Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Tano Elküldve: 2017-11-17 20:31 Mi lehet a baj?

Bakky írta: Szevasz Tano! Hogy rád nem gondoltam, pedig 2 hete találkoztunk is! (Sajnos temetésen:(
Ez elvileg még viszkó, mert írtam is 2 éve kicserélték, lehet a Te régidben már cserélve volt elektromosraa. A hőfokot megnéztük, 80fok, szóval remélem termosztát csere megoldja! Hogy megy az M2-es? Már majdnem olyan jó kint a 20d?:D
Délután felhívlak!
Csá! Bakky


Megkövetem magam, ahogy beszéltünk is azt nem néztem, hogy automata nem kézi.
Igen, majdnem olyan jó ha alapjáraton megyek.:D

Szerk: Ja és itt a WDS link.
http://www.bmw-planet.net/diag.../index.htm

spilltomi Elküldve: 2017-11-17 10:06 Mi lehet a baj?

spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta: Sziasztok. (2002 X5 E53 3.0i M54)

Komoly matekozásban vagyok a paripámmal. Azért osztom meg ezt itt, mert hátha akad olyan, akivel előfordult ilyesmi, vagy valaki aki tudja pontosan mi is történik és tud nekem segíteni.

A történet úgy néz ki, hogy az autó tökéletesen működött, de néha felvillant a check engine lámpa. Kiolvastam a hibát, lambdaszonda, katalizátor, secondary air system problémákat írt a gép. Megvizsgáltam az autót és elég rossz állapotban voltak a levegőcsövek, volt amelyik el is volt teljesen szakadva (sec air system csöve, ami a szelepet és a szívósort köti össze). Mivel sok cső volt rossz, ezért úgy döntöttem leszedem a szívósort és átnézek mindent és cserélem ami rossz. Gyakorlatilag majdnem minden csőből új került bele + disa szelepet is kapott, mert az is halott volt. Kitakarítottam mindent és összeraktam az autót, majd mikor indítanám, villog a műszerfal, gyenge a világítás stb.. lemerült az akksi(2 hetet állt közben és működött róla fogyasztó). Megpróbáltam bikázni egy másik autóról, így sem történt semmi. Éjszakára feltettem tölteni az akkut. Reggel vissza az akksi, minden a helyén, indítom és megint semmi. Önindító nem kattan.

Akkumulátor tesztelve(cserélve is), önindító tesztelve, benzinszivattyú+relé tesztelve, computerből a kivezetések szálai multiméterrel tesztelve.

Új hibakód: 128 EWS-Transmission/-Parity

Inpával, próbáltam szinkronizálni az ews-t a dme-vel. Nem csinálja meg. NCSExpert sem csinálja meg, mindkét program próbálkozásánál ugyanazt a hibát dobja ki:

No response from controlunit
No answer from ECU

Most várok egy kulcstanító programot és azzal megpróbálom újraprogramozni az ews-t és betanítani a saját kulcsát, vagy egy újat.

Van valakinek tippe, ötlete, hogy ez mitől lehet, illetve, hogy mi a pontos hiba egyáltalán és a megoldása? Minden segítséget és tippet előre is köszönök! :)


túl hasznosat nem tudok neked mondani, de azt tudom, hogy BMW-k nem nagyon szeretik ha bikázzák őket, sőt bikáztatni sem jó.
jó pár éve egy BMW-s talin egy X3-at kellett volna bebikázni, de mondtam, hogy én nem kockáztatom. gáz nem gáz, nem kellett volna az autóban játszani az agyukat, mert amit leműveltek... az gázabb volt, mint, hogy én nem bikáztattam be őket.
ugye van bikázó pont is, az sem mindegy, hogy ott csinálja az ember, vagy az akksin keresztül közvetlen.
nekem gyanús, hogy az EWS-t kinyírtad. :(


Nem örülnék neki, de gondoltam rá én is. Viszont jelet küld az ecu-nak az ews, csak biztos, hogy nem jót. Esetleg azt nem tudod, ha így történt és ews-t cserélek, akkor ecu-t is kell cserélni? Így lenne értelme, de hátha lehet programozni is...


bocs, ECU-t akartam írni, hogy azt nyírtad ki. mert nem kommunikál nekem úgy jön le. meg lehetne próbálni egy SW-t rátölteni, de szerintem valami elszállt benne. lehet javítható.
esetleg ha tudnál szerezni egy másik ECU-t ideiglenesen, meg lehetne próbálni, hogy azzal kommunikál-e.


Köszönöm a tippet. Sajnos csak venni fogok tudni, nem nagyon van itt bontó a környéken, és nem is ismerek itt senkit, akinek lenne ehhez való ecu-ja. Ha a programozás nem jön be, akkor erre gondoltam következő lépésként, vagy ews vásárlásra. Elég drága mulatság ez itt, úgyhogy minden lehetőséget megpróbálok előtte, de lehet otthonról küldetek ide. :)


jah, hogy Las Vegas? :D hát nem tudom ott, hogy mennek a dolgok...


Sajnos siralmasan :D... ha a bmw csinálja, akkor lehet, hogy olcsóbb venni egy másik kocsit :D . Bontott alkatrész nincs, mivel ritka a német autó, és ha ez nem elég, hozzáértő sem nagyon akad. Akivel eddig beszéltem itt, az mind időpocsékolás volt. Amikor a check engine lámpám égett és írta a fent sorolt hibákat, azt mondta a műszaki állomáson az ember, hogy menjek vele, majd elmúlik magától! ( és igen, komolyan is gondolta) :D


úgy tudom, hogy kint a német (BMW, Audi, Merci) és japán autók (Lexus) számítanak luxus cikknek. mondjuk itt is, de ott jobban tán. bár sokan lokálpatrióták biztos, csak az amcsi.


Igen, jók az infok :) Itt a japánok tartják a legjobban az árukat és abból is van a legtöbb, ezért szervizelni elég olcsó őket és eleve ritkán is mennek tönkre ugye. A száraz idő miatt még a rozsda sem eszi itt őket. Német autót alig látni, és a szervizháttér miatt, nem tartják jól az árukat, mindenki fél tőlük.


A probléma megoldódot. Tanulságnak leírom, hátha valaki így jár és jól jön az info.
Megérkezett a mai nap ez a kínai ak90 nevű csodaketyere :D. Ez programozza a kulcsot és az ews-t. Szóval, betanítottam újra a kulcsokat az Ews-re és indult a jármű... Érthetetlen, hogy egy akkumulátor lemerüléstől elfelejti az autó a saját gyári kulcsait... Na mindegy, ez van. :D

bricktopm Elküldve: 2017-11-17 00:20 Mi lehet a baj?

Coolpalesz írta: Sziasztok.
Szeretném a segítségeteket kérni egy probléma megoldásában. Előre szólok, hogy nem vagyok bmw szakértő így nem tudom szakszerűen megfogalmazni a problémát.
Az adott autó egy 2006-os e90 330xi 258le. A probléma az vele, hogy magas fordulaton (5500 környékén) "befullad" a motor és kigyullad a engine lámpa. Ha ez megtörténik akkor a motor elkezd darabosan járni és megnő a rezonancia is. Ez a probléma rögtön megoldódik ha újra indítom a motort. A probléma csak magas fordulaton nagy gáz adás után jön elő. Hétköznapi használatban ha nem pörgetem magas fordulaton a hiba nem jelentkezik még nagy sebességnél sem. Van esetleg valakinek tippje mire utalhat a hiba?
Előre is köszönöm.


Gyujtótrafó, vagy injektor. Inkább előbbi. De diag ajánlott.

spilltomi Elküldve: 2017-11-17 00:05 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta: Sziasztok. (2002 X5 E53 3.0i M54)

Komoly matekozásban vagyok a paripámmal. Azért osztom meg ezt itt, mert hátha akad olyan, akivel előfordult ilyesmi, vagy valaki aki tudja pontosan mi is történik és tud nekem segíteni.

A történet úgy néz ki, hogy az autó tökéletesen működött, de néha felvillant a check engine lámpa. Kiolvastam a hibát, lambdaszonda, katalizátor, secondary air system problémákat írt a gép. Megvizsgáltam az autót és elég rossz állapotban voltak a levegőcsövek, volt amelyik el is volt teljesen szakadva (sec air system csöve, ami a szelepet és a szívósort köti össze). Mivel sok cső volt rossz, ezért úgy döntöttem leszedem a szívósort és átnézek mindent és cserélem ami rossz. Gyakorlatilag majdnem minden csőből új került bele + disa szelepet is kapott, mert az is halott volt. Kitakarítottam mindent és összeraktam az autót, majd mikor indítanám, villog a műszerfal, gyenge a világítás stb.. lemerült az akksi(2 hetet állt közben és működött róla fogyasztó). Megpróbáltam bikázni egy másik autóról, így sem történt semmi. Éjszakára feltettem tölteni az akkut. Reggel vissza az akksi, minden a helyén, indítom és megint semmi. Önindító nem kattan.

