Összesen 44977 találat
Pitykoo
Elküldve: 2019-01-30 19:20 Autóvásárlás
gueszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Hali!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. BMW E61 530d vásárlásában gondolkodom.
Aki ért ezekhez a típusokhoz vagy csak ismeri, írjon nyugodtan, minden tanács sokat segíthet. A fő kérdésem az, hogy mennyire kell ettől félnem, mik a típushibái, mire figyeljek mikor megnézem a kiszemeltet. Ill. a váltó, hogy autómatát érdemes e venni és ha igen melyik fajtát, honnan ismerem fel hogy az van benne.
Előre is köszönöm a válaszokat!
szerintem az E6x széria önmagában is kérdéses, bár az FL-es, állítólag nem annyira problémás. de ez megfejelve egy kitudja valóban mennyit futott dízellel + az automata váltó.... hááát. én kerülném. bármi elszáll, az zsebbe nyúlós lesz. én ezeket hallom.
Ezt én is csak megerősíteni tudom. A FL utáni elektronikai szempontból, iDrive jobb lehet, de abban a dízelből meg az N47/N57 ami vezérműlánc problémáiról híres, de a befecskendezőkkel is lehet gond, a Te esetedben 6db lesz belőle...
Köszi!
Mindenképpen az M57 lenne a cél.
Az a baj, hogy ez az egyetlen autó a piacon ami megfizethető a számomra és tetszik is. A többi sajna sehogy se.
Nem egyszerű.....:?
mici1974
Elküldve: 2019-01-28 22:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Sziasztok vettem inpa kábelt feltelepitettem az inpát proba cstlakoztatom az autohoz bedugom a laptopba gyujtás ráad de nem érzékeli a program két inpa progival is probáltam lehet hogy nem jo kábelt vettem vagy mi lehet a baj?
https://www.ebay.de/itm/Fur-BM...rk:44:pf:0ilyen kábelt vettem
gueszka
Elküldve: 2019-01-28 10:08 Vezérműlánc
henterg írta:
nagyiii írta:
gueszka írta:
nagyiii írta:
Sziasztok
252.000Km van a motorban f10 520d 2011 (N47D20C)ez a motor menyire problémás?
Mikor gondolkodjak el a lánccserén?
Köszönöm!
Most :) ha eddig még nem volt... neten találsz a témában sok cikket...
https://totalcar.hu/magazin/ko...afeaa5cda8
csak azért linkeltem a cikket, mert írnak benne pár típushibáról... ezt a kiégést kezeld azért fentartással... a cikk író nagyon oknyomozó újságírónak képzeli magát... és mindig a nagy leleplezésnek állítja be a dolgokat... a lánc probléma közismert viszont...
Köszönöm!
Sziasztok, nekem is dettó: igaz csak 246 000 Km van benne. A vezérlésemnek semmi baja a motor N47D20C-s :-)
Az N47-ből nem mindegyik érintett a motortér tűz miatt... (interneten van egy lista, azt hiszem olyan 2011 után és talán a 18D-k nem is csak a 20D-től...) Van már rá visszahívás, állítólag európában is lesz... a hűtött EGR-rel van probléma, a benne lerakódott kokszra fagyálló kerül valami oknál fogva és az alkot egy gyúlékony elegyet... Akinek persze le van vakolva az EGR ettől nem kell tartania...
gueszka
Elküldve: 2019-01-28 10:04 Autóvásárlás
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Hali!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. BMW E61 530d vásárlásában gondolkodom.
Aki ért ezekhez a típusokhoz vagy csak ismeri, írjon nyugodtan, minden tanács sokat segíthet. A fő kérdésem az, hogy mennyire kell ettől félnem, mik a típushibái, mire figyeljek mikor megnézem a kiszemeltet. Ill. a váltó, hogy autómatát érdemes e venni és ha igen melyik fajtát, honnan ismerem fel hogy az van benne.
Előre is köszönöm a válaszokat!
szerintem az E6x széria önmagában is kérdéses, bár az FL-es, állítólag nem annyira problémás. de ez megfejelve egy kitudja valóban mennyit futott dízellel + az automata váltó.... hááát. én kerülném. bármi elszáll, az zsebbe nyúlós lesz. én ezeket hallom.
Ezt én is csak megerősíteni tudom. A FL utáni elektronikai szempontból, iDrive jobb lehet, de abban a dízelből meg az N47/N57 ami vezérműlánc problémáiról híres, de a befecskendezőkkel is lehet gond, a Te esetedben 6db lesz belőle...
YELLOW
Elküldve: 2019-01-28 06:59 Kuplung
boticselly írta:
Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!
hát elvileg van egy olyan trükk, hogy felpörgeted 2-es fokozatban majdnem leszabályzásig (nem kell hirtelen,csak , hogy ne csússzon meg a kuplung), majd elveszed a gázt és hagyod a motorféket, majd olyan 4000 fordulatnál rárúgsz a kuplungra. vagy kinyomod finoman és hirtelen felengeded. állítólag van valami után állító. de ha már nagyon kopott, akkor nem segít.
