Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Bitu79 Elküldve: 2021-07-19 14:20 Motorolaj

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Most van a kocsimban 121 000 km.

lassan utolérsz.... 129ezer km. ez is csak azért ennyi, mert egy másik munka miatt hirtelen beleszaladt 3-4ezer km. de vettem egy mekafullfapad rém egyszerű kisautót. amit bevallok megszerettem. eddig 4,91L/100km a legjobb fogyasztásom, de a nagy hidegben is 6,5 volt a legtöbb. de a BMW-vel így legalább hoztam a 2 év/~10.000 km-es szintet. :D
:D A Bömöst nem is érdemes melóba járósnak használni.Ezek a kocsik többet érdemelnek.

YELLOW Elküldve: 2021-07-19 14:17 Motorolaj

Bitu79 írta: Most van a kocsimban 121 000 km.


lassan utolérsz.... 129ezer km. ez is csak azért ennyi, mert egy másik munka miatt hirtelen beleszaladt 3-4ezer km. de vettem egy mekafullfapad rém egyszerű kisautót. amit bevallok megszerettem. eddig 4,91L/100km a legjobb fogyasztásom, de a nagy hidegben is 6,5 volt a legtöbb. de a BMW-vel így legalább hoztam a 2 év/~10.000 km-es szintet. :D

Bitu79 Elküldve: 2021-07-18 15:29 Mi lehet a baj?_

BMW0926 írta: Sziasztok
Találkozott már valaki közületek ezzel az érdekes hanggal?
A link neve
Ha igen, akkor mi volt rá a megoldás? M54B22-ről van szó (170 LE)
Szerk.: Sajnos 100%, hogy a motorból jön a hang, mert leszedtem mindkét hosszbordás szíjat és akkor is csinálja
Lehet valami burkolat csinálja csak...Láncfeszítőt és a láncot átnézetném a helyedben.De ennyiből szerintem senki nem fogja tudni megmondani,hogy mi okozhatja ezt a hangot.

Bitu79 Elküldve: 2021-07-17 14:18 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

Sziasztok.Jó rég voltam.Leírom a sztorit.Elkezdett világítani nálam is a dsc és a kézifék lámpa véletlenszerűen.Gondoltam a kormányszög jeladóra,a keréksebesség mérő szenzorra,szóval elvittem diagra.18 000 volt márkaszervízben.Kiadta h. dsc nyomásszenzor 1 és 2 hiba.Ez az első és a hátsó fékkör magyarul ugye.Innen kezdtem el gondolkozni másképp,mert egyszerre 2 szenzor nem mehet tönkre gondoltam...Előtte egy mezei diaggal olvastattam ki a hibakódokat,ott a szerelő abs kocka hibával rémisztgetett,ott is dsc nyomás hibát írt amúgy,pedig az valami univerzális diag volt...Alaposan átnéztem a motorteret,és észrevettem h. a fékolaj tartály kupakjánál ereszt kicsit a rendszer.Főleg erős fékezések után csinálta...Nemrég cseréltettem fékolajat,ami elég átlátszó ugye,mert friss.Mondom veszek a kupakhoz tömítő gyűrűt.Ez volt még 3500 ft.A diaggal együtt már 21 500 ft-nál jártam és a probléma ugyanúgy fennállt.Mikor megjött a tömítőgumi,letekertem a kupakot a fékfolyadék tartályról,és látom h. atom módon tele van.A f*sz szerelő annyira túltöltötte,hogy a betöltőnyílás tetejéig volt benne a cucc.Leszívtam belőle 1 decit legalább,hogy mikor a szenzort is beteszem a helyére,akkor a max jelzésnél legyen éppen.Most már nem folyik semmi a tartályból,erős fékezés után sem,illetve a lámpák sem égnek...Ilyen kis apró dolog miatt az ember fizet egy vagyont,és egyik szerelő sem vette észre a problémákat...Hála az égnek nem csöpögött a fényezésre a fékolaj,átnéztem lámpával a motorteret.Aki a fékfolyadékot cserélte,azt jól valagba kellene rugdosnom... :vazze: Rengeteg mekk mester van sajnos az autószerelők között.Leírtam a történteket,hátha valakinek segítek vele.Amúgy a 2 nyomás szenzorra kaptam egy 130 000-es árajánlatot.A másik szerelő meg abs kockákat beszélt,és rémisztgetett 200-300 000 ft-os költségekkel.Még jó,hogy nem dőltem be egyiknek sem...A túltöltött fékfolyadék miatt volt a dsc hiba jelzés,és a tartály eresztése is.Csak sajnos egyik nagyszerű szerelő sem vette ezt észre még a márkaszervízben sem,pedig csináltak egy állapot felmérést is ingyen a kocsiról a diag mellé...A legtöbb autószerelő trehány,és le akarják húzni az embert.A mostani történetem is igazolja ezt a dolgot. ABS kocka,meg DSC nyomás szenzor(mindkettő) hiba aha...A dsc nyomás szenzort valóban beírta hibának,de a túltöltött fékfolyadék miatt ugye...Cseréljem őket ki,mert rosszak...A másik szerelő meg abs kockázott hasraütés szerűen... :frigo: Undorító,hogy mik mennek.Ha az ember nem figyel oda,simán átverik.
A fórumban találtam hasonló dolgot másnál,de sajnos csak utólag,mikor már megjártam a hadak útját Vadasz69 hozzászólása

