Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Szani Elküldve: 2021-09-12 00:13 Ékszíjtárcsa / feszítő görgők?

Sziasztok
Tippet, tanácsot kérnék! E87-118d-m42 motor főtengely szíjtárcsát szeretnék cserélni. Sajnos a csavarján nem sikerült lazitani. 1/2 colos hajtószár és csillagkulcs törés már megtörtént, a csavar nem mozdult. Kb 1500 NM-es légkulcs sem segített. Jelenleg colos dugókulccsal próbálom, de most a hajtószáram görbül. Az autó elejét nem akarom leszerelni és a hűtőt sem akarom kivenni. Nyilván egy komolyabb légkulcs vagy nyomaték sokszorozó eredményt hozna, de ezek jelenleg nem férnek be. Hasznos tanácsot tudna adni valaki? Hűtsem vagy esetleg melegítsem a csavart. Csúszó colos adapterem van. Úgy is próbáltam már, hogy a szár egyik oldalán feszítek a másik végét kalapáccsal ütöm, de sajnos nem mozdul a csavar.
Talán valaki tudja a megoldást, addig is szép napot…

Bitu79 Elküldve: 2021-09-10 10:22 Futómû és hibái

Bitu79 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: https://www.schmiedmann.hu/hu/...51095271TR
https://www.schmiedmann.hu/hu/...52241254JP
Srácok ezek jók lesznek a kocsimhoz?
n40-es a motorkódja ugye.Ezek cseréje kijön egy 20-asból.Két szilent a stabrudhoz,és 2 darab kutyacsont ugye.Ezekhez nem találtam szilentet külön.
valószínű jó lesz. a kutyacsonthoz nincs külön szilent. mármint nem cserélhető. persze van, aki megoldja.
Köszi.Holnap elviszem és megnézzük melyik zöröghet ezek közül.
Megnézettem alul a gépet és sehol nem találtak hibát...Azt mondták h. használjam mert ez egy jó gép.BMW márkaszervízben voltam vele amúgy,ott nézték át.(Schneider Pécs)Esetleg a lengéscsillapítókra gondolok még,hogy valamelyik csinálja a 4 közül...De ha rossz lenne gondolom valamelyik,akkor állandóan zörögne rossz úton.A nyiszorgó hang csak bizonyos úthibákon jön elő.Rázópadra felraknák nekem 7 000-ért máshol.Márkaszervízbwen meg sem kérdeztem inkább :D De tavaly voltam műszakin ugye,és ott sem hallottam semmit kívülről amikor rázópadon volt,mert már tavaly is megvolt ez a fura néha nyöszörgő hang.Zavar,hogy nem tudom mi csinálja...Márkaszervízben a srácok megrángatták a lengőkarokat,és szemrevételezték a szilenteket,meg a kerekeket is megvizsgálták.Semmi sem lötyögött,vagy lógott...Meg is dícsérték a kocsim a srácok.

jah csak súly alatt más. meg kellett volna emelni és úgy is megnézni. ;)
Meg volt emelve,úgy nézték meg az alját,lógtak a kerekei szegénynek :D
Csáposra tették úgy értem.
Megtaláltam a hibát.Semmi köze a futóműhöz.:fetreng: Bezsíroztam az összes ajtó zsanért,csomagtérajtó zsanért,motorháztető zsanért,és az összes zárat.Azóta nincs nyikkanás.A motorháztető zsanérja adta a hangot valahogy :) Gondoltam leírom,hátha másnak is hasznos lesz ez.A fene se gondolta volna,hogy a zsanér nyöszörgött a motorháztetőnél néhány döccenőnél... :kiraly:
Most az autóm hangtalanul siklik még rossz úton is. :kiraly: Tök örülök ennek most. :iszunkra:

Tomi15 Elküldve: 2021-09-03 01:38 Nem tudom mi a baja az autómnak

Noked írta: Sziasztok!
Auto: 2003-as, 3-as BMW, E46 2200cm3, sor 6,
Lassan 1 éve szenvedek az alábbi jelenséggel.
- A nap első indulásakor minden rendben zajlik, az autó úgy megy, ahogy kell. Mindegy, hogy 1km vagy 1000km megyek, 2 percet vagy 4 órát vezetek.
- A következő induláskor kezdődnek a gondok. Alapjáraton az első gázpedál érintésre hajlamos lefulladni az autó.
- Kitolatsz a parkolóból, kuplung 1-esbe, közben lefullad az autó.
- Stoptáblánál megállsz, lefullad az autó
- 90-es tempónál, nagyobb kanyar jön, ezért lassítok majd visszaváltás, közben beesik a fordulat és lefullad az autó (ritkán, de előfordul)
- továbbá gáz adásra lomha, erőtlen az autó, alig gyorsul. 3000 fordulat felett megindul az autó, de még ekkor se olyan mint szokott
Nagyából ezek a tünetek

Amiket már csináltam:
- Légtömegmérő cserélve
- 3-4 lyukas cső kicserélve
- teljes kartelgáz rendszer cserélve (csövek, szűrő stb..)
- Diagnosztikában semmi olyan hibajel nincs, ami ezekre a jelenségekre adna magyarázatot
- Gyertyák. trafók ellenőrizve.

Esetleg valaki találkozott hasonló jelenséggel, vagy netán van ötlet hogy mi lehet még a gond?
A jelenség annak tűnik, mintha nem jól mérnél az anyagokat és ezáltal az égés nem megfelelő. Ezért is cseréltük a légtömegmérőt, majd a teljes kártelgáz rendszert. Amikor a kartelgáz rendszer cseréltük, akkor fél évre 95%-ban megszűntek a hibajelenségek, de azóta megint kezdenek újra előjönni.

Előre is köszi a segítséget!


Szia!
Esetleg neked már meglett mi a hiba?
Nagyon hasonlítanak a jelenségek az enyémhez:roll:

Bitu79 Elküldve: 2021-08-31 15:44 N46 és N42 motorok

Bitu79 írta:
PTamas7894 írta:
Bitu79 írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,Az alábbi jelenségre keresem a választ:Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.
nem rángatózik a motor, mintha 3 hengerezne? mondjuk azt nagyon éreznéd...de nekem inkább arra utal a dolog... vagy fellevegősödik a rendszer...
Megy mindegyik henger az tuti, illetve a gyengülés sem nagy mértékű.Kicsit olyan, mint ha a vanos haldokolna olyankor. Beindítás után pár percig semmi különbség nincs, majd néha csinálja, néha nem.Szerintem más lehet észre sem venné feltétlenül, csak már használom annyi ideje hogy feltűnjön. Kicsit kerregősebb hang illetve gyengébbnek érződik.A vanos vagy a valvetronic csinálhat ilyet ?
Saját magadnak írod az ellentmondásokat:Gyengülés nem nagy mértékű,illetve más észre sem venné feltétlenül...A vanos vagy rossz vagy nem.Ugyanúgy a valvetronic is.Lehet a láncod zörög,ki tudja(azt cseréltetted azt írtad,erre talán kevesebb az esély)...Vidd el megnézetni,távgyógyítani nem tud senki. :vazze: Néztem a hsz-eidet,és már 1 éve is írtad ezt a vanos topikban...Ennyi idő alatt már megnézethetted volna a vanost ha az xar. :namivan: Szerintem te nem is akarsz pénzt költeni rá... De vicces azért h.így használod :lol: Tipikus magyar hozzáállás.Használjuk amíg szét nem hullik.:namivan:
[img]http://static.bmwfanatics.hu/u...391800.jpg[/img
Igazad van, kicsit kusza az írásom, sajnos minden miatt meg tudok ijedni a kocsival kapcsolatban, viszont nem akarom folyton a szerelőt zargatni. De én is érzem hogy feleslegesen írtam ezzel kapcsolatban.
Gondoltam hátha pont valaki tapasztalt már ilyet, de ha nem hát nem.
Egyébiránt 1 éve kb meg lett nézve vanos, akkor annyi infót kaptam hogy igen picit már hangosabb a kipufogó oldal, de szépen működik még. Lehet lassan jelzi most már hogy cserélni kell. Amúgy volt elég dolog amit javítani / cserélni kellett a kocsin az elmúlt időszakban, ne haragudj hogy nem számoltam be róla tételesen :D
Az utolsó amúgy a kettőstömegű volt kuplunggal együtt, de említhetném a komplett fékcserét vagy az összes hütővízcső cseréjét. Az elmúlt 1 évben össze sem merem számolni mennyit költöttem ra, mondom ezt úgy hogy igen kedvezményes áron jutok az alkatrészekhez.
Sajnos viszont egyszerre mindent kicserélni nincs kapacitásom
:kiraly:
Mégis írok egy választ,hogy mi volt a problémám ezzel.Ma például állok ki a garázsból,és a garázs ajtó becsukásánál feltűnt,h. picit fehéren füstöl a kocsim...Most sikítva rohanhattam volna a fórumra segítséget kérni,hogy hengerfejes a kocsim...De jó lett volna.:mrgreen:Ehelyett átgondoltam az egészet,és az csak pára volt,és tényleg az is volt...Te is kicsit túlgondolod a dolgokat.De látom ezt te is beláttad utólag. :kiraly: Amúgy írj nyugodtan azért van a fórum.Nem én vagyok itt a góré csak leírtam a véleményem... Mostanában egyre több a "zagyva" kérdés,az a bajom amúgy,amiknek semmi értelme sincs. :kiraly: Csak ennyit akartam még hozzáfűzni a dologhoz.Én is túl szoktam aggódni a dolgokat,és még mások is innét.Nem te vagy az egyetlen.Legközelebb gondold át,hogy egyáltalán érdemes e feltenni a kérdésed a fórumban.Néha az ember egyedül is tudja a válaszokat... :kiraly: Azt látom viszont,hogy jó gazdája vagy a gépnek. :kiraly: Nekem az utóbbi kérdéseimre nem jött semmilyen válasz(kormánnyal kapcsolatban például),de már nem is érdekel.Utánajártam saját magam a dolognak.Amúgy meg már nem vagyok olyan gyagya,mint mikor friss volt a kocsi nálam. :biglol: Már nem ijedek meg mindentől,illetve sok dolgok megoldok saját magam amikben a fórum amúgy sem tudna segíteni.A valvetronic és a vanos hangokról Yt-on találsz elég sok videót feltöltve.Párat nézz meg azt javaslom,esetleg tölts fel a fórumra videót a tiedről.Akkor esélyesebb,hogy valaki tud segíteni,javaslatot tenni esetlegesen a témában.De elég kihalt a fórum sajnos mostanában,sok válaszra ne nagyon számíts innét.

Bitu79 Elküldve: 2021-08-29 14:17 N46 és N42 motorok

PTamas7894 írta:
Bitu79 írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,Az alábbi jelenségre keresem a választ:Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.
nem rángatózik a motor, mintha 3 hengerezne? mondjuk azt nagyon éreznéd...de nekem inkább arra utal a dolog... vagy fellevegősödik a rendszer...
Megy mindegyik henger az tuti, illetve a gyengülés sem nagy mértékű.Kicsit olyan, mint ha a vanos haldokolna olyankor. Beindítás után pár percig semmi különbség nincs, majd néha csinálja, néha nem.Szerintem más lehet észre sem venné feltétlenül, csak már használom annyi ideje hogy feltűnjön. Kicsit kerregősebb hang illetve gyengébbnek érződik.A vanos vagy a valvetronic csinálhat ilyet ?
Saját magadnak írod az ellentmondásokat:Gyengülés nem nagy mértékű,illetve más észre sem venné feltétlenül...A vanos vagy rossz vagy nem.Ugyanúgy a valvetronic is.Lehet a láncod zörög,ki tudja(azt cseréltetted azt írtad,erre talán kevesebb az esély)...Vidd el megnézetni,távgyógyítani nem tud senki. :vazze: Néztem a hsz-eidet,és már 1 éve is írtad ezt a vanos topikban...Ennyi idő alatt már megnézethetted volna a vanost ha az xar. :namivan: Szerintem te nem is akarsz pénzt költeni rá... De vicces azért h.így használod :lol: Tipikus magyar hozzáállás.Használjuk amíg szét nem hullik.:namivan:
[img]http://static.bmwfanatics.hu/u...391800.jpg[/img
Igazad van, kicsit kusza az írásom, sajnos minden miatt meg tudok ijedni a kocsival kapcsolatban, viszont nem akarom folyton a szerelőt zargatni. De én is érzem hogy feleslegesen írtam ezzel kapcsolatban.
Gondoltam hátha pont valaki tapasztalt már ilyet, de ha nem hát nem.
Egyébiránt 1 éve kb meg lett nézve vanos, akkor annyi infót kaptam hogy igen picit már hangosabb a kipufogó oldal, de szépen működik még. Lehet lassan jelzi most már hogy cserélni kell. Amúgy volt elég dolog amit javítani / cserélni kellett a kocsin az elmúlt időszakban, ne haragudj hogy nem számoltam be róla tételesen :D
Az utolsó amúgy a kettőstömegű volt kuplunggal együtt, de említhetném a komplett fékcserét vagy az összes hütővízcső cseréjét. Az elmúlt 1 évben össze sem merem számolni mennyit költöttem ra, mondom ezt úgy hogy igen kedvezményes áron jutok az alkatrészekhez.
Sajnos viszont egyszerre mindent kicserélni nincs kapacitásom
:kiraly:

PTamas7894 Elküldve: 2021-08-29 11:43 N46 és N42 motorok

Bitu79 írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,Az alábbi jelenségre keresem a választ:Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.
nem rángatózik a motor, mintha 3 hengerezne? mondjuk azt nagyon éreznéd...
de nekem inkább arra utal a dolog... vagy fellevegősödik a rendszer...

Megy mindegyik henger az tuti, illetve a gyengülés sem nagy mértékű.
Kicsit olyan, mint ha a vanos haldokolna olyankor. Beindítás után pár percig semmi különbség nincs, majd néha csinálja, néha nem.Szerintem más lehet észre sem venné feltétlenül, csak már használom annyi ideje hogy feltűnjön. Kicsit kerregősebb hang illetve gyengébbnek érződik.A vanos vagy a valvetronic csinálhat ilyet ?
Saját magadnak írod az ellentmondásokat:Gyengülés nem nagy mértékű,illetve más észre sem venné feltétlenül...A vanos vagy rossz vagy nem.Ugyanúgy a valvetronic is.Lehet a láncod zörög,ki tudja(azt cseréltetted azt írtad,erre talán kevesebb az esély)...Vidd el megnézetni,távgyógyítani nem tud senki. :vazze: Néztem a hsz-eidet,és már 1 éve is írtad ezt a vanos topikban...Ennyi idő alatt már megnézethetted volna a vanost ha az xar. :namivan: Szerintem te nem is akarsz pénzt költeni rá... De vicces azért h.így használod :lol: Tipikus magyar hozzáállás.Használjuk amíg szét nem hullik.:namivan:





Igazad van, kicsit kusza az írásom, sajnos minden miatt meg tudok ijedni a kocsival kapcsolatban, viszont nem akarom folyton a szerelőt zargatni. De én is érzem hogy feleslegesen írtam ezzel kapcsolatban.
Gondoltam hátha pont valaki tapasztalt már ilyet, de ha nem hát nem.
Egyébiránt 1 éve kb meg lett nézve vanos, akkor annyi infót kaptam hogy igen picit már hangosabb a kipufogó oldal, de szépen működik még. Lehet lassan jelzi most már hogy cserélni kell. Amúgy volt elég dolog amit javítani / cserélni kellett a kocsin az elmúlt időszakban, ne haragudj hogy nem számoltam be róla tételesen :D
Az utolsó amúgy a kettőstömegű volt kuplunggal együtt, de említhetném a komplett fékcserét vagy az összes hütővízcső cseréjét. Az elmúlt 1 évben össze sem merem számolni mennyit költöttem ra, mondom ezt úgy hogy igen kedvezményes áron jutok az alkatrészekhez.

Sajnos viszont egyszerre mindent kicserélni nincs kapacitásom


Bitu79 Elküldve: 2021-08-28 11:27 N46 és N42 motorok

PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,Az alábbi jelenségre keresem a választ:Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.
nem rángatózik a motor, mintha 3 hengerezne? mondjuk azt nagyon éreznéd...
de nekem inkább arra utal a dolog... vagy fellevegősödik a rendszer...

Megy mindegyik henger az tuti, illetve a gyengülés sem nagy mértékű.
Kicsit olyan, mint ha a vanos haldokolna olyankor. Beindítás után pár percig semmi különbség nincs, majd néha csinálja, néha nem.Szerintem más lehet észre sem venné feltétlenül, csak már használom annyi ideje hogy feltűnjön. Kicsit kerregősebb hang illetve gyengébbnek érződik.A vanos vagy a valvetronic csinálhat ilyet ?
Saját magadnak írod az ellentmondásokat:Gyengülés nem nagy mértékű,illetve más észre sem venné feltétlenül...A vanos vagy rossz vagy nem.Ugyanúgy a valvetronic is.Lehet a láncod zörög,ki tudja(azt cseréltetted azt írtad,erre talán kevesebb az esély)...Vidd el megnézetni,távgyógyítani nem tud senki. :vazze: Néztem a hsz-eidet,és már 1 éve is írtad ezt a vanos topikban...Ennyi idő alatt már megnézethetted volna a vanost ha az xar. :namivan: Szerintem te nem is akarsz pénzt költeni rá... De vicces azért h.így használod :lol: Tipikus magyar hozzáállás.Használjuk amíg szét nem hullik.:namivan:


Bitu79 Elküldve: 2021-08-27 06:05 izzók / izzókészlet

SzuperBandee írta: Üdv.
Olyan problémával kűzködöm, hogy BMW e90 gyári xenon és angel eyes lámpák közül a jobb oldali szórakozóra vette a figurát. Ugyanis egyszer világít rendesen.. Aztán X km után meg elfelejt. A gyári sárga angel eyes égőt kicseréltem MTEC-es 9w fehér ledekre. Eddig semmi bajuk nem volt. Biztoítékokat megnéztem, kicseréltem semmi nem változott. Most pl egy ideje nem világít (kb 2 napja megint). Viszont feleslegesen nem akarok egy másik párat venni, ha nem kell.Hogy tudom leellenőrízni, hogy az angel eyes jó a kocsiban vagy nem, anélkül, hogy a fél autót lebontanám, illetve szerviz igénybevétele nélkül?
Szerintem valami kontakthiba a csatlakozójánál.Villamossági szerelővel méresd ki.Esetleg a kábel van megtörve valahol.Én pótféklámpával jártam így.Ott a lámpa volt rossz...Ha előtte nem volt ilyen,akkor a cserélt cuccal van valami gebasz valószínűleg.

SzuperBandee Elküldve: 2021-08-24 15:40 izzók / izzókészlet

Üdv.
Olyan problémával kűzködöm, hogy BMW e90 gyári xenon és angel eyes lámpák közül a jobb oldali szórakozóra vette a figurát. Ugyanis egyszer világít rendesen.. Aztán X km után meg elfelejt. A gyári sárga angel eyes égőt kicseréltem MTEC-es 9w fehér ledekre. Eddig semmi bajuk nem volt. Biztoítékokat megnéztem, kicseréltem semmi nem változott. Most pl egy ideje nem világít (kb 2 napja megint). Viszont feleslegesen nem akarok egy másik párat venni, ha nem kell.

Hogy tudom leellenőrízni, hogy az angel eyes jó a kocsiban vagy nem, anélkül, hogy a fél autót lebontanám, illetve szerviz igénybevétele nélkül?

MarkShad Elküldve: 2021-08-22 12:50 Csomagtérajtó nem nyílik

Sziasztok!

Az a gondom keletkezek egyik napról a másikra hogy BMW X6 E71 (2009) elektromos csomagtér nyitása működik manuálisan és távirányítóról is, nyit-zár, de zárásnál NEM ZÁR TELJESEN :vazze:le, így kicsit lötyög a csomatér ajtó. Ezelött mint az oldalsó ajtók, lecsukta és behúzta a szervó!

Itt az elektromos motorok működtetik (patronok) vagy lenne egyéb motor rá? Hol keressem a hibát? Valaki találkozott már ilyennel?
:roll: