Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Tibcsy84 Elküldve: 2018-06-28 21:01 Motor-váltó

Sziasztok vettem egy 530i 2004-es automata váltós BMW-t.
Mi s véleményetek az automata váltóval kapcsolatba.
Mennyire megbízható.Olajat kell benne cserélni.Ha igen hol érdemes csináltatni.
Köszönöm előre is.

csako Elküldve: 2018-06-28 20:25 E46 motorcsere, megéri?

katonaza írta:
csako írta: Sziasztok,

Szeretnék tanácsot kérni tőletek abban,hogy egy E46 320D (150hp) facelift-es kasztniba ,tudok e motort cserélni úgy,hogy egy 330D (204 hp) motort tetenék bele? Elképzelésem szerint elég valószínűnek tartom,de inkább az érdekelne jobban,hogy milyen hozadékai vannak még a cserének? Értem ezt arra,hogy váltót is kell e cserélni,kuplungot ,elektronikát stb. Minden információ erdekel ezzel kapcsolatban. Elég komoly project lesz,de el kell gondolkodnom a cserében,mert hengerfejes lett a motor így most lehet,hogy érdemes lenne cserélni.
Köszönöm szépen!


E46 FL 320D: 150 Le, 330 Nm
E46 FL 330D: 204 Le, 410 Nm

Ha szétnézel a chip tuningos oldalakon, akkor az látszik, hogy ha 320D-t chip tuningolsz, akkor nagyjából egy tuningolatlan 330D szintjét közelíted. Tehát ilyen elméleti megkötelítésből akár mehetne is a motor upgrade.

Ám gyakorlati oldalról olyan sok minden más, hogy valószínűleg mire mindenből a megfelelő beszerzése és beépítésre kerül, megbánod.

Szerintem pont ugyanaz a motor kell bele, mint gyárilag volt, aztán vagy megtartod, vagy eladod, vagy pedig ahogy most van, őszintén, hengerfejesen eladod.

Ha ettől részletesebb információkra van szükséged, akkor ajánlom figyelmedbe a http://www.realoem.com/bmw/enUS/select oldalt, ahol elemi alkatrész szinten össze tudod vetni a különbségeket.


Sziasztok,
Köszönöm szépen a véleményeteket. Úgy gondolom,igazatok lehet. Eladni nem szeretném,mert nagyon a szívemhez nőtt a kocsi. Vagy megcsináltatom ezt a motort,vagy cserélek benne egy gyárit.


katonaza Elküldve: 2018-06-28 17:45 E46 motorcsere, megéri?

csako írta: Sziasztok,

Szeretnék tanácsot kérni tőletek abban,hogy egy E46 320D (150hp) facelift-es kasztniba ,tudok e motort cserélni úgy,hogy egy 330D (204 hp) motort tetenék bele? Elképzelésem szerint elég valószínűnek tartom,de inkább az érdekelne jobban,hogy milyen hozadékai vannak még a cserének? Értem ezt arra,hogy váltót is kell e cserélni,kuplungot ,elektronikát stb. Minden információ erdekel ezzel kapcsolatban. Elég komoly project lesz,de el kell gondolkodnom a cserében,mert hengerfejes lett a motor így most lehet,hogy érdemes lenne cserélni.
Köszönöm szépen!


E46 FL 320D: 150 Le, 330 Nm
E46 FL 330D: 204 Le, 410 Nm

Ha szétnézel a chip tuningos oldalakon, akkor az látszik, hogy ha 320D-t chip tuningolsz, akkor nagyjából egy tuningolatlan 330D szintjét közelíted. Tehát ilyen elméleti megkötelítésből akár mehetne is a motor upgrade.

Ám gyakorlati oldalról olyan sok minden más, hogy valószínűleg mire mindenből a megfelelő beszerzése és beépítésre kerül, megbánod.

Szerintem pont ugyanaz a motor kell bele, mint gyárilag volt, aztán vagy megtartod, vagy eladod, vagy pedig ahogy most van, őszintén, hengerfejesen eladod.

Ha ettől részletesebb információkra van szükséged, akkor ajánlom figyelmedbe a http://www.realoem.com/bmw/enUS/select oldalt, ahol elemi alkatrész szinten össze tudod vetni a különbségeket.

m87z Elküldve: 2018-06-28 17:04 Vezérműlánc

konkolyd írta:
zolie90BMW írta: Sziasztok
e90 320d 177LE motornál honnan lehet tudni, hogy elszalkadt a lánc.
Mielőtt megállt a motor hibának felugrott egy jelzés ami sárga alapon a motorhiba jelzés fele sárga fele fekete volt, és utána megállt .
Előre köszi az infókat.


