Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2021-06-17 18:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

joezeyoutube írta: Sziasztok.
INPA kábelt+CD-t vennék, valószínű ez az ami nekem kell (ár érték arány csak a saját 2001 E46 hoz kellene, csak néha) Win10 re látok a youtubeon telepítési utmutatót, tényleg fel fog menni?

Másik miért lehet, hogy a Bömbibolt ban 13e az ebayon 4e HUF. Ugyanaz lehet? Kell figyelni milyen az alkatrész készlet?

FTDI FT232RL ebay es hez írva, nekem nem mond semmit, miért jó ha vvel van építve az USB interfész, vagy miért rossz.
A Bömbi boltos FT232RQ, hm...ezért lenne jobba?

Oké a kínai lehet nem működik elsőre (OpCom ot anno kínából vettem rögtön 3 smd kondi nem volt rendesen a helyén, kevés ón, de szerencsére megvoltak az alkatrészek csak egyik oldalt szakadt le, de javítottam reklamáció helyett.

A Bömbi boltos jobb? Megbízhatóbb, miben lehet más?


Esetleg Delphi DS150 et érdemes venni (off tipusok ismerete). Sokkal kevesebb BMW tudás, mint az INPA?


az INPA a BMW szoftvere, gyári diag szoftver.
tudni kell mit kell venni ebay-en és akkor ugyanaz. egyébként sokszor írják, hogy BMW, de hogy mindent tudj olvasni mókolni kell vele. Kell bele egy rövidzár. valószínű a bömbibótos ezt megcsinálja. egyébként szerintem ő is kínából veszi ugyanennyiért, csak drágábban adja tovább.
nekem pl VAG-COM KKL kábelem van a BMW-hez. vagy is az is van. INPA-hoz tökéletes.
arra kell ezeknél figyelni, hogy a kábel driver-ét csak azt szabad feltenni, amit adnak hozzá. tehát netre kapcsolódás esetén, ha magától lefrissíti, akkor kinyírhatja a chip-et és kuka a kábel.
illetve az INPA telepítése lehet kicsit bonyolultabb egy laikusnak, de időigényes beállítani a dolgokat. nem a progiban, hanem a windows-on. én XP-n használom, szóval... :D

joezeyoutube Elküldve: 2021-06-17 09:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.
INPA kábelt+CD-t vennék, valószínű ez az ami nekem kell (ár érték arány csak a saját 2001 E46 hoz kellene, csak néha) Win10 re látok a youtubeon telepítési utmutatót, tényleg fel fog menni?

Másik miért lehet, hogy a Bömbibolt ban 13e az ebayon 4e HUF. Ugyanaz lehet? Kell figyelni milyen az alkatrész készlet?

FTDI FT232RL ebay es hez írva, nekem nem mond semmit, miért jó ha vvel van építve az USB interfész, vagy miért rossz.
A Bömbi boltos FT232RQ, hm...ezért lenne jobba?

Oké a kínai lehet nem működik elsőre (OpCom ot anno kínából vettem rögtön 3 smd kondi nem volt rendesen a helyén, kevés ón, de szerencsére megvoltak az alkatrészek csak egyik oldalt szakadt le, de javítottam reklamáció helyett.

A Bömbi boltos jobb? Megbízhatóbb, miben lehet más?


Esetleg Delphi DS150 et érdemes venni (off tipusok ismerete). Sokkal kevesebb BMW tudás, mint az INPA?

corvin30 Elküldve: 2021-06-13 15:40 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
corvin30 írta:
YELLOW írta:
corvin30 írta:
YELLOW írta:
corvin30 írta: Sziasztok! Nagyon bízom benne, hogy valaki tud tanácsot adni, hogy merre induljak! Az autóm egy 2014 februári évjáratú BMW 116i, amit tavaly augusztusban vásároltam. Pár hetes használat után szeptember végén vezettem először esőben, amikor azt tapasztaltam, hogy az autó 90-100 km/h sebességnél erősen lefékezett. Nagyon megijedtem, de a helyzetet tudtam kezelni egy kuplung hatosból visszaváltok manőverrel. Legközelebb október végén vezettem az autóm szakadó esőben, amikor ugyanezt a jelenséget tapasztaltam, előzésénél kifejezetten kellemetlen és félelmetes volt a helyzet.

Azt tudni kell, hogy az autó komputere semmilyen hibaüzenetet nem jegyzett fel, a jelenséget normális működésként kezelte.

Több autószerelővel/szakértővel beszélve az alábbi utakat jártam be:

- volt aki szerint elektromossági probléma, ami motorteljesítmény-csökkentést okoz, de egy autóvillamossági guru szerint nem az,
- fórumokat bújva ABS jeladó problémát találtam a hiba okának, de nem vagyok benne biztos, hisz csak - főleg angol nyelvű - fórumokat olvastam.

