Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2017-09-03 22:15 Tolató radar

John írta:
Tano írta:
John írta: Sziasztok.Van elfekvőben egy Pdc modulom,mi előtt kidobnám meg szeretném kérdezni hogy kompatibilis-e az E46-hoz?


E34 5-öshöz való.


Igen 525-ös ből maradt nekem,akkor mehet a kukába és nem operálható sehogy a mostaniba? :)


szerintem kukába ne dobd, add el.
viszont szerintem össze lehetne hozni (csak az autód rendszerével működne, hanem külön egységként), de annyiból bármelyik utólagos cucc kijön, sőt olcsóbban nagyobb tudással.

John Elküldve: 2017-09-03 22:11 Tolató radar

Tano írta:
John írta: Sziasztok.Van elfekvőben egy Pdc modulom,mi előtt kidobnám meg szeretném kérdezni hogy kompatibilis-e az E46-hoz?


E34 5-öshöz való.

Igen 525-ös ből maradt nekem,akkor mehet a kukába és nem operálható sehogy a mostaniba? :)

Tano Elküldve: 2017-09-03 20:15 Tolató radar

John írta: Sziasztok.Van elfekvőben egy Pdc modulom,mi előtt kidobnám meg szeretném kérdezni hogy kompatibilis-e az E46-hoz?


E34 5-öshöz való.

bricktopm Elküldve: 2017-09-03 11:03 Motorolaj

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Olajcserével kapcsolatban kérdeznék, és szeretnék minden kérdésemre választ kapni, mert elég kezdő vagyok a témában, ráadásul kb másfél hónapja vásároltam a kicsikémet. :)

Szóval adott egy E46 fl előtti, 320i 170LE-s, (ha jól emlékszem, akkor M54B22 motor) amibe le szeretném cserélni a motor, és váltó olajat! Mindenképp jó minőségű olajat akarok beleönteni, úgyhogy kérném a segítségeteket ezzel kapcsolatban:



- Milyen márkájú-típusút vegyek?
- 5W40, vagy 10W40 kell bele
- Hány litert vegyek(az esetleges későbbi pótlás miatt) és hány litert öntsek bele?


A váltóolajat is mindenképp le akarom cserélni.

- milyen típusút és márkájút vegyek?
- Mennyit öntsek bele?
- Ettől vajon meg fog szűnni az 1-2-3-ba kapcsoláskor hallgató erőteljes fémes váló hang?

Köszi előre is a segítő hsz-eket!


FL előttiben 170 lovas M54B22? biztos, vagy csak amikor külföldről behozták ezt írták bele. persze éppen lehet benne ilyen motor, ott a váltás határán, olyan július és szeptember közötti hónapokban.

- Milyen márkájú-típusút vegyek? - Castrol, Mobil, Eneos... ki mire.
prémium gyártó legyen, és tudja a követelményeket. BMW LL-01

- 5W40, vagy 10W40 kell bele - igazából 0W-40-et is hoz, de azt javaslom télen 5W-40, 5W-30, ha mész vele annyit, hogy a következő csere tavaszra esik, akkor pedig mehet a 10W-40 bele nyárra. majd ősszel újra az 5W-s ha már eszi az olajat, a sűrűbb olajjal sokra nem mész, és nem is véd annyira. ha csak évente 1x cserélsz olajat én az 5W-40 mellett döntenék
- Hány litert vegyek(az esetleges későbbi pótlás miatt) és hány litert öntsek bele? - 6,5 liter kell bele, de mivel ez olajzabálós motor, ezért vehetsz többet is

A váltóolajat is mindenképp le akarom cserélni.

- milyen típusút és márkájút vegyek? - Castrol manuális váltóhoz való,
de a legjobb lenne a gyári, kimérős. nem olcsó. bár automata váltó olaj is be válhat,
nekem most azzal megy az enyém.

