Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2018-07-17 19:47 ASC hiba

Bal1 írta: Üdv.

Kocsivásárlás előtt állok és ahogy HAHU-n nézegetem az autókat, valamelyikben DSC valamelyikben ASR (gondolom ez ASC lenne, csak nincs olyan opció a hirdetésmegadáskor?) van. Elég sok videót és leírást elolvastam, de azt írják, hogy az ASR az csak kipörgésgátló, az ASC(+T) pedig már fékezi is az adott kereket.
Le tudná valaki írni mit is jelent a kettő közötti különbség a gyakorlatban?

Köszönöm szépen!


először is milyen autóról beszélünk? mivel DSC-t írsz, gondolom E46 facelift-es változat, vagy E39, E38 2001 utáni.
ASR elnevezést nem használja a BMW. ASC van facelift előtti modellekben, talán 30i, 30d, M3 az, ami 2000 után már kapott DSC-t. de ebben nem vagyok biztos.
az egy másik dolog, hogy éppen milyen feliratú gomb van benne. mert lehet csak a gombsorrész lett cserélve, vagy esetleg valaki utólag beleépítette a DSC-t.
az ASC is fékezget. de a DSC néz kormányszög elfordulást, külön-külön fékezi mind a négy kereket, az autó vertikális és horizontális helyzetét is figyeli, erősen beleszól a motorvezérlésbe.

katonaza Elküldve: 2018-07-16 23:01 Mi lehet a baj?

rece65 írta: Hi!

Az ablak mosó visszajelzője világít egy ideje,kevés volt benne az ablakmosó folyadék teletöltöttem de nem alszik ki a lámpa.
Mi lehet a gond sztetek?



Nekem a szintérzékelő kábele volt törött a tövénél, egyszerűen levágtam a beteg részt és újraforrasztottam.

Itt a 6-os alkatrész a szintérzékelő:
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=61_1084

maestro006 Elküldve: 2018-07-16 19:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

BMW0926 írta: Sziasztok
SOS-be kérnék segítséget, ha lehet

Keresgéltem a topicban, de nem találtam rá a választ, így megkérdezem:

K+DCAN kábelnél a 7 és a 8. lábat minden esetben össze kell forrasztani? Még sosem használtam, teljesen újonnan vásároltam.

Egyébként E46 M54B22-höz szeretném használni, ugyanis valami úton-módon kihagy az 5. henger, és ki akarom olvastatni, mi okozza a hibát



Üdv!

Ha nem forrasztod össze akkor csak a motor és a váltómodulból tudsz hibakódot olvasni. ha összeforrasztod akkor a többi modulhoz is hozzáférsz

adams22 Elküldve: 2018-07-14 12:23 Mi lehet a baj?

Hectorr írta:
adams22 írta:
Hectorr írta:
adams22 írta:
Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" 8O de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú... :)


Szia, köszönöm szépen a tanácsot, igen részletes volt :) A motor tipusunk egyezik, 1 éve henger fejes volt a verda aztán máshol adta meg magát a tömítés, tehát az alacsony olaj nyomás itt jelen volt alkalmanként. Pénteken viszem egy komolyabb szerelő brigádhoz mindenképpen elmondom amiket leirtal nekem.


Kíváncsian várom, hogy mit mondanak neked.. majd írd le. :)
Hova viszed az autót?


Teljes pofára esés. Kiderült hogy az előző "szak emberek" kompressziót sem tudtak mérni. Rossz a 3 as 4 es henger. Beszélt nekem mindent, szét égett közte a tömítés stb.. Motor javítással ők nem foglalkoznak, de mondta a gondolkodjak el komplett motor cserén az valószínűleg olcsóbb lesz..


Az szép...de hát mondtad hogy hengerfejes volt, akkor nem volt cserélve tömítés?! :o
Nekem is a másik motort javasolták..mintha az nem lenne lutri. Én inkább meg szeretném csináltatni.

Hectorr Elküldve: 2018-07-14 08:43 Mi lehet a baj?

adams22 írta:
Hectorr írta:
adams22 írta:
Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" 8O de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú... :)


Szia, köszönöm szépen a tanácsot, igen részletes volt :) A motor tipusunk egyezik, 1 éve henger fejes volt a verda aztán máshol adta meg magát a tömítés, tehát az alacsony olaj nyomás itt jelen volt alkalmanként. Pénteken viszem egy komolyabb szerelő brigádhoz mindenképpen elmondom amiket leirtal nekem.


Kíváncsian várom, hogy mit mondanak neked.. majd írd le. :)
Hova viszed az autót?


Teljes pofára esés. Kiderült hogy az előző "szak emberek" kompressziót sem tudtak mérni. Rossz a 3 as 4 es henger. Beszélt nekem mindent, szét égett közte a tömítés stb.. Motor javítással ők nem foglalkoznak, de mondta a gondolkodjak el komplett motor cserén az valószínűleg olcsóbb lesz..

adams22 Elküldve: 2018-07-13 10:44 Mi lehet a baj?