Akkumulátor tesztelve(cserélve is), önindító tesztelve, benzinszivattyú+relé tesztelve, computerből a kivezetések szálai multiméterrel tesztelve.

Új hibakód: 128 EWS-Transmission/-Parity

Inpával, próbáltam szinkronizálni az ews-t a dme-vel. Nem csinálja meg. NCSExpert sem csinálja meg, mindkét program próbálkozásánál ugyanazt a hibát dobja ki:

No response from controlunit
No answer from ECU

Most várok egy kulcstanító programot és azzal megpróbálom újraprogramozni az ews-t és betanítani a saját kulcsát, vagy egy újat.

Van valakinek tippe, ötlete, hogy ez mitől lehet, illetve, hogy mi a pontos hiba egyáltalán és a megoldása? Minden segítséget és tippet előre is köszönök! :)


túl hasznosat nem tudok neked mondani, de azt tudom, hogy BMW-k nem nagyon szeretik ha bikázzák őket, sőt bikáztatni sem jó.
jó pár éve egy BMW-s talin egy X3-at kellett volna bebikázni, de mondtam, hogy én nem kockáztatom. gáz nem gáz, nem kellett volna az autóban játszani az agyukat, mert amit leműveltek... az gázabb volt, mint, hogy én nem bikáztattam be őket.
ugye van bikázó pont is, az sem mindegy, hogy ott csinálja az ember, vagy az akksin keresztül közvetlen.
nekem gyanús, hogy az EWS-t kinyírtad. :(


Nem örülnék neki, de gondoltam rá én is. Viszont jelet küld az ecu-nak az ews, csak biztos, hogy nem jót. Esetleg azt nem tudod, ha így történt és ews-t cserélek, akkor ecu-t is kell cserélni? Így lenne értelme, de hátha lehet programozni is...


bocs, ECU-t akartam írni, hogy azt nyírtad ki. mert nem kommunikál nekem úgy jön le. meg lehetne próbálni egy SW-t rátölteni, de szerintem valami elszállt benne. lehet javítható.
esetleg ha tudnál szerezni egy másik ECU-t ideiglenesen, meg lehetne próbálni, hogy azzal kommunikál-e.


Köszönöm a tippet. Sajnos csak venni fogok tudni, nem nagyon van itt bontó a környéken, és nem is ismerek itt senkit, akinek lenne ehhez való ecu-ja. Ha a programozás nem jön be, akkor erre gondoltam következő lépésként, vagy ews vásárlásra. Elég drága mulatság ez itt, úgyhogy minden lehetőséget megpróbálok előtte, de lehet otthonról küldetek ide. :)


jah, hogy Las Vegas? :D hát nem tudom ott, hogy mennek a dolgok...


Sajnos siralmasan :D... ha a bmw csinálja, akkor lehet, hogy olcsóbb venni egy másik kocsit :D . Bontott alkatrész nincs, mivel ritka a német autó, és ha ez nem elég, hozzáértő sem nagyon akad. Akivel eddig beszéltem itt, az mind időpocsékolás volt. Amikor a check engine lámpám égett és írta a fent sorolt hibákat, azt mondta a műszaki állomáson az ember, hogy menjek vele, majd elmúlik magától! ( és igen, komolyan is gondolta) :D


úgy tudom, hogy kint a német (BMW, Audi, Merci) és japán autók (Lexus) számítanak luxus cikknek. mondjuk itt is, de ott jobban tán. bár sokan lokálpatrióták biztos, csak az amcsi.


Igen, jók az infok :) Itt a japánok tartják a legjobban az árukat és abból is van a legtöbb, ezért szervizelni elég olcsó őket és eleve ritkán is mennek tönkre ugye. A száraz idő miatt még a rozsda sem eszi itt őket. Német autót alig látni, és a szervizháttér miatt, nem tartják jól az árukat, mindenki fél tőlük.

spilltomi Elküldve: 2017-11-16 23:27 Mi lehet a baj?

Coolpalesz írta: Sziasztok.
Szeretném a segítségeteket kérni egy probléma megoldásában. Előre szólok, hogy nem vagyok bmw szakértő így nem tudom szakszerűen megfogalmazni a problémát.
Az adott autó egy 2006-os e90 330xi 258le. A probléma az vele, hogy magas fordulaton (5500 környékén) "befullad" a motor és kigyullad a engine lámpa. Ha ez megtörténik akkor a motor elkezd darabosan járni és megnő a rezonancia is. Ez a probléma rögtön megoldódik ha újra indítom a motort. A probléma csak magas fordulaton nagy gáz adás után jön elő. Hétköznapi használatban ha nem pörgetem magas fordulaton a hiba nem jelentkezik még nagy sebességnél sem. Van esetleg valakinek tippje mire utalhat a hiba?
Előre is köszönöm.


