Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2018-11-30 17:37 Motor-váltó

Cikka2 írta: Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni hogy mi lehet a problémám a kocsival!
A kocsim: Évjárat:2005
seria:3
modell:E90
Motor:N52B30
Km:185000

Probléma:Az alapjárat nem egyenletes és 2 ezres fordulat alatt néha bedadog a motor!
Pl: 4 ik fokozatban nem tudok haladni 50km\h hogyha rájön csak szaggat a motor és vissza kell váltanom hogy a fordulat 3 ezer fölé menjen!

Világít a motorkód kiolvastattam vezérlést ír viszont néha eltűnik magától és,
és újra visszajön!
Már cseréltem gyertyákat és gyújtótrafókat is!
Vezérlést le cseréltetem ha az a gondja viszont sehol nem olvastam hogy ennek a motorkódnak vezérlés gondjai lennének!
Németországban lakom itt is vásároltam a kilométer elvileg valós,
viszont itt nem úgy szerelnek mint a rendes szakik hanem amit ír a hibakódot az cserélik és ennyi!

Ha valakinek van tapasztalata vagy tanácsa azt szívesen fogadom itt vagy
e-mailben: cikka2@freemail.hu
Előre is köszönöm!


hát lehet vezérműtengely jeladó, vagy főtengely jeladó lesz. mert azok a jelzések is eltűnnek, ha nem áll fenn a hiba.
INPA-val kellene kiolvasni, vagy ISTA-val, mert azok pontosabban meg tudják mondani. ha a BMW-nél olvasták ki, akkor.... jó lenne tudni konkrétan mit olvastak ki.

adams22 Elküldve: 2018-11-30 11:54 Töltés hiány

Kevlar írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Az alábbi problémámat szeretném megosztani veletek, hátha valaki már találkozott ilyen esettel..
Januárban cseréltem fesz.szabályzót a generátoron mert a gyári (valeo-s) túltöltött (18V).
Sajnos nem találtam hozzá gyári valeo fesz.szab.-ot ezért utángyártott (Mobiletron) került bele és amióta ez van benne Szinkrongenerátor kommunikációs hibát tárol és nem törölhető.
Feltételezem emiatt van gyújtáskimaradásom is mert hidegindításkor amikor villog a check engine és remeg az autó (nem jár minden henger) akkor a feszültség 11.8 V körül van. Azaz semmi, olyan mintha akksiról menne. Melegen meg van a 14.2 V.
Szerencsére meg van még a régi valeo-s, raktam bele új keféket és szilikonnal kitöltöttem az elektronikát (lehet ezek voltak amúgy is a bajai). Vissza fogom cserélni, hogy mit produkál.

Kérdésem az lenne, hogy az utángyártott feszültségszabályzót esetleg hozzá lehet tanítani az ecu-hoz mint az újabb bmw-ben az akkumulátor tanítás pl vagy sem?
Mert ha nem, akkor nem is értem minek gyártanak ilyen fesz.szab.-ot. :)

Szia!
Nekem nem csinálja ezt az új mobiletron feszültségszabályzótól ,teljesen jól teszi a dolgát...




Mint utólag kiderült nekem sem ezért háborgott a motor hidegen...az üzemanyag szivattyú visszacsapó szelepe hibásodott meg..

Kevlar Elküldve: 2018-11-29 15:48 Töltés hiány

adams22 írta: Sziasztok!

Az alábbi problémámat szeretném megosztani veletek, hátha valaki már találkozott ilyen esettel..
Januárban cseréltem fesz.szabályzót a generátoron mert a gyári (valeo-s) túltöltött (18V).
Sajnos nem találtam hozzá gyári valeo fesz.szab.-ot ezért utángyártott (Mobiletron) került bele és amióta ez van benne Szinkrongenerátor kommunikációs hibát tárol és nem törölhető.
Feltételezem emiatt van gyújtáskimaradásom is mert hidegindításkor amikor villog a check engine és remeg az autó (nem jár minden henger) akkor a feszültség 11.8 V körül van. Azaz semmi, olyan mintha akksiról menne. Melegen meg van a 14.2 V.
Szerencsére meg van még a régi valeo-s, raktam bele új keféket és szilikonnal kitöltöttem az elektronikát (lehet ezek voltak amúgy is a bajai). Vissza fogom cserélni, hogy mit produkál.

