Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


rizla92 Elküldve: 2017-10-21 18:29 Segítsetek!

Üdv fanok.
BMW e46 318ci 2000 évjárat m43 motor.
Segítsetek!
Motor vezérlő cserélve lett,gyűjtótrafó is új.Motor vezérlő feltanitva az immora,az istenért nem akar 2-3 hengernek szikrát adni.eddig beindult járt az 1-4 henger de ki gyúladt a motor chech azóta nem indul.autocom diag nem mutat semmi hibát.Szakik valami tippet adjatok!!:frigo::merges1:

YELLOW Elküldve: 2017-10-21 18:12 Akkumulátor

mbalazs82 írta: Sziasztok! Egyre gyakrabban fordul elő, hogy az immo tiltja az indítást? Csak teker... Ilyenkor központi zár bezár... kinyit (lehet kell pár ismétlés) Haldoklik az akku? Vagy annak semmi köze nincs hozzá? Kicsit már lustán indít. (majd elviszem egy terhelésre)
Másik kérdésem: jelenleg a gyári BMW Bosch van benne 80Ah 640A... Mik a maximális fizikai méretek, ami befér a helyére? Lehet bele nagyobbat tenni? (320d kombi)
Kösz!


szerintem nincs köze az akksinak ehhez. a lusta tekeréshez van, néha nem ártana töltőre tenni.
hát nézd meg van-e fizikailag hely még. ilyen egyszerű. de szerintem a 80Ah-s akksik már nagy méretűek, tehát a 100-as is akkora fizikai méretben. 90-eset tehetsz bele. amúgy van amibe 100-as körül van gyárilag, szóval biztos be fér a nagy akksi.

YELLOW Elküldve: 2017-10-21 18:09 Segítsetek!

viktor írta:
dfle írta: Sziasztok! Az autóm E46 316i 1.8 motorral.Olyan problémám van, hogy kb három hete kiderült, hogy az excenter tengelyt állító motor felmondta a szolgálatot,amit nem kevés pénzért ki is cseréltek. Eddig sem voltam az erejével megelégedve, mert csak 2000-es fordulatnál kezdett el húzni, de most már csak 3000-nél kezdi el kicsit jobban szedni a lábát. Nagyon idegesítő, hogy 3000-ig nincs semmi ereje, semmi nyomatéka. Visszamentem a szerelőhöz, aki beszélt egy BMW-s szerelő ismerősével és azt mondják, hogy kell 100-200 kilométert menni vele, hogy újra tanulja a dolgokat, de én már 300 km-t mentem és ugyan olyan lomha az autó. Kérlek ha valaki jó tanáccsal tud szolgálni, hogy mitévő legyek, akkor segítsen. Köszönöm.


Újra tanulja a dolgokat??? Gondolom nincs hozzá eszköze, hogy kiolvassa mi a hiba, vagy valamit szarul rakott össze. Vidd el valami olyan helyre ahol értenek is hozzá.
Az ilyen szerelők szarjanak sünt.


hát ha lett adaptáció törlés, akkor elképzelhető.
de eleve 2000-től indult meg... hát benzines, a feltöltős motor is onnan indul meg. mit vár, hogy 1000-ről adja le a max nyomatékot? :D 3000 felett jön meg a max nyomaték. az relatív, hogy ki mit érez megindulásnak.
de lehet valóban rosszul lett összerakva. de akkor dobna hibát szerintem.

duc Elküldve: 2017-10-21 18:06 N46 és N42 motorok

konkolyd írta:
joe16 írta:
YELLOW írta:
konkolyd írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy N46B20 motoros autót. Fogyott belőle az olaj rendesen 1000km/l.
Amiket cseréltem:
- szelepdekli tömítés (szivárgott rendesen)
- vákuum pumpa tömítés (csöpögött belőle az olaj, rá a kipufogóra)
- kartergáz szellőztető szelep (nyomás volt a motorban, és még gyári volt a szelep)

Sajnos az autó olajfogyasztása nem szűnt meg, sőt elkezdett füstölögni is, ami eddig nem is volt. Menet közben semmi füst (vagy csak nem látom), lámpánál állva alapjáraton semmi, de amikor elindulok akkor de csak üzem meleg motornál mindig lövi a kéket. Hol kisebbet, hol hatalmasat. Van ennek a motornak még valami olajfogyasztást befolyásoló berendezése, mint pl a karterszellőző szelep, vagy marad a motor megbontása, szelepszár szimmering, dugattyúgyűrű csere?
Nem akarom elhinni hogy a régi BMW-m (M43 motoros) szinte semmi olajat nem evett, mondhatni hozzá se kellett nyúlni a motorhoz, ezt meg már most 10 évesen és 150 ezer km után gyűrűzni kellene...


mivel kb minden egyéb olajszivárgás megszüntettél, ezért most azt is ott nyomja ki, ahol tudja. azaz a szelepszár szimmeringeknél, vagy a gyűrűknél. kartergáz oké? látom lett szelep cserélve, de nem rossz mégis?
ismerősnek kb vagy 50 vagy 80ezernél kellett az egész motort generálozni ebből a típusból.
nekem ugyan N42B18 van, erre is panaszkodnak olajfogyasztásra, de szerencsére az enyém nem eszi.


Nekem is N42 van ami ette az olajat. Szelepszár szimering csere megoldotta :)


Még azt megpróbálom hogy kivezetem a kartergázt a szabadba és megnézem hogy úgy is füstöl-e. Ha igen akkor szelepszárszimering csere. De már érzem hogy ebből motor szétszerelés lesz, amihez semmi kedvem nincsen. LEhet egyébként hogy az előző gazdája szépen betartotta a 30 ezres olajcserét és szépen elrakódott az olajáteresztő gyűrű alatt minden. Megnéztem a kartergázt, kicsi vákuum van a motorban, az olajbeöntőhöz téve egy nejlon zacskót befelé kezdte el szívni.



Szelepszárszimmering és szelepvezető csere. Ha már ott vannak, akkor vezérműlánc+vezető és kartergázszelep csere. Ugyanez volt, azóta mentem 10k km-t, tökéletes a motor, imádom. Ha rendben van az N46, akkor szerintem nagyon jó motor.

mbalazs82 Elküldve: 2017-10-21 16:06 Akkumulátor

Sziasztok! Egyre gyakrabban fordul elő, hogy az immo tiltja az indítást? Csak teker... Ilyenkor központi zár bezár... kinyit (lehet kell pár ismétlés) Haldoklik az akku? Vagy annak semmi köze nincs hozzá? Kicsit már lustán indít. (majd elviszem egy terhelésre)
Másik kérdésem: jelenleg a gyári BMW Bosch van benne 80Ah 640A... Mik a maximális fizikai méretek, ami befér a helyére? Lehet bele nagyobbat tenni? (320d kombi)
Kösz!

viktor Elküldve: 2017-10-21 15:25 Segítsetek!

dfle írta: Sziasztok! Az autóm E46 316i 1.8 motorral.Olyan problémám van, hogy kb három hete kiderült, hogy az excenter tengelyt állító motor felmondta a szolgálatot,amit nem kevés pénzért ki is cseréltek. Eddig sem voltam az erejével megelégedve, mert csak 2000-es fordulatnál kezdett el húzni, de most már csak 3000-nél kezdi el kicsit jobban szedni a lábát. Nagyon idegesítő, hogy 3000-ig nincs semmi ereje, semmi nyomatéka. Visszamentem a szerelőhöz, aki beszélt egy BMW-s szerelő ismerősével és azt mondják, hogy kell 100-200 kilométert menni vele, hogy újra tanulja a dolgokat, de én már 300 km-t mentem és ugyan olyan lomha az autó. Kérlek ha valaki jó tanáccsal tud szolgálni, hogy mitévő legyek, akkor segítsen. Köszönöm.

Újra tanulja a dolgokat??? Gondolom nincs hozzá eszköze, hogy kiolvassa mi a hiba, vagy valamit szarul rakott össze. Vidd el valami olyan helyre ahol értenek is hozzá.
Az ilyen szerelők szarjanak sünt.

dfle Elküldve: 2017-10-21 12:50 Segítsetek!

