Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2017-06-13 19:46 Klíma gondok

Bitu79 írta:
hil írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.


mindkét autóban digit, automata klíma van. én akkor is azt mondom, az enyém működik jól, na persze nem azért, mert az az enyém.
szerintem a kevés gáz pont nem tud jól hűteni. hisz kevés ahhoz, hogy végbevigye a folyamatot. a 1,5 fokot jó pár éve mérték, akkor nem mondta a klímás, hogy gond lenne. igaz nem volt a gáz mérve, de pont emiatt.
mindegy én érdekességből kérdeztem, mert szerintem az enyém jó. inkább érdekelt volna, kinek mit csinál, ha megy az autóval legalább egy fél órát klímázva és megáll alapjáraton, akkor kapcsolgat-e. mert szerintem kell neki.

Akkor nem hűt ha túl van töltve. Az alultöltés és gázhiány jele ha nagyon hideg' mivel a szekunder kör radiátora fagyni kezd. De akkor csöpög is.


Szia,
bocs, de ezt nagyon nem értem: ha kevés a gáz, akkor jobban hűt???


Minek kell túlkomplikálni?Ha már annyira kevés a gáz,be sem kapcsol a klíma.Ha hűt rendesen,akkor nem kell vele foglalkozni Yellownak.A kompresszor ki-be kapcsolása pedig természetes.A neten találtam én is ilyet,hogy a kevés gáztól kapcsolgathat a kompresszor sűrűbben...Hát nem tudom,hogy elhiggyem e.
Azért csináltass egy nyomáspróbát,az kb 10 perc és 2000-3000 pénz.


én nem méretek semmit, mert szerintem jó. és hiszek magamnak. :D mondom fater újszerű autója 20ezernél is ilyen volt. egy TC-os cikk írta, hogy egy 12 éves corolla nem engedte a gázt, persze rögtön a japán precizitással jöttel :D na akkor itt az én 15 éves BMW-m. :D
a cső pedig nem fagyhat el, hiszen azért van benne egy érzékelő. illetve, ha nincs menetszél, akkor a klímahűtő sem kap elég hűtést, nyilván emiatt is kapcsolgathat. de most néztem megint, kb 15 percig klímáztam, megálltam és nem kapcsolgatott még. múltkor viszont kb 25 perc után már igen. meg akkor szoktam tapasztalni, amikor ózon tisztítok.
mondom havernak nem normális, hogy nem kapcsolgat, hiába állítja, és neki nem si jó a szenzor, de neki 1,5 óra után lekapcsolt, és jó darabig nem indul újra.
én csak megerősítést vártam, kinek, hogy működik, hogy tudjam neki mondani, hogy mi a tapasztalat, és az övé nem jól megy.

ogre320 Elküldve: 2017-06-13 09:05 E46 motorcsere, megéri?

lalada írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Ti mit tennétek?
Úgy néz ki baromi sok alkatrész fog elfáradni az autómban szinte egyszerre. (kuplung, lendkerék, összes fék, néhány cucc a kardán/difi/futómű elemek közül, tehát összeadva elég nagy összeg)
A kocsi egy FL előtti 2.2-es topazblau coupe. A kérdés az, hogy próbáljak venni bontottan egy 30ci motort futóművel, fékkel, hajtással, tehát mindennel együtt jó állapotban, vagy cseréljek mindent új alkatrészre, és maradjon gyári 2.2-es az autó? Anyagilag kb ugyanannyiban jönnék ki vele... Talán 4-5 évig tervezem még megtartani a kocsit, utána talán e60 lenne az utódja, kb 15-20e km-t megyek évente (legalábbis jelenleg)
A 30ci átalakítás azért merült fel bennem, mert ahogy nézegettem az árakat, azt vettem észre, hogy a 3 literesek borzalmasan drágák és ritkák a 20ci 23ci motorosokhoz képest és így eladásnál talán könnyebb dolgom lenne, meg talán viszont látnék a ráköltött pénzből valamennyit, és persze addig is élvezném a +60 lóerőt... :D
Szóval szerintetek mit kéne tenni? Egyáltalán bele lehetne papírozni a 30ci motort, vagy hülyeség az egész felvetés?


azé hülyeség, mert nehezebb lesz eladni, mivel motorcserés. a vevő lehet nem hiszi el, hogy minden cserélve lett.
a másik, hogy a bontott holmik nem tudhatod meddig bírják. tehát ott ülsz majd egy időzített bombán. arról nem is beszélve, hogy az összeszereléskor mennyi gond történhet.
papírozásról nem is beszélve.
szerintem felesleges. de mintha ezt kérdezted volna már FB-s csoportokban is.
a másik, hogy 4-5 év múlva nem sok épkézláb E60 lesz. nagyon csúnyán öregszik és nagyon sokat futnak. sok gond is van velük.
ha már rendbe teszed az E46-ot, akkor nem mindegy? persze coupe értem a váltás lényegét...