gommer01 Elküldve: 2021-07-15 23:08 Biztonsági öv visszajelzõ lámpa

Üdv!

egyik reggel ez a hiba fogadott, ahogy betettem a kulcsot:

9663 pressure sensor data area initial oscillation error

világít a légzsák lámpája, az ülésfoglaltság érzékelőt már "kiváltottam" emulátorral...

mi lehet ez?

YELLOW Elküldve: 2021-06-26 20:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta: Sziasztok, szereztem egy iCarsoft i910 diagnosztizáló kütyüt. Gondoltam megmondja nekem miért indul nehezen a verda. A motor diagnózisnál kommunikációs hibát ír, viszont vannak olyan menü pontok, ahol kommunikál az autóval. Tettem fel ide néhány képet: A link neve Estleg lenne valami ötletetek miért nem olvas rendesen? Köszi


mert az OBD csatlakozóban (kütyün) a 7-8-as PIN-t rövidre kell zárni.
ha bontható a csati, akkor azon belül, ha nem, akkor a PIN-ek tövében kell csinálni egy rövid zárat. elvileg be van számozva a PIN-ek mellett, ha nincs, akkor a neten találni kiosztást.


A kocsiban a kerek 20 pin-es aljzaban a 17-20 pint áthidaltam, elviekben az megy az ODB2 7-8 ra de sajnos ugyanúgy nincs kommunikáció...


jah bocs, most látom.... hogy E36.
azzal nem fog kommunikálni. max a motorvezérlőbe olvas bele.


Ez fura, ezt a videót néztem mielőtt megvettem volna a kütyüt és mindent kiolvasott az E36-ból: A link neve


én BMW spec diaggal sem tudtam az E36-ot. de nem is nyomoztam utána, hogy mi az oka.

Andras6800 Elküldve: 2021-06-25 13:45 Akkumulátor

Sziasztok,

kicsit viszaolvasgattam, de inkább csak problémamegoldásokat találtam. Van egy elég general kérdésem.
2008as gyártású E93 325d-ben szeretnék akkumulátort cserélni. Keveset használom az autót, de nagyon gyorsan merül. Gondolom a gyári aksi kezdi megadni magát.
Egyrészt nem tudom eldönteni, hogy AGM-es akku kell-e bele. Elvileg sima kell, mert nincs benne lámpánál leállós Start/ stop rendszer, de gombos indítás van (nem a kulcselforgatós).

Másrészt a csere folyamata érdekel. Néztem tutorial videót és a fizikai csere része nem is kihívás, de utána kell valami programozás? Volt ahol rádugtak ODB-re gépet újrakalibrálni az akksit, volt ahol nem.
Mennyire baj, ha nincs külső power? Azon kívül, hogy óra meg rádióállomások elfelejtődnek, szétmegy-e valami szervó beállítás vagy akármi?

Köszi előre is a választ!