Pocses
Elküldve: 2019-01-27 18:18 légzsak_
Adamyno írta:
Pocses írta:
Adamyno írta:
Van egy hibám ami soha nem akar eltűnni. A légzsák modulban azt jelzi, hogy low voltage. Törölni sem tudom sajna (BMW Scannerrel próbáltam, az látja, Rheingolddal is néztem, az nem látja. INPA... a német nem az erősségem :D )
Mitől lehet? Esetleg volt valakinek ilyesmi? Live data szerint minden OK.
Volt néhány éve légzsákmodul csere visszahívás az összes legyártott E46-ra a Tiedben cserélhették? Enyémben megvolt "gariban".:kiraly:
Gondolkodtam rajta, de vajon én ezt honnan fogom megtudni? Scannerrel látom a légzsák modult, mindenféle sorozatszámokat meg ilyeneket. Abból vajon lehet tudni, hogy cserés volt-e? Gondolom nem igazán örülnének nekem a márkaszervizben ha csak emiatt odamennék.
De. Odamész beviszed a kulcsot abból kiolvassák volt modulcsere vagy sem, ha nem volt kapsz időpontot a díjmentes cserére ennyi.
henterg
Elküldve: 2019-01-27 17:33 Vezérműlánc
nagyiii írta:
gueszka írta:
nagyiii írta:
Sziasztok
252.000Km van a motorban f10 520d 2011 (N47D20C)ez a motor menyire problémás?
Mikor gondolkodjak el a lánccserén?
Köszönöm!
Most :) ha eddig még nem volt... neten találsz a témában sok cikket...
https://totalcar.hu/magazin/ko...afeaa5cda8
csak azért linkeltem a cikket, mert írnak benne pár típushibáról... ezt a kiégést kezeld azért fentartással... a cikk író nagyon oknyomozó újságírónak képzeli magát... és mindig a nagy leleplezésnek állítja be a dolgokat... a lánc probléma közismert viszont...
Köszönöm!
Sziasztok, nekem is dettó: igaz csak 246 000 Km van benne. A vezérlésemnek semmi baja a motor N47D20C-s :-)
boticselly
Elküldve: 2019-01-27 17:26 Kuplung
Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!
YELLOW
Elküldve: 2019-01-27 13:31 Autóvásárlás
Pitykoo írta:
Hali!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. BMW E61 530d vásárlásában gondolkodom.
Aki ért ezekhez a típusokhoz vagy csak ismeri, írjon nyugodtan, minden tanács sokat segíthet. A fő kérdésem az, hogy mennyire kell ettől félnem, mik a típushibái, mire figyeljek mikor megnézem a kiszemeltet. Ill. a váltó, hogy autómatát érdemes e venni és ha igen melyik fajtát, honnan ismerem fel hogy az van benne.
Előre is köszönöm a válaszokat!
szerintem az E6x széria önmagában is kérdéses, bár az FL-es, állítólag nem annyira problémás. de ez megfejelve egy kitudja valóban mennyit futott dízellel + az automata váltó.... hááát. én kerülném. bármi elszáll, az zsebbe nyúlós lesz. én ezeket hallom.
Adamyno
Elküldve: 2019-01-27 13:21 elektronikai ember
John írta:
John írta:
Sziasztok.Eletrónikai emberre lenne szükségem aki motorvezérlő javításban otthon van,Kennfeld termosztáttal nem kommunikál a vezérlőm,ha gyújtáson is lehúzom azt se dobja be hibának,kábeleket kimértem nem szakadtak mégsem fűt rá a termoszra és jelenleg csak mint passzív termosztát végzi a dolgát motorhőfok 105-108 fok között mozog,mi lesz nyáron.... a Mahle termosz pedig új,azt is kimértem nincs szakadás benne.. Cegléd és környéke! (Apropó,le húzom éjszakára az aksi sarumat ugye holnapra nem kell újra tanítani a kulcsokat sem az Ews-T)
Sehol egy szakember?
Egy autóvillamossági emberkét tudok, aki elég jól érti a dolgát. Viszont azt mondta, kábeleket húzogatni nem szeret mert ahhoz nem kell ész :D Csinál kulcsokat, programozza a mindenféle vezérlőket, stb. Szoktak hozzá járni chiptuningra is, de inkább a javítás, diagnosztika a fő irányvonal és a kulcsok. Látrányban található a Balaton déli partjához közel. Botka Ákosnak hívják. Mobil számot hirtelen nem tudok de ha valaki nem tudja felvenni vele a kapcsolatot, szerzek. Ha minden igaz, fent van Facebookon is. (Nekem csak a privát van meg, gondolom annak nem örülne ha kiadnám)