az a bajom, hogy imádom és megtartanám/rendbe tenném, csak közben egy coupe, tehát 2 embernek tökéletes, de ha többen vagyunk, kéne még 2 ajtó... Tudom, hogy sok baj van az E60-al, de ez főleg az N52/N53/N54 motoroknak, meg a részecskeszűrős dízelcsodáknak köszönhető, viszont az első benzinesek még M54-el készültek. Szóval vagy rendbe rakom ha meghal, és elfogadom, hogy nem családi autó... vagy el kéne adnom és lecserélni egy touringra, aztán azt rendbe tenni, és sokáig megtartani. Csak az a baj évekre előre nem látok mi lesz család és meló ügyben, ha később úgy alakulna, hogy mennem kell havi 3-4-5 ezer km-t, nem lenne túl sok értelme a sor 6 benzin tankolási költségeivel küzdeni, akkor meg a coupe lenne a jó, mert vennék mellé egy újabb, megbízható kis dízelt, és a coupe maradna hétvégi kincsnek. :) Szóval nagy a dilemma...


jó az M54-el a motor gondot részben kilőtted. de a többi? és az E60-ak legrégebbike készült M54-el. tehát 4-5 év múlva a legfrissebb kiadások is régiek lesznek, így értettem, akkor a 2004-2005-ös E60-ak? rettentő gyorsan amortizálódik az egész bele.
hátha ír még valaki, én így gondolom.


Teljes mértékben igazad van, de ha szerinted van jobb alternatíva, nyugodtan szólj... :D N52-nél hidrotőke, olajpumpa, vízpumpa gondok, N53 meg már közvetlen befecskendezés, tehát nagynyomású szivattyú, porlasztók, kokszosodás... Mennék én dízellel is, de 20-25km-es távokra nem lenne túl ésszerű, részecskeszűrős főleg nem. Részecskeszűrő nélkül is van e60, de azok is csak a 2003-2004-es első modellek.


Egyszer élünk, én a helyedben bevallanám mit kell javítani, gyorsan elpasszolnám és vennék egy 30i-t, minél fiatalabbat, kasztni mindegy, M54-est.Kész passz.


Ezt így max 1m-ért tudnám eladni, egy 30i meg minimum 2m, és akkor még mindig abban is ott a lutri faktor... :D Szóval akkor inkább befejezem amit elkezdtem (a felújítást, eddig kb 250-300e ft van benne) és megtartom sokáig. Azért gondolkodtam eredetileg motorcserében, mert főleg a hajtáslánc/fék/futómű felújítása következne kb 1-2 éven belül, és ha már ígyis-úgyis csere minden, lehetne a motorral együtt nagyobbra cserélni az egészet, de külön emiatt nem akarok másik kocsit. :D A motort csak azért sajnálnám "kidobni", mer 5000km alatt max 5-6 deci olajat eszik meg, és ki tudja, hogy a másik mennyit kérne... :D Első BMW-m, amúgy egyáltalán nem csalódás, mert minden amit cserélnem kellett eddig, csak a 16 évnek meg a 290e km-nek köszönhető, meghibásodás eddig semmi nem volt, csak "elfáradt/elkopott" alkatrészek, amik igazából futhattak volna még tovább, míg meg nem áll az autó, csak én azt nem akarom megvárni.

Pocses Elküldve: 2017-06-09 07:02 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Talán emlékszel mikor anno a gyári bontottat cseréltem újra Magneti Marelli márkájúra, simán kicseréltem nem vittem szerelőmhöz diagolásra és a comp... simán "megette" az új légmennyiség mérőt egyik alkalommal már nem volt kicsi sárga tengeralattjáró. :)
A régi ugye kevesebb levegőmennyiséget mért ezért hidegen alig akart menni.


a tiéd eléggé másabb, régebbi, ott nem volt szükség adaptáció törlésre :wink:


Jó ez a kőkori blokk, szeressük! :kiraly:


csináltak volna neki egy kicsit pofásabb motorburkolatot, semmi gond nem lenne a motortérben. mondjuk az M44 azért már picit jobban néz ki odabent. csak kár, hogy E46-ba nem építették őket gyárilag.


Szerelőm mondása, elporladhat az autó a motor körül, ha van hová bedugni a kulcsot ez a blokk indulni fog. :roll: :wink:

Csabika136 Elküldve: 2017-06-08 08:42 Futómû és hibái

hil írta:
Pocses írta:
Csabika136 írta:
Pocses írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor már szétszedtem a kocsim elejét hogy minden hibát kiküszöböljek rajta. Az jó is lett szerintem.
Még a telókat lehet hogy kidobom belőle valamikor, de amúgy rendben van.
A hátulját szerintetek mennyire érdemes szétszedni? Ott is szokott lógni minden? Vagy csak a jellemző dolgokat érdemes kicserélni aztán kész? Valami kopog hátul, de műszakin mindent rendben találtak. De akkor mi kopog? Rúgjam ki belőle a hátsó telókat? Dehát ez az! Vizsgán azt is padra tették és azt mondta az ürge, nehogy azt bántsam, mert a telók is tök jók. ???

Köszönöm!












Szerelőm mondása: azt cseréljük ami rossz! :wink:



Pocses! Ez nálad a "Nem tudom"? Mert ha igen, akkor nem kellett volna bonyolítani. Simán csak nem írsz semmit és kész is.


