leonaprofi Elküldve: 2018-01-20 12:52 Lámpakapcsoló

leonaprofi Elküldve: 2018-01-20 12:52 Lámpakapcsoló
Minambres Elküldve: 2018-01-17 10:41 Autómata váltó hibakód
YELLOW Elküldve: 2018-01-16 13:06 Mi lehet a baj?
CzZD írta:YELLOW írta:CzZD írta:YELLOW írta:CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni :D ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.
ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.
Yellow-nak köszönöm a választ, eddig ezek a lehetőségek fel se merültek. ( A három hibakód nem nem mutatott rá egyértrlműen a problémára, ha megtalálom. hibakódos papírt majd leírom) A szerelőm amúgy egy vagy több szelep meghibásodására gyanakszik, illetve/vagy azoknak az "illesztési" hibájára. Kérdésem lenne még,hogy a amennyiben Yellow által írt dogok probléma annak a javíttatása nagyságrendileg mennyi lenne, valamint ha a szelepekkel lenne a probléma annak a javítása/cseréje mennyi lenne? a válaszokért előre is köszönet
egyszerűbb ha veszel egy bontott motort :D
az a gond, hogy ez nagyon összetett motor. az excentertengelyhez nagyon szét kell bontani, jut eszembe ott vannak himbák, amik dedikálva vannak, lehet azok is kopottak.
alapjáraton nekem hallani melegen, amikor a kék sávot elhagyja a víz, akkor átáll valvetronic-os üzemmódra és alapjáraton klattyog, mert a kopás miatt keresi a poziciót. alapjárat nem igazán ugrál, sőt. mert korrigál folyamatosan.
egyébként elvileg az én autómnál 18ezer km-nél volt valvetronic motor vagy vezérlő cserélve.
egy 100ezer alatt nem úszod meg szerintem. most hirtelen nem tudok új árakat mondani, de olyan 300ezer körül rémlik, ha új cucccokat veszel és a szerelés költségével is számolunk.
ha nem BMW spec diaggal lett kiolvasva, akkor igazából mindegy a hibakód nem adnék rá. olyan emberhez vidd el, aki nem egy BMW-t javított már. és tudja ezen motorok kínját.
Szerelőm, is ezt 150-250e közötti árkategóriát mondota. A motorblokk vásárlása is nemrég felmerült, de mivel neki se meg nekem se volt időm még jobban beleméjedni,a bontott blokkokba így, nem tudom hol (cégnél, magánszemélynél) lenne érdemes blokkot keresgélni.Nyílván csak úgyan ilyen típusú motorblokkot érdemes venni, viszont ha jó lenne bele 318ti (143 Le) motor az mennyi plusszal járna mint költségben mint munkában? (azt tartom danszosabbank amit javasolsz, és nem vacakolok javítással hanem egy komplett blokkott kap)
CzZD Elküldve: 2018-01-16 12:21 Mi lehet a baj?
CzZD írta:YELLOW írta:CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni :D ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.
ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.
Yellow-nak köszönöm a választ, eddig ezek a lehetőségek fel se merültek. ( A három hibakód nem nem mutatott rá egyértrlműen a problémára, ha megtalálom. hibakódos papírt majd leírom) A szerelőm amúgy egy vagy több szelep meghibásodására gyanakszik, illetve/vagy azoknak az "illesztési" hibájára. Kérdésem lenne még,hogy a amennyiben Yellow által írt dogok probléma annak a javíttatása nagyságrendileg mennyi lenne, valamint ha a szelepekkel lenne a probléma annak a javítása/cseréje mennyi lenne? a válaszokért előre is köszönet
YELLOW Elküldve: 2018-01-16 09:48 Mi lehet a baj?
CzZD írta:YELLOW írta:CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni :D ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.
ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.
Yellow-nak köszönöm a választ, eddig ezek a lehetőségek fel se merültek. ( A három hibakód nem nem mutatott rá egyértrlműen a problémára, ha megtalálom. hibakódos papírt majd leírom) A szerelőm amúgy egy vagy több szelep meghibásodására gyanakszik, illetve/vagy azoknak az "illesztési" hibájára. Kérdésem lenne még,hogy a amennyiben Yellow által írt dogok probléma annak a javíttatása nagyságrendileg mennyi lenne, valamint ha a szelepekkel lenne a probléma annak a javítása/cseréje mennyi lenne? a válaszokért előre is köszönet
CzZD Elküldve: 2018-01-16 09:01 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni :D ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.
ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.
YELLOW Elküldve: 2018-01-16 08:03 Mi lehet a baj?
CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni :D ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.
BrianHUN Elküldve: 2018-01-16 08:03 Motor hibajel(sarga)
sndrs írta:sndrs írta:YELLOW írta:sndrs írta: Üdv!
E90, 2007, 318i (95kw) járművem az alábbi fórumon olvasható jelenségeket produkálja (váratlanul, egy indításkor jött elő).
http://www.bmwforums.info/bmw-...ode-3.html
Lassú menet, nem húz, remeg, alacsony rpm. 50km után, kb. 15 perces parkolást követően indításnál jött elő.
Miután sokat keresgéltem, több helyen is olvastam, hogy ez elég gyakori probléma, de konkrét megoldást nem sikerült találnom. Elméletileg a Valvetronic motor nem működik megfelelően, vagy nem érintkezik. Holnap napközben megpróbálom megkeresni, hogy hol is van ez és akkor a csatlakozót is leszedem és megnézem, viszont ahogy olvastam ez nem oldotta meg a problémát.
Az első hibát ma tapasztaltam, mikor 50km után kb. 15 percre leállítottam, majd mikor indítottam egyből jött a motorhiba jelzés (félig telt sárga ikon).
Miután leraktam kb. 5-6 órára, a hibajelzés maradt, de nem tapasztaltam a csökkentett performancet, viszont ismét 50km és 10 perc szünet után előjött ugyan az (beremeg, alig megy).
Szerintetek tényleg VVT motor probléma lehet? Hol találok hozzá ilyen alkatrészt?
(Kiolvasott hibakódok: P1050, P1062)
Üdv,
melyik motor van benne neked?
meg nem univerzális diaggal kellene olvasni feltétlen. + nézni kellene élő adatokat
ez nem feltétlen VVT hiba.
ha az a motor amire gondolok, akkor van egy rail cső, aminek méri a nyomását egy szenzor. vagy a szenzor rossz, vagy a rail csőben valami miatt nem jó a nyomás. dugult üzemanyagszűrő, gyenge benzinpumpa. mivel bemelegedés után van, így pumpa lehet, vagy szenzor.
továbbá nem megfelelő levegő mennyiség is okozhatja.
ezt így neten keresztül nem mondja meg konkrétan szerintem senki.
N46B20(U1) a motor típusa.
Csak ilyen olvasóm van, szervizbe vinni csak jövőre tudom.
Szerk: Gondoltam az üzemanyagellátásra én is, mert üresben alapjáraton néha leesik a fordulatszám 500 alá, aztán egyből vissza 6-700 körülire.
Egyelőre a csatlakozásokat tudom átnézni + telenyomom a tankot hogy könnyebb legyen a szivattyúnak, ha nem használ, jövőre nekiesünk komolyabban.
Megnéztük rendes olvasóval, ezek jöttek ki: 2A67 és 2A6F
Ezek alapján szinte biztos, hogy Valvetronics Motor probléma lehet. A limp mód most jött elő másodjára. Indítás ilyenkor sokkal több idő, valamint elég traktor motor hangja van.
Motorkód: N46B20B
Update: Ha gyújtást ráadom és leveszem (nem indítom el) egymás után párszor, megjavul egy darabig.
Danesz Elküldve: 2018-01-15 19:06 Műszerfal kijelzés
YELLOW írta:Danesz írta: Sziasztok
Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:
generátor csere után akku sarut visszaraktuk és indítottuk az autót. Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítjuk elindul a hűtőventilátor.
Biztosítékok rendben vannak, töltést kap.
Találkozott valaki már hasonló problémával?
köszi
mi okból lett generátor cserélve?
YELLOW Elküldve: 2018-01-15 18:41 Műszerfal kijelzés
Danesz írta: Sziasztok
Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:
generátor csere után akku sarut visszaraktuk és indítottuk az autót. Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítjuk elindul a hűtőventilátor.
Biztosítékok rendben vannak, töltést kap.
Találkozott valaki már hasonló problémával?
köszi