Forgatod a motort egy krovával, főtengely ékszíjtárcsánál és közben leveszed az olajbetöltő kupakot, ha nem forog a vezérműtengely meg a lánc (nem tudom ennél a típusnál pontosan mit látni, nekem benzinesnél a láncot) akkor kezdhetsz aggódni...


A lánc hátul van benne úgyhogy azt nem fogod látni, ha a lánc szakadt el akkor annak már volt egy kis csörgős hangja előtte is, de ha tényleg az szakadt el akkor nem lesz olcsó mulatság, mert az elég jól le tudja rendezni a dolgokat a motorban.

konkolyd Elküldve: 2018-06-27 10:49 Vezérműlánc

zolie90BMW írta: Sziasztok
e90 320d 177LE motornál honnan lehet tudni, hogy elszalkadt a lánc.
Mielőtt megállt a motor hibának felugrott egy jelzés ami sárga alapon a motorhiba jelzés fele sárga fele fekete volt, és utána megállt .
Előre köszi az infókat.


Forgatod a motort egy krovával, főtengely ékszíjtárcsánál és közben leveszed az olajbetöltő kupakot, ha nem forog a vezérműtengely meg a lánc (nem tudom ennél a típusnál pontosan mit látni, nekem benzinesnél a láncot) akkor kezdhetsz aggódni...

konkolyd Elküldve: 2018-06-27 10:43 Motorolaj

VTibi15 írta:
YELLOW írta:
Csacsa88 írta:
YELLOW írta:
Csacsa88 írta: Sziasztok! Olyan problemam volna hogy van egy E91em 320i, 250000 kilometer van az autoba! Nem reg vasaroltam! Mikor megvettem lecsereltem benne az olajat egyből! Castrol 5-40-es olajat tettem bele! 1500-2000 kilometer alatt elfogy belöle 1 liter, az lenne a kerdesem hogy ki mien olajat hasznal es meik az amit esetleg nem fogyaszt?! Vagy ennyi kilometernel mar esetleg szerkezeti problémája lehet? Válaszotokat köszönöm :-)


vagy nem 250ezer km van benne :wink: amúgy ez a motor olyan. eszi ha úgy van.
kék füst nincs? kartergázszellőztető szelep miatt is eheti.
mondjuk jó lenne tudni milyen motorkódról is beszélünk pontosan. mert több variáció is lehet.


N46B20 a motorkod! Van kék füstje is, de leginkabb akkor latom mikor mondjuk megalok egy lámpánál és álok 2-3 percet és indulaskor kiköp egy kék pamacsot! Ha sötétbe megyek es a mögöttem lévő fényében nem latom h olyankor füstölne!


akkor az vagy karterszellőztető, vagy szelepszárszimmering lesz. ez utóbbi szokott kikeményedni.



A karterszellőztetőt nagyon egyszerűen le tudod ellenőrízni járó motornál üzemi hőfok elérésekor olajbetöltő sapka le és ha" bután" kezd járni az autó akkor nem azzal van a baj, ha nem változik semmit akkor csere .


Nekem is pontosan ugyanez volt,N46B20, csak nekem már 1,5 liter/1000km. Lámpánál állva alapjáraton járt, utána mikor elindultam, verte a kéket mint egy 2T trabi. Elég ciki volt egy 10 éves autótól, hát még hogy BMW :D nevettek is rajta(m). Hátul a kipufogó végen is láttam olaj lerakódást :) Cseréltem én is karter szellőzőt, persze még a gyári volt benne, de nem szüntette meg az olajfogyasztást, meg a füstölést. Így a motor megbontása következett. A szelepszárszimeringek kőre voltak keményedve, a kipufogó torokba a szelepvezetőknél rendesen friss olaj volt befolyva, persze a szívószelepeknél is kapta a motor az olajat rendesen. Olvastam róla hogy ki lehet cserélni a szimeringeket hengerfej levétele nélkül, de azt írták azt csak mazohistáknak ajánlják. Mivel én biztosra akartam menni lekaptam a hengerfejet, meg kifűztem a dugókat és kapott új gyűrűket meg hajtókarcsapágyakat, új tömítést mindenhova, új szelepszár szimeringeket, szelepvezetőket, síkolást stb. Remélem többet nem fogok szopni vele :P
Azóta megtettem vele 10.000 km-t és láss csodát ez alatt mindössze fél litert evett meg. Olajcserénél mértem meg, de gondolom maradt a motorban feltapadva, megülve itt-ott. Egyébként nekem az olajlehúzó gyűrűknél is olyan lerakódások voltak, meg a dugattyú gyűrű hornyaiban is, meg a dugattyú tetején,hogy szerintem mindenféleképpen megérte szétszedni a motort. Kopás egyébként sehol nem volt mérhető.
Szóval a motor jó, a tömítések szarok, mindenhol kőre keményednek, törnek, repednek.
Ha nem akarsz sokat rákölteni akkor csak szimeringet cseréltess, meg fog szűnni a füst, meg az olajfogyás.:karates:

