Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


John Elküldve: 2017-02-06 12:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta: de fosok mint állat :D


az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő... :D csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett :) ) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'( :D )és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD :D

Fejlemény! (leszámítva hogy nemtudtam nyomásmérőt szerezni..)Feljebb tettem 950-re az alapjáratot és néha közepesen megforgattam és két napja tünetmentesek a tőkék,a forgatás vagy az alapjárat miatt lett jobb?

YELLOW Elküldve: 2017-02-06 05:07 Ékszíj tárcsa

Adi01 írta: Sziasztok!
E46 320d 204D4 motor.
Szijtarcsabol mit ajanlotok? Ugy hallottam, h corteco szijtarcsa a bmw beszallitoja. Ennek ellenere a szerelom azt mondja, h csak gyarit tegyunk bele mivel az osszes utangyartott szethullik.
Szijbol ha jol tudom contitech vagy gyari.
Ti mit javasoltok?
Akinek corteco tarcsaja van az mennyi km-ert ment mar el vele?


SZERINTEM a gyári is ugyanaz lesz sokszoros áron.
szóval vegyél Corteco tárcsát és Contitech szíjat.
rosszat nem igen olvastam még erről a párosról, pedig általában mindig ezeket ajánlottuk az oldalon.

szerk.: azt sem árt tisztázni, hogy a szerelőd képben van-e egyáltalán. mit ért után gyártott alatt. v, ki az.agy tudja-e egyáltalán a gyári beszállítót. egyébként minden után gyártott ha azt vesszük, mert gondolom sehol nem áll 10-15 éves cucc a raktárban. meg sokan után gyártottra azt gondolják, ami az olcsó kategória, olasz, meg mit tudom én milyen márkák. az olcsó kategória na.

Adi01 Elküldve: 2017-02-06 01:06 Ékszíj tárcsa

Sziasztok!
E46 320d 204D4 motor.
Szijtarcsabol mit ajanlotok? Ugy hallottam, h corteco szijtarcsa a bmw beszallitoja. Ennek ellenere a szerelom azt mondja, h csak gyarit tegyunk bele mivel az osszes utangyartott szethullik.
Szijbol ha jol tudom contitech vagy gyari.
Ti mit javasoltok?
Akinek corteco tarcsaja van az mennyi km-ert ment mar el vele?

VPT85 Elküldve: 2017-02-05 21:22 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
VPT85 írta: Sziasztok!
Újból hozzátok fordulok segítségért. Szeretett autóm megint viccelődik velem. Jelen problémám a következő. Indításkor általában indul rendesen, viszont van olyan alkalom amikor beteszem a kulcsot elfordítom, világít minden de nem indul(nem teker az önindító). Majd pár próbálkozás után (akár 10-20 perc) indul újra rendesen.
Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Mi lehet a hiba oka? Mi a véleményetek?

Előre is köszönöm a segítséget!


gondolom semmi változás nem történt az autón, vagy a kulcson? mert akkor gondolom leírtad volna.
nem alakult át gondolom a rombusz kulcs, újabb E90 féle kulccsá vagy ilyesmi. ha igen lehet ez a gond.
ejtetted le a kulcsot? az is lehet gond.
vagy épp kontakt hiba van valahol, vagy az immo gyűrűjével van valami a gyújtáskapcsolónál.
esetleg másik kulccsal is csinálja? vagy csak 1db van? (szerviz kulcs is indít, próba szinten lehetne azzal indítani)


A kulcs nem gyári tavaly ősszel csináltattam (Azóta rendben működött). Természetesen az eredeti kulcsot nem szoktam magammal vinni így nem próbáltam még. Köszönöm az ötletet! Mostantól viszem magammal mind a kettőt ha legközelebb elő jön ez a probléma kipróbálom. Köszönöm a gyors választ!

YELLOW Elküldve: 2017-02-05 21:18 Mi lehet a baj?

VPT85 írta: Sziasztok!
Újból hozzátok fordulok segítségért. Szeretett autóm megint viccelődik velem. Jelen problémám a következő. Indításkor általában indul rendesen, viszont van olyan alkalom amikor beteszem a kulcsot elfordítom, világít minden de nem indul(nem teker az önindító). Majd pár próbálkozás után (akár 10-20 perc) indul újra rendesen.
Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Mi lehet a hiba oka? Mi a véleményetek?