Szia. Ki kellene olvastatnod a hibakódot. Nem baj, ha épp nincs jelen a check lámpa, mert tárolja őket a computer pontosan. Valószínűnek tartok egy trafó hibát egyébként.

Coolpalesz Elküldve: 2017-11-16 22:50 Mi lehet a baj?

Sziasztok.
Szeretném a segítségeteket kérni egy probléma megoldásában. Előre szólok, hogy nem vagyok bmw szakértő így nem tudom szakszerűen megfogalmazni a problémát.
Az adott autó egy 2006-os e90 330xi 258le. A probléma az vele, hogy magas fordulaton (5500 környékén) "befullad" a motor és kigyullad a engine lámpa. Ha ez megtörténik akkor a motor elkezd darabosan járni és megnő a rezonancia is. Ez a probléma rögtön megoldódik ha újra indítom a motort. A probléma csak magas fordulaton nagy gáz adás után jön elő. Hétköznapi használatban ha nem pörgetem magas fordulaton a hiba nem jelentkezik még nagy sebességnél sem. Van esetleg valakinek tippje mire utalhat a hiba?
Előre is köszönöm.

YELLOW Elküldve: 2017-11-16 12:31 Akkumulátor

fehertoil írta: Sziasztok, a problémám teljes okát nemismerve akkumulátorhoz kötöm, így ide írnám le. Ma reggel, azután, hogy viszonylagos hűvös idő érkezett reggel bekartam indítani az autót( 3as széria, e46, 318d), már az fura volt, hogy a távirányító nem nyitotta, de aztán kulcs segítségével ezt áthidalva kinyitottam és a műszerfal azonnal kulcs behelyezése nélkül olyan állapotba ugrott, mintha gyújtást adtam volna rá. Egész pontosan a víz hőmérő muitatója is fordítva működik, a tempomat jelzése is ég, a féklámpák is égnek(és ezt a műszerfal is jelzi most) A rádió ugyan nem indul el magától, de aztán ha gyújtást tényleg ráadom kulcs fordítással, akkor minden helyreáll, a vízhőmérő is visszakúszik, a tempomatt kialszik, a rádió és az elektromos ablakemelők pedig műküdnek, mintha misem történt volna, sőt az autó is beindul,hideg ide vagy oda gyakorlatilag pöccre. A kulcsban cseréltem elemet, de továbbra sem működik. Levettem a sarut az akkuról, de visszahelyezés után is folyzatja a már leírtakat. Az elég egyértelmű, hogy keresnem kell egy autóvillamossági szakértőt, de gondoltam hátha valakinek esett már meg hasonló és megnyugtathatom magam. :)

Köszi :)


cseréltél elemet a kulcsban? akksi van benne. vagy már mókolt kulcsod van? ha cseréltél "elemet", akkor újra kell tanítani a kulcsot.
a többi dologra kontakt hibát mondanék, a hideg hatására valami úgy feszül, ahogy nem kellene.
nem hiszem, hogy akksi probléma lenne, ha ilyet produkál, miközben a kulcs benne sincs a gyújtáskapcsolóban.
valami előzmény volt? korábban valami elektromos hekkelés? stb?

fehertoil Elküldve: 2017-11-16 12:22 Akkumulátor

Sziasztok, a problémám teljes okát nemismerve akkumulátorhoz kötöm, így ide írnám le. Ma reggel, azután, hogy viszonylagos hűvös idő érkezett reggel bekartam indítani az autót( 3as széria, e46, 318d), már az fura volt, hogy a távirányító nem nyitotta, de aztán kulcs segítségével ezt áthidalva kinyitottam és a műszerfal azonnal kulcs behelyezése nélkül olyan állapotba ugrott, mintha gyújtást adtam volna rá. Egész pontosan a víz hőmérő muitatója is fordítva működik, a tempomat jelzése is ég, a féklámpák is égnek(és ezt a műszerfal is jelzi most) A rádió ugyan nem indul el magától, de aztán ha gyújtást tényleg ráadom kulcs fordítással, akkor minden helyreáll, a vízhőmérő is visszakúszik, a tempomatt kialszik, a rádió és az elektromos ablakemelők pedig műküdnek, mintha misem történt volna, sőt az autó is beindul,hideg ide vagy oda gyakorlatilag pöccre. A kulcsban cseréltem elemet, de továbbra sem működik. Levettem a sarut az akkuról, de visszahelyezés után is folyzatja a már leírtakat. Az elég egyértelmű, hogy keresnem kell egy autóvillamossági szakértőt, de gondoltam hátha valakinek esett már meg hasonló és megnyugtathatom magam. :)