YELLOW Elküldve: 2021-06-22 22:52 Mi lehet a baj?_

ZsoltR írta: Sziasztok
Egy olyan gondal fordulók hozzátok hogy van egy bmw e91 320d Xdrive 2010 modelem . Az a jelenlegi problémám hogy menet közben be szagat az autó. Ezt bármilyen fordulatszám tartományba meg csinálja. Azt ki próbáltam hogy a középső erő eloszto rol le húztam a csatít és akkor tökéletesen megy de ha vissza szurom akkor meg int csinálja. És a jelenséget tartozik hogy mikor elől mikor hátul csinálja de van amikor csak egy keréken csinálja. És nincs hibakod. Ha valaki járt így kérem segítsen mert már minden színent ki van cserélve.
Köszönöm előre is


eltérő méretű kerekek vannak az autón? mert az okozhat gondot az osztóműnek, akár tönkre is mehet. sok esetben már az is számít, ha valahol új gumi van, míg másik tengelyen elkopott. bár úgy tudom a BMW-nél kalkuláltak ezzel, de van aki mást mond.
olajcsere biztos nem ártana, mert jellemzően az osztóműben pláne nem szoktak cserélni.
de sajnos több minden lehet, ami a hajtáshoz kapcsolódik. élő adat kellene első körben, hogy a 4 kerék felől azonos sebességek érkeznek-e be.

ZsoltR Elküldve: 2021-06-22 21:05 Mi lehet a baj?_

Sziasztok
Egy olyan gondal fordulók hozzátok hogy van egy bmw e91 320d Xdrive 2010 modelem . Az a jelenlegi problémám hogy menet közben be szagat az autó. Ezt bármilyen fordulatszám tartományba meg csinálja. Azt ki próbáltam hogy a középső erő eloszto rol le húztam a csatít és akkor tökéletesen megy de ha vissza szurom akkor meg int csinálja. És a jelenséget tartozik hogy mikor elől mikor hátul csinálja de van amikor csak egy keréken csinálja. És nincs hibakod. Ha valaki járt így kérem segítsen mert már minden színent ki van cserélve.
Köszönöm előre is

joezeyoutube Elküldve: 2021-06-18 08:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Köszi. Elsőre rendeltem egy Delphi DS150 et, elég nekem a Wow, nem rögvest beletúrni akarok. Amúgy az INPA val akkor ha valaki érti az EGR-t is ki lehet ütni, vagy a koromszűrőt (nem tudom BMW hogy nevezi DPF?) Bár ha nincs EGR elméletileg a tökéleteshez másik map is kellene a motorvezérlőbe gondolom, nincs kipufgáz visszavezetés, gyorsabb égés tisztább levegővel, egész más időkben kellhet más mennyiségű gázolaj ugyanabban a terhelési állapotban.

YELLOW írta:
joezeyoutube írta: Sziasztok.
INPA kábelt+CD-t vennék, valószínű ez az ami nekem kell (ár érték arány csak a saját 2001 E46 hoz kellene, csak néha) Win10 re látok a youtubeon telepítési utmutatót, tényleg fel fog menni?

Másik miért lehet, hogy a Bömbibolt ban 13e az ebayon 4e HUF. Ugyanaz lehet? Kell figyelni milyen az alkatrész készlet?

FTDI FT232RL ebay es hez írva, nekem nem mond semmit, miért jó ha vvel van építve az USB interfész, vagy miért rossz.
A Bömbi boltos FT232RQ, hm...ezért lenne jobba?

Oké a kínai lehet nem működik elsőre (OpCom ot anno kínából vettem rögtön 3 smd kondi nem volt rendesen a helyén, kevés ón, de szerencsére megvoltak az alkatrészek csak egyik oldalt szakadt le, de javítottam reklamáció helyett.

A Bömbi boltos jobb? Megbízhatóbb, miben lehet más?


Esetleg Delphi DS150 et érdemes venni (off tipusok ismerete). Sokkal kevesebb BMW tudás, mint az INPA?


az INPA a BMW szoftvere, gyári diag szoftver.
tudni kell mit kell venni ebay-en és akkor ugyanaz. egyébként sokszor írják, hogy BMW, de hogy mindent tudj olvasni mókolni kell vele. Kell bele egy rövidzár. valószínű a bömbibótos ezt megcsinálja. egyébként szerintem ő is kínából veszi ugyanennyiért, csak drágábban adja tovább.
nekem pl VAG-COM KKL kábelem van a BMW-hez. vagy is az is van. INPA-hoz tökéletes.
arra kell ezeknél figyelni, hogy a kábel driver-ét csak azt szabad feltenni, amit adnak hozzá. tehát netre kapcsolódás esetén, ha magától lefrissíti, akkor kinyírhatja a chip-et és kuka a kábel.
illetve az INPA telepítése lehet kicsit bonyolultabb egy laikusnak, de időigényes beállítani a dolgokat. nem a progiban, hanem a windows-on. én XP-n használom, szóval... :D