- Mennyit öntsek bele? - 1,1-1,3 liter körül kell bele, szóval 2 litert érdemes
- Ettől vajon meg fog szűnni az 1-2-3-ba kapcsoláskor hallgató erőteljes fémes váló hang? - attól függ. lehet a hiba forrása más is. de javulhat. kopott váltón nem segít hosszú távon


Köszi szépen, azt hiszem akkor a Castrol márkánál döntök valószínűleg. Valami jó helyet keresek, ahol az olajon van zárjegy is(bár még ilyen helyet sehol se látta, ahol van rajta) mert állítólag hamisítják, és nem csak ezt. egyébként jól mondtad: Az autó 2001-es, és nem az M52-es, hanem M54-es, facelift előtti széria egyik darabjáról van szó. :)

bricktopm: Azon gondolkoztam, hogy mivan akkor, ha baromi kevés az olaj a váltóba, és emiatt adja ki azt a szörnyű hangot néha. Am ha nagyon óvatosan váltok, akkor nem hallani. Ha normál sebességgel váltok, akkor hallani általában nem recsegő ropogó hangot, hanem egyetlen fémes kattamást. Remélem nincs igazad, és nincs szétcseszve a szomkrongyűrűje... Nem tudom mennyi újonnan egy olyan, de ha 80, nagyon max 100, akkor nincs gond. Ha ettől többe kerül, akkor tényleg szívás...

(Hát lesz a kocsival szívás... Olajcsere, abs jeladó csere, gyujtótrafó + gyertya csere, jövőre hátsóhíd szilent csere, stb stb... Dehát mindent a kocsiért :) )



Ha függ a fordulattól akkor kb 100%, hogy szinkrongyűrűs.
Nem is tudom, valami 5 6 ezer egy gyóró, szal ha mindet cserélteted se vészesen sok az ára, de ugye rommű kell szedni a váltót. 15-30körül van minimum. Mire az összes gyűrűt megveszed még 20-30. 30ért jó koppanásentes váltót kapsz.... nem éri meg gyűrűzni.
Plusz ugye ha előtted valaki leszarta, hogy koppan és belerántotta a sebességbe a szinkronagyat is károsította, meg még kitudja mit....szóval nem is biztos, hogy a gyűrűzés önmagában elég.

YELLOW Elküldve: 2017-09-03 10:45 Diesel DDE lámpácska

Richy80 írta:
Hasonló probléma.. (De már nem hiszek a szervíznek)
Sziasztok!

Van egy 2004-es évjáratú e46-osom, és a következő hiba jelenség jött elő 3 héttel ezelőtt. Németországból jöttem haza, mikor kb 700 km megtétele után a
DDE lámpa kigyulladt(ekkor 38 fok külső hőmérsékletet mutatott az auto ha számit), és az autó erőtlenné vált, padlógáznál is alig gyorsult de nem állt le alattam.
Másnap indítás után nem jelentkezett ez a probléma, de azért elvittem szervízbe, és ott 4 gyertyát cseréltek meg izzítórelét mert ezt diagnosztizálta a számítógép.
(a 4 gyertya 30000 km-el ezelőtt volt cserélve) Eddig oké, de kb 300 km-et mentem vele mikor újra fölvillant a DDE lámpa, és megint erőtlenné vált az autó.
Vissza a szervízbe, megint diagnosztika, és most magasnyomásút írta hibásnak.. Kicserélték azt is(meg szűrőket, nyomócsöveket
), de nem újat raktak bele mert horribilis áron volt( így is eddig 170e huf-nál járok), és alig mentem vele 70 km-et és megint ez a hiba előjött.
Pénteken hívtam a szervizet, és most porlasztóra gyanakodnak(BMW szervíz).. Valakinek hasonló tapasztalata volt már az autójával, és mi volt a hiba ?
Előre is köszönöm a válaszotok!


az a baj, hogy nem tudjuk valójában a szerviz mit olvas ki :D a 38°C az sehogy nem valid, így én azt mondom valami szenzorral lesz gond, ami miatt simán működhet így.
a külső hőmérséklet szenzor ha rossz, az is beleszól azért a keverék képzésbe.

Richy80 Elküldve: 2017-09-03 10:16 Diesel DDE lámpácska

asbi írta:
Anett525 írta: Sziasztok! Ma este probaltam beinditani az automat es nem indult, eloszor azt hittem,hogy az aksi, de aztan lattam hogy ez a dde villan ki egy sarga spirallal! Mi lehet a problema?
Valaszaitokat elore is koszonom!


