Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Krapulax6 Elküldve: 2018-03-10 08:22 Inditozásra nem inditt a kocsi !

adams22 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...


Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?


elvileg van neki reléje az önindítónak. de lehet a bendix nem húz be.


Szia! Lehet hogy tényleg kulcs vagy imo hiba nem tudom, de ha a starterrel lenne a gond akkor tudok segíteni benne. Minden ami generátor , starter. :) Lényeg ha nem is kattan a relé (behúzás) akkor nem hiszem hogy olyan rossz lenne, mert az azt jelentené hogy a behúzó tekercs leégett. Ahhoz elég kemény túlterhelésnek kell lennie. Inkább máshol keresném a problémát. Ha viszont behúz a relé (kattan), de nem indít akkor egyértelműen a starter a rossz. Mondjuk elkoptak vagy sz*rrá pasztásodtak a kefék...bár ahhoz erős olajos szennyeződésnek kell lennie és a bmw-ben nincs olyan helyen szerintem ahol kaphatna olajat, ráadásul sokat.




Nekem megoldodni latszik:a kulcsot leejtettem es bicskakulcsot hasznalok e46 -nal igy a tekercset ki kellett forrasztanom a panelrol ,mert messze volt gyujtaskapcsolotol.
Szoval az esest kovetoen elengedte a forrasztas a tekercset.
Ugy nez ki jo lett.

adams22 Elküldve: 2018-03-09 21:30 Inditozásra nem inditt a kocsi !

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...


Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?


elvileg van neki reléje az önindítónak. de lehet a bendix nem húz be.


Szia! Lehet hogy tényleg kulcs vagy imo hiba nem tudom, de ha a starterrel lenne a gond akkor tudok segíteni benne. Minden ami generátor , starter. :) Lényeg ha nem is kattan a relé (behúzás) akkor nem hiszem hogy olyan rossz lenne, mert az azt jelentené hogy a behúzó tekercs leégett. Ahhoz elég kemény túlterhelésnek kell lennie. Inkább máshol keresném a problémát. Ha viszont behúz a relé (kattan), de nem indít akkor egyértelműen a starter a rossz. Mondjuk elkoptak vagy sz*rrá pasztásodtak a kefék...bár ahhoz erős olajos szennyeződésnek kell lennie és a bmw-ben nincs olyan helyen szerintem ahol kaphatna olajat, ráadásul sokat.

YELLOW Elküldve: 2018-03-09 20:11 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...


Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?


elvileg van neki reléje az önindítónak. de lehet a bendix nem húz be.

YELLOW Elküldve: 2018-03-09 20:01 Motor hibajel(sarga)

BrianHUN írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
BrianHUN írta:
BrianHUN írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
hil írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
Ugyanez a hibajelenségem van N43-as motornál de nekem más hibakódot dob be. 2-3 -as henger gyújtás kimaradás. 5-6 szor újraindítom és jó. Sikerült azóta valamit vele csinálni ?


N43-ban nincs Valvetronic. neked valószínű trafó probléma lesz. a másik tipikus hiba az injektorok. + gyertyákat is érdemes cserélni.
nem ehhez a hibához tartozik, de a NOx szenzorra is készülhetsz.
és mivel ez egy direkt befecskendezéses motor, lehet a szelepeknél van koxszolódás, és nem zárnak jól. attól lehet alapjárat és rángatásos probléma.


Pár indítást követően teljesen megjavul. Illetve meleg motornál is tökéletes. Ez szűkíti valamennyiben a dolgokat szerinted?

Amúgy köszönöm a gyors és segítőkész választ.


persze szűkíti. a gyújtótrafó ilyen. vagy hidegen rossz, vagy melegen. nekem más a motor, de ez volt nekem is hidegen. fél évkülönbséggel hidegen nem indult az egyik henger. majd 3 eset után, gyertyacsere után 150km-rel indulás után 500 m múlva kifingott végleg az egyik trafó. én cseréltem mind a négyet, mert sorra tönkre ment volna. voltak szériahibás trafók.
havernak N43 van, azért írtam amit, mert már végigment ezeken.