Kérdésem az lenne, hogy az utángyártott feszültségszabályzót esetleg hozzá lehet tanítani az ecu-hoz mint az újabb bmw-ben az akkumulátor tanítás pl vagy sem?
Mert ha nem, akkor nem is értem minek gyártanak ilyen fesz.szab.-ot. :)

Szia!
Nekem nem csinálja ezt az új mobiletron feszültségszabályzótól ,teljesen jól teszi a dolgát...


muszka93 Elküldve: 2018-11-28 12:06 Olvasólámpás belsõ világítás

Üdv mindenkinek
Adott nekem egy BMW e46 320i Sedan Facelift. Párás,hideg,esős időben olyan probléma lép fel ,hogy a belső világítás nem működik. Nem világítanak az olvasó lámpák a kocsiba. Műszerfal világítás az jó csak az olvasó lámpa elől,hátul nem világít. Valaki tudna nekem ebbe segíteni ,hogy mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm szépen a segítséget.8)

Benyo89 Elküldve: 2018-11-27 12:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Vettem egy 2006-os E61-et M54B25 motorral.
INPA nem látja az autót.
E46-al tökélwtesen működött a kábel.
Esetleg át kell állítani valamit vagy másik kábel kellene hozzá?
Köszönöm!

Szerk: Most jut eszembe hogy a kábel működik Carly for BMW programmal.
Akkor csak az INPA-ban kell állítani valamit. Vagy tévedek?

adams22 Elküldve: 2018-11-24 18:45 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

peti9577 írta: Sziasztok milyen gyártmányú légtömegmérőt vegyek?
BMW e46 n46b18a


Csak a gyári Bosch! Cikkszám: 13627566986

peti9577 Elküldve: 2018-11-24 17:46 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Sziasztok milyen gyártmányú légtömegmérőt vegyek?
BMW e46 n46b18a

Ponger Elküldve: 2018-11-23 21:49 Ennyit a szervízekrõl!!!



Sziasztok ,
Segítséget szeretnék kérni a kedves tagoktól, hogy normális ,megbízható ,munkájára igényes . BMW autó szerelőt keresek vasmegyében !!!mert egész eddig a szombathelyi autofokusz BMW szervizben szervizeltettem ,de az utóbbi időben nagyon hanyagok ,trehányok a munkájukra . Pl nyáron turbót akartak velem vetetni , hogy kuka !semmi baja nem volt mert turbóval és felújítással foglalkozó cégnél át lett nézetve ,csak belső tisztítást végzet rajt . Pár hónapja hallom ,hogy hátulról búgó hang hallatszik ,és hallom mindha a turbó süvítő hangod ad megnézem ilyen kipufogós olajos szivárgás a turbó csövek körül, jó veszem magam és jeleztem a szerviz felé a hibákat és idő pontot kértem , első időpont amit kaptam ,vittem az autót és mondtak mégse jó új időn pont kell, másodszorra mire vittem , ott hagytam és egy hét után telefonáltam mi van ?! Erre tudaták velem ,hogy az autó szét szerelés alatt áll . És rá két napra hívom újra őket mondják a kocsit szereli össze a kolléga pillanatok kérdése és kész ! Kész is lett el is mentem érte , egy papirt elém tesznek , hogy az autó kerékcsapágy cserére szorul, megállapítása 13000ft , turbó kuka csere új ennek megálapitasa 14000ft , de semmi szerelési nyom nem látható , a legdurvább hogy a számlán rajt van ,hogy próba kör az autóval 12000ft saját .jah meg rossz az akksi de ők úgy cserélik az akksit,hogy generátoral együtt ! Jah meg téli gumi új kell mert 5mm a profil mélyéség !!!
Úgyhogy elegem van ! Ha valaki tud vasmegyeben megköszönném !

feko Elküldve: 2018-11-21 15:26 Autóvásárlás

YELLOW írta:
gueszka írta:
feko írta:
gueszka írta:
feko írta: Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Szia! Nekem ilyen motorkódú e90-em van már 3 éve. Amit írok, az nem mind hiba, egyszerűen 200E-t futott dízelnél normális ha elhasználodik ennyi idő alatt és cserés... és el is fog nyugodj meg :)