Végső elkeseredésemben felhívtam a volt tulajdonost, aki elmondta, hogy az utolsó szervizen ABS szenzort és kéziféket javítottak az autón.

Összefoglalva a jelenség csakis esőben, illetve nedves időben jelentkezik és olyan, mintha vezetés közben hirtelen lefékezne az autó.

Segítséget és tanácsot kérek, köszi előre is!


valóban olyan, mintha beavatkozna... nem pörög esetleg ki a kerék, vagy sodródik az autó?
ha nem, akkor elvileg szervizben csinálhattak volna egy menetstabilizáló adaptáció nullázás, azaz alapérték beállítást, újra kalibrálást.
ami még eszembe jut, hogy az első és a hátsó tengelyen, ha eltérő gumi méret van, akkor lehet emiatt nem teljesen váltóméretei egymásnak, ezért a teljes kerékátmérő eltér. ha a stabilitás kontroll vezérlőjében szűkre van szabva ez az érték, hogy kis eltérést enged meg, akkor a sebesség növelésével fokozatosan jön ki a különbség, és mivel a két tengely között egyre nagyobb lesz a forgási különbség, ezért a rendszer beavatkozik. ezt a műszerfalon még nem jelzi, mert nem olyan mértékű. viszont ennek szárazon is ki kellene jönnie.
viszont a 116i azért nem egy olyan erős autó, hogy nagy sebességnél kipörgesse a kereket. de lehet valahol, valamelyik csatlakozásnál vizet kap és az az oka.
specialistát kell keresni, aki kibogarássza mi lehet a gond, és átnéz mindent, van gyári szoftvere az autó diagnosztizálásához és programozásához.


Köszi a választ Yellow!

Hamarosan aktuális az éves szerviz, illetve a műszaki vizsgáztatás, mindenféleképpen kérni fogom a menetstabilizáció nullázást és az újra kalibrálást.

Egyébként az autó nem sodródik ki és a kerék sem pörög ki, abszolút irányban marad az autó az úton.

Nem eltérőek az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek, úgyhogy sajna ez nem lehet a probléma forrása :-(

Az szerintem is egyértelmű, hogy valahol víz jut a rendszerbe.

Akkor te is úgy gondolod, hogy az ABS fele kell elindulni? Fékek esetleg?



ott vannak az ABS szenzorok csatlakozásai, lehet ott jut be a víz, a kerékjárati dobnál. ezeket végig kell bogarászni.
ami még lehet, hogy neked lehet a giroszkóp érzékelője hátul van a jobb oldalon, a kerék mögött a csomagtérben. és mintha az 1-es szeretne ott beázni. lehet ott ázik. és ugye a giroszkóp rendellenes gyorsulást érez valamelyik irányba ezért fogja meg az autót.


Hú Yellow, te többet segítettél, mint az összes autószerelő/szakértő/guru az elmúlt fél évben összesen :-)

Nagyon köszönöm, kezdem a nyomozást!


ettől még nem javul meg. én is csak tippelek. látatlanban mást nem tudok.


Üdvözlet Mindenkinek!

Ügy néz ki, hogy - bújva az angol nyelvű fórumokat - a probléma megoldódott egy ABS kocka felújítással! Nagyon nem akarom elkiabálni, de ma folyamatosan esőben vezettem és nem jelentkezett a probléma! Remélem így is marad :lol:

És mint utólag kiderült ez a 2010-2015 években gyártott F20 és F21 BMW modellek típushibája, ugyanis sok esetben probléma lép fel a fékhidraulika modulnál (ABS/ESP). Érdekesség, hogy az ablaktörlő működtetésével is összefüggésbe hozható ez a a probléma.





konkolyd Elküldve: 2021-06-03 07:22 E90 vásárlás

YELLOW írta:
konkolyd írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Köszi az eddigi ötleteket, úgy néz ki a 20d lesz a befutó:D
Viszont lekérdeztem alvázszám alapján és van a kiszemelt példányra visszahívás.
Valaki esetleg tudja hogy pontosan miért? Gondolom a vezérműlánc és/vagy az EGR miatt nem? Valakinek erről bármi infó, esetleg aki már át esett rajta?


úgy rémlik a vezérműlánc miatt nincs visszahívás, de az EGR/szívósor miatt igen.
vizsgálják, és ha kell cserélik, amit kell.


Meg a fűtőventilátor előtét ellenállás és csatlakozó cserére is van visszahívás. Nekem nemrég cserélték, 1 óra volt az egész...


az a legnagyobb gáz, hogy ez a probléma (előtétellenállás), minden márkát érint, nem csak a BMW-t. E46-nál még nem vállalták be visszahívásnak, valóban E90 rémlik. nyilván tönkre megy idővel, de azért annak idején nagyon fura volt, hogy ennyire...


