Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


gulyi Elküldve: 2017-08-17 20:40 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
gulyi írta: [Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


Az egy sima gumicső.A fűtésbox alján van a lyuk,amihez csatlakozik.
A link neve
Semmiféle csappantyú nincs benne.


Oksa köszi,de hiába piszkálom nem jön víz


Nem jól piszkáljátok akkor :) Esetleg egy olyan porszívóval megpróbálni,ami vizet is tud szívni.Annak a szűkítőcsövéhez pedig csatlakoztatni egy szilikoncsövet úgy,hogy fals levegőt ne szívjon a porszívó.Ezt pedig a lefolyócsőbe dugjátok ugye.Ehhez le kell bontani a kipufogót,és a váltót is gondolom.

Ja! De jó volna lekapni a váltót kettős tömegű csere után mégegyszer.:) Felmérgesít és belefúrok hiltivel. Kezd már elegem lenni belőle:merges1:

Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 19:57 Karosszéria (javítás?)

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.

Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. :D)

mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe :D szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....

Ha letelt a fél év,már b*szhatod.

Tavaly amikor megvettem nyár volt,tél elején emeltem meg legelőször akkor rogyott be a hátsó emelési pont,hidegbe meg a rossebnek lett volna lebontani a takaró műanyagot,nemis értem miért találták fel,ha az nem lett volna rajta akkor már 2-méterről láttam volna a lyukat... Mind1,úgy néz ki hogy ezek szerint le kell nyeljem a békát.. Nincs ilyen topic hogy átvert autóvásárlók? :(

Tudtommal nincs a bmwfanatics.hu-n ilyen topik.Majdnem mindegyik modern autón van ilyen műanyag küszöbléc sajnos.Ha az észlelés után megkerested volna a csajt,akkor szerintem lett volna esélyed talán.De megvétel után már késő aggódni.Az alap dolog,hogy az ember átnézeti a kocsit,mielőtt megveszi.Valamennyire magadat is átverted...Ezért nem szabad hirtelen felindulásból autót venni,mert olyankor az ember nem lát tisztán.

Igazad van de a csaj állítólag németbe ment ki és azért is adta el a kocsit mert ne maradjon a nyakán az 5 kilós lízing ami fenn maradt neki 10 év után,ősz elején el akartam érni de nem lehetett,Fb-ről is letiltott,Viberen amit írok neki ki jelzi hogy elolvasta de baszik visszaírni.......Magyarul,homokba dugta a fejét már ősztől ahogy épp felfedeztem a hibát az emelési pont amikor beszakadt...

semmi értelme átvert vásárló topic-nak, mert ebben az esetben neked kellemetlenebb. bocs, hogy ezt mondom, de ez a te hibád is.
jó, hogy homokba dugja a fejét, ha sokat zaklatod még fel is jelent. ezen már kár mérgelődni folyamatosan, mert ezt a te tárcád bánja már. nem tudsz tenni semmit.

Az a baj hogy igazad van,az ilyen kitanult lehúzós eladók könnyen a visszájára tudják forgatni a helyzetet.Ráadásul duplán átvert mert a vejét ajánlotta vevőnek a Tds-emre amit basztak átíratni,szóval duplán balek vagyok ez van sajnos,én többet e-végett nem adom el a kocsim és nemis veszek másikat,egyszerűen nincs üzleti érzékem és kész. Utálom magam de azt te is beláthatod hogy ott helyszínen egyesével megemelgetni az emelési pontokat és a két takaró műanyagot lebombázni és vissza az nem életszerű :)

De ha elvitted volna vásárlás előtt egy átnézésre,akkor észre lett volna véve ez.Ezek nem új autók már...Alap dolog,ha az ember autót vesz.Legalábbis szerintem.Átnézetés után pedig fizet az ember,ha megfelel az autó.

John Elküldve: 2017-08-17 19:53 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.

Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. :D)

mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe :D szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....

Ha letelt a fél év,már b*szhatod.

Tavaly amikor megvettem nyár volt,tél elején emeltem meg legelőször akkor rogyott be a hátsó emelési pont,hidegbe meg a rossebnek lett volna lebontani a takaró műanyagot,nemis értem miért találták fel,ha az nem lett volna rajta akkor már 2-méterről láttam volna a lyukat... Mind1,úgy néz ki hogy ezek szerint le kell nyeljem a békát.. Nincs ilyen topic hogy átvert autóvásárlók? :(

Tudtommal nincs a bmwfanatics.hu-n ilyen topik.Majdnem mindegyik modern autón van ilyen műanyag küszöbléc sajnos.Ha az észlelés után megkerested volna a csajt,akkor szerintem lett volna esélyed talán.De megvétel után már késő aggódni.Az alap dolog,hogy az ember átnézeti a kocsit,mielőtt megveszi.Valamennyire magadat is átverted...Ezért nem szabad hirtelen felindulásból autót venni,mert olyankor az ember nem lát tisztán.

