Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Krapulax6 Elküldve: 2022-01-11 11:57 Töltés hiány

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Sziasztok.Utolert engem is a nem tolt problema.
A tortenet ugy indult,hogy par napja par mp-re kivillant a toltesjelzo.
Tegnap eszrevettem,hogy huzattam masodik/harmadikban akkor nem villant ki csak a rejtett menuben figyelve leesett 12,3-korulire.
Ma reggel mentem volna melozni vele erre 11,8 alapjaraton,vissza sem all…oke,irany a suzukival :D
Hazajottem,beinditottam megint vilagit a jelzo es multival merve sincs toltes.
Par mp utan viszont visszaalt 14-re.
Olvasgattam az osszes hozzaszolast igy holnap “kikapom” es megnezem a szenkefet.
Par hozzaszolasra irnek igy visszamenoleg evek tavlataba.
Ahogy korabban irtam lassan 10 eve foglalkozok generator osszeszerelessel a miskolci boschban(sega).Ezalatt tapssztaltam olyat is,hogy az elektromos teszter fordulatszam jeladoja beadta a kulcsot es felporgette csoro generatort 16-18 ezres percenkenti fordulatra.
Kibirta!
Lattam teszt alatt lefustoltet is :D na de azt nem olvastam,hogy szenkefe cserenel valamelyikotok cserelte volna a tobb 100 ezer km-t futott rotoron a szarra kopott csuszogyurut…
Szerintem azt is kene a minnel idealisabb kontakt miatt.
Youtubos videokat bongeszve sajnos mindben takolast latok.
Sajna ez valoszinu presek es hegesztogepek nelkul csak igy oldhato meg.

Holnap jelentkezem,hatha okosabb leszek.


még élsz? akartalak már hívni pár hónapja, de mondom... ki tudja. off téma miatt. ha lesz időm és nem felejtem el, akkor megcsörgetlek. (bárki kéri, ne add ki a számom!) :mrgreen:
lehet inkább a fesz. szabályzó résznél van kontakt hiba. de nem kizárt, hogy a kefe kopott el. esetleg sz*rrá van már a csapágy.
kíváncsi leszek mit találsz.





Na halloka.
Persze,hogy elek csak a gyerek miatt nem sok idom van barmire is :D
Nos a kepek magukert beszelnek.
Cegtol kaptam egy 150A-es generatort igy volt donor szenkefe.
Sajnos a csuszogyuruvel en sem tudtam mit kezdeni csak felpoliroztam.
A beforrasztott szenkeferol elfelejtettem kepet csinalni nagy oromomben:D

https://kepkuldes.com/image/JyROKf
https://kepkuldes.com/image/JyRyOF
https://kepkuldes.com/image/JyREdY
https://kepkuldes.com/image/JyRCty
https://kepkuldes.com/image/JyRYTd

A kefe szinte hozza sem ert mar a csuszogyuruhoz.
Most minden fogyasztot bekapcsolva ami eszembe jutott is 14,1V-on all a tortenet.
Mintha oda szogeztek volna.
Csapagyaknak mar van egy kis hangja de mar azzal nem foglalkoztam.
Elso nekifutasra kb.6 oramba telt,cigikezve,kavezva kozban.
Szerelok mennyivel huztak volna be?! :D
Ja meg egy het mulva hozd el es itt all majd egy hetig …
Sajnos ez van.

YELLOW Elküldve: 2022-01-10 22:29 Töltés hiány

Krapulax6 írta:
Sziasztok.Utolert engem is a nem tolt problema.
A tortenet ugy indult,hogy par napja par mp-re kivillant a toltesjelzo.
Tegnap eszrevettem,hogy huzattam masodik/harmadikban akkor nem villant ki csak a rejtett menuben figyelve leesett 12,3-korulire.
Ma reggel mentem volna melozni vele erre 11,8 alapjaraton,vissza sem all…oke,irany a suzukival :D
Hazajottem,beinditottam megint vilagit a jelzo es multival merve sincs toltes.
Par mp utan viszont visszaalt 14-re.
Olvasgattam az osszes hozzaszolast igy holnap “kikapom” es megnezem a szenkefet.
Par hozzaszolasra irnek igy visszamenoleg evek tavlataba.
Ahogy korabban irtam lassan 10 eve foglalkozok generator osszeszerelessel a miskolci boschban(sega).Ezalatt tapssztaltam olyat is,hogy az elektromos teszter fordulatszam jeladoja beadta a kulcsot es felporgette csoro generatort 16-18 ezres percenkenti fordulatra.
Kibirta!
Lattam teszt alatt lefustoltet is :D na de azt nem olvastam,hogy szenkefe cserenel valamelyikotok cserelte volna a tobb 100 ezer km-t futott rotoron a szarra kopott csuszogyurut…
Szerintem azt is kene a minnel idealisabb kontakt miatt.
Youtubos videokat bongeszve sajnos mindben takolast latok.
Sajna ez valoszinu presek es hegesztogepek nelkul csak igy oldhato meg.