infidel Elküldve: 2018-06-25 14:21 világításmodul programozása

Sziasztok
Meg tudná mondani valaki hogy mi minden tud ez az LCM. Esetleg web oldal ahol megnézhetem.
LCM IV W/MANUAL.LWR
BMW 61.35-6 942 692 HW07
601-6201-019 LEAR SW7.0
A net szerint ez van az automban(nem tudtam megeresni mert nem tudom hol van)
Volna még egy olyan probléma hogy nem világit a az egyik oldalt a távolsági, ezért nem tudom használni az automata világitást. Az izzó jó.
Volna olyan beálitás hogy a helyzetjelzővel együtt világitson a nappali fény ill. este a xenon? Most a kulcs ráforditasakkor villognak a helyzetjelzők hol egyik hol masik, ezt meghagynám.

pack Elküldve: 2018-06-24 16:59 Fûtõventillátor

pack írta:
pack írta: Sziasztok drága BMW-s társaim 2 héttel ez elött nekem jöttek hátulrol, és bele toltak az elöttem lévöbe.Az auto eleje nagyon picit sérült, a hátulja relative nagyot kapott,de a lában jár használhato szerencsére.Na a problémám akkor kezdödött elment a fütés ventilátor,egyik fokozaton sem müködik. Szétszedtem az elejét megnéztem a fütés motort fekete lapátok félig le törve, mintha valami le darálta volna kézzel megforgatam nem szorul.MOST a biztositékot keresem de nem találom SEHOL!! Melyik bizti tartozik hozzá??tudja valaki??Utána jön majd a süni ellenörzése
elöre is köszönöm a válaszokat ja és nem tudok vissza laőpozni az oldalakon nem tölt be kösszi...:?::idea:8)



Ugy tünik hogy nem csak én nem tudom a választ erre a kérdésre!!



Biztositékot hagytam mert nem tudtam rájönni melyik tartozik hozzá.Le bontottam a süniig(kesztyütarto es tarsai levétele utan) elgurultam egy bontoba és ki probáltam az ott szerzett Sünit....BINGO egyböl volt ujra ventilácio:D:D:D

John Elküldve: 2018-06-24 13:01 Hûtõvíz

Norbo20 írta:
Mes írta:
YELLOW írta:
Mes írta: Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy ma mikor mentem dolgozni letettem az autót és kb 15-20 perc múlva mikor elindítottam kb 0 hűtővíz volt benne utána telitöltöttem , miután hazajöttem kb 25 km megint igyan ez . Alul tiszta víz minden a kiegyenlítő tartály is és a sapka alatt is .
Mi lehet a probléma?





meg fogsz lepődni, de elengedi a vizet.
általában a kiegyenlítő tartályt nyomja szét. hibás zárókupak miatt.
vagy a cső van kirepedve. körbe kell nézni. lehet a repedést nem látni, mert csak nyomás alatt nyílik szét.


A kupak alatt nyomja ki a vizet, akkor cseréljek kupakot?



Szia! Nekem is ilyen problémám van e61 525d vel. Megoldódott a probléma sapka cserével? Mert ha igen akkor rápróbálok én is.

Szia,mi volt a megoldás,hengerfejes volt?

speki Elküldve: 2018-06-21 11:30 Klíma

Sziasztok,

a következő problémával kapcsolatban kérném a tanácsotokat:

Bmw E60 520i 2004

Ha az autó felmelegszik, akkor alapjáraton bekapcsolt klímánál drasztikusan megemelkedik a fordulatszám. 600-ról 1500-1700 közé felmegy. Ha reggel kijövök a garázsból, és az autó garázshőmérsékletű akkor nem jeletkezik a jelenség. Nyomás 15 bar környékén van alapjáraton, ha pedig forgatom a motor pl 3000-4000-es fordulatszámon, akkor felmegy 20-25 bar közé. A motortérben lévő klímacsövek forróak.

Egyébként a klíma működik, hűteni szépen hűt.

Köszi előre is!