Huh elég konkrétnak hangzik a dolog. Nagyon szépen köszönöm a segítséged, a napokba kipróbálom aztán majd visszaírok, hogy mi volt.

Köszönöm még egyszer.


Sziasztok,
bocs, hogy belevaú, de nem lehet, hogy az M43-as (és nem N43) motorról szól az értekezés???



Szia. N43B16 a motor amiről én kérdeztem.

Amúgy a 2-3 -as henger trafóját felcserélhetem az 1-4-essel ? Igazából azok egyformák és így tutira kijönne a hibakóddal nem ?


jaja, cseréld meg őket. átviszi-e a hibákat az 1-4-be.
én tudtam, hogy N43 a téma biztosan.



Szép jó reggelt!

Megtörtént a művelet. A szerelés közben kiderült a gyári gyertyákkal futott az autó. Természetesen iszonyatos állapotban voltak, ezért cserélve lettek. A hiba eltűnt, így már nem volt hibakód amit be kellett volna dobnia. Szóval jó helyen volt keresve a hiba és ezért nagyon szépen köszönöm a segítségedet. Mindenesetre a trafós cserét sem feledem el, és mivel a 4 trafó drága, ennek árát biztosan félrerakom most, ha később bekövetkezne.

Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hamar meg lett a hiba forrása.


a haver akit említettem, az is megvette a gyertyákat. majd cserélte a trafót, injektort. csak nem az igazi. oszt kiderült a gyertyák még a csomagtartóban vannak, mert nincs kulcs hozzá. :D LOL
az új gyertya lehet ad majd a trafóknak, ha azok már el vannak gyengülve. szóval ha megint hasonló gond lesz, akkor valószínűleg trafó hiba lesz.


Mindenképpen számítani fogok rá a jövőben és tuti sok időt spórol ez így meg, hogy keressük a gond okát :) Köszönöm a gyors válaszokat, rendes Tőled.



Sziasztok! Csak, ha bárkinek hasonló problémája lesz a jövőben, up to date legyen a történet: eddig tartott a szép story. Visszatért a hiba, sárga jelzés nélkül ugyan, de alacsony fordulaton megint dadog. Kevésbé érezni, de határozottan erőtlen és dadog. Semmi hibakód. Annyi változott még, ha menet közben üresbe rakom a kocsit, akkor a fordulatszám leesik 500 alá, beremeg, elveszi klímát és hirtelen felrántja 800-ra. Majd mintha semmi nem történt volna megy tovább.
Lehet bejön amit mondasz :D és mind a 4-et cserélnem kell mégis ;) csak fájó az a 100 000 :(
Majd megírom mi történt. Sziasztok


Sziasztok. A jó időre való tekintettel kicseréltem mind a 4-et trafóból. Ugyanúgy rángatózik és kihagy mikor gázt adok.

Pár alkatrészt még cserélgetek aztán eladom az egészet. Majd írom ami változik a cserékkel.



Szia!

Én a helyedben vennék egy pillantást a légtömegmérőre is, mert nekem is kb ezek a hibák vannak..gyújtáskimaradás CSAK a 2-es hengerben, menet közben rángatás, alapjáraton három hengerezés stb.. Tegnap lehúztam a tömegmérő csatiját és nem háromhengerezett, nagyon szép volt az alapjárat, egyenletes és ami a legjobb, hogy nem rángatott semmilyen fokozatban és semmilyen fordulatszámon. Aztán visszadugtam rá a csatit és megint csinálta a rángatást. Tehát mindenképpen megér egy próbát! Lehet hogy csak takarítás kell neki és egy újra kalibrálás mint nekem is mondta YELLOW. Az én motorom N42, de a légtömegmérő mindegyik motorban fontos szerepet játszik. Nekem pl. falls értékeket mutat a beszívott levegő hőmérsékletre.
Ja és persze, ezt a műveletet nekem is megelőzte egy gyertya csere és trafó csere (x4), de nem változott semmi. Aztán jött a légtömegmérő.


