Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Tibus1 Elküldve: 2021-11-05 07:52 Csomagtérajtó nem nyílik

YELLOW írta:
Tibus1 írta:
YELLOW írta:
Tibus1 írta: Üdv!
Sajnos lemerült akkuval becsuktam a 2012.05 havi E90-es 318D BMW-m csomagtér ajtaját, mely persze így nyithatatlan...
Az oldalsó ajtók nem záródtak be, a csomagtér onnét megközelíthető, esetleg így...
A csomagtér ajtón nem látok kulcsnak helyet :(
Biztos zöldfülűként már jó páran jártatok így, a flex-en kívül mit tudtok tanácsolni?

Előre is köszi (és nem nevet...)


motortér felől tölthető, bikázható.
ott van jobb oldalon a torony környékén a + kievzetés, és a - is elvileg. a + jellemzően műanyag dobozkában van.


Köszi a választ, viszont most kaptam az infót, hogy mivel az akku teljesen kész volt, levették a negatív sarut :vazze:
Az talán segíthet, hogy a hátsó sorban középen a dönthető kartámlából hátra lehet jutni a csomagtérbe, legalábbis kézzel mivel elég korlátozott a nyílás mérete...


nem számít, hogy le van véve a saru. egy másik akksit rákötsz oda, ahova mondtam és már is nyitható az autó. :wink:


Köszönöm, hétvégén megpróbálom :D

YELLOW Elküldve: 2021-11-04 16:00 Csomagtérajtó nem nyílik

Tibus1 írta:
YELLOW írta:
Tibus1 írta: Üdv!
Sajnos lemerült akkuval becsuktam a 2012.05 havi E90-es 318D BMW-m csomagtér ajtaját, mely persze így nyithatatlan...
Az oldalsó ajtók nem záródtak be, a csomagtér onnét megközelíthető, esetleg így...
A csomagtér ajtón nem látok kulcsnak helyet :(
Biztos zöldfülűként már jó páran jártatok így, a flex-en kívül mit tudtok tanácsolni?

Előre is köszi (és nem nevet...)


motortér felől tölthető, bikázható.
ott van jobb oldalon a torony környékén a + kievzetés, és a - is elvileg. a + jellemzően műanyag dobozkában van.


Köszi a választ, viszont most kaptam az infót, hogy mivel az akku teljesen kész volt, levették a negatív sarut :vazze:
Az talán segíthet, hogy a hátsó sorban középen a dönthető kartámlából hátra lehet jutni a csomagtérbe, legalábbis kézzel mivel elég korlátozott a nyílás mérete...


nem számít, hogy le van véve a saru. egy másik akksit rákötsz oda, ahova mondtam és már is nyitható az autó. :wink:

Tibus1 Elküldve: 2021-11-04 09:40 Csomagtérajtó nem nyílik

YELLOW írta:
Tibus1 írta: Üdv!
Sajnos lemerült akkuval becsuktam a 2012.05 havi E90-es 318D BMW-m csomagtér ajtaját, mely persze így nyithatatlan...
Az oldalsó ajtók nem záródtak be, a csomagtér onnét megközelíthető, esetleg így...
A csomagtér ajtón nem látok kulcsnak helyet :(
Biztos zöldfülűként már jó páran jártatok így, a flex-en kívül mit tudtok tanácsolni?

Előre is köszi (és nem nevet...)


motortér felől tölthető, bikázható.
ott van jobb oldalon a torony környékén a + kievzetés, és a - is elvileg. a + jellemzően műanyag dobozkában van.


Köszi a választ, viszont most kaptam az infót, hogy mivel az akku teljesen kész volt, levették a negatív sarut :vazze:
Az talán segíthet, hogy a hátsó sorban középen a dönthető kartámlából hátra lehet jutni a csomagtérbe, legalábbis kézzel mivel elég korlátozott a nyílás mérete...




YELLOW Elküldve: 2021-11-03 20:07 Csomagtérajtó nem nyílik

Tibus1 írta: Üdv!
Sajnos lemerült akkuval becsuktam a 2012.05 havi E90-es 318D BMW-m csomagtér ajtaját, mely persze így nyithatatlan...
Az oldalsó ajtók nem záródtak be, a csomagtér onnét megközelíthető, esetleg így...
A csomagtér ajtón nem látok kulcsnak helyet :(
Biztos zöldfülűként már jó páran jártatok így, a flex-en kívül mit tudtok tanácsolni?

Előre is köszi (és nem nevet...)


motortér felől tölthető, bikázható.
ott van jobb oldalon a torony környékén a + kievzetés, és a - is elvileg. a + jellemzően műanyag dobozkában van.