1.) Ennél a motornál típushiba a vezérműlánc nyúlása (Én vételkor cseréltem egyből)
Mivel a lánc hátul van a tűzfalnál így leginkább a füledre hagyatkozhatsz,
youtubeon sok videó van hogy mi a jó hang és mi nem ez... nem könnyű, mivel dízel motor és eleve zajos. Egy lánc csere cirka 3-400E Ft...
2.) Szokásos dolgok: kettőstömegű lendkerék állapota, mikor votl cserélve? Interneten van sok iromány ami leírja hogy tudod leellenőrizni az állapotát... Kipufogóvisszavezető rendszer (EGR+ szenzorok) tudnak vacakolni... Ha menetközben rángat vagy ránt egyet, részterhelésen vagy padlógáznál amikor zárnia kell az EGR-nek akkor ez IS lehet hiba...
3.) DPF szokott eltömődni, 200E-nél ez már sanszos ha még benne van... az ilyen mosás stb nem igazán működik... általában a csere vagy herélés szokott ilyenkor bekövetkezni...
4.) Turbó tud még megkotlani, ha nagyon füstöl vagy szintén rángat esetleg ránt egyet gáz adásnál az akár lehet a turbó... nekem 260E van az autóban és még gyári... de egyszer a turbó is bekakil még ha vigyáznak is rá legfeljebb később
5.) Fékeket nézd meg mennyire vannak vason próbálj ki mindent aminek működnie kell, lehetőleg hallgasd meg hidegen is az autót első indításnál és szerlővel nézesd át megvásárlás ELŐTT!. Ha valahol olajfolyás van vagy ilyesmi azt ő kiszűrja neked...

Most nagyjából ezek jutottak az eszembe

Én a 3 év alatt kötelező szervízekkel + ami elromlott cirka 2 misit költöttem: vezérlés, kuplung&kettőstömegű, évi 3 olajcsere (minden másodiknál gázolajszűrő is), első hátsó tárcsák és betétek, EGR csere... volt 1-2 elrepedt cső azt magamnak otthon kicseréltem ami nem volt vészes



Szia!
Köszönöm szépen a válaszod!
Lenne pár kérdésem, alapjáraton a váltó remegése mennyire jellemző?
Ebben a motorban is van az a pillangószelep, ami hajlamos leszakadni?

Köszönöm!


Szia,

Nekem is remeg a váltó alapjáraton (ha kinyomott kuplunggal nem remeg akkor a kettőstömegű csere megoldHATja a gondod), itt leginkább a váltótartó gumik tudnak elöregedni talán? Vagy ha a tulajdonos állandóan a karon pihentette a kezét akkor a váltó kulisszában lazultak meg a dolgok, de ennek nincs jelentősége szerintem... ha zavar akkor a váltós megcsinálja... Valaki esetleg tipp?

N47D20C motornál a 318D-ben nincs a 320D-ben van pillangó szelep, ezt a realoem.com-on az alváz szám alapján meg tudod nézni a robbantot rajzon... Elvileg ennél a motornál már nem tud belehullani a motorba, én ilyet olvastam... ezt egy bmw-re szakosodott szervízben szerintem megmondják neked pontosan...


a váltón pihentetett kéz a szinkron gyűrűknek nem tesz jót. főleg ha a váltószerkezet még passzentos, nincs lógása.


Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, valószínűleg pénteken már át is veszem az autót. :):)

DoctorSchnabel Elküldve: 2018-11-16 22:00 Vélemények a hírekről

Sziasztok!

Mi a véleményetek a hírekben hallható BMW tűzesetekről és visszahívásokról? Most 1,6 millió autót hívtak vissza, de csak 2010-től, miközben a videón jól látszik, hogy korábban gyártottak is a tűz áldozatául esnek. A cég szerintem elképesztően aljas módon, igazi gonosz multiként reagált, és tagadta a felelősségét az utolsó pillanatig. Ti nem féltek? Úgy érzem, hogy ez a visszahívás még mindig nem teljes körű és nem eléggé megnyugtató. Szeretnék a BMW családhoz tartozni, de riasztóak ezek a hírek.

Ez a videó https://youtu.be/Us56c7yQAYY