Holnap jelentkezem,hatha okosabb leszek.


még élsz? akartalak már hívni pár hónapja, de mondom... ki tudja. off téma miatt. ha lesz időm és nem felejtem el, akkor megcsörgetlek. (bárki kéri, ne add ki a számom!) :mrgreen:
lehet inkább a fesz. szabályzó résznél van kontakt hiba. de nem kizárt, hogy a kefe kopott el. esetleg sz*rrá van már a csapágy.
kíváncsi leszek mit találsz.

Krapulax6 Elküldve: 2022-01-10 19:55 Töltés hiány




Sziasztok.Utolert engem is a nem tolt problema.
A tortenet ugy indult,hogy par napja par mp-re kivillant a toltesjelzo.
Tegnap eszrevettem,hogy huzattam masodik/harmadikban akkor nem villant ki csak a rejtett menuben figyelve leesett 12,3-korulire.
Ma reggel mentem volna melozni vele erre 11,8 alapjaraton,vissza sem all…oke,irany a suzukival :D
Hazajottem,beinditottam megint vilagit a jelzo es multival merve sincs toltes.
Par mp utan viszont visszaalt 14-re.
Olvasgattam az osszes hozzaszolast igy holnap “kikapom” es megnezem a szenkefet.
Par hozzaszolasra irnek igy visszamenoleg evek tavlataba.
Ahogy korabban irtam lassan 10 eve foglalkozok generator osszeszerelessel a miskolci boschban(sega).Ezalatt tapssztaltam olyat is,hogy az elektromos teszter fordulatszam jeladoja beadta a kulcsot es felporgette csoro generatort 16-18 ezres percenkenti fordulatra.
Kibirta!
Lattam teszt alatt lefustoltet is :D na de azt nem olvastam,hogy szenkefe cserenel valamelyikotok cserelte volna a tobb 100 ezer km-t futott rotoron a szarra kopott csuszogyurut…
Szerintem azt is kene a minnel idealisabb kontakt miatt.
Youtubos videokat bongeszve sajnos mindben takolast latok.
Sajna ez valoszinu presek es hegesztogepek nelkul csak igy oldhato meg.


Holnap jelentkezem,hatha okosabb leszek.

BobaFett Elküldve: 2022-01-06 15:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Egy 2009-es 116i 2.0-hoz milyen hibakód kiolvasót, illetve diagnosztizálót tudnátok ajánlani? Olyan kellene, ami az alap dolgokon felül kicsit mélyebben is tud diagnosztizálni, hibakódot törölni, pl a hpfp nyomásértékeit is ki tudja olvasni, szenzor állapotot nézni, stb. De nem kell tudni semmit se programozni, csak diagnosztizálni, és otthonra kellene.
Jó, ha a programjában van adatbázis arról, hogy mik a szabványértékek, milyen határértékek között kell lennie pl. a nyomásértékeknek, és mondjuk egy egyszerű grafikont is tud rajzolni az időbeli változásáról. Ilyet mintha láttam volna az ISTA-D-nél.

Azért kellene ilyen funkció, mert van egy furcsa hiba, ami nem mindig jön elő. Hidegindításkor néha nagyon elkezd rázni, ami pár perc járatás után elmúlik, melegen nem csinálja. Először felvezérli az alapjáratot 1000 fölé, ez ugye ok, majd elkezd leesni 600-ig, ekkora kezd el rázni, ha a gázra lépek, és tartom 1000 körül, akkor alig ráz, és kell neki pár perc járatás, utána már mintha semmi baja nem lett volna előtte, beáll az alapjáratra.
Volt, hogy kicsit más jellegű rángatása volt, a gyújtótekercs okozta, ekkor a műszerfalon a motorkontroll visszajelző lámpa kigyulladt, szerelő Delphivel kiolvasta, és ki is írta, hogy egyik gyújtótekercs hibás (Bosch), amit kevesebb mint 1 éve már cseréltünk, akkor is hibás volt (ez még a gyári BMW-s volt), és alig 5 ezer km-t mentünk azóta, más hiba nem volt. De azóta is néha csinálja ezt a rángatást, egyszer kigyulladt nemrég a motorkontroll is.

