Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


BMW0926 Elküldve: 2020-07-08 17:11 Lengéscsillapitó

Sziasztok

E46 Sedan alá szeretnék vásárolni mostanában Sachs lengéscsillapítókat, előre hátra. ugyanis ezt a márkát ajánlottátok, ahogy olvasgattam a múltkor. Viszont ebből több féle típus létezik márkán belül, belinkelem:
A link neve

Ezek közül honnan lehet tudni, hogy melyik típus ajánlott a rossz utakra? Hasonló keménységet szeretnék elérni, mint a gyári megoldások. És nem tudom számít-e, de Eibach Pro Kit rugószetthez lesz.

Szerk.: 2001/5-ös sedanom van, még facelift előtti széria.( M54B22 170LE motorral)






adams22 Elküldve: 2020-07-08 07:47 EWS+Kulcs...

YELLOW írta:
rmarci írta: Sziasztok! valószínű motorvezérlő egységet kell cserélnem , ha veszek egy szettet bontva (ecu+ews+kulcs) és kicserélem , utána nekem le kell cserélnem a zárakat? például a csomagtartón? vagy ezt hogy szokták megoldani? oké elvben irányítóval használok mindent, de ha bármi van úgye az új kulcs a zárakba gondolom nem lesz jó , két kulccsal mászkálnak az emberek vezérlőegység csere után? valaki segítene ez hogy működik? köszi


szerintem kulcsok nem kellenek. azért szokták egybe venni, hogy ne kelljen az EWS-t tanítani. de az EWS-re bármilyen kulcs feltanítható. maga a gyújtáskapcsoló cilinder, amibe a kulcs meg meg lehet hagyni. tehát igazából neked elég ECU-t venni, ha biztos azzal van gond. csak a mostani EWS-sel kell összepároztatni.


Szia!
Nekem van egy komplett motorvezérlőm+EWS+két kulcs ha érdekel. Én is cseréltem csak nem ez volt a gond így megmaradt, de tökéletes.
Azért vesszük kulccsal együtt az egységet, mert akkor nem kell tanítani semmit semmivel. Az még plusz macera lenne, de persze ha úgy van fel is lehet tanítani. Amúgy meg csak rá dugod az "újat" plug&play és kész. Ha csak külön ECU-t veszel és ahhoz kell tanítani az EWS-t az meg még macerásabb mintha csak kulcsot tanítanál fel.
Én azt csináltam volna ha megmaradt volna a kocsiban a vásárolt ECU, hogy a kulcsban lévő chipet át raktam volna az enyémbe és már meg is van oldva. Ezért nekem az egyik kulcs szét is van szedve. Vagy vesz az ember egy zsír új kulcsházat és belerakja a chipet majd bemaratja vagy marad ez a szétszedős visszaragasztós történet (ez kevésbé szép).
Ha érdekel a cucc esetleg, keress meg privátban.

YELLOW Elküldve: 2020-07-07 17:31 EWS+Kulcs...

rmarci írta: Sziasztok! valószínű motorvezérlő egységet kell cserélnem , ha veszek egy szettet bontva (ecu+ews+kulcs) és kicserélem , utána nekem le kell cserélnem a zárakat? például a csomagtartón? vagy ezt hogy szokták megoldani? oké elvben irányítóval használok mindent, de ha bármi van úgye az új kulcs a zárakba gondolom nem lesz jó , két kulccsal mászkálnak az emberek vezérlőegység csere után? valaki segítene ez hogy működik? köszi


szerintem kulcsok nem kellenek. azért szokták egybe venni, hogy ne kelljen az EWS-t tanítani. de az EWS-re bármilyen kulcs feltanítható. maga a gyújtáskapcsoló cilinder, amibe a kulcs meg meg lehet hagyni. tehát igazából neked elég ECU-t venni, ha biztos azzal van gond. csak a mostani EWS-sel kell összepároztatni.

rmarci Elküldve: 2020-07-07 17:13 EWS+Kulcs...