Nem kérlek, simán azt írtam amit Lendvai Attila szerelő szokott mondani. De akkor ezúton kérnék suldigungot! :kiraly:

Atyavilág és mindezt a kertben, ennyire elvetemült még és sem vagyok. Nekem legnagyobb műveletem a hátsó kerékcsapágy csere volt hasonló körülmények között, igazi szopás volt, soha többet!



Nem olyan szopás. A szerszámok,légkulcs, bakok megvannak. Gyakorlat is hozzá, így az előkészületek után 47 perc volt így szétszedni. Hidd el, hogy a hátulját amit most tervezek ugyanígy rendbe tenni, alig várom. Egy baj van csak vele: Ilyenkor 2 hétre Apán Corsáját kell használnom. Ő meg nyafog hogy ki kell mindig járnia az Sx4 Cross-al a garázsból ha nincs Opel.
Tegnap átnézettem egy kiváló futóművas sráccal márkszervízben a paripát, úgyhogy megvannak a cserélendő dolgok.

schei Elküldve: 2017-06-04 19:24 Motor-váltó

Szervusztok .
Segítséget kérnék .
bmw 330d e46 autómata .
hiba jelenség.:a váltó 2. és 3. fokozatban 2500-as fordulaton, félgázon ,beremeg.olyan mintha hátul a jobb hátsó keréknél remegne .De mindíg csak 2.és 3. fokozatban és csak 2500-nál. Nem tudom jobban konkretizálni a hibát . Kérlek segítsetek

villas Elküldve: 2017-06-04 13:30 Motor-váltó

Sziasztok
újra boldog tulajdonosa lettem egy BMW 320d 2004 (Automata) Touring autónak!
És az lenne a kérdésem, hogy 242ezer km van az autóban és hogy az Automataváltóba cseréljem e le az olajat vagy sem?
Mert mikor hátramenetbe rakom akkor egy picit várni kell és úgy dobja be magát,
illetve
egy nagyon picit érzem hogy vált a sebességek között!
Nem tudom hogy ez nekem furcsa csak vagy ilyen!
A válaszokat előre is köszönöm!

Bitu79 Elküldve: 2017-05-30 22:22 Autóvásárlás

Trym84 írta:
Bitu79 írta:
Trym84 írta:
Bitu79 írta:
Trym84 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: lalada: Ha valaki olyan kezdő benne mint én, akkor van rá esély!

---------------------------------

Ma újabb túrán voltam, elugrottam Egerbe, megnézni egy 316-ost(ami a végén kiderült, hogy nagy valószínűséggel 318-as!) Felhívtam a srácot délelőtt, és azt mondta, hogy fogad. Dél után be is mentem megnézni, próbáltam minden apró dolgot megnézni rajta, de én rozsdának nyomát nem láttam a fényezésen. Se a sárvédőnél, se az ajtók éleinél. Gondoltam, kezdünk sínen lenni. De mikor alánéztem, láttam, hogy a kipufogó baromi rozsdás, és még ezen kívül 1-2 helyen! Kezdett elmenni a kedvem tőle, de amikor beültem, és láttam, hogy a belső tér egész jó állapotban van, újra felcsillant a remény. Nade helyettem beszéljenek a képek:

A link neve

Az autó 1,4M ft-ba kerül. Még annyit szólnék hozzá, hogy a srác elég korrekt volt, megmutatott mindent, pl megmutatta a szelepfedél javításti számlát, amit emlékeim szerint a helyi BMW szervizbe javíttatott. Ezen kívül a szevizfüzetét, amibe jópár bepecsételt, aláírt stb stb rész volt, egészen 2015-ig. Nem fénymásolt mókolt füzetről van szó, hanem gyári, BMW-s füzetről. Természetesen a kocsi külföldről van, egyik haverja hozta be, ha jól emlékszem, németből. 140 pár ezer km van a kocsiban. Véleményeket kérhetek? Milyennek látjátok? Az alját le tudom kezeltetni alvázvédővel, ha csak ezen múlna, mert kereszt faterom autófényező.

Szerk.: Az eladó srác szerint mintha kicsit lusta lenne a kocsi, viszont én ezt kipróbáláskor, már amennyire a városban ki lehet próbálni, nem nagyon tapasztaltam. Vezettem már 318-ast, szóval van összehasonlítási alapom.


a 318i felirat nem gyári, utólagos. gondolom nem volt rajta felirat, vagy gáznak tartotta a 316i feliratot. de a motor valóban 1.8-as. csak külföldön a 316i 1.8-as a 318i pedig 2.0-ás motor van benne, az FL-es 320i pedig 2.2-es.
FL előtt más a helyzet, most nem részletezem.
rozsdás a kipufogó? nagy ügy, mindegyik elrohad, ennyi idősen nem csoda, bár a 140ezer km-en még nem kellene.
a farával felakadt valahova ez tisztán látszik, az a kis rozsda sem vészes. a lökös is erről tanúskodik, hogy leszakította, kipattant, esetleg a tartója is eltörhetett,
a váltókar rövidített. most vagy gyári short shifterre lett kicserélve, vagy paraszt módján fűrészelt belőle. attól nehezebb lehet a váltás, ha gányolva van.
nem rég jöhetett németből, biztos, hogy tekerve van az órája. lehet még a manipulációs pont is világít a km felirat mellett. csak arról nincs kép.
viszont sokkal jobb a belseje, hogy nincs kiglancolva. mármint a motortér.
egyébként szerintem a hátsó sárvédő lökös találkozásnál van rozsda, csak még a festék alatt. amúgy tipikus ezen a helyen.