Igazad van de a csaj állítólag németbe ment ki és azért is adta el a kocsit mert ne maradjon a nyakán az 5 kilós lízing ami fenn maradt neki 10 év után,ősz elején el akartam érni de nem lehetett,Fb-ről is letiltott,Viberen amit írok neki ki jelzi hogy elolvasta de baszik visszaírni.......Magyarul,homokba dugta a fejét már ősztől ahogy épp felfedeztem a hibát az emelési pont amikor beszakadt...


semmi értelme átvert vásárló topic-nak, mert ebben az esetben neked kellemetlenebb. bocs, hogy ezt mondom, de ez a te hibád is.
jó, hogy homokba dugja a fejét, ha sokat zaklatod még fel is jelent. ezen már kár mérgelődni folyamatosan, mert ezt a te tárcád bánja már. nem tudsz tenni semmit.

Az a baj hogy igazad van,az ilyen kitanult lehúzós eladók könnyen a visszájára tudják forgatni a helyzetet.Ráadásul duplán átvert mert a vejét ajánlotta vevőnek a Tds-emre amit basztak átíratni,szóval duplán balek vagyok ez van sajnos,én többet e-végett nem adom el a kocsim és nemis veszek másikat,egyszerűen nincs üzleti érzékem és kész. Utálom magam de azt te is beláthatod hogy ott helyszínen egyesével megemelgetni az emelési pontokat és a két takaró műanyagot lebombázni és vissza az nem életszerű :)

Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 19:31 Fûtés - Klíma

gulyi írta:
Bitu79 írta:
gulyi írta: [Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


Az egy sima gumicső.A fűtésbox alján van a lyuk,amihez csatlakozik.
A link neve
Semmiféle csappantyú nincs benne.


Oksa köszi,de hiába piszkálom nem jön víz


Nem jól piszkáljátok akkor :) Esetleg egy olyan porszívóval megpróbálni,ami vizet is tud szívni.Annak a szűkítőcsövéhez pedig csatlakoztatni egy szilikoncsövet úgy,hogy fals levegőt ne szívjon a porszívó.Ezt pedig a lefolyócsőbe dugjátok ugye.Ehhez le kell bontani a kipufogót,és a váltót is gondolom.

YELLOW Elküldve: 2017-08-17 19:29 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.

Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. :D)

mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe :D szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....

Ha letelt a fél év,már b*szhatod.

Tavaly amikor megvettem nyár volt,tél elején emeltem meg legelőször akkor rogyott be a hátsó emelési pont,hidegbe meg a rossebnek lett volna lebontani a takaró műanyagot,nemis értem miért találták fel,ha az nem lett volna rajta akkor már 2-méterről láttam volna a lyukat... Mind1,úgy néz ki hogy ezek szerint le kell nyeljem a békát.. Nincs ilyen topic hogy átvert autóvásárlók? :(

Tudtommal nincs a bmwfanatics.hu-n ilyen topik.Majdnem mindegyik modern autón van ilyen műanyag küszöbléc sajnos.Ha az észlelés után megkerested volna a csajt,akkor szerintem lett volna esélyed talán.De megvétel után már késő aggódni.Az alap dolog,hogy az ember átnézeti a kocsit,mielőtt megveszi.Valamennyire magadat is átverted...Ezért nem szabad hirtelen felindulásból autót venni,mert olyankor az ember nem lát tisztán.

Igazad van de a csaj állítólag németbe ment ki és azért is adta el a kocsit mert ne maradjon a nyakán az 5 kilós lízing ami fenn maradt neki 10 év után,ősz elején el akartam érni de nem lehetett,Fb-ről is letiltott,Viberen amit írok neki ki jelzi hogy elolvasta de baszik visszaírni.......Magyarul,homokba dugta a fejét már ősztől ahogy épp felfedeztem a hibát az emelési pont amikor beszakadt...


semmi értelme átvert vásárló topic-nak, mert ebben az esetben neked kellemetlenebb. bocs, hogy ezt mondom, de ez a te hibád is.
jó, hogy homokba dugja a fejét, ha sokat zaklatod még fel is jelent. ezen már kár mérgelődni folyamatosan, mert ezt a te tárcád bánja már. nem tudsz tenni semmit.

John Elküldve: 2017-08-17 19:23 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.

Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. :D)

mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe :D szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....

Ha letelt a fél év,már b*szhatod.