Előre is köszönöm a segítséget!


gondolom semmi változás nem történt az autón, vagy a kulcson? mert akkor gondolom leírtad volna.
nem alakult át gondolom a rombusz kulcs, újabb E90 féle kulccsá vagy ilyesmi. ha igen lehet ez a gond.
ejtetted le a kulcsot? az is lehet gond.
vagy épp kontakt hiba van valahol, vagy az immo gyűrűjével van valami a gyújtáskapcsolónál.
esetleg másik kulccsal is csinálja? vagy csak 1db van? (szerviz kulcs is indít, próba szinten lehetne azzal indítani)

VPT85 Elküldve: 2017-02-05 21:13 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Újból hozzátok fordulok segítségért. Szeretett autóm megint viccelődik velem. Jelen problémám a következő. Indításkor általában indul rendesen, viszont van olyan alkalom amikor beteszem a kulcsot elfordítom, világít minden de nem indul(nem teker az önindító). Majd pár próbálkozás után (akár 10-20 perc) indul újra rendesen.
Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Mi lehet a hiba oka? Mi a véleményetek?

Előre is köszönöm a segítséget!

YELLOW Elküldve: 2017-02-05 20:09 Mi lehet a baj?

blueman írta: Az autot télen letettem, 2 honapra pihenni, ahogy kell le is merult az akkumlator.
Feltoltottem az aksit, visszapattintottam most penteken a kocsiba, ahogy indult mentem vele egy kort a varosba, orultem, hogy vegre megint a bmwzhetek! :-)))
2 oraval kesobb megint dolgom akadt a varosba, irany az auto, kinyitom, gyujtast adok, amint eltekerem inditasba azonnal elmegy az aram az egesz autobol.
Megint maszhattam hatra a hatso uleseken keresztul a csomagtartoba az akkumlatorhoz, szerelni. Elkezdtem ujra lebontani a dolgokat, mikor az aksihoz ertem nyomtam egy tesztet a taviranyitoval, es mar nyitotta is az ajtokat, de ha mar ott voltam gondoltam meghuzok minden csavart az akusarukon, bar nem lotyogott, minden a helyen volt, mondtam magamban ez gyors szerviz volt, bar nem tudtam meg mindig mi a problema, aggodtam.
Masnap, szombaton 100 kilometeres tav allt elottem, reggel ezert idoben mar mentem inditani, nehogy meglepjen, de szerencsere nem lepett meg, indult, es mentem is azonnal.
Viszont tapasztaltam valami olyat ami most felunt, gazadasra a digitalis kijelzok a muszerfalon erosebben vilagitanak, ertsd: fogyasztasti mutato es a tobbi sor, ha elengedtem a gazt akkor halvanyabban, ez alapbol ilyen volt, vagy ez is mar a hiba jele? de lehet ez alapbol ilyen, csak most feltunt off auto utan ahol folyamatosan stabil a fenyero a kijelzokon.
A celallomast elerve az auto pihent vagy 9 orat, a jelenseg megint ugyanaz, central zart nyitom, gyujtast adok, inditani probalok es megszunik a vilag, minden elektromossag elmegy, ma is probaltam nyitni az autot sikerltelenul, de mar sotet van, nem kezdtem neki a csomagtartoba maszasnak... mi lehet ez? illetve a csomagarto ajtot belulrol nem lehet kinyit, tenyleg ez a megoldas, hogy a hatso ulesekrol bemaszva kell szerelni? :-(

koszi elore is aki tud mondani valami tippet!


nekem anno, 5-6 éves akksival állt egyhuzamban vagy 2-3 hónapot. minden gond nélkül indult.
neked akkor van valami, ami fogyasztja az áramot. lehet nem is a 2 hónap alatt merült le, hanem a 2 hónap első hetében. általában a fűtés venti sünije képes ilyenre. de lehet más fogyasztó szívta le. de mivel azóta is csinálja, így kb ez az ami nagyobb áramot vesz fel.
vagy rossz a töltésszabályzód, erre utalna a halványodó erősödő műszervilágítás. sőt elvileg a lámpák is vibrálnak, ha fal mellett néznéd. de az is lehet, hogy a gyenge akksi miatt csinálja.
én ezekre tippelnék.

blueman Elküldve: 2017-02-05 18:58 Mi lehet a baj?