Igen, E46-ban magamnak cseréltem, mert ott szimplán behalt a süni. De E9x-ben pedig a tűzveszély miatt lett visszahívás. Nemrég hirdetett is egy csóka komplett műszerfalat, amiben kigyulladt a nevezett alkatrész :D kicsit megpörkölte odabent a dolgokat, szóval érdemes visszavinni és kicseréltetni...

YELLOW Elküldve: 2021-06-01 22:55 E90 vásárlás

konkolyd írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Köszi az eddigi ötleteket, úgy néz ki a 20d lesz a befutó:D
Viszont lekérdeztem alvázszám alapján és van a kiszemelt példányra visszahívás.
Valaki esetleg tudja hogy pontosan miért? Gondolom a vezérműlánc és/vagy az EGR miatt nem? Valakinek erről bármi infó, esetleg aki már át esett rajta?


úgy rémlik a vezérműlánc miatt nincs visszahívás, de az EGR/szívósor miatt igen.
vizsgálják, és ha kell cserélik, amit kell.


Meg a fűtőventilátor előtét ellenállás és csatlakozó cserére is van visszahívás. Nekem nemrég cserélték, 1 óra volt az egész...


az a legnagyobb gáz, hogy ez a probléma (előtétellenállás), minden márkát érint, nem csak a BMW-t. E46-nál még nem vállalták be visszahívásnak, valóban E90 rémlik. nyilván tönkre megy idővel, de azért annak idején nagyon fura volt, hogy ennyire...

Bandi20 Elküldve: 2021-05-31 09:43 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Sziasztok!

Pénteken az autó szervizben volt (beesett az ablak),elmentem érte,gond nélkül beindult, hazajöttem. Hazaérve rádugtam egy egyszerű OBD olvasót mert kiírt egy hibát(légrugóval kapcsolatos)ezután még el akartam menni ekkor kódot kért a műszerfalon, androidos fejegységem van, nem tudom a kódot, nem indul az autó. Van 2 pótkulcs azokkal se indult be.

nD0minik Elküldve: 2021-05-14 13:30 Kulso tukorfutes

YELLOW írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!

Feltettem egy másik elektromos visszapillantótükröt, de sajnos nem mozog elektromosan.

Elképzelhető szoftveres probéma, vagy ezt kizárólag a motor hibája okozhatja?

A tükör állítás egyébként működik elektromosan, minden gond nélkül.


ha nem hajlik be, akkor lehet a végállást kell neki megtanítani, vagy annak érzékelőjével van gond.


Köszi a választ, ki tudna ebben segíteni szerinted? Tudsz esetleg ajánlni valakit?


nehéz úgy ajánlani, ha nem tudni merre laksz. nyilván az ország másik vége nem releváns....


Legjobb Kecskeméten lenne, de Budapest is megoldható


Kecskeméten pedig tuti van olyan ember... így hirtelen ajánlani nem tudok, de ott biztos van BMW-s "egylet", ott eléggé élt annak idején az ilyen jellegű kör.


Okés, akkor próbálok keresni valakit, köszi a segítséget.

YELLOW Elküldve: 2021-05-13 17:31 Kulso tukorfutes

nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!

Feltettem egy másik elektromos visszapillantótükröt, de sajnos nem mozog elektromosan.

Elképzelhető szoftveres probéma, vagy ezt kizárólag a motor hibája okozhatja?

A tükör állítás egyébként működik elektromosan, minden gond nélkül.


ha nem hajlik be, akkor lehet a végállást kell neki megtanítani, vagy annak érzékelőjével van gond.


Köszi a választ, ki tudna ebben segíteni szerinted? Tudsz esetleg ajánlni valakit?


nehéz úgy ajánlani, ha nem tudni merre laksz. nyilván az ország másik vége nem releváns....


Legjobb Kecskeméten lenne, de Budapest is megoldható


Kecskeméten pedig tuti van olyan ember... így hirtelen ajánlani nem tudok, de ott biztos van BMW-s "egylet", ott eléggé élt annak idején az ilyen jellegű kör.

Sagat Elküldve: 2021-04-27 15:02 Társalgó

sziasztok! Mondanátok pár nagyon jó BMW szerelőt! Legjobb BMW szerelőt keresem! :)

YELLOW Elküldve: 2021-04-23 16:01 Bmw E87 hátsó futómű nyikorgás

leportp írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Adott egy Bmw E87 116i 2006-os!
A hátulja nyikorog amikor bukkanón megyek át illetve menet közben is hallani már!
Nagy valószínűséggel a szilentek miatt!
A lengéscsillapító cserélve lett pár hete!
A kérdésem az lenne, hogy ajánlott ilyenkor az egész hátsó futóművet cserélni vagy lehet csak a szilenteket?
Illetve milyen áron megy egy ilyen művelet kb?
Köszönöm a válaszokat!

Miskolc


Ezért nem kellett volna új topic-ot nyitni szerintem. van futóműves elég.
amúgy meg rugó lesz eltörve inkább. a végéből 1cm letörik és már adja is ki a hangot.