viszont hibás légtömegmérő miatt nem fog beírni gyújtáskimaradást hengerbe. ugyanis a 4 hengerre 1db légtömegmérő van. olyat kiírhat, hogy elégtelen égés és akkor mondjuk szelepek nem jól nyitnak/zárnak az adott hengerben.
a dadogás, meg rángatás lehet légtömegmérő miatt. de ha mechanikai hiba lenen, mint szelep, az lehúzott légtömegmérő mellett is lenne.
hogy mitől javult meg, nem tudom, lehet csak kontakt hiba volt, de akkor sem értem miért 3 hengerezett.



Uuu ne értsd úgy beszólásból írtam, isten ments. Sőt én nagyon örülök ha segít valaki. Csak nem akarom, h olyan legyek aki félbehagy egy témát. Tök jó szerintem, ha az ember ilyen dolgaira reflektálnak, főleg ha autószerelők csak hümmögnek. Most töröltem hibakódokat, a trafócsere óta dobja be őket de röfög aranyom továbbra is. Légtömegmérőt lehúztam, 2-3 másodperc kellett h reagáljon valamit. Picit esett a fordulat aztán újrabeállt rendesen. Az a szép belsőégésű motornál, hogy hasonló tünetek egész más problémára is visszavezethetőek. Annyit vettem még észre ha benyomom klímát akkor a rezinacia ami átjárja a kocsit sokszorosára nő.


nem vettem annak. ha pedig ez van amit írsz, akkor ugye klímánál megemeli a fordulatot. tehát ahogy írtam az elején, lehet a injektor xarakodik.
a közvetlen befecsis motorok amúgy is rezegősebben járnak, ha meg még az injektoroból is rossz valamelyik, akkor pláne. csak az a baj, hogy így távolról, leírva nem tudom milyen rezonancia, mértéke, stb. élőadatokat figyelve is lehetne látni, hogyan muzsikálnak az injektorok.

YELLOW Elküldve: 2018-03-09 19:55 Autóvásárlás

DannyB írta: Üdv!

Elég ritkán tesznek fel olyan állapotú 325/330i e46-ot (fl v fl előtti, mindegy) amit érdemes is megnézni. 3 hete megnéztem egyet Környén. Nem volt rossz, de nem is tetszett annyira (és 2.05M volt) azt mondta a végéről az 50-et elengedi..
Ezt nemrég hirdethették meg, kérhetnék véleményt az autóról "képek alapján"? Köszi
BMW 330i


párásodás van a lámpákon ahogy elnézem.
km alapján kicsit drágállom, még ha semmi baja sincs, akkor is. ez már feltehetően kettőstömegű cserés lesz. bár nem tudom, hogy használták...
ha 150ezer km lenne benne valósan, akkor megérné szerintem, ha amúgy patika.

Krapulax6 Elküldve: 2018-03-09 18:42 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...




Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?

BrianHUN Elküldve: 2018-03-09 17:04 Motor hibajel(sarga)

YELLOW írta:
adams22 írta:
BrianHUN írta:
BrianHUN írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
hil írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
Ugyanez a hibajelenségem van N43-as motornál de nekem más hibakódot dob be. 2-3 -as henger gyújtás kimaradás. 5-6 szor újraindítom és jó. Sikerült azóta valamit vele csinálni ?


N43-ban nincs Valvetronic. neked valószínű trafó probléma lesz. a másik tipikus hiba az injektorok. + gyertyákat is érdemes cserélni.
nem ehhez a hibához tartozik, de a NOx szenzorra is készülhetsz.
és mivel ez egy direkt befecskendezéses motor, lehet a szelepeknél van koxszolódás, és nem zárnak jól. attól lehet alapjárat és rángatásos probléma.