Tibus1 Elküldve: 2021-11-03 19:05 Csomagtérajtó nem nyílik

Üdv!
Sajnos lemerült akkuval becsuktam a 2012.05 havi E90-es 318D BMW-m csomagtér ajtaját, mely persze így nyithatatlan...
Az oldalsó ajtók nem záródtak be, a csomagtér onnét megközelíthető, esetleg így...
A csomagtér ajtón nem látok kulcsnak helyet :(
Biztos zöldfülűként már jó páran jártatok így, a flex-en kívül mit tudtok tanácsolni?

Előre is köszi (és nem nevet...)

Adriano98 Elküldve: 2021-10-30 21:15 320d Motor

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Most figyeltem fel rá hogy menet közben, úgy 1500-2000 fordulat között halk süvítő hang hallatszik a motor felől (talán) a szellőzőn keresztül, minél magasabb a fordulat annál magasabb a süvítés hangja, kb olyan hang mint mikor a menetszél magas hangon süvít. Álló helyzetben hiába pörgetem, nem hallatszik semmi. Viszont biztos nem a menetszél mert váltásnál a fordulatszámmal változik a hang is. Lehet hogy normális (turbó vagy valami) csak túl reagálom a szívóbenzin után:D:D


IC (intercooler)csöveket és vákuum csöveket érdemes átnézni esetleg.


Azóta sincs semmi nyom, hiába néztem át mindent. Viszont valami érdekeset (vagy csak nekem tűnik annak) találtam. Az EGR-hűtő végénél ahogy megy ki a szívósor fele, az illesztésnél van bent valami lemez.
Pedig úgy tűnik nincs lefalazva a rendszer, maga a hűtő is forró, múltkor volt kimosatva a szívósorral együtt a hűtő is, akkor sem említett semmit a szerelő.


szerintem az tömítés lesz. bár nem értem mi indokolja a lemez tömítést. meg kell nézni robbantott ábrán ott van-e.


Igen, ábra szerint az egy tömítés. Eléggé furcsállom hogy miért lemezből, bár lehet a hő miatt.


hát más is bírná a hőt... az a baj, most nincs előttem ez a motor.


Itt látszik a 4-es számmal jelölve. Csak én is furcsálltam hogy fémből tömítés, mikor tőle pár centire ott a műanyag szívósor. De akkor minden rendben, csak szeretem alaposan körbe járni ezt a motort főleg a kigyulladás miatt.

bence08 Elküldve: 2021-10-29 08:23 manuális váltó

Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy ebből a váltó típusból kinél tudnék érdeklődni, mert egyszerűen egyik bontonál sem lehet kapni és eléggé meg vagyok így lőve sajnos? Gs6-17bg (BMW E90 325i, 2006, manual) Alvázszám: WBAVB11070VE32284

Köszi előre is.

YELLOW Elküldve: 2021-10-28 19:02 Akkumulátor

joezeyoutube írta: Köszi.
Hátul van.
2 percet vártam csak. 20mA volt a Vectra C is 3 perc mulva, nem vártam 20 percet.
Vezetékeljem ki, mert a csomagtér nyitva volt, csak a zárat kattintottam be, hogy ne világítson.

YELLOW írta:
joezeyoutube írta: E46 M47204D4 Compact azaz 320D be milyen akkut vegyek? Rövid utak szeptembertől májusig, nyáron van használva hétvégente 2x100km t.
Igazábol minek autó kategória.
Melyik gyártó akkuja kis önkisülésű? 103mA nyugalmi áramfogyasztás az autónak normális?
Csomagtérzár bekattint, kp zár zárva, se bent se a csomagtérben nem megy a világítás, szivargyujtóban nincs semmi.
Ha normális akkor egy 72Ah akkut 720óra alauu nulára merír, de ugye elég ha 72Ah ból 55-60Ah nyi energia hiányzikmár nem indít, azaz 600 óra parkolóban és a full jó új telitöltött akku indításképtelen, 720 óra alatt mélykisülés, kuka.
103mA normális, mérte valaki?

Gyujtáskulcs 10 m re el volt cipelve 10 perc multán is ennyi.


mivel ha minden igaz elől van az akksi, így sokkal nagyobb nem fér be, talán 75Ah-s van, aminek a külső méretei, még beférnek. de lehet van már 85-ös is, amit összezsugorítottak :D
amikben hátul van az akksi, oda 90 feletti is elfér, és gyárilag van, a nagyon extrásokban. mondjuk mivel 20d, lehet hátul van az akksi... :) bár mivel compact... ezt nem is tudom.
ha gyárilag 75-ös volt benen mondjuk, akkor 85-ös simán mehet bele.
hogy mi fogyaszt? 100mA-t? hát ne rögtön nézd meg. hanem vagy 20 perccel leállítás után. és jobb ha az ajtók is zárva vannak, mármint távossal. kivéve, ha hátul van az akksi. ugyanis "nyitott" ajtóknál néha feléleszti magát az autó, és csekkolgat vezérlőket. de ha utólag került valami beszerelésre, az is fogyaszthat. a 100mA sok. pontosan nem tudom,de 20mA alatt kellene lennie kb.



