Összesen 44977 találat
YELLOW
Elküldve: 2018-10-21 09:29 Centrálzár vezérlő, grundmodul
Jonerto írta:
YELLOW írta:
Jonerto írta:
Sziasztok.
Mi lehet a gond 2002-es 320d -nél idönlént csinálja hogy távirányítós nyitásra központi nem nyitja az ajtókat csak a belső világítás kapcsol fel.Halk kattanás hallatszik csak az ajtókból mintha valami nem engedné kinyitni.Kulcsal tudom nyitni csak az ajtót de a központi nem nyitja ekkor sem.Pár perces nyomogatás ki-be zárogatás után aztán nagy nehezen beindul.Ritkán csinálja kb havonta egyszer de elég bosszantó mert pont ilyenkor sietnék,meghát egyébként is.
Sedítseget előre is köszi.
GM (grundmodul) relé hiba.
Akkor grundmodult kell cserélni vagy lehet külön a relét is?
lehet relét is, de forrasztási gyakorlatot igényel.
ha GM-et cserélsz, akkor érdemes ugyanolyat szerezni bele. és még lehet azt is programozni kell, mert lehet valami funkció ki lesz kapcsolva, valami meg be. vagy előtte lementeni az eredetiből a eredetit az újba meg fel rakni. de csak ha egyforma a modul. viszont benne van a pakliba, hogy abba is rossz a relé, vagy hamarosan rossz lesz. ez típushiba mondhatni.
nekem is kellett cserélnem. de már vagy 8 éve. ugyanez volt mint neked. majd egyre rosszabb lesz. főleg melegben.
ha gondolod van relém (írj privit), és ha valaki meg tudja csinálni a közeledben, akkor hajrá.
Jonerto
Elküldve: 2018-10-21 07:49 Centrálzár vezérlő, grundmodul
YELLOW írta:
Jonerto írta:
Sziasztok.
Mi lehet a gond 2002-es 320d -nél idönlént csinálja hogy távirányítós nyitásra központi nem nyitja az ajtókat csak a belső világítás kapcsol fel.Halk kattanás hallatszik csak az ajtókból mintha valami nem engedné kinyitni.Kulcsal tudom nyitni csak az ajtót de a központi nem nyitja ekkor sem.Pár perces nyomogatás ki-be zárogatás után aztán nagy nehezen beindul.Ritkán csinálja kb havonta egyszer de elég bosszantó mert pont ilyenkor sietnék,meghát egyébként is.
Sedítseget előre is köszi.
GM (grundmodul) relé hiba.
Akkor grundmodult kell cserélni vagy lehet külön a relét is?
YELLOW
Elküldve: 2018-10-20 22:56 Centrálzár vezérlő, grundmodul
Jonerto írta:
Sziasztok.
Mi lehet a gond 2002-es 320d -nél idönlént csinálja hogy távirányítós nyitásra központi nem nyitja az ajtókat csak a belső világítás kapcsol fel.Halk kattanás hallatszik csak az ajtókból mintha valami nem engedné kinyitni.Kulcsal tudom nyitni csak az ajtót de a központi nem nyitja ekkor sem.Pár perces nyomogatás ki-be zárogatás után aztán nagy nehezen beindul.Ritkán csinálja kb havonta egyszer de elég bosszantó mert pont ilyenkor sietnék,meghát egyébként is.
Sedítseget előre is köszi.
GM (grundmodul) relé hiba.
Jonerto
Elküldve: 2018-10-20 22:27 Centrálzár vezérlő, grundmodul
Sziasztok.
Mi lehet a gond 2002-es 320d -nél idönlént csinálja hogy távirányítós nyitásra központi nem nyitja az ajtókat csak a belső világítás kapcsol fel.Halk kattanás hallatszik csak az ajtókból mintha valami nem engedné kinyitni.Kulcsal tudom nyitni csak az ajtót de a központi nem nyitja ekkor sem.Pár perces nyomogatás ki-be zárogatás után aztán nagy nehezen beindul.Ritkán csinálja kb havonta egyszer de elég bosszantó mert pont ilyenkor sietnék,meghát egyébként is.
Sedítseget előre is köszi.
notoriusbg
Elküldve: 2018-10-20 14:30 Mi lehet a baj?
notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta:
Sziasztok!