Tudom,nem illik más dolgait leszólni,de ez az autó is egy kaka.Az alja nagyon rottyon van.Karosszériára kell a legtöbbet költeni egy kocsinál...
Van vidi az enyémről,alulról is.Ezen negyed annyi rozsda sincs.
Eladó,ha gondolod megnézhetnéd.Igaz,én pécsi vagyok,és a kocsi 2 millió.De ez nem rothad így.Apróhírdetésben felül megtalálod az oldalon az autóhírdetésekben,és ebben a fórumban leírtam a hasznaltautós linket róla lejjebb.Úgyis BMW mániásnak akarom eladni.A sajátomat merem ajánlani,mert ez tényleg jó kocsi.Ha gondolod,hívj fel.Márkaszervízben is meg tudod nézetni itt pécsen a Schneider Autóházban.Engem jól ismernek itt.



Szerintem ne a Te BMW-dhez hasonlítsd a verdát! Mindentől van szebb és jobb állapotú, de a tiéd már egy másik árkategória! Azért 1,4M a kocsi és nem 2M, mert az alja rozsdás! Ha lenne 2M ft-om, gyűjtenék még hozzá egy kicsit és mást vennék! De nekem ennyivel van ennyi zsetonom, így is alig. Szóval én szívesen megvenném a te BMW-det, de sajnos nem engedhetem meg magamnak! Azért köszi a felajánlást :kiraly:!





Ennyi pénzért az összes ilyen.Külföldről behozott olcsó f*s.Szerintem vegyél mást,mint hogy beletedd a pénzed egy olyan dologba,amit késöbb bánni fogsz.A vételár mellé meg mindenképp tegyél hozzá pár száz ezer forintot még a biztonság kedvéért,főleg ilyen autóknál.Eddig az összes belinkelt autó *ar volt.Én lehet,hogy 500 000-el többet kérek,de hosszútávon akkor is jobban járnál az enyémmel.Na de ha nincs ennyid,elfogadom.Ha esetleg változna a dolog,tudod a számom.


Rendben! Viszont úgy is meg lehet közelíteni a dolgot, hogy 1,1-ért ha ideadja a srác a kocsit, akkor 900.000 ft-ból ki tudom pofozni úgy az egészet, mintha vadiúj lenne! És akkor ez is 2M Ft-ot ér! Én nem ragaszkodom feltétlenül ehhez a fekete BMW-hez, de a pénztárcámnak ez felelne meg a legjobban! Közel is van, és az alját is le tudom kezeltetni patentül! Ha meg beadja valami a kulcsot, akkor meg teszek rá félre pénzt! Elvégre nem mindennapos használatra venném, úgyhogy nem az első két kerékfordulás után jönne ki rajta minden!

Szerintem elviszem a közeli BMW szervizhez és A-Z-ig átnézetek velük mindent! Ez lesz szerintem a legjobb megoldás! Nettó 10k-ba kerül, de rááldozom ezt az összeget!

Egyébként gyönyörű színe van a kocsidnak! Nem sötét, nem is nagyon világos! Igencsak mutatós!



Köszönöm.Nem is sokat használom.Sok időt a garázsban tölt.Néha azért megyek vele,mert nem jó ha mindig áll egy kocsi.Munkára nem akarom befogni.Szabadidőmben használom néha élmény autónak
Az utólagos javításokról pedig megvan a véleményem.Ha elkezdik hegesztgetni a kocsit,az sokkal hamarabb rohadni fog.Soha nem közelíti meg a gyári minőséget az.Ergo nem fog soha annyit érni a felújított autó,mint egy szinte gyári állapotú.A karosszéria munkák több pénzt visznek el,mint egy motorcsere.A legdrágább javítás mind közül.Nem akarok okoskodni tényleg,de szerintem ne ugorj bele az autóvásárlásba ilyen gondolkodással.Késöbb bánni fogod,ha megveszel valami hulladékot,amit majd idővel kipofozgatsz.Ez álltalában nem szokott működni,mert anyagilag nem éri meg.


Te szalonautóként vetted meg ezt a BMW-t?



Nem.2 millió forint volt a Schneider Autóházban 2012-ben.Akkor volt 9 éves.

Trym84 Elküldve: 2017-05-30 22:21 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
Trym84 írta:
Bitu79 írta:
Trym84 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: lalada: Ha valaki olyan kezdő benne mint én, akkor van rá esély!

---------------------------------

Ma újabb túrán voltam, elugrottam Egerbe, megnézni egy 316-ost(ami a végén kiderült, hogy nagy valószínűséggel 318-as!) Felhívtam a srácot délelőtt, és azt mondta, hogy fogad. Dél után be is mentem megnézni, próbáltam minden apró dolgot megnézni rajta, de én rozsdának nyomát nem láttam a fényezésen. Se a sárvédőnél, se az ajtók éleinél. Gondoltam, kezdünk sínen lenni. De mikor alánéztem, láttam, hogy a kipufogó baromi rozsdás, és még ezen kívül 1-2 helyen! Kezdett elmenni a kedvem tőle, de amikor beültem, és láttam, hogy a belső tér egész jó állapotban van, újra felcsillant a remény. Nade helyettem beszéljenek a képek:

A link neve

Az autó 1,4M ft-ba kerül. Még annyit szólnék hozzá, hogy a srác elég korrekt volt, megmutatott mindent, pl megmutatta a szelepfedél javításti számlát, amit emlékeim szerint a helyi BMW szervizbe javíttatott. Ezen kívül a szevizfüzetét, amibe jópár bepecsételt, aláírt stb stb rész volt, egészen 2015-ig. Nem fénymásolt mókolt füzetről van szó, hanem gyári, BMW-s füzetről. Természetesen a kocsi külföldről van, egyik haverja hozta be, ha jól emlékszem, németből. 140 pár ezer km van a kocsiban. Véleményeket kérhetek? Milyennek látjátok? Az alját le tudom kezeltetni alvázvédővel, ha csak ezen múlna, mert kereszt faterom autófényező.

Szerk.: Az eladó srác szerint mintha kicsit lusta lenne a kocsi, viszont én ezt kipróbáláskor, már amennyire a városban ki lehet próbálni, nem nagyon tapasztaltam. Vezettem már 318-ast, szóval van összehasonlítási alapom.


a 318i felirat nem gyári, utólagos. gondolom nem volt rajta felirat, vagy gáznak tartotta a 316i feliratot. de a motor valóban 1.8-as. csak külföldön a 316i 1.8-as a 318i pedig 2.0-ás motor van benne, az FL-es 320i pedig 2.2-es.
FL előtt más a helyzet, most nem részletezem.
rozsdás a kipufogó? nagy ügy, mindegyik elrohad, ennyi idősen nem csoda, bár a 140ezer km-en még nem kellene.
a farával felakadt valahova ez tisztán látszik, az a kis rozsda sem vészes. a lökös is erről tanúskodik, hogy leszakította, kipattant, esetleg a tartója is eltörhetett,
a váltókar rövidített. most vagy gyári short shifterre lett kicserélve, vagy paraszt módján fűrészelt belőle. attól nehezebb lehet a váltás, ha gányolva van.
nem rég jöhetett németből, biztos, hogy tekerve van az órája. lehet még a manipulációs pont is világít a km felirat mellett. csak arról nincs kép.
viszont sokkal jobb a belseje, hogy nincs kiglancolva. mármint a motortér.
egyébként szerintem a hátsó sárvédő lökös találkozásnál van rozsda, csak még a festék alatt. amúgy tipikus ezen a helyen.


Tudom,nem illik más dolgait leszólni,de ez az autó is egy kaka.Az alja nagyon rottyon van.Karosszériára kell a legtöbbet költeni egy kocsinál...
Van vidi az enyémről,alulról is.Ezen negyed annyi rozsda sincs.
Eladó,ha gondolod megnézhetnéd.Igaz,én pécsi vagyok,és a kocsi 2 millió.De ez nem rothad így.Apróhírdetésben felül megtalálod az oldalon az autóhírdetésekben,és ebben a fórumban leírtam a hasznaltautós linket róla lejjebb.Úgyis BMW mániásnak akarom eladni.A sajátomat merem ajánlani,mert ez tényleg jó kocsi.Ha gondolod,hívj fel.Márkaszervízben is meg tudod nézetni itt pécsen a Schneider Autóházban.Engem jól ismernek itt.



Szerintem ne a Te BMW-dhez hasonlítsd a verdát! Mindentől van szebb és jobb állapotú, de a tiéd már egy másik árkategória! Azért 1,4M a kocsi és nem 2M, mert az alja rozsdás! Ha lenne 2M ft-om, gyűjtenék még hozzá egy kicsit és mást vennék! De nekem ennyivel van ennyi zsetonom, így is alig. Szóval én szívesen megvenném a te BMW-det, de sajnos nem engedhetem meg magamnak! Azért köszi a felajánlást :kiraly:!





Ennyi pénzért az összes ilyen.Külföldről behozott olcsó f*s.Szerintem vegyél mást,mint hogy beletedd a pénzed egy olyan dologba,amit késöbb bánni fogsz.A vételár mellé meg mindenképp tegyél hozzá pár száz ezer forintot még a biztonság kedvéért,főleg ilyen autóknál.Eddig az összes belinkelt autó *ar volt.Én lehet,hogy 500 000-el többet kérek,de hosszútávon akkor is jobban járnál az enyémmel.Na de ha nincs ennyid,elfogadom.Ha esetleg változna a dolog,tudod a számom.


Rendben! Viszont úgy is meg lehet közelíteni a dolgot, hogy 1,1-ért ha ideadja a srác a kocsit, akkor 900.000 ft-ból ki tudom pofozni úgy az egészet, mintha vadiúj lenne! És akkor ez is 2M Ft-ot ér! Én nem ragaszkodom feltétlenül ehhez a fekete BMW-hez, de a pénztárcámnak ez felelne meg a legjobban! Közel is van, és az alját is le tudom kezeltetni patentül! Ha meg beadja valami a kulcsot, akkor meg teszek rá félre pénzt! Elvégre nem mindennapos használatra venném, úgyhogy nem az első két kerékfordulás után jönne ki rajta minden!

