
YELLOW
Elküldve: 2019-03-17 21:07 Töltés hiány
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Pár hete vittem el olajcserére az E46-omat, mikor érte mentem, és beindítottam (volna), az indításkor be-ki kapcsolt a gyújtás többször, egymás után úgy fél másodpercenként. A szerelő szeint, bikázás után "kideült", hogy a szerelő szerint az akkuja rossz. Szerintetek ez tényleg véletlen lehet, hogy pont ekkor "romlott el" a gyári akku, majdnem 19 év után, vagy a szerelő csinált vele valamit? Megjegzem, az óta sem, 1500 km és 1 hónap után sem csinált hasonlót.
Én az óta is a szerelőre gyanakodok, de nem vagyok biztos... Szerintetek ez tényleg az akku lehetett, vagy a szerelő hazudott?:?:?
he 19 éves gyári akksid? azt nem hiszem. már akinek 11 éves volt is kérdőjeles erősen. max korábban ugyanúgy gyárit raktak bele.
ha meg valóban 19 éves,tedd össze a kezed. nekem már azt sem hiszik el, hogy MonBat akksim 6 évet kibírt. a gyárit is 7 évesen tettem ki. mondjuk nekem sok rövid van benne és sok indítás. a mostani is már legalább 3 éve benne van.
de mások örülnek, ha 2-3 évet kibír az akksijuk.
szóval akármi volt, az az akksi már cserés volt.
Köszi a javítást YELLOW! :) Akkor tuti, hogy nem eredeti gyári, de BMW matricával ellátott (ezek szerint az előző tulaj nem elégedett meg más márkával a gyárin kívül), az látni rajta. Csak furcsállom, hogy pont most. Elvileg a szerelő még ki tudott állni a kocsival a háza elé, de mikor alig egy órán belül érte mentem, már lemerült volt az aksi. De ha jól tudom, egy olajcsere annyira terheli meg az akksit, mint egy fejenállás Dél-Amerikába... Szóval nem tudom, hogy vagy csináltak valamit a kocsival (vagy akksival), vagy pont ebben a fél órában járt le az aksi "0. órája". Szóval ha nem is gyári, de nem értem.....világítás sem volt rajta, mikor elvileg lemerült. Az incidens után egyből feltöltöttem teljesen, valóban le volt merülve. Ma kb másfél órát hagytam gyújtáson, filmet néztem a navin, mégsem merült le. Szóval nekem magas, hogy alig fél óra semmit tevésben hogyan merülhetett le.....mert ahogyan a szerelő mondta, az elkövetkezendőkben is le fog merülni....de talán 1500 km és kb 130 indtás nem volt ekég ehhez? Már végképp nem értem...
figyi! egy gyenge akksi, ami már elöregedett, annak nagyon kevés terhelés is elég. pl odavitted. beindította beállt. majd beindította ki állt. vagy 2x átállt még vele, esetleg ment valami világítás rajta. vagy gyújtáson maradt és ment a venti.
nekem is az volt a gond, hogy tisztítottam habosan a klímát. közben gyújtáson fújattam a levegőt. szépen el is szívta. majd később beindult magától a venti egy éjszaka. egyik esetben sem tudta már a motort indítani. ez annyit kivett az akksiból, hogy utána hiába töltögettem, cserélni kellett, mert egy indítást bírt ki. 10 km menet sem volt elég egy következő indításra.
Adriano98
Elküldve: 2019-03-17 20:44 Töltés hiány
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Pár hete vittem el olajcserére az E46-omat, mikor érte mentem, és beindítottam (volna), az indításkor be-ki kapcsolt a gyújtás többször, egymás után úgy fél másodpercenként. A szerelő szeint, bikázás után "kideült", hogy a szerelő szerint az akkuja rossz. Szerintetek ez tényleg véletlen lehet, hogy pont ekkor "romlott el" a gyári akku, majdnem 19 év után, vagy a szerelő csinált vele valamit? Megjegzem, az óta sem, 1500 km és 1 hónap után sem csinált hasonlót.