most csak mondtam valamit. de ha pl megy a rádió az is kb 20 perc környékén kapcsol le. amire minden vezérlő sleep mode-ba megy, annak idő kell. azért írtam 20 percet. lehet 5 perc alatt is lemennek, de a 20 a biztos.

joezeyoutube Elküldve: 2021-10-28 15:03 Akkumulátor

Köszi.
Hátul van.
2 percet vártam csak. 20mA volt a Vectra C is 3 perc mulva, nem vártam 20 percet.
Vezetékeljem ki, mert a csomagtér nyitva volt, csak a zárat kattintottam be, hogy ne világítson.

YELLOW írta:
joezeyoutube írta: E46 M47204D4 Compact azaz 320D be milyen akkut vegyek? Rövid utak szeptembertől májusig, nyáron van használva hétvégente 2x100km t.
Igazábol minek autó kategória.
Melyik gyártó akkuja kis önkisülésű? 103mA nyugalmi áramfogyasztás az autónak normális?
Csomagtérzár bekattint, kp zár zárva, se bent se a csomagtérben nem megy a világítás, szivargyujtóban nincs semmi.
Ha normális akkor egy 72Ah akkut 720óra alauu nulára merír, de ugye elég ha 72Ah ból 55-60Ah nyi energia hiányzikmár nem indít, azaz 600 óra parkolóban és a full jó új telitöltött akku indításképtelen, 720 óra alatt mélykisülés, kuka.
103mA normális, mérte valaki?

Gyujtáskulcs 10 m re el volt cipelve 10 perc multán is ennyi.


mivel ha minden igaz elől van az akksi, így sokkal nagyobb nem fér be, talán 75Ah-s van, aminek a külső méretei, még beférnek. de lehet van már 85-ös is, amit összezsugorítottak :D
amikben hátul van az akksi, oda 90 feletti is elfér, és gyárilag van, a nagyon extrásokban. mondjuk mivel 20d, lehet hátul van az akksi... :) bár mivel compact... ezt nem is tudom.
ha gyárilag 75-ös volt benen mondjuk, akkor 85-ös simán mehet bele.
hogy mi fogyaszt? 100mA-t? hát ne rögtön nézd meg. hanem vagy 20 perccel leállítás után. és jobb ha az ajtók is zárva vannak, mármint távossal. kivéve, ha hátul van az akksi. ugyanis "nyitott" ajtóknál néha feléleszti magát az autó, és csekkolgat vezérlőket. de ha utólag került valami beszerelésre, az is fogyaszthat. a 100mA sok. pontosan nem tudom,de 20mA alatt kellene lennie kb.


YELLOW Elküldve: 2021-10-27 23:01 Akkumulátor

joezeyoutube írta: E46 M47204D4 Compact azaz 320D be milyen akkut vegyek? Rövid utak szeptembertől májusig, nyáron van használva hétvégente 2x100km t.
Igazábol minek autó kategória.
Melyik gyártó akkuja kis önkisülésű? 103mA nyugalmi áramfogyasztás az autónak normális?
Csomagtérzár bekattint, kp zár zárva, se bent se a csomagtérben nem megy a világítás, szivargyujtóban nincs semmi.
Ha normális akkor egy 72Ah akkut 720óra alauu nulára merír, de ugye elég ha 72Ah ból 55-60Ah nyi energia hiányzikmár nem indít, azaz 600 óra parkolóban és a full jó új telitöltött akku indításképtelen, 720 óra alatt mélykisülés, kuka.
103mA normális, mérte valaki?

Gyujtáskulcs 10 m re el volt cipelve 10 perc multán is ennyi.


mivel ha minden igaz elől van az akksi, így sokkal nagyobb nem fér be, talán 75Ah-s van, aminek a külső méretei, még beférnek. de lehet van már 85-ös is, amit összezsugorítottak :D
amikben hátul van az akksi, oda 90 feletti is elfér, és gyárilag van, a nagyon extrásokban. mondjuk mivel 20d, lehet hátul van az akksi... :) bár mivel compact... ezt nem is tudom.
ha gyárilag 75-ös volt benen mondjuk, akkor 85-ös simán mehet bele.
hogy mi fogyaszt? 100mA-t? hát ne rögtön nézd meg. hanem vagy 20 perccel leállítás után. és jobb ha az ajtók is zárva vannak, mármint távossal. kivéve, ha hátul van az akksi. ugyanis "nyitott" ajtóknál néha feléleszti magát az autó, és csekkolgat vezérlőket. de ha utólag került valami beszerelésre, az is fogyaszthat. a 100mA sok. pontosan nem tudom,de 20mA alatt kellene lennie kb.