Szerintem elviszem a közeli BMW szervizhez és A-Z-ig átnézetek velük mindent! Ez lesz szerintem a legjobb megoldás! Nettó 10k-ba kerül, de rááldozom ezt az összeget!

Egyébként gyönyörű színe van a kocsidnak! Nem sötét, nem is nagyon világos! Igencsak mutatós!



Köszönöm.Nem is sokat használom.Sok időt a garázsban tölt.Néha azért megyek vele,mert nem jó ha mindig áll egy kocsi.Munkára nem akarom befogni.Szabadidőmben használom néha élmény autónak
Az utólagos javításokról pedig megvan a véleményem.Ha elkezdik hegesztgetni a kocsit,az sokkal hamarabb rohadni fog.Soha nem közelíti meg a gyári minőséget az.Ergo nem fog soha annyit érni a felújított autó,mint egy szinte gyári állapotú.A karosszéria munkák több pénzt visznek el,mint egy motorcsere.A legdrágább javítás mind közül.Nem akarok okoskodni tényleg,de szerintem ne ugorj bele az autóvásárlásba ilyen gondolkodással.Késöbb bánni fogod,ha megveszel valami hulladékot,amit majd idővel kipofozgatsz.Ez álltalában nem szokott működni,mert anyagilag nem éri meg.


Te szalonautóként vetted meg ezt a BMW-t?

Szerk.: Most olvasom, hogy nem Te vagy az első tulaj.



Bitu79 Elküldve: 2017-05-30 22:15 Autóvásárlás

Trym84 írta:
Bitu79 írta:
Trym84 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: lalada: Ha valaki olyan kezdő benne mint én, akkor van rá esély!

---------------------------------

Ma újabb túrán voltam, elugrottam Egerbe, megnézni egy 316-ost(ami a végén kiderült, hogy nagy valószínűséggel 318-as!) Felhívtam a srácot délelőtt, és azt mondta, hogy fogad. Dél után be is mentem megnézni, próbáltam minden apró dolgot megnézni rajta, de én rozsdának nyomát nem láttam a fényezésen. Se a sárvédőnél, se az ajtók éleinél. Gondoltam, kezdünk sínen lenni. De mikor alánéztem, láttam, hogy a kipufogó baromi rozsdás, és még ezen kívül 1-2 helyen! Kezdett elmenni a kedvem tőle, de amikor beültem, és láttam, hogy a belső tér egész jó állapotban van, újra felcsillant a remény. Nade helyettem beszéljenek a képek:

A link neve

Az autó 1,4M ft-ba kerül. Még annyit szólnék hozzá, hogy a srác elég korrekt volt, megmutatott mindent, pl megmutatta a szelepfedél javításti számlát, amit emlékeim szerint a helyi BMW szervizbe javíttatott. Ezen kívül a szevizfüzetét, amibe jópár bepecsételt, aláírt stb stb rész volt, egészen 2015-ig. Nem fénymásolt mókolt füzetről van szó, hanem gyári, BMW-s füzetről. Természetesen a kocsi külföldről van, egyik haverja hozta be, ha jól emlékszem, németből. 140 pár ezer km van a kocsiban. Véleményeket kérhetek? Milyennek látjátok? Az alját le tudom kezeltetni alvázvédővel, ha csak ezen múlna, mert kereszt faterom autófényező.

Szerk.: Az eladó srác szerint mintha kicsit lusta lenne a kocsi, viszont én ezt kipróbáláskor, már amennyire a városban ki lehet próbálni, nem nagyon tapasztaltam. Vezettem már 318-ast, szóval van összehasonlítási alapom.


a 318i felirat nem gyári, utólagos. gondolom nem volt rajta felirat, vagy gáznak tartotta a 316i feliratot. de a motor valóban 1.8-as. csak külföldön a 316i 1.8-as a 318i pedig 2.0-ás motor van benne, az FL-es 320i pedig 2.2-es.
FL előtt más a helyzet, most nem részletezem.
rozsdás a kipufogó? nagy ügy, mindegyik elrohad, ennyi idősen nem csoda, bár a 140ezer km-en még nem kellene.
a farával felakadt valahova ez tisztán látszik, az a kis rozsda sem vészes. a lökös is erről tanúskodik, hogy leszakította, kipattant, esetleg a tartója is eltörhetett,
a váltókar rövidített. most vagy gyári short shifterre lett kicserélve, vagy paraszt módján fűrészelt belőle. attól nehezebb lehet a váltás, ha gányolva van.
nem rég jöhetett németből, biztos, hogy tekerve van az órája. lehet még a manipulációs pont is világít a km felirat mellett. csak arról nincs kép.
viszont sokkal jobb a belseje, hogy nincs kiglancolva. mármint a motortér.
egyébként szerintem a hátsó sárvédő lökös találkozásnál van rozsda, csak még a festék alatt. amúgy tipikus ezen a helyen.