Én az óta is a szerelőre gyanakodok, de nem vagyok biztos... Szerintetek ez tényleg az akku lehetett, vagy a szerelő hazudott?:?:?
he 19 éves gyári akksid? azt nem hiszem. már akinek 11 éves volt is kérdőjeles erősen. max korábban ugyanúgy gyárit raktak bele.
ha meg valóban 19 éves,tedd össze a kezed. nekem már azt sem hiszik el, hogy MonBat akksim 6 évet kibírt. a gyárit is 7 évesen tettem ki. mondjuk nekem sok rövid van benne és sok indítás. a mostani is már legalább 3 éve benne van.
de mások örülnek, ha 2-3 évet kibír az akksijuk.
szóval akármi volt, az az akksi már cserés volt.
Köszi a javítást YELLOW! :) Akkor tuti, hogy nem eredeti gyári, de BMW matricával ellátott (ezek szerint az előző tulaj nem elégedett meg más márkával), azt látni rajta. Csak furcsállom, hogy pont most. Elvileg a szerelő még ki tudott állni a kocsival a háza elé, de mikor alig egy órán belül érte mentem, már lemerült volt az aksi. Hmmm....ennyi erővel talán lottót is nyertem volna....De ha jól tudom, egy olajcsere annyira terheli meg az akksimat, mint egy fejen állnék Dél-Amerikában... Szóval nem tudom, hogy vagy csináltak valamit a kocsival (vagy akksival), vagy pont ebben a fél órában járt le az aksi "0. órája". Szóval ha nem is gyári, de nem értem.....világítás sem volt rajta, mikor elvileg lemerült. Az incidens után egyből feltöltöttem teljesen, valóban le volt merülve. Ma kb másfél órát hagytam gyújtáson, filmet néztem a navin, mégsem merült le. Szóval nekem magas, hogy alig fél óra semmit tevésben hogyan merülhetett le.....mert ahogyan a szerelő mondta, az elkövetkezendőkben is le fog merülni....de talán 1500 km és kb 130 indtás nem volt ekég ehhez? Már végképp nem értem...
matemate77
Elküldve: 2019-03-12 15:54 Vezérműlánc
gueszka írta:
matemate77 írta:
Elmentem megvenni az autót, kifizettem és ahogy kigurultam vele a kapun a navi stb beadta a kulcsot :)
Más:
2007-es 525D motorja milyen? Nincs semmi hasonló típusbetegsége, mint az N47-nek?
nem írtál motorkódot, de gondolom n57. Ez is érintett a lánc probléma miatt és ez is hátul vezérelt, de mivel neked egy visszafojtott sor6-od van így itt kevéssé szokott ez előjönni mint az n47-ek esetében
Szerintem viszont egy használt régi dízelnél annyi a bizonytalanság a múltban, hogy én 200E után cserélném (a sajátomban cseréltettem is) a vezérlést. Csere nélkül kicsit orosz rulett a dolog...
https://www.eszakhirnok.com/te...z5hUgSUHjtItt nem láttam pedig az 525-öt.
Sajnos motorkódot még nem kaptam.
gueszka
Elküldve: 2019-03-12 15:06 Vezérműlánc
matemate77 írta:
Elmentem megvenni az autót, kifizettem és ahogy kigurultam vele a kapun a navi stb beadta a kulcsot :)
Más:
2007-es 525D motorja milyen? Nincs semmi hasonló típusbetegsége, mint az N47-nek?
nem írtál motorkódot, de gondolom n57. Ez is érintett a lánc probléma miatt és ez is hátul vezérelt, de mivel neked egy visszafojtott sor6-od van így itt kevéssé szokott ez előjönni mint az n47-ek esetében
Szerintem viszont egy használt régi dízelnél annyi a bizonytalanság a múltban, hogy én 200E után cserélném (a sajátomban cseréltettem is) a vezérlést. Csere nélkül kicsit orosz rulett a dolog...
matemate77
Elküldve: 2019-03-12 14:33 Vezérműlánc
Elmentem megvenni az autót, kifizettem és ahogy kigurultam vele a kapun a navi stb beadta a kulcsot :)
Más:
2007-es 525D motorja milyen? Nincs semmi hasonló típusbetegsége, mint az N47-nek?