Köszi :)

viktor Elküldve: 2017-11-15 20:19 Olajzabálás

Insigma írta:
MattM325 írta:
konkolyd írta:
bricktopm írta:
Insigma írta:
konkolyd írta:
Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel :D Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak :lol:



Sajnos igen, sőt ebből már sehogy sem jövök ki jól.:ijed:
Nagyon úgy néz ki hogy szimeringes és még kitudja mi lesz ha belenéznek majd.
Ráadásul NIKASIL bevonatú a hengerem, szóval ha az elkopott akkor elfelejthetem az egész motort is. Nagy valószínűséggel ilyen olajfogyasztás nem csak a szimeringtől van.
Már a vészforgatókönyvre készülök, bontott motor vagy eladás, de amúgy meg ki vesz meg egy ilyen gépet...:nyelvcsova:
Most úgy tervezem, hogy ezt a szimering/gyűrű cserét megpróbálom, akkor majd úgyis kiderül mivel állunk szembe :levele:


Ezért érdemes amerikai modellt venni... csak az meg ritka


A NIKASIL nem kopik le hacsak nem tört sérült valami a hengerben. Az enyémben is teljesen hibátlan volt a felület, a hónolás gyönyörűen látszott benne. A gyűrűk sem voltak elkopva, csak annyira be volt rakódva olajkoksszal, hogy azért nem tudott rendeltetésszerűen dolgozni.




Ezért is kellene megpróbálni valami üzemanyagrendszeri tisztítót. Kicsi az esély, de ki tudja, volt már akinek megjavult ettől...



Ha minden igaz nemsokára levesszük majd a hengerfejet és akkor belenézünk a hengerbe is, ne tudjátok meg mennyire örülnék neki ha tényleg csak kokszosodásról lenne szó. :ugyis: :kiraly:


Bontás előtt méretnék egy kompressziót. Mert nem biztos, hogy szét kell szedni. A szimeringeket kilehet cserélni bontás nélkül is.

bricktopm Elküldve: 2017-11-15 18:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

flenfer írta:
bricktopm írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Vettem egy OBD 2 hibakód olvasót, és egy körcsatis 20-as átalakítót
Valamiért sikertelen a csatlakozás. Azt írja ki, hogy nincs válasz az elektronikus vezérlőtől. Mi lehet a gond?


lehet rá kellene adni a gyújtást ;)


Ennyire azért amatőr nem vagyok. Ráadtam.


Az obd2 egy 2000-es évjáratú 320d-t felismer?


fel.
akkor az lesz a gond, hogy az OBD2-es csatiban a 7-8 lábakat rövidre kell zárni. anélkül csak a motor diagnosztikát tudsz olvasni. vagy azt sem tudtál?

Semmit.


másik gondolat. nem lehet, hogy amikor az OBD-s kábelt a gépre dugtad laptop, vagy PC, akkor annak a driver-ért frissítette a netről? mert ez általában kinyírja ezeket a hamis chip-es kábeleket.
vagy a 20PIN-es átalakító vezetékelése sem jó. hallottam már olyat, hogy nem voltak a PIN-ekre forrasztva a vezetékek.

Ez egy bluetoot-os kiolvasó. Kapcsolódásnál elkezdi a beolvasást, majd kb 2 perc után kiírja hogy nincs csatlakozás.

Szétszedtem az átalakítót, de ezen csak 4 vezeték van. Nem kevés ez egy kicsit?


Összekötöttem a 7-es 8-as lábakat a csatlakozón, és totál leszívta az akkumat.Szerintem ez így nem az igazi.



Szia, dobd ki. Ezek a BT-os cuccok, csak CAN bust tudnak kiolvasni 1érpáron. A BMW CAN+ K-CAN + D-BUS on kommunikáls tehát minimum 3 érpárod kéne legyen. BMW scanner, vagy INKPA kábel. Mindkettőnek van előnye és hátránya legjobb ha van mind a kettő.

BUS felépítmény


Az lesz. Kuka.
De az aksi miért merült le? Eddig semmi gond nem volt vele.




Ha dobsz egy képet, hogy mid van meg mit zártál össze megprobalom kitalalni. 7 8 korul amugy az akku plusz meg a generatorrol jovo fesz vez plusz szokott lenni. Az enyemen ha osszezarom nem tortenik semmi, de ez nalad lehet mashogy.