Pár indítást követően teljesen megjavul. Illetve meleg motornál is tökéletes. Ez szűkíti valamennyiben a dolgokat szerinted?

Amúgy köszönöm a gyors és segítőkész választ.


persze szűkíti. a gyújtótrafó ilyen. vagy hidegen rossz, vagy melegen. nekem más a motor, de ez volt nekem is hidegen. fél évkülönbséggel hidegen nem indult az egyik henger. majd 3 eset után, gyertyacsere után 150km-rel indulás után 500 m múlva kifingott végleg az egyik trafó. én cseréltem mind a négyet, mert sorra tönkre ment volna. voltak szériahibás trafók.
havernak N43 van, azért írtam amit, mert már végigment ezeken.


Huh elég konkrétnak hangzik a dolog. Nagyon szépen köszönöm a segítséged, a napokba kipróbálom aztán majd visszaírok, hogy mi volt.

Köszönöm még egyszer.


Sziasztok,
bocs, hogy belevaú, de nem lehet, hogy az M43-as (és nem N43) motorról szól az értekezés???



Szia. N43B16 a motor amiről én kérdeztem.

Amúgy a 2-3 -as henger trafóját felcserélhetem az 1-4-essel ? Igazából azok egyformák és így tutira kijönne a hibakóddal nem ?


jaja, cseréld meg őket. átviszi-e a hibákat az 1-4-be.
én tudtam, hogy N43 a téma biztosan.



Szép jó reggelt!

Megtörtént a művelet. A szerelés közben kiderült a gyári gyertyákkal futott az autó. Természetesen iszonyatos állapotban voltak, ezért cserélve lettek. A hiba eltűnt, így már nem volt hibakód amit be kellett volna dobnia. Szóval jó helyen volt keresve a hiba és ezért nagyon szépen köszönöm a segítségedet. Mindenesetre a trafós cserét sem feledem el, és mivel a 4 trafó drága, ennek árát biztosan félrerakom most, ha később bekövetkezne.

Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hamar meg lett a hiba forrása.


a haver akit említettem, az is megvette a gyertyákat. majd cserélte a trafót, injektort. csak nem az igazi. oszt kiderült a gyertyák még a csomagtartóban vannak, mert nincs kulcs hozzá. :D LOL
az új gyertya lehet ad majd a trafóknak, ha azok már el vannak gyengülve. szóval ha megint hasonló gond lesz, akkor valószínűleg trafó hiba lesz.


Mindenképpen számítani fogok rá a jövőben és tuti sok időt spórol ez így meg, hogy keressük a gond okát :) Köszönöm a gyors válaszokat, rendes Tőled.



Sziasztok! Csak, ha bárkinek hasonló problémája lesz a jövőben, up to date legyen a történet: eddig tartott a szép story. Visszatért a hiba, sárga jelzés nélkül ugyan, de alacsony fordulaton megint dadog. Kevésbé érezni, de határozottan erőtlen és dadog. Semmi hibakód. Annyi változott még, ha menet közben üresbe rakom a kocsit, akkor a fordulatszám leesik 500 alá, beremeg, elveszi klímát és hirtelen felrántja 800-ra. Majd mintha semmi nem történt volna megy tovább.
Lehet bejön amit mondasz :D és mind a 4-et cserélnem kell mégis ;) csak fájó az a 100 000 :(
Majd megírom mi történt. Sziasztok


Sziasztok. A jó időre való tekintettel kicseréltem mind a 4-et trafóból. Ugyanúgy rángatózik és kihagy mikor gázt adok.

Pár alkatrészt még cserélgetek aztán eladom az egészet. Majd írom ami változik a cserékkel.



Szia!