Hectorr írta:
adams22 írta:
Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" 8O de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú... :)


Szia, köszönöm szépen a tanácsot, igen részletes volt :) A motor tipusunk egyezik, 1 éve henger fejes volt a verda aztán máshol adta meg magát a tömítés, tehát az alacsony olaj nyomás itt jelen volt alkalmanként. Pénteken viszem egy komolyabb szerelő brigádhoz mindenképpen elmondom amiket leirtal nekem.


Kíváncsian várom, hogy mit mondanak neked.. majd írd le. :)
Hova viszed az autót?

YELLOW Elküldve: 2018-07-11 22:33 Motorolaj

316Sapi írta:
YELLOW írta:
316Sapi írta:
YELLOW írta:
316Sapi írta: Sziasztok! Nemrég vettem egy E46 318 ti gépet, és 4000 km múlva olajat kell cserélni. Milyen olajat vàlasszak? Köszönöm


0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 ACEA A3/B3
amúgy régen rossz, ha 4ezer múlva akarsz cserélni és már 18-20ezer van benne. ajánlatos 10 max 15ezrenként cserélni, ha jót akarsz.
ha sokat mész vele hosszútávot, akkor 15ezer. ha pedig még ősszel is cserélsz, akkor télre mehet a 0w-30, nyárra meg az 5w-40. ha nincs évi két csere, akkor 5w-30.
persze függ a motor állapotától. ha eszi az olajat nagyon, akkor motor generál.
inkább a nagyobb márkák olajai közül válassz.


Az előző tulaj 10ezer km-knt cserélte, szeretném ezt tartani. Valami Fuchs titan mondott 5w30. Az jó?


szerintem túl sztárolt BMW-s körben a Fuchs akár a Liqui Moly, de jó olaj. a 10ezer teljesen jó.

Ekkor kell a vàltó és hidraulika olajat is cserélni?


azokra más intervallumok vannak.
kormányszervóban olyan 40ezrenként kell, de valaki nem is szokott. váltóban ha manuális, akkor 80-100ezrenként, de sokan abba sem szoktak. automatában sokkal fontosabb, ott kb 60-80ezrenként célszerű szűrővel együtt. diffi is hasonló.

316Sapi Elküldve: 2018-07-11 22:24 Motorolaj

YELLOW írta:
316Sapi írta:
YELLOW írta:
316Sapi írta: Sziasztok! Nemrég vettem egy E46 318 ti gépet, és 4000 km múlva olajat kell cserélni. Milyen olajat vàlasszak? Köszönöm


0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 ACEA A3/B3
amúgy régen rossz, ha 4ezer múlva akarsz cserélni és már 18-20ezer van benne. ajánlatos 10 max 15ezrenként cserélni, ha jót akarsz.
ha sokat mész vele hosszútávot, akkor 15ezer. ha pedig még ősszel is cserélsz, akkor télre mehet a 0w-30, nyárra meg az 5w-40. ha nincs évi két csere, akkor 5w-30.
persze függ a motor állapotától. ha eszi az olajat nagyon, akkor motor generál.
inkább a nagyobb márkák olajai közül válassz.


Az előző tulaj 10ezer km-knt cserélte, szeretném ezt tartani. Valami Fuchs titan mondott 5w30. Az jó?


szerintem túl sztárolt BMW-s körben a Fuchs akár a Liqui Moly, de jó olaj. a 10ezer teljesen jó.

Ekkor kell a vàltó és hidraulika olajat is cserélni?

YELLOW Elküldve: 2018-07-11 22:20 Motorolaj

316Sapi írta:
YELLOW írta:
316Sapi írta: Sziasztok! Nemrég vettem egy E46 318 ti gépet, és 4000 km múlva olajat kell cserélni. Milyen olajat vàlasszak? Köszönöm


0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 ACEA A3/B3
amúgy régen rossz, ha 4ezer múlva akarsz cserélni és már 18-20ezer van benne. ajánlatos 10 max 15ezrenként cserélni, ha jót akarsz.
ha sokat mész vele hosszútávot, akkor 15ezer. ha pedig még ősszel is cserélsz, akkor télre mehet a 0w-30, nyárra meg az 5w-40. ha nincs évi két csere, akkor 5w-30.
persze függ a motor állapotától. ha eszi az olajat nagyon, akkor motor generál.
inkább a nagyobb márkák olajai közül válassz.


Az előző tulaj 10ezer km-knt cserélte, szeretném ezt tartani. Valami Fuchs titan mondott 5w30. Az jó?


szerintem túl sztárolt BMW-s körben a Fuchs akár a Liqui Moly, de jó olaj. a 10ezer teljesen jó.

Bondita Elküldve: 2018-07-11 19:55 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok! 320-as kombi Bmw-m van, 2009-es. A kulcs nem zár és a pótkulcs sem. Mi lehet a probléma? Nem jelez az elektronika sem hibát. A kulcs ketté szedhető egy házra és a kulcsra. Vásárolni voltam pár napja (vasárnap), akkor még működött. Ma vettük észre, hogy nem működik. Kézi mosóban voltam vele... Nem hinném, hogy egy 600 ft-os mosás alkalmával beázott volna, de lehet az? Tanácstalan vagyok... Köszi a segítséget!