Tavaly amikor megvettem nyár volt,tél elején emeltem meg legelőször akkor rogyott be a hátsó emelési pont,hidegbe meg a rossebnek lett volna lebontani a takaró műanyagot,nemis értem miért találták fel,ha az nem lett volna rajta akkor már 2-méterről láttam volna a lyukat... Mind1,úgy néz ki hogy ezek szerint le kell nyeljem a békát.. Nincs ilyen topic hogy átvert autóvásárlók? :(

Tudtommal nincs a bmwfanatics.hu-n ilyen topik.Majdnem mindegyik modern autón van ilyen műanyag küszöbléc sajnos.Ha az észlelés után megkerested volna a csajt,akkor szerintem lett volna esélyed talán.De megvétel után már késő aggódni.Az alap dolog,hogy az ember átnézeti a kocsit,mielőtt megveszi.Valamennyire magadat is átverted...Ezért nem szabad hirtelen felindulásból autót venni,mert olyankor az ember nem lát tisztán.

Igazad van de a csaj állítólag németbe ment ki és azért is adta el a kocsit mert ne maradjon a nyakán az 5 kilós lízing ami fenn maradt neki 10 év után,ősz elején el akartam érni de nem lehetett,Fb-ről is letiltott,Viberen amit írok neki ki jelzi hogy elolvasta de baszik visszaírni.......Magyarul,homokba dugta a fejét már ősztől ahogy épp felfedeztem a hibát az emelési pont amikor beszakadt...

gulyi Elküldve: 2017-08-17 19:16 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
gulyi írta: [Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


Az egy sima gumicső.A fűtésbox alján van a lyuk,amihez csatlakozik.
A link neve
Semmiféle csappantyú nincs benne.


Oksa köszi,de hiába piszkálom nem jön víz,
és nem a fűtés box alja kell,hanem ahol kijön a víz
Az kis ovál cső a kép tetején



Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 19:10 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.

Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. :D)

mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe :D szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....

Ha letelt a fél év,már b*szhatod.

Tavaly amikor megvettem nyár volt,tél elején emeltem meg legelőször akkor rogyott be a hátsó emelési pont,hidegbe meg a rossebnek lett volna lebontani a takaró műanyagot,nemis értem miért találták fel,ha az nem lett volna rajta akkor már 2-méterről láttam volna a lyukat... Mind1,úgy néz ki hogy ezek szerint le kell nyeljem a békát.. Nincs ilyen topic hogy átvert autóvásárlók? :(

Tudtommal nincs a bmwfanatics.hu-n ilyen topik.Majdnem mindegyik modern autón van ilyen műanyag küszöbléc sajnos.Ha az észlelés után megkerested volna a csajt,akkor szerintem lett volna esélyed talán.De megvétel után már késő aggódni.Az alap dolog,hogy az ember átnézeti a kocsit,mielőtt megveszi.Valamennyire magadat is átverted...Ezért nem szabad hirtelen felindulásból autót venni,mert olyankor az ember nem lát tisztán.

Imre74 Elküldve: 2017-08-17 14:52 Motor-váltó

Sziasztok!
Van egy 7-s E 65-ös Bmw-m 2002-es évjárat.
Minden nagyon jó az autón,már három éve nálam van és semmi komoly baja nem volt.
Viszont álló helyzetből nehezen indul meg. Ha a fordulat eléri az 1700-at akkor viszont megindul. Onnan már jól működik. Magasabb padkára alig tudok felállni mert 1000-es fordulatnál magasabbra nem engedi. Olyan mintha szervízbe tenné magát,de nem. Ki lettek cserélve a vákum csövek,a légtömeg mérő,a nagynyomású szelep és a turbó ki lett takarítva,de ugyanolyan. Minden gyári. Nem találkozott valaki ilyen problémával? Tanácstalanul állok a hiba előtt. Minden mért érték jó.Ha valaki tudna segíteni örömmel venném! Köszönöm!

Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 14:13 kettõstömegü lendkerék

John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. :D (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett? :(


Hányas számú szilentek? :)


Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839



9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). :D Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.


Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni :)


Olvass vissza,mert szokásomhoz híven szerkesztettem :) Írtam még hozzá pár dolgot.

Oks. Beütöttem a hülye Bárdihoz a 9-es szilent cikkszámát és vagy 6 félét dob ki,melyikre klikkeljek melyik a 9-es megfelelője?


Ebben a részben pedig a végén kiveszik az egész difit meg a bölcsőjét is,azt ne mond hogy ennyire ki kell mindent kapni... A másik hogy nekik az emelési pontnál van ki bakolva hátul,amik nekem pont be vannak szakadva (Bár elvileg a bal hátsó még nem meg a jobb első sem)amíg nincs emelési pontom jövő tavaszig hová tenném a bakokat? :( Na ebből csak tavasszal lesz valami....



Ez kell neked:

A link neve