Én a helyedben vennék egy pillantást a légtömegmérőre is, mert nekem is kb ezek a hibák vannak..gyújtáskimaradás CSAK a 2-es hengerben, menet közben rángatás, alapjáraton három hengerezés stb.. Tegnap lehúztam a tömegmérő csatiját és nem háromhengerezett, nagyon szép volt az alapjárat, egyenletes és ami a legjobb, hogy nem rángatott semmilyen fokozatban és semmilyen fordulatszámon. Aztán visszadugtam rá a csatit és megint csinálta a rángatást. Tehát mindenképpen megér egy próbát! Lehet hogy csak takarítás kell neki és egy újra kalibrálás mint nekem is mondta YELLOW. Az én motorom N42, de a légtömegmérő mindegyik motorban fontos szerepet játszik. Nekem pl. falls értékeket mutat a beszívott levegő hőmérsékletre.
Ja és persze, ezt a műveletet nekem is megelőzte egy gyertya csere és trafó csere (x4), de nem változott semmi. Aztán jött a légtömegmérő.


viszont hibás légtömegmérő miatt nem fog beírni gyújtáskimaradást hengerbe. ugyanis a 4 hengerre 1db légtömegmérő van. olyat kiírhat, hogy elégtelen égés és akkor mondjuk szelepek nem jól nyitnak/zárnak az adott hengerben.
a dadogás, meg rángatás lehet légtömegmérő miatt. de ha mechanikai hiba lenen, mint szelep, az lehúzott légtömegmérő mellett is lenne.
hogy mitől javult meg, nem tudom, lehet csak kontakt hiba volt, de akkor sem értem miért 3 hengerezett.



Uuu ne értsd úgy beszólásból írtam, isten ments. Sőt én nagyon örülök ha segít valaki. Csak nem akarom, h olyan legyek aki félbehagy egy témát. Tök jó szerintem, ha az ember ilyen dolgaira reflektálnak, főleg ha autószerelők csak hümmögnek. Most töröltem hibakódokat, a trafócsere óta dobja be őket de röfög aranyom továbbra is. Légtömegmérőt lehúztam, 2-3 másodperc kellett h reagáljon valamit. Picit esett a fordulat aztán újrabeállt rendesen. Az a szép belsőégésű motornál, hogy hasonló tünetek egész más problémára is visszavezethetőek. Annyit vettem még észre ha benyomom klímát akkor a rezinacia ami átjárja a kocsit sokszorosára nő.

DannyB Elküldve: 2018-03-09 11:39 Autóvásárlás

Üdv!

Elég ritkán tesznek fel olyan állapotú 325/330i e46-ot (fl v fl előtti, mindegy) amit érdemes is megnézni. 3 hete megnéztem egyet Környén. Nem volt rossz, de nem is tetszett annyira (és 2.05M volt) azt mondta a végéről az 50-et elengedi..
Ezt nemrég hirdethették meg, kérhetnék véleményt az autóról "képek alapján"? Köszi
BMW 330i

YELLOW Elküldve: 2018-03-08 13:51 Segítsetek!

Atkari írta: Sziasztok!
Egy 318 d E90-es autóm van. Tegnap minden előzmény nélkül egyszer csak nem működött az irányjelző, az autót nem tudom bezárni, a műszerfalon felváltva megjelenik egy sárga nyitott ajtójú autó, illetve egy felemelt piros autó képe.Az autó egyébként működik, de néha nem jár egyenletesen a motor.
Mi lehet a probléma?


te legalább már megtaláltad az indexkart. :porgosnevetos:
viccet félre téve.
hát inkább ne találgassunk. erre az autóra rá kell olvasni BMW specc diaggal.
nem véletlen jelzi, hogy szervizbe kellene menni.

YELLOW Elküldve: 2018-03-08 13:49 Gyújtógyertya.

Cafeesiska írta: Heelo.
Valaki tudja hogy BMW e39 ujj gyertya csere után kell valamitt álitani elektomoságon
Vagy valami máson?
Milyen gyertyát érdemes venn? ( Bosch, Magnetti Marelli)


nem kell állítani semmit.
NGK, semmi más.