Tudom,nem illik más dolgait leszólni,de ez az autó is egy kaka.Az alja nagyon rottyon van.Karosszériára kell a legtöbbet költeni egy kocsinál...
Van vidi az enyémről,alulról is.Ezen negyed annyi rozsda sincs.
Eladó,ha gondolod megnézhetnéd.Igaz,én pécsi vagyok,és a kocsi 2 millió.De ez nem rothad így.Apróhírdetésben felül megtalálod az oldalon az autóhírdetésekben,és ebben a fórumban leírtam a hasznaltautós linket róla lejjebb.Úgyis BMW mániásnak akarom eladni.A sajátomat merem ajánlani,mert ez tényleg jó kocsi.Ha gondolod,hívj fel.Márkaszervízben is meg tudod nézetni itt pécsen a Schneider Autóházban.Engem jól ismernek itt.



Szerintem ne a Te BMW-dhez hasonlítsd a verdát! Mindentől van szebb és jobb állapotú, de a tiéd már egy másik árkategória! Azért 1,4M a kocsi és nem 2M, mert az alja rozsdás! Ha lenne 2M ft-om, gyűjtenék még hozzá egy kicsit és mást vennék! De nekem ennyivel van ennyi zsetonom, így is alig. Szóval én szívesen megvenném a te BMW-det, de sajnos nem engedhetem meg magamnak! Azért köszi a felajánlást :kiraly:!





Ennyi pénzért az összes ilyen.Külföldről behozott olcsó f*s.Szerintem vegyél mást,mint hogy beletedd a pénzed egy olyan dologba,amit késöbb bánni fogsz.A vételár mellé meg mindenképp tegyél hozzá pár száz ezer forintot még a biztonság kedvéért,főleg ilyen autóknál.Eddig az összes belinkelt autó *ar volt.Én lehet,hogy 500 000-el többet kérek,de hosszútávon akkor is jobban járnál az enyémmel.Na de ha nincs ennyid,elfogadom.Ha esetleg változna a dolog,tudod a számom.


Rendben! Viszont úgy is meg lehet közelíteni a dolgot, hogy 1,1-ért ha ideadja a srác a kocsit, akkor 900.000 ft-ból ki tudom pofozni úgy az egészet, mintha vadiúj lenne! És akkor ez is 2M Ft-ot ér! Én nem ragaszkodom feltétlenül ehhez a fekete BMW-hez, de a pénztárcámnak ez felelne meg a legjobban! Közel is van, és az alját is le tudom kezeltetni patentül! Ha meg beadja valami a kulcsot, akkor meg teszek rá félre pénzt! Elvégre nem mindennapos használatra venném, úgyhogy nem az első két kerékfordulás után jönne ki rajta minden!

Szerintem elviszem a közeli BMW szervizhez és A-Z-ig átnézetek velük mindent! Ez lesz szerintem a legjobb megoldás! Nettó 10k-ba kerül, de rááldozom ezt az összeget!

Egyébként gyönyörű színe van a kocsidnak! Nem sötét, nem is nagyon világos! Igencsak mutatós!



Köszönöm.Nem is sokat használom.Sok időt a garázsban tölt.Néha azért megyek vele,mert nem jó ha mindig áll egy kocsi.Munkára nem akarom befogni.Szabadidőmben használom néha élmény autónak
Az utólagos javításokról pedig megvan a véleményem.Ha elkezdik hegesztgetni a kocsit,az sokkal hamarabb rohadni fog.Soha nem közelíti meg a gyári minőséget az.Ergo nem fog soha annyit érni a felújított autó,mint egy szinte gyári állapotú.A karosszéria munkák több pénzt visznek el,mint egy motorcsere.A legdrágább javítás mind közül.Nem akarok okoskodni tényleg,de szerintem ne ugorj bele az autóvásárlásba ilyen gondolkodással.Késöbb bánni fogod,ha megveszel valami hulladékot,amit majd idővel kipofozgatsz.Ez álltalában nem szokott működni,mert anyagilag nem éri meg.

Trym84 Elküldve: 2017-05-30 22:06 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
Trym84 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: lalada: Ha valaki olyan kezdő benne mint én, akkor van rá esély!

---------------------------------

Ma újabb túrán voltam, elugrottam Egerbe, megnézni egy 316-ost(ami a végén kiderült, hogy nagy valószínűséggel 318-as!) Felhívtam a srácot délelőtt, és azt mondta, hogy fogad. Dél után be is mentem megnézni, próbáltam minden apró dolgot megnézni rajta, de én rozsdának nyomát nem láttam a fényezésen. Se a sárvédőnél, se az ajtók éleinél. Gondoltam, kezdünk sínen lenni. De mikor alánéztem, láttam, hogy a kipufogó baromi rozsdás, és még ezen kívül 1-2 helyen! Kezdett elmenni a kedvem tőle, de amikor beültem, és láttam, hogy a belső tér egész jó állapotban van, újra felcsillant a remény. Nade helyettem beszéljenek a képek:

A link neve

Az autó 1,4M ft-ba kerül. Még annyit szólnék hozzá, hogy a srác elég korrekt volt, megmutatott mindent, pl megmutatta a szelepfedél javításti számlát, amit emlékeim szerint a helyi BMW szervizbe javíttatott. Ezen kívül a szevizfüzetét, amibe jópár bepecsételt, aláírt stb stb rész volt, egészen 2015-ig. Nem fénymásolt mókolt füzetről van szó, hanem gyári, BMW-s füzetről. Természetesen a kocsi külföldről van, egyik haverja hozta be, ha jól emlékszem, németből. 140 pár ezer km van a kocsiban. Véleményeket kérhetek? Milyennek látjátok? Az alját le tudom kezeltetni alvázvédővel, ha csak ezen múlna, mert kereszt faterom autófényező.