Sziasztok! valószínű motorvezérlő egységet kell cserélnem , ha veszek egy szettet bontva (ecu+ews+kulcs) és kicserélem , utána nekem le kell cserélnem a zárakat? például a csomagtartón? vagy ezt hogy szokták megoldani? oké elvben irányítóval használok mindent, de ha bármi van úgye az új kulcs a zárakba gondolom nem lesz jó , két kulccsal mászkálnak az emberek vezérlőegység csere után? valaki segítene ez hogy működik? köszi


YELLOW Elküldve: 2020-07-06 21:57 Segítség, beázik az autóm!!!!

Norti írta: Sziasztok!

Végigolvastam sok hozzászólást, de nem találtam pontosan olyat ami az én problémámmal foglalkozna.

Bmw e90, 2007. A vezető oldalon a hátsó ülésnél a lábtartónál eső után vizes a kárpit.
Gondolom valahol az esőelvezető eldugulhatot. De hol? Mi okozhatja ezt?

Remélem van köztetek olyan aki tud nekem segíteni,
Köszönöm,


az ajtókárpit alatt van egy párazáró szivacs. ha fóliázva van, akkor biztos volt leszedve, rosszul ragasztottál vissza, de simán a nagy melegben is elengedi magát, és az oldalüvegen az ajtóba csöpögő víz, befolyik az utastérben. sok autónál probléma, mert pont olyan szögben mennek a cseppek az üveg aljáról függőben, hogy a belső lemez éléhez, vagy a párazáróra csepeg, onnan pedig bejut az utastérbe.
húzd fel az ablakot, nyisd ki az ajtót és az üvegre folyasd a vizet. alul, ahol az ajtó lemeze és a ajtóborítás találkozik, kb 98%-ban meg fog jelenni a víz. na ott jut be az utastérbe is. újra kell ragasztani. van direkt ehhez van ragasztó (bitumenes), de valaki csak nagy szürke szövetszálas ragasztóval szokta leragasztani.
ha nem itt ázik, akkor az ülés alatti légbefúvón keresztűl jön a víz, ha a klímabox lefolyója el van dugulva és a kondenzvíz nem folyik le, hanem be az utastérbe. a leeresztő a cső a váltó felett van.
vagy lehet még eset, ha az aljáról a gumidugó kiesett és onnan ázik fel.

Norti Elküldve: 2020-07-06 16:01 Segítség, beázik az autóm!!!!

Sziasztok!

Végigolvastam sok hozzászólást, de nem találtam pontosan olyat ami az én problémámmal foglalkozna.

Bmw e90, 2007. A vezető oldalon a hátsó ülésnél a lábtartónál eső után vizes a kárpit.
Gondolom valahol az esőelvezető eldugulhatot. De hol? Mi okozhatja ezt?

Remélem van köztetek olyan aki tud nekem segíteni,
Köszönöm,

YELLOW Elküldve: 2020-07-05 08:47 N46 és N42 motorok

akela írta: Sziasztok!
N46B20 a motor. Indul,szépen jár,de mintha eltünt volna a lovak ereje. 2000-2500 tól kezd el húzni,de ekkor is mint egy Zsiguli. Ha induláskor nem pörgetem fel kicsit,ledadog,vagy le is áll. Hibakód nincs. (volt valami szelep jeladó,de az cserélve lett,és nem javult a lustasága).Ok,hogy ez nem egy erőgép,de azért majdnem 150 Le.
Segítsetek,mert fogalmam sincs mihez kezdjek. A szervizben is csak a vállukat vonogatják.
(Nem márka,de BMW szervíz).


élő adatokat kellene nézni. így ez nehéz. lehet a valvetronic rosszalkodik, meg kellene nézni működik-e egyáltalán jő szögben áll-e stb. így ezt nem lehet kitalálni. vidd el olyanhoz, aki ért is hozzá.

akela Elküldve: 2020-07-05 01:55 N46 és N42 motorok

Sziasztok!
N46B20 a motor. Indul,szépen jár,de mintha eltünt volna a lovak ereje. 2000-2500 tól kezd el húzni,de ekkor is mint egy Zsiguli. Ha induláskor nem pörgetem fel kicsit,ledadog,vagy le is áll. Hibakód nincs. (volt valami szelep jeladó,de az cserélve lett,és nem javult a lustasága).Ok,hogy ez nem egy erőgép,de azért majdnem 150 Le.
Segítsetek,mert fogalmam sincs mihez kezdjek. A szervizben is csak a vállukat vonogatják.
(Nem márka,de BMW szervíz).