Külföldi fórumon írták (https://www.e90post.com/forums...amp;page=2), hogy a hpfp-nek a nyomásváltozása lehet talán az oka a rángatásnak, beesik az alsó határ alá, illetve okozhatja a szenzor hibája is. Ebben a posztban a végére kiderült, hogy a hpfp-ből volt letörve egy darab, de előtte injektort is cserélt, ami nem oldotta meg, viszont ennek több hibakódja is volt. Az enyémnél a Delphi meg nem dobott ki más hibakódot amikor nézte a szerelő. Szóval ezt kellene kideríteni, hogy mi okozza.

Az ISTA-D-n kívül olvastam még a Delphit, amit a szerelő is használt. Nem tudom, hogy az utóbbi is tud ilyet BMW-re specifikáltan kiolvasni, vagy inkább ISTA-D lenne a jobb?
Ha ISTA, akkor abból melyik változat, ISTA-D? Milyen kábel kell hozzá, honnan lehet beszerezni gyorsan és persze olcsón, illetve magát a szoftvert honnan lehet megszerezni?

Köszönöm

kisskarex Elküldve: 2022-01-02 08:00 Nem nyílik!

Sziasztok és boldog új évet mindenkinek!
BMW E46 compact-nál ha a farcsapóajtó nem nyilik a zárral mert pl megkotlik,akkor hogyan tudom kinyitni?
Ugye a szedánnál van kulcslyuk de a compact-nál semmi mégis hogyan tudnám kinyitni?
Köszönöm előre!

feco7939 Elküldve: 2021-12-31 09:55 Társalgó

BÚÉK

feco7939 Elküldve: 2021-12-24 08:06 Társalgó

Kellemes Karácsonyt!

szasza81 Elküldve: 2021-12-23 17:47 Bontó

Sziasztok. Tud valaki Bmw bontót Fejér megyében? Kaszamesteren kívül. Segítségeteket előre is köszönöm.

dizma73 Elküldve: 2021-12-18 09:21 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Sziasztok nekem e91 320D az a gondom bicska kulccsal nem tudom kinyitani az ajtót nem reagál a központizár csak manuálisan viszont jő hogyan kell tanitani a bicskakulcsot ,az akksi jó benne kettö van egyikre sem reagál köszönöm.

YELLOW Elküldve: 2021-12-04 18:31 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Kathy83 írta:
YELLOW írta:
Kathy83 írta: Sziasztok! Tudnátok ajánlani autóvillamossági szakembert, aki utána tudna nézni a központi zár létezésének? Tudom, így hülyén hangzik a kérdés, de leírnám a hozzátartozó történetet. Történt ugyanis, hogy hozzám került egy e36 316i compact (életem első autója, amit saját pénzből vettem és csak az enyém:D), szerelem első látásra:vazze:, ami tudom, öreg hiba. Számtalan hibája van, köztük leledzett a "csak elemet kell cserélni a kulcsba főnök" is. Az elem cseréje megtörtént, mondanom sem kell, hogy a probléma még mindig fennáll. Hála a fórumnak, és több óra olvasásnak, meg autóbontásnak, rájöttem, hogy nincs is benne a modul. Azt is megtudtam, több hét, hónap nyomozás után, hogy egyes compactok modulja sokat ér, köztük az enyém is, és valószínűleg kibelezték. Mindig is a gyári megoldásokat, és az eredetiséget tartom szem előtt, de most kivételt kell tennem, mert nem rendelkezem a modul és a hozzá tartozó vezetékek, riasztó (sziréna megvan, hozzá tartozó kábelköteg hiányzik) f...m-f...k összegével. Ezért utángyártott valamit kellene belerakni, mert félek, hogy a cilinder zár nem sokáig bírja már. Bocsánat a zavaros történetért:kockafej:.


nem egy nagy kunszt bekötni egy utólagos szettet. szerintem bármelyik autószerelő is be tudja kötni. csak mert BMW, nem kell atomfizikusnak lenni hozzá.
ha van egy kis affinitásod, még magad is meg tudod csinálni. egy normálisabb szetthez van jó szerelési leírás.
illetve, hogy ajánljon bárki bármit, mikor nem tudni melyik környékről. gondolom 300km-t nem utazol egy ilyen apró bekötés miatt.


Értem. Köszönöm. Bocsánat, kimaradt az írásból, Kecskemét és környéke. Nézegettem, de mi nevezhető normális szettnek?


ha kecskeméti vagy, akkor ott biztos találsz még olyat is, aki vágja a BMW-t. helyi FB csoportban lenne célszerű érdeklődni. biztos dolgoznak a merci gyárban is olyanok, akik vágják az elektronikát.
hogy mi a normális szett? nem tudom. de nyilván nem a legolcsóbb árkategória. sőt a legtöbb szettre rákeresve a youtube-on, még videókat is lehet találni.