Az autot télen letettem, 2 honapra pihenni, ahogy kell le is merult az akkumlator.
Feltoltottem az aksit, visszapattintottam most penteken a kocsiba, ahogy indult mentem vele egy kort a varosba, orultem, hogy vegre megint a bmwzhetek! :-)))
2 oraval kesobb megint dolgom akadt a varosba, irany az auto, kinyitom, gyujtast adok, amint eltekerem inditasba azonnal elmegy az aram az egesz autobol.
Megint maszhattam hatra a hatso uleseken keresztul a csomagtartoba az akkumlatorhoz, szerelni. Elkezdtem ujra lebontani a dolgokat, mikor az aksihoz ertem nyomtam egy tesztet a taviranyitoval, es mar nyitotta is az ajtokat, de ha mar ott voltam gondoltam meghuzok minden csavart az akusarukon, bar nem lotyogott, minden a helyen volt, mondtam magamban ez gyors szerviz volt, bar nem tudtam meg mindig mi a problema, aggodtam.
Masnap, szombaton 100 kilometeres tav allt elottem, reggel ezert idoben mar mentem inditani, nehogy meglepjen, de szerencsere nem lepett meg, indult, es mentem is azonnal.
Viszont tapasztaltam valami olyat ami most felunt, gazadasra a digitalis kijelzok a muszerfalon erosebben vilagitanak, ertsd: fogyasztasti mutato es a tobbi sor, ha elengedtem a gazt akkor halvanyabban, ez alapbol ilyen volt, vagy ez is mar a hiba jele? de lehet ez alapbol ilyen, csak most feltunt off auto utan ahol folyamatosan stabil a fenyero a kijelzokon.
A celallomast elerve az auto pihent vagy 9 orat, a jelenseg megint ugyanaz, central zart nyitom, gyujtast adok, inditani probalok es megszunik a vilag, minden elektromossag elmegy, ma is probaltam nyitni az autot sikerltelenul, de mar sotet van, nem kezdtem neki a csomagtartoba maszasnak... mi lehet ez? illetve a csomagarto ajtot belulrol nem lehet kinyit, tenyleg ez a megoldas, hogy a hatso ulesekrol bemaszva kell szerelni? :-(

koszi elore is aki tud mondani valami tippet!

peti2604 Elküldve: 2017-02-05 18:46 Firmware frissítés MK-IV

Sziasztok.

Olyan problémám van, hogy a 2004-es e46-os 3-as bmwm-be MKIV-es navi van, egy ideje nem működik, gondoltam frissítem ez alapján ( http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...las=136882 ). Amikor berakom a cd-t csak annyit ír, hogy a szoftver betöltése folyamatban, de ez 10-15 perc után sem tűnik el. Már nem tudom mi tévő legyek. A navim már alapból magyar volt, de folyamatosan lefagyott és már el sem indul, sajnos a frissítési számát nem tudom megnézni mivel nem enged be a beállításokba, mert folyamatosan lefagy akkor. Már az időt se tudom így beállítani. Vki tud segíteni?8O

Ervin1979 Elküldve: 2017-02-05 16:31 Segítsetek!

YELLOW írta:
Ervin1979 írta:
YELLOW írta:
Ervin1979 írta:
YELLOW írta:
Ervin1979 írta: Sziasztok,
320d 2006-os autóm, mai 100km-es kocsikázás családlátogatás után nem indult be. Van rádióállás, de gyújtás nincs, így a motort sem tudja forgatni természetesen. Aksi tuti jó, próbáltuk másikkal. Sajnos a pótkulccsal sem indult. Kijelzőn sárgával a felemelt auto=szervízjel jelenik meg mindkét kulcsra. Egy jó ideje az övfeszítő problémát már kiírja hogy bmw szervizbe vegyem. Persze aktív a kormányzár is. Belső világítás, rádió, ablakemelő működik. Javaslat?

ez a jelenség nálam is: https://www.youtube.com/watch?v=pDR_5uiqArk



szerintem ez elszállítás lesz szervizbe. elektromos kormányzár miatt nem fog beindulni szerintem. javítani kell.


Laptop+kabel+hozzaerto szaki ezt nem tudja orvosolni? Kizarolag szakszerviz? Mi lehet a gond? Ews es a kulcsok nem talaljak egymast?


lehet. de biztos nem mondanám. ha a tipikus hiba van, úgy tudom arra kompletten kell kormányt cserélni, mármint azt a részét. ami a kormánykerék alatt megy be a kormányműig.
VW-nél láttam már olyat, hogy a vezérlőjében cserélnek eprom-ot, ennél nem tudom ez megoldható, vagy teljes csere kell. ha ismersz szakit, akkor vázold neki a dolgokat, az a biztos.


Tudtok ilyen szakit ajanlani?


hogy ajánljon bárki is, mikor nincs tartózkodási hely megadva? gondolom te sem és a szaki sem megy le az ország másik végéből.

Sorry. Bptol delre 40km a 4es fôuton. Pilis