adams22 Elküldve: 2020-07-03 11:36 Motorolaj

YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Szia,
most ezt használom, 4 olajcsere óta, nekem bevált, mást nem is fogok bele tenni: FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30

(https://olajmarket.hu/termekek...er_submit=).

Bye: hil


Fuchs-hoz képest nem is drága. meglepett. én is agyalok most másikon, igaz még egy évem van. :D


+1 a Fuchs mellett. Én is ezt a GT1-et használom, igaz én az 5w-40-est, de már évek óta. Nekem az E46 (benzin) -ban is az volt az asszony E87 (benzin) -be is azt rakom és most az E61 (diesel) -be is. Egyaránt mindegyikben jó volt és nem ette. Az E87-ben pl. volt gyári bmw olaj is, azt ette mint a fene. Nem lett meg szimmeringezve (pedig annál is tipushiba), tettem bele Fuchs-ot és fele annyit eszik meg belőle. Mondok egy példát: a BMW olajjal ami ugye shell olaj 10 ezer km alatt megevett simán 1-1,5 litert, most a Fuchs-al 1 liter alatt! Nem azt mondom hogy megállt az olajfogyasztás mert olyan nincs, de jelentősen csökkent az biztos és a szerelő ismerősöm is ezt a Fuchs-ot ajánlja és ő is minden BMW-be ezt tölti független attól hogy benzines vagy dízel az autó. C3-mas minősítése miatt részecskeszűrős autóba is jó.
Az a jó benne hogy az ára is tök jó! Még a Motul ami elég jó és sokan ajánlják lehet legközelebb kipróbálom, de az viszont drágább is.


lehet kipróbálom én is jövőre akkor. :)
szerk.: csak az a baj, ahonnan szoktam olajat rendelni, náluk Fuchs pont nincs. :(


Én innen szoktam rendelni, sosem volt semmi probléma :)

A link neve


pfúúú istenem de xarul működik ez az oldal... :D itt oszt böngészni... nekem valahogy sosem azt csinálja mint amire kattintok. vagyis úgy mondanám, ahogy akarja úgy csinálja. rámegyek egy márkára, viszkozitásra, erre teljesen mást tölt be :D folymatosan.


Hát nem mondom hogy a legjobb weboldal, de ennyi baj legyen. Egyébként ha márkára keresel rá fent közvetlenül akkor jó. Legalább is nekem.

papika67 Elküldve: 2020-07-03 10:12 Mi lehet a baj?

laptopelite írta: Sziasztok!

Valaki segítsen legyen kedves elmagyarázni hogy a képeken látható határértéket igencsak túllépő adatok mihez tartoznak, vagy mit jelentenek!! Nem azt kérem hogy mondjátok meg mi a baja a kocsinak csak azt hogy pl. load mg/AS/Zyl érték micsoda és mihez tartozik! Nagyon nagy lenne ha valaki el tudná magyarázni nekem!!! Az a baj hogy a kocsi nem megy nincs benne erő dadog torpan és néha csinálja néha nem, és már sokminden ki lett csrélve próbára, de nem változott a helyzet! amik próbálva lettek: kartergáz szelep, lambda első hátsó,ac pumpa, benzin szűrő, ac relé, nyomásszab szelep, de nem változott semmi!




Valaki ha tud világosítson fel legyen kedves! Mert a szerelők is csak pislognak velem együtt, mert nem találunk logikát, azaz nem egyértelmű a hibajelenség! Annyi hatalmas szerencsém van hogy van lehetőség az alkatrészek cserélgetésére, tesztelésre! :( :hulyevagyok:Helló. Nekem ugyan ez a problémám,neked meg oldodot? És ha meg akkor mi volt a baja? Elöre is köszönöm a segitséged.