Nemrég vettem észre, hogy a tanksapka levételekor erős cuppanó hang hallatszik, erős vákuum van a tankban. Inkább akkor, amikor már kevés benzin van a tankban. Mást nem vettem észre, pl. teljesítményvesztést vagy ingadozást.
Neten utánanéztem és úgy tűnik, a tankot szellőztető nyílás lehet elkoszolódva, eldugulva, ezért képződik vákuum, ahogy fogy az üzemanyag a tankból. Viszont konkrétan E46-ra vonatkozóan semmi hasznosat nem találtam ezzel kapcsolatban.
Tudja valaki, hol található ez a nyílás a kocsimon? Járt már így valaki, kellett már valakinek tisztítani?
ha nincs carbon szűrő, akkor a 2-es cső végén levegőzik

ha van szűrő, a jobb hátsó kerék mögött, lökös alatt benézve, akkor a 6-os csövön lélegzik

Te jóég. Ez bonyolultabbnak tűnik, mint reméltem. 8O
Elvileg nincs szűrő VIN alapján.
A cső végét, ill. magát a csövet hogyan tudom megközelíteni?
További utánaolvasgatást követően felmerült bennem, hogy nem lehet-e a tankszellőztető szolenoid szelep (gyári cikkszáma 13901433603) hibája, ami a vákuumot okozza? Elvileg, ha nyitva marad, az okozhat ilyet, nem? Diagom nincs itthon...
adams22
Elküldve: 2018-10-19 21:37 Motorolaj
peti9577 írta:
horvathkornel írta:
Helló, BMW318i, E46, 2003as kiadású most vásárolt autómnál olajcse volt. Ezután arra lettem figyelmes, hogy 2000km után 0,5liter olajat elfogyasztott. Valaki szerint ez normálisnak mondható, de szerintem rengeteg.
Nektek mi a véleményetek vagy a tapasztalatotok?
Szia nekem egy 2004es 316i e46 dupla vanos os van! Hasonló nekem is a tünet! Milyen olajat használsz?
Sziasztok!
Igazából tök mindegy milyen olajat használtok ennyit nem kéne fogyasztania. Tapasztalatból mondom az én motorom most van nagy generálon.
A hengerfej tropa, szelepek nem zártak rendesen, szelepszár szimmering kuka...gyűrűzni is kell a dugókat. Igazából ha szerencsétek van csak szimmeringeket kell cserélni, nekem mindent... Miért?! Mert a **** német szépen betartotta a bmw által előírt 25 ezres olajcsere periódust. A szimmeringek fáradása meg típus hiba amúgy is.
Hiába cseréltem én már 10 ezrenként olajat ha előttem 170e km-ig 5-6x volt cserélve.
Egyébként a szerelőm szerint csak 5w-40 , ő is azt tesz a compactjába. Szerinte a 30-as olajakat el kell felejteni.
notoriusbg
Elküldve: 2018-10-19 21:12 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
notoriusbg írta:
Sziasztok!
Nemrég vettem észre, hogy a tanksapka levételekor erős cuppanó hang hallatszik, erős vákuum van a tankban. Inkább akkor, amikor már kevés benzin van a tankban. Mást nem vettem észre, pl. teljesítményvesztést vagy ingadozást.
Neten utánanéztem és úgy tűnik, a tankot szellőztető nyílás lehet elkoszolódva, eldugulva, ezért képződik vákuum, ahogy fogy az üzemanyag a tankból. Viszont konkrétan E46-ra vonatkozóan semmi hasznosat nem találtam ezzel kapcsolatban.
Tudja valaki, hol található ez a nyílás a kocsimon? Járt már így valaki, kellett már valakinek tisztítani?
ha nincs carbon szűrő, akkor a 2-es cső végén levegőzik

ha van szűrő, a jobb hátsó kerék mögött, lökös alatt benézve, akkor a 6-os csövön lélegzik

Te jóég. Ez bonyolultabbnak tűnik, mint reméltem. 8O
Elvileg nincs szűrő VIN alapján.
A cső végét, ill. magát a csövet hogyan tudom megközelíteni?
YELLOW
Elküldve: 2018-10-19 20:24 ASC hiba
Baranyai2 írta:
YELLOW írta:
Baranyai2 írta:
Sziasztok
A dsc nem mukodik az autoban,a bmw scanner-rel kiolvasva ezeket a hibakodokat irja: ABS* -> 5E1F/E0 - PT-CAN chassis number wrong / ECU not initialized.
5DF0/E0 - Pump unit faulty.
tudja valaki ezekre a hibakodokra a megoldást? Esetleg valaki tud segiteni a hiba elhárításában?
Köszi.
hát nekem ebből úgy tűnik, hogy az ABS tömb nem jó. hogy annak melyik szelepe vagy annak mágnestekercse az jó kérdés. de mintha nem is lenne jó a kommunikáció vele.
van olyan diag progi, amivel lehet a köröket működtetni. azzal is lehet szűkíteni a kört, hogy esetleg az egész nem jó, vagy csak egy része. részletesebben nem emgyek bele, mert lehet csak az elektronika részével van valami, stb. hogy érdemes-e javítani? én javítanám magamnak, vagyis megpróbálnám. de egy bontott tömb, sem nagy összeg.
Az új dsc-t csere után programozni kell ha jól tudom.Melyik programmal lehet? A mostani is arra panaszkodik hogy az alvázszám hibás nem lehet ez a hiba oka?
én inkább arra gondolnék, hogy nem olvassa ki.
elvileg működésben nem befolyásoló tényező, az eltérő alvázszám. nem láttam még ilyet, lehet hibát dob rá ha eltér.
programozni elvileg nem nagyon kell, de lehet mókolgatni vele. ha tök ugyanolyan, mint az előző, akkor az előző progiját le kell tölteni és ebbe fel. illetve magát a DSC adaptációkat nullázni. több féle programok jók ezekhez. valami scenner-rel is meg lehet oldani. pl, VIN átírás. de lehet mást is. programozni mást használok, a scennert főleg hibakódolvasásra, de olykor programozás, az INPA jó adaptáció nullázásra, vagy szintén hibakód olvasásra.
de ezekbe most én nem megyek bele.
Baranyai2
Elküldve: 2018-10-19 20:17 ASC hiba
YELLOW írta:
Baranyai2 írta:
Sziasztok
A dsc nem mukodik az autoban,a bmw scanner-rel kiolvasva ezeket a hibakodokat irja: ABS* -> 5E1F/E0 - PT-CAN chassis number wrong / ECU not initialized.
5DF0/E0 - Pump unit faulty.
tudja valaki ezekre a hibakodokra a megoldást? Esetleg valaki tud segiteni a hiba elhárításában?
Köszi.
hát nekem ebből úgy tűnik, hogy az ABS tömb nem jó. hogy annak melyik szelepe vagy annak mágnestekercse az jó kérdés. de mintha nem is lenne jó a kommunikáció vele.
van olyan diag progi, amivel lehet a köröket működtetni. azzal is lehet szűkíteni a kört, hogy esetleg az egész nem jó, vagy csak egy része. részletesebben nem emgyek bele, mert lehet csak az elektronika részével van valami, stb. hogy érdemes-e javítani? én javítanám magamnak, vagyis megpróbálnám. de egy bontott tömb, sem nagy összeg.
Az új dsc-t csere után programozni kell ha jól tudom.Melyik programmal lehet? A mostani is arra panaszkodik hogy az alvázszám hibás nem lehet ez a hiba oka?
YELLOW
Elküldve: 2018-10-19 20:12 ASC hiba
Baranyai2 írta:
Sziasztok
A dsc nem mukodik az autoban,a bmw scanner-rel kiolvasva ezeket a hibakodokat irja: ABS* -> 5E1F/E0 - PT-CAN chassis number wrong / ECU not initialized.
5DF0/E0 - Pump unit faulty.
tudja valaki ezekre a hibakodokra a megoldást? Esetleg valaki tud segiteni a hiba elhárításában?
Köszi.
hát nekem ebből úgy tűnik, hogy az ABS tömb nem jó. hogy annak melyik szelepe vagy annak mágnestekercse az jó kérdés. de mintha nem is lenne jó a kommunikáció vele.
van olyan diag progi, amivel lehet a köröket működtetni. azzal is lehet szűkíteni a kört, hogy esetleg az egész nem jó, vagy csak egy része. részletesebben nem emgyek bele, mert lehet csak az elektronika részével van valami, stb. hogy érdemes-e javítani? én javítanám magamnak, vagyis megpróbálnám. de egy bontott tömb, sem nagy összeg.