Égve marad, vagy kigyullad egy pár másodpercig gyújtás ráadása után? Utóbbi teljesen normális, akkor izzít. Enyém is csinálja, pedig 2 hónapos NGK gyertyák vannak benne és pöccre indul.

Ettől függetlenül lehet, hogy rossz pár gyertyád. Dugjátok gépre, ha halott egy gyertya, akkor úgyis dob rá hibát. Szeptemberben nekem 2-t írt hibásnak, kimértük manuálisan, egy volt még valamennyire használható, kettő teljesen szakadt, a negyedik meg több száz kOhm-os ellenállást mutatott, tehát kvázi kuka.



Hasonló probléma.. (De már nem hiszek a szervíznek)
Sziasztok!

Van egy 2004-es évjáratú e46-osom, és a következő hiba jelenség jött elő 3 héttel ezelőtt. Németországból jöttem haza, mikor kb 700 km megtétele után a
DDE lámpa kigyulladt(ekkor 38 fok külső hőmérsékletet mutatott az auto ha számit), és az autó erőtlenné vált, padlógáznál is alig gyorsult de nem állt le alattam.
Másnap indítás után nem jelentkezett ez a probléma, de azért elvittem szervízbe, és ott 4 gyertyát cseréltek meg izzítórelét mert ezt diagnosztizálta a számítógép.
(a 4 gyertya 30000 km-el ezelőtt volt cserélve) Eddig oké, de kb 300 km-et mentem vele mikor újra fölvillant a DDE lámpa, és megint erőtlenné vált az autó.
Vissza a szervízbe, megint diagnosztika, és most magasnyomásút írta hibásnak.. Kicserélték azt is(meg szűrőket, nyomócsöveket
), de nem újat raktak bele mert horribilis áron volt( így is eddig 170e huf-nál járok), és alig mentem vele 70 km-et és megint ez a hiba előjött.
Pénteken hívtam a szervizet, és most porlasztóra gyanakodnak(BMW szervíz).. Valakinek hasonló tapasztalata volt már az autójával, és mi volt a hiba ?
Előre is köszönöm a válaszotok!

tamozsnyik Elküldve: 2017-09-02 23:33 Autóvásárlás

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni a hirdetésben szereplő gyönyörűséggel kapcsolatban.
Mire kell vigyázni? Mik a gyerekbetegségei ennek a motornak? Milyen hibával kell számolni?
https://new.hasznaltauto.hu/sz...m-11917619


Esetleg valaki ismeri az autót, illetve a kereskedést?

BMW0926 Elküldve: 2017-09-02 22:24 Motorolaj

YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Olajcserével kapcsolatban kérdeznék, és szeretnék minden kérdésemre választ kapni, mert elég kezdő vagyok a témában, ráadásul kb másfél hónapja vásároltam a kicsikémet. :)

Szóval adott egy E46 fl előtti, 320i 170LE-s, (ha jól emlékszem, akkor M54B22 motor) amibe le szeretném cserélni a motor, és váltó olajat! Mindenképp jó minőségű olajat akarok beleönteni, úgyhogy kérném a segítségeteket ezzel kapcsolatban:



- Milyen márkájú-típusút vegyek?
- 5W40, vagy 10W40 kell bele
- Hány litert vegyek(az esetleges későbbi pótlás miatt) és hány litert öntsek bele?


A váltóolajat is mindenképp le akarom cserélni.

- milyen típusút és márkájút vegyek?
- Mennyit öntsek bele?
- Ettől vajon meg fog szűnni az 1-2-3-ba kapcsoláskor hallgató erőteljes fémes váló hang?

Köszi előre is a segítő hsz-eket!


FL előttiben 170 lovas M54B22? biztos, vagy csak amikor külföldről behozták ezt írták bele. persze éppen lehet benne ilyen motor, ott a váltás határán, olyan július és szeptember közötti hónapokban.

- Milyen márkájú-típusút vegyek? - Castrol, Mobil, Eneos... ki mire.
prémium gyártó legyen, és tudja a követelményeket. BMW LL-01

- 5W40, vagy 10W40 kell bele - igazából 0W-40-et is hoz, de azt javaslom télen 5W-40, 5W-30, ha mész vele annyit, hogy a következő csere tavaszra esik, akkor pedig mehet a 10W-40 bele nyárra. majd ősszel újra az 5W-s ha már eszi az olajat, a sűrűbb olajjal sokra nem mész, és nem is véd annyira. ha csak évente 1x cserélsz olajat én az 5W-40 mellett döntenék
- Hány litert vegyek(az esetleges későbbi pótlás miatt) és hány litert öntsek bele? - 6,5 liter kell bele, de mivel ez olajzabálós motor, ezért vehetsz többet is

A váltóolajat is mindenképp le akarom cserélni.

- milyen típusút és márkájút vegyek? - Castrol manuális váltóhoz való,
de a legjobb lenne a gyári, kimérős. nem olcsó. bár automata váltó olaj is be válhat,
nekem most azzal megy az enyém.

- Mennyit öntsek bele? - 1,1-1,3 liter körül kell bele, szóval 2 litert érdemes
- Ettől vajon meg fog szűnni az 1-2-3-ba kapcsoláskor hallgató erőteljes fémes váló hang? - attól függ. lehet a hiba forrása más is. de javulhat. kopott váltón nem segít hosszú távon


Köszi szépen, azt hiszem akkor a Castrol márkánál döntök valószínűleg. Valami jó helyet keresek, ahol az olajon van zárjegy is(bár még ilyen helyet sehol se látta, ahol van rajta) mert állítólag hamisítják, és nem csak ezt. egyébként jól mondtad: Az autó 2001-es, és nem az M52-es, hanem M54-es, facelift előtti széria egyik darabjáról van szó. :)

bricktopm: Azon gondolkoztam, hogy mivan akkor, ha baromi kevés az olaj a váltóba, és emiatt adja ki azt a szörnyű hangot néha. Am ha nagyon óvatosan váltok, akkor nem hallani. Ha normál sebességgel váltok, akkor hallani általában nem recsegő ropogó hangot, hanem egyetlen fémes kattamást. Remélem nincs igazad, és nincs szétcseszve a szomkrongyűrűje... Nem tudom mennyi újonnan egy olyan, de ha 80, nagyon max 100, akkor nincs gond. Ha ettől többe kerül, akkor tényleg szívás...

(Hát lesz a kocsival szívás... Olajcsere, abs jeladó csere, gyujtótrafó + gyertya csere, jövőre hátsóhíd szilent csere, stb stb... Dehát mindent a kocsiért :) )

YELLOW Elküldve: 2017-09-02 21:23 BMW318i E46

ethancole írta:
YELLOW írta:
ethancole írta: Sziasztok. Nemrég vettem az autót még előtte nem volt BMW-m. Hallottam benne egy sípoló hangot már akkor is generátor csapágynak gondoltuk, de levettem a hosszbordás szíjat és még így is megvan a hang csak csendesebb. A generátoron kívül mi adhat még ilyen hangot a motornak ezen a részén?:?


esetleg főtengely csapágy hang? vagy lehet csak egy cső likas valahol a szívó részen, és false beszívás ad ki hangot.
az a baj, hogy így nehéz beazonosítani, mert lehet neked sípoló hang, míg másnak nem annyira. így csak tippelgetni lehet.


Kifejezetten a szívótorok környékén hallani, el szokott ez repedni?


akár.... de lehet a kartergáz visszavezetésnek van hangja. még amúgy az olajpumpa jutott eszembe. de ha fent hallod, akkor...

ethancole Elküldve: 2017-09-02 21:00 BMW318i E46

YELLOW írta:
ethancole írta: Sziasztok. Nemrég vettem az autót még előtte nem volt BMW-m. Hallottam benne egy sípoló hangot már akkor is generátor csapágynak gondoltuk, de levettem a hosszbordás szíjat és még így is megvan a hang csak csendesebb. A generátoron kívül mi adhat még ilyen hangot a motornak ezen a részén?:?


esetleg főtengely csapágy hang? vagy lehet csak egy cső likas valahol a szívó részen, és false beszívás ad ki hangot.
az a baj, hogy így nehéz beazonosítani, mert lehet neked sípoló hang, míg másnak nem annyira. így csak tippelgetni lehet.


Kifejezetten a szívótorok környékén hallani, el szokott ez repedni?