Sziasztok! Az autóm E46 316i 1.8 motorral.Olyan problémám van, hogy kb három hete kiderült, hogy az excenter tengelyt állító motor felmondta a szolgálatot,amit nem kevés pénzért ki is cseréltek. Eddig sem voltam az erejével megelégedve, mert csak 2000-es fordulatnál kezdett el húzni, de most már csak 3000-nél kezdi el kicsit jobban szedni a lábát. Nagyon idegesítő, hogy 3000-ig nincs semmi ereje, semmi nyomatéka. Visszamentem a szerelőhöz, aki beszélt egy BMW-s szerelő ismerősével és azt mondják, hogy kell 100-200 kilométert menni vele, hogy újra tanulja a dolgokat, de én már 300 km-t mentem és ugyan olyan lomha az autó. Kérlek ha valaki jó tanáccsal tud szolgálni, hogy mitévő legyek, akkor segítsen. Köszönöm.

YELLOW Elküldve: 2017-10-21 11:05 316 i Kartelgázmembrán

gairgus írta: Sziasztok,

Lenne egy furcsa kérdésem: N46B18A motorban van egyáltalán kartergáz szűrő? Olajcserénél a szerelőm azt mondta, hogy nincs, megkérdezte egy BMW szerelő ismerősét. Így csak olaj és levegő szűrő lett cserélve...
A neten sem találtam egyértelmű információt, illetve az itt beágyazott videó is egy N42 motorról szól.


pedig van, csak inkább nem mondja a szerelő, mert sok munka van vele. szívósort le kell venni, meg ott sok mindent.

gairgus Elküldve: 2017-10-21 10:56 316 i Kartelgázmembrán

Sziasztok,

Lenne egy furcsa kérdésem: N46B18A motorban van egyáltalán kartergáz szűrő? Olajcserénél a szerelőm azt mondta, hogy nincs, megkérdezte egy BMW szerelő ismerősét. Így csak olaj és levegő szűrő lett cserélve...
A neten sem találtam egyértelmű információt, illetve az itt beágyazott videó is egy N42 motorról szól.

YELLOW Elküldve: 2017-10-21 08:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta: Tisztelt Márkatársak!

A következő problémával szembesültem. Vettem egy OBD II K+Dcan INPA kompatibilis kábelt ( https://ae01.alicdn.com/kf/HTB...K-DCAN.jpg ) és feltelepítettem az INPA-t.
Csatlakozik az autóhoz, de csak a motorvezérlőt olvassa, a többi elektronikát nem. Mi lehet a probléma, mit szúrtam el?
Az autó egy 2000.10. havi e46 316i M43B19 motorral.
Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdvözlettel: die nadel


1. vagy az OBD II-es kábelen lévő csatlakozó 7-8-as kivezetés nincs rövidre zárva,
2. vagy mivel neked körcsatis a téma, az átalakítóban lehet nincs összekötve valami.
ilyen kínai dolgoknál előfordulnak ilyenek.



Nem a 20 pin-es körcsatis, hanem OBD II-es diagnosztikai csatlakozója van az autónak.


hát én azt furcsállom... de akkor ez is lehet probléma.
volt olyan változat, amiben volt mind a kettő. szerintem a motortérben kell lennie kör csatinak, és a többi egységgel azon keresztül tudsz majd kommunikálni, de a 7-8-as lábnak rövidzárban kell lennie akkor is.

Nos ebben az autóban már csak OBD II-es diagnosztikai csatlakozó van. A 7-es és 8-as láb összezárása megoldotta a problémát, most már minden szépen működik.
Hálásan köszönöm a segítséget! :iszunkra:


ne haragudj meg, de valami nem kerek akkor. 2000-es évjáratban még a dízeleknek is körcsatis a megoldás.
M43 pedig egy régi motor eleve. a tévedés jogát fenntartom, és elhiszem neked, hogy csak OBD II van benne. de nekem fura.


Szia Y,
nekem 1999-es volt és mindkettő volt benne, nem csodálkoznék, ha a 2000 évjáratban már csak OBD lenne


hát lehet M43-ast nem nagyon olvastam még, de én azt hittem azokat nem adták csak vegyesen, vagy csak körcsatival. illetve, hogy a keverés is olyan 2000 vége felétől jellemző. de mondom tudhatom rosszul. igazából lényegtelen.

Enyém 2000 Novemberi (M43)és nincs körcsati csak Obd2 a lábtérnél bent :)


gyanús akkor, hogy 2000 szeptemberétől volt váltás ezek szerint M43 esetén.