Szerk.: Az eladó srác szerint mintha kicsit lusta lenne a kocsi, viszont én ezt kipróbáláskor, már amennyire a városban ki lehet próbálni, nem nagyon tapasztaltam. Vezettem már 318-ast, szóval van összehasonlítási alapom.


a 318i felirat nem gyári, utólagos. gondolom nem volt rajta felirat, vagy gáznak tartotta a 316i feliratot. de a motor valóban 1.8-as. csak külföldön a 316i 1.8-as a 318i pedig 2.0-ás motor van benne, az FL-es 320i pedig 2.2-es.
FL előtt más a helyzet, most nem részletezem.
rozsdás a kipufogó? nagy ügy, mindegyik elrohad, ennyi idősen nem csoda, bár a 140ezer km-en még nem kellene.
a farával felakadt valahova ez tisztán látszik, az a kis rozsda sem vészes. a lökös is erről tanúskodik, hogy leszakította, kipattant, esetleg a tartója is eltörhetett,
a váltókar rövidített. most vagy gyári short shifterre lett kicserélve, vagy paraszt módján fűrészelt belőle. attól nehezebb lehet a váltás, ha gányolva van.
nem rég jöhetett németből, biztos, hogy tekerve van az órája. lehet még a manipulációs pont is világít a km felirat mellett. csak arról nincs kép.
viszont sokkal jobb a belseje, hogy nincs kiglancolva. mármint a motortér.
egyébként szerintem a hátsó sárvédő lökös találkozásnál van rozsda, csak még a festék alatt. amúgy tipikus ezen a helyen.


Tudom,nem illik más dolgait leszólni,de ez az autó is egy kaka.Az alja nagyon rottyon van.Karosszériára kell a legtöbbet költeni egy kocsinál...
Van vidi az enyémről,alulról is.Ezen negyed annyi rozsda sincs.
Eladó,ha gondolod megnézhetnéd.Igaz,én pécsi vagyok,és a kocsi 2 millió.De ez nem rothad így.Apróhírdetésben felül megtalálod az oldalon az autóhírdetésekben,és ebben a fórumban leírtam a hasznaltautós linket róla lejjebb.Úgyis BMW mániásnak akarom eladni.A sajátomat merem ajánlani,mert ez tényleg jó kocsi.Ha gondolod,hívj fel.Márkaszervízben is meg tudod nézetni itt pécsen a Schneider Autóházban.Engem jól ismernek itt.



Szerintem ne a Te BMW-dhez hasonlítsd a verdát! Mindentől van szebb és jobb állapotú, de a tiéd már egy másik árkategória! Azért 1,4M a kocsi és nem 2M, mert az alja rozsdás! Ha lenne 2M ft-om, gyűjtenék még hozzá egy kicsit és mást vennék! De nekem ennyivel van ennyi zsetonom, így is alig. Szóval én szívesen megvenném a te BMW-det, de sajnos nem engedhetem meg magamnak! Azért köszi a felajánlást :kiraly:!





Ennyi pénzért az összes ilyen.Külföldről behozott olcsó f*s.Szerintem vegyél mást,mint hogy beletedd a pénzed egy olyan dologba,amit késöbb bánni fogsz.A vételár mellé meg mindenképp tegyél hozzá pár száz ezer forintot még a biztonság kedvéért,főleg ilyen autóknál.Eddig az összes belinkelt autó *ar volt.Én lehet,hogy 500 000-el többet kérek,de hosszútávon akkor is jobban járnál az enyémmel.Na de ha nincs ennyid,elfogadom.Ha esetleg változna a dolog,tudod a számom.


Rendben! Viszont úgy is meg lehet közelíteni a dolgot, hogy 1,1-ért ha ideadja a srác a kocsit, akkor 900.000 ft-ból ki tudom pofozni úgy az egészet, mintha vadiúj lenne! És akkor ez is 2M Ft-ot ér! Én nem ragaszkodom feltétlenül ehhez a fekete BMW-hez, de a pénztárcámnak ez felelne meg a legjobban! Közel is van, és az alját is le tudom kezeltetni patentül! Ha meg beadja valami a kulcsot, akkor meg teszek rá félre pénzt! Elvégre nem mindennapos használatra venném, úgyhogy nem az első két kerékfordulás után jönne ki rajta minden!

Szerintem elviszem a közeli BMW szervizhez és A-Z-ig átnézetek velük mindent! Ez lesz szerintem a legjobb megoldás! Nettó 10k-ba kerül, de rááldozom ezt az összeget!

Egyébként gyönyörű színe van a kocsidnak! Nem sötét, nem